Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 19:05
Onderwerp: avondje met Mary Kay cosmetics
|
|
|
De website van Mary Kay is:
www.marykay.de
Als jullie nog vragen hebt, kun je mij mailen.
Groeten van Ineke.
Wie heeft interesse in Marykay producten. Een vrouw in Sliedrecht wil graag een soort party houden. Je hoeft niks te kopen en het is vrijblijvend.
Groeten van Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 22 september 2010, 23:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 16:38
Onderwerp: avondje met Mary Kay cosmetics
|
|
|
Namens iemand anders wil ik adverteren.
HUIDVERZORGING VOOR VROUWEN EN MANNEN
Wie heeft interesse in huidverzorging? Er kan een leuke avond gepland worden.
Een vrouw, tevens mijn buurvrouw, uit Sliedrecht wil graag mensen uitnodigen bij haar thuis. Tevens overleg mogelijk.
De producten van Mary Kay is diervriendelijk en heeft geen parfum in de producten. Ook mensen die buiten Sliedrecht wonen mogen reageren. Deze vrouw, die Mary Kay produkten verkoopt woont in Rotterdam.
Jullie kunnen reageren via mij. Alle mails zijn welkom.
Groeten van Ineke.
Wie heeft interesse in Mary Kay. Een vrouw uit Hoogvliet doet Mary Kay spullen demonstreren, en een vrouw in Sliedrecht kun je terecht.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 4 oktober 2010, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 15:47
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik zie al een heel langs lijstje |
Een lange lijst zal zeker komen, Mario216. Zet jou naam maar op, alvast?
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 10 september 2010, 16:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:53
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 9 september/20.00uur-21.00uur
|
|
|
EVA685 schreef: | Vader in de hemel die zoveel om mij geeft dat U in Uw genade Uw Zoon gegeven heeft Dank U voor Uw liefde Uw eindeloze trouw dat ondanks al mijn falen U zegt: "Ik hou van jou".
Herstel mijn eerste liefde die ik ooit had voor U want ik wil van U houden nog zoveel meer dan nu. Mijn hart moet weer gaan branden zoals het heeft gedaan vol vuur en vol van hartstocht die nooit meer weg zal gaan.
De drukte van het leven trok mij met zich mee. De liefde die vervaagde de passie die verdween. Ik was U niet vergeten maar nam de tijd niet meer om in uw woord te lezen bij U te zijn o Heer.
Hallo allemaal!
Moeilijk hè om de Bijbel te lezen, wat kan er een stof opliggen. We zijn zo druk bezig met ons zelf, dat we soms ook vergeten te danken en te bidden, dat heeft HIJ toch niet verdient?
Je kunt ook online de Bijbel lezen, of beginnen bij de Psalmen en Spreuken, staat heel veel in, een dagboekje is ook fijn. Zing eens een mooi lied voor de HERE JEZUS, zingen is 2x bidden!
Tijdens de Gebedsroom zingen wij ook mee, heb je zin om mee te doen?
We danken GOD voor alles, is wel eens moeilijk, daarom bidden wij ook en vragen HEM om ons daarbij te helpen.
Ouder/kindrelaties zijn bezig te herstellen, dank aan GOD!
We denken ook aan die nare 11de september 2001.
Ook bidden wij voor een nieuw kabinet en de nood in het buitenland.
Er is een oproep voor gebed voor 2 zieke vrouwen, zij hebben een ernstige ziekte, ze leven in een onzekere tijd.
Martha maakt ook een zware tijd door, we hopen dat zij gauw een eigen stekkie krijgt.
We dragen ook de nabestaanden van m.n overleden ex-schoonzus op, zij overleed maandagmiddag, 66 jaar oud.
Mensen hier op de site hebben een dubbelleven, we bidden voor reiniging.
Er is veel saamhorigheid, respect, vertrouwen in de Gebedsroom
Als je de chat rechtsonderin aanklikt zie je ons WELKOM!!
Warme groetjes van Martha en Eva. |
Gisteren was het een hele positieve avond geweest. Ik bedoel, er kwamen veel mensen binnen wandelen in gebedsroom. Dus ga door met het wonderbare werk, God. U bent liefdevolle God en raak mensen hier aan die zijn verwond, gepijnigd, eenzaam zijn, die ziek zijn en veel naamchristenen.
