Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:25
|
|
|
Vader in de hemel die zoveel om mij geeft dat U in Uw genade Uw Zoon gegeven heeft Dank U voor Uw liefde Uw eindeloze trouw dat ondanks al mijn falen U zegt: "Ik hou van jou".
Herstel mijn eerste liefde die ik ooit had voor U want ik wil van U houden nog zoveel meer dan nu. Mijn hart moet weer gaan branden zoals het heeft gedaan vol vuur en vol van hartstocht die nooit meer weg zal gaan.
De drukte van het leven trok mij met zich mee. De liefde die vervaagde de passie die verdween. Ik was U niet vergeten maar nam de tijd niet meer om in uw woord te lezen bij U te zijn o Heer.
Hallo allemaal!
Moeilijk hè om de Bijbel te lezen, wat kan er een stof opliggen. We zijn zo druk bezig met ons zelf, dat we soms ook vergeten te danken en te bidden, dat heeft HIJ toch niet verdient?
Je kunt ook online de Bijbel lezen, of beginnen bij de Psalmen en Spreuken, staat heel veel in, een dagboekje is ook fijn. Zing eens een mooi lied voor de HERE JEZUS, zingen is 2x bidden!
Tijdens de Gebedsroom zingen wij ook mee, heb je zin om mee te doen?
We danken GOD voor alles, is wel eens moeilijk, daarom bidden wij ook en vragen HEM om ons daarbij te helpen.
Ouder/kindrelaties zijn bezig te herstellen, dank aan GOD!
We denken ook aan die nare 11de september 2001.
Ook bidden wij voor een nieuw kabinet en de nood in het buitenland.
Er is een oproep voor gebed voor 2 zieke vrouwen, zij hebben een ernstige ziekte, ze leven in een onzekere tijd.
Martha maakt ook een zware tijd door, we hopen dat zij gauw een eigen stekkie krijgt.
We dragen ook de nabestaanden van m.n overleden ex-schoonzus op, zij overleed maandagmiddag, 66 jaar oud.
Mensen hier op de site hebben een dubbelleven, we bidden voor reiniging.
Er is veel saamhorigheid, respect, vertrouwen in de Gebedsroom
Als je de chat rechtsonderin aanklikt zie je ons WELKOM!!
Warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 8 september 2010, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 10:53
|
|
|
EVA685 schreef: | Vader in de hemel die zoveel om mij geeft dat U in Uw genade Uw Zoon gegeven heeft Dank U voor Uw liefde Uw eindeloze trouw dat ondanks al mijn falen U zegt: "Ik hou van jou".
Herstel mijn eerste liefde die ik ooit had voor U want ik wil van U houden nog zoveel meer dan nu. Mijn hart moet weer gaan branden zoals het heeft gedaan vol vuur en vol van hartstocht die nooit meer weg zal gaan.
De drukte van het leven trok mij met zich mee. De liefde die vervaagde de passie die verdween. Ik was U niet vergeten maar nam de tijd niet meer om in uw woord te lezen bij U te zijn o Heer.
Hallo allemaal!
Moeilijk hè om de Bijbel te lezen, wat kan er een stof opliggen. We zijn zo druk bezig met ons zelf, dat we soms ook vergeten te danken en te bidden, dat heeft HIJ toch niet verdient?
Je kunt ook online de Bijbel lezen, of beginnen bij de Psalmen en Spreuken, staat heel veel in, een dagboekje is ook fijn. Zing eens een mooi lied voor de HERE JEZUS, zingen is 2x bidden!
Tijdens de Gebedsroom zingen wij ook mee, heb je zin om mee te doen?
We danken GOD voor alles, is wel eens moeilijk, daarom bidden wij ook en vragen HEM om ons daarbij te helpen.
Ouder/kindrelaties zijn bezig te herstellen, dank aan GOD!
We denken ook aan die nare 11de september 2001.
Ook bidden wij voor een nieuw kabinet en de nood in het buitenland.
Er is een oproep voor gebed voor 2 zieke vrouwen, zij hebben een ernstige ziekte, ze leven in een onzekere tijd.
Martha maakt ook een zware tijd door, we hopen dat zij gauw een eigen stekkie krijgt.
We dragen ook de nabestaanden van m.n overleden ex-schoonzus op, zij overleed maandagmiddag, 66 jaar oud.
Mensen hier op de site hebben een dubbelleven, we bidden voor reiniging.
Er is veel saamhorigheid, respect, vertrouwen in de Gebedsroom
Als je de chat rechtsonderin aanklikt zie je ons WELKOM!!
Warme groetjes van Martha en Eva. |
Gisteren was het een hele positieve avond geweest. Ik bedoel, er kwamen veel mensen binnen wandelen in gebedsroom. Dus ga door met het wonderbare werk, God. U bent liefdevolle God en raak mensen hier aan die zijn verwond, gepijnigd, eenzaam zijn, die ziek zijn en veel naamchristenen.
Zegen ook Eva en Martha met het werk van een gebedsroom. Wij krijgen zeker ook kritiek maar Jezus kreeg ook kritiek. Mensen die kritiek geven, moeten we diepe gevoelens van bewogenheid hebben en ook extra liefde geven. Een kritiek geven, kan een oorzaak zijn. Vaak zijn de mensen gekwetst door christenen omdat wij ook weleens fouten maken. Daarom moeten we leren om te praten en te herstellen. Er is veel miscommunicatie hier.
Veel zegen voor ChristianMatch.
Een fijn weekend allen en Gods zegen.
Ineke.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 10 september 2010, 10:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 14:01
|
|
|
KATJA065 schreef: | Gisteren was het een hele positieve avond geweest. Ik bedoel, er kwamen veel mensen binnen wandelen in gebedsroom. Dus ga door met het wonderbare werk, God. U bent liefdevolle God en raak mensen hier aan die zijn verwond, gepijnigd, eenzaam zijn, die ziek zijn en veel naamchristenen.
Zegen ook Eva en Martha met het werk van een gebedsroom. Wij krijgen zeker ook kritiek maar Jezus kreeg ook kritiek. Mensen die kritiek geven, moeten we diepe gevoelens van bewogenheid hebben en ook extra liefde geven. Een kritiek geven, kan een oorzaak zijn. Vaak zijn de mensen gekwetst door christenen omdat wij ook weleens fouten maken. Daarom moeten we leren om te praten en te herstellen. Er is veel miscommunicatie hier.
Veel zegen voor ChristianMatch.
Een fijn weekend allen en Gods zegen.
Ineke. |
Ja, Katja, kritiek hebben heeft een oorzaak, je hebt het erg mooi gezegd. Mooie woorden werken soms niet bij mensen, ze willen het voelen, maar ook dat kan moeilijk zijn, want soms kom je te dichtbij voor mensen, wat is het dan fijn, dat we GOD mogen vragen, hoe hiermee om te gaan. In elk geval is luisteren heel belangrijk, wij willen allemaal zo graag ons verhaal kwijt, maar onze eigenwaarde houden.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|