Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:05
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Helaas is de heerlijke vakantie weer voorbij.....Egypt i miss you........
vooral de vrienden en de zon................ |
Nou meissie, welkom thuis he...en sterkte in dit kouwe, sombere, regenachtige kikkerland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 16:56
Onderwerp: vurige preek
|
|
|
PEET760 schreef: | Mooi stukje, wilde het delen met jullie gr. Peet
Een vurige preek Een man die regelmatig naar de kerk kwam, bleef ineens thuis. Na een paar weken besloot de dominee bij hem langs te gaan. Het was een gure avond. De dominee trof de man thuis aan voor een knapperend haardvuur. De man, die wel kon raden waarom de dominee langs kwam, heette hem welkom, bood hem een gemakkelijke stoel aan bij de open haard en wachtte. De dominee ging lekker zitten, maar zei niets. Tijdens de plechtige stilte sloeg hij de vlammen gade, die rond de brandende houtblokken speelden. Na een paar minuten nam de dominee de tang, pakte voorzichtig een stukje gloeiend hout en legde het aan de kant van de haard, waar geen vuur was. Daarna ging hij weer zwijgend zitten. De gastheer keek geboeid toe. Het eenzame stukje hout brandde steeds zwakker, gloeide even op en doofde toen. Al snel was het helemaal koud. Sinds de begroeting was er geen woord meer gesproken. Vlak voordat de dominee wegging, pakte hij het koude stukje hout en legde het weer midden in het vuur. Door het licht en de warmte van de blokken eromheen begon het direct weer te gloeien. Toen de dominee aanstalten maakte om te vertrekken, zei zijn gastheer: "Heel erg bedankt voor uw bezoek en met name voor de vurige preek. Zondag ben ik weer in de kerk." |
Heel sprekend stukje Peet! Duidelijker dan een preek van 2 uur!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 16:53
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
HANNAH810 schreef: | van harte gefeliciteerd, gibby en angelique, en ik maar denken dat het een grapje was!! veel geluk gewenst samen!! geniet van elkaar. |
Dank je wel Hannah!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 16:53
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Love is in the air dus..... Ook ik dacht dat jullie een grapje maakten, aan de andere kant zou ik dat ook vreemd gevonden hebben. Lijkt ’t mij geen onderwerp voor.
Gibby en Angelique, ‘k wens jullie samen heel veel geluk toe. Natuurlijk gun ik het jullie. Geniet er maar van! |
Dank je wel Marijan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 16:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gibby en Angel , ook ik wens jullie heeeeeeel veel geluk . Gefeliciteerd. |
Dank je wel Visser!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 16:49
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
PIETER649 schreef: | geen last van, geen katten hier in huis |
Pietje, er bestaan ook MENSEN-vlooien! (verzamelen hoor, die zijn geld waard!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:19
|
|
|
BILLY701 schreef: | Vreemde insinuatie denk om je reputatie |
Ik heb een beetje het donkerbruine vermoeden dat het geluk ons niet gegund wordt Gibby.....of zou ik het mis hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:15
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hebben jullie iets met elkaar Angy, wat iedereen - behalve ik - weet
Mij ontgaat namelijk weleens wat. |
Ja Marijan...wij hebben wat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | omdat jij jeukende tegeluitspraakjes hier als zijnde waarheid voor iedereen neer zet. voor mij persoonlijk, om maar n voorbeeldje te noemen, is het klinklare onzin. |
Als het zo jeukt Pietje, effe op vlooien