Zegen ook Eva en Martha met het werk van een gebedsroom. Wij krijgen zeker ook kritiek maar Jezus kreeg ook kritiek. Mensen die kritiek geven, moeten we diepe gevoelens van bewogenheid hebben en ook extra liefde geven. Een kritiek geven, kan een oorzaak zijn. Vaak zijn de mensen gekwetst door christenen omdat wij ook weleens fouten maken. Daarom moeten we leren om te praten en te herstellen. Er is veel miscommunicatie hier.
Veel zegen voor ChristianMatch.
Een fijn weekend allen en Gods zegen.
Ineke.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 10 september 2010, 10:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:07
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
Wat gaan jullie doen als jullie diner gaan gebruiken? Gaan jullie naar Juffrouw Tok of ergens anders?
Ben benieuwd.
Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:04
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | zucht alleen ja of nee is te moeilijk voor hem |
Hallo Zivaatje het zal leuk zijn als je meegaat? Leuke suggesties zijn welkom.
Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 17:14
Onderwerp: ROOS
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk wil ik dat!
'k Zie dat op de site heel veel vrouwen met de naam Roos staan. Roos, heel veel sterkte! |
iK GA BIDDEN VOOR ROOS EN WIL OOK MEENEMEN NAAR MIJN KERK EN GEBEDSROOM MORGENAVOND OM 8.00 UUR.
GODS ZEGEN VOOR ROOS.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 17:12
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ja wokken lijkt me leuk daarna Wie gaan er nu al mee weet je dat? |
Dat zullen we afwachten zivaatje. Je kunt je melden als eerste???????
Het is nog vroeg en wie weet komt er wel honderd man???
EEN KNAL ACTIVITEIT TOCH??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 17:05
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Katja, ben je 100 jaar
'k Had je in Noordwijk, toch echt jonger geschat. |
Fijn om te horen Marijano. 100 jaar is uniek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar Katja 100 jaar en 1 introducee
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar | Frank 627 46 jaar
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 8 september 2010, 17:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:37
|
|
|
[quote=HANNAH810]HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Katja 100 jaar en 1 introducee
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar frank627 46 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:49
|
|
|
eventueel wokken is geen slecht idee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 20:42
|
|
|
KATJA065 schreef: | Fijn om te horen. Ik hoor het wel of je kan.
ALS IEMAND MEE WIL, KUN JE HIER AANMELDEN. HET DUURT NOG EVEN MAAR EEN FLUISTERBOOT MOET IK RUIM EEN WEEK VAN TE VOREN BESTELLEN.
Groeten van Ineke. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 20:41
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | leuk uitje, weet nog niet of ik kan. Dus onder voorbehoud ga ik ook mee |
Fijn om te horen. Ik hoor het wel of je kan.
Groeten van Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 21:50
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
Het zijn vaak dezelfde mensen. Als ze niet groeten, hou ik mijn eer aan mijnzelf. Je moet ook niet te vaak komen anders wordt het een sleur. Alles op z'n tijd is het leukst.
Positief bekijken soms en niet alles van teveel doen.
Groeten van Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 21:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Jullie regearen n.b. op een mannentopic en er komt prompt een slotje op...Hannah ik zou zeggen hou het bij picknicken. |
we gaan zeker picknicken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:16
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Gorinchem!!! Plieeeeeeees |
Hallo zinga, of eten bij Wadriaan thuis. we wachten af hoeveel aanmeldingen er aan komen.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:35
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Mag je ook alleen mee eten? (overdag kan ik niet)
GrZ! |
Het mag, we gaan na 17.00 eten in Gorinchem of Dordrecht. Het wordt dan overleggen met elkaar. Dan hoor je het nog wel.
Groeten van Ineke (Katja).
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 18:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:19
Onderwerp: 11 september 2001
|
|
|
Gedenk de nabestaanden die dierbaren hebben verloren na een afgrijselijk terroristiche ramp. Bid voor deze nabestaanden die het moeilijk hebben want aankomende zaterdag is het 9 jaar geleden dat de wereld werd opgeschrikt door terroristische aanslagen van Al Quada.
Gods zegen voor de nabestaanden in Amerika.
Gedenk ze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:08
Onderwerp: gedicht
|
|
|
WADRIAAN370 schreef: | hallo Katja een mooi gedicht en ik snap jou wel ik wil ook graag een partner maar dan wel een partner en ik ben nog niemand tegen gekomen die de moeite wilde nemen om er energie in te steken ik wil ook graag eerst vriendschap en vertrouwen wat uit kan lopen in meer maar mannen steken anders in elkaar en als je dan ook nog op een bijbelse manier wilt leven dat seks in het huwelijk thuis hoort dan ..... vul het zelf maar in maar we hebben wel een groot goed God kent ons en Hij kent ons verlangen en als het zo zal zijn dat er een partner voor ons is dan zal het goed zijn.leuk jou ontmoet te hebben op de strand wandeling die was ook erg gezellig en goed misschien is dat wel de bedoeling en paulus zegt ook dat het beter is om alleen te blijven dat zal ons veel verdriet besparen ? met een groet van Willy |
Ik ben volkomen met je eens Willy. Je kunt beter alleen zijn dan een verkeerde partner te trouwen. Ik ben nooit getrouwd geweest en heb ook nooit samengewoond. Ik ken vele mensen die gescheiden zijn en zou voor geen goud met hen willen ruilen. Op mijn flat zijn er al 5 mensen gescheiden rond mijn leeftijd. En zelfs ook in de kerken en daar heb ik soms moeite mee. Ik ga het niet oordelen en weet ook de achtergrond niet. Ik heb geen last van eenzaamheid en dank God daarvoor. Daarom vind ik het leuk om een activiteit te organiseren voor mensen die eenzaam zijn, of daar behoefte daar aan hebben. Je kunt andere leuke dingen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 14:58
|
|
|
IMKE917 schreef: | ik moet werken
na mijn vakantie eens ff zien of er iets te regelen valt |
Misschien kun je met je collega ruilen??? Meestal komt van ruilen, huilen maar niet altijd.
Succes ermee.
Ik zal leuk vinden als het je lukt?
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 15:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 14:12
|
|
|
gaat niet door
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 29 september 2010, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38
Onderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
|
|
|
[quote=IMKE917]Het ging hier toch om een tocht met een fluisterboot door de Biesbosch????? Er zijn een aantal mensen die dat een goed idee vinden, en aangeven graag mee te willen!!
Den Bosch activiteit gaat eruit en kan later worden gedaan. Fluisterboot is ook in oktober en eventueel eten in Dordrecht? Maar ik ga wel een datum prikken en kan helaas niet rekening houden met iedereen. Eventueel 30 oktober?
Fluisterboot kost 8,50 per persoon en voor kinderne van 4 tot en met 12 jaar 6 euro per persoon.
Vele mensen kunnen niet in de herfstvakantie. Herfstvakantie is van 16 tot en met 23 oktober in het zuiden en het midden van het land.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:20
Onderwerp: Den Bosch
|
|
|
GRACE585 schreef: | ???????????????????? wilde net vragen welke datum?????????? |
sorrie Grace je bent welkom om deze activiteit aan deel te nemen maar wordt in december of januari??? Als er veel belangstelling voor is?
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 12:23
Onderwerp: uit eten of film
|
|
|
ik zoek paar leuke mensen om in Drechtsteden, Delft, Breda of Den Haag naar een restaurant of bioscoop te gaan?
Ergens in november 2010.
Suggesties zijn welkom. Wie weet een leuke film of een leuke en goedkope restaurant????
Daarna kan ik eventueel een datum prikken. Ergens midden of eind november?
Groeten van Ineke. (Katja)
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 11:47
Onderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
|
|
|
[quote=IMKE917]Katja, kun je meer informatie geven over data en invulling van de dag?[/qu
Ik ga het uitzoeken welke activiteit voor Oktober
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 13:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 11:39
Onderwerp: Den Bosch
|
|
|
Deze activiteit wordt verschoven naar latere tijdstip in december of 2011? Als er genoeg animo voor is?
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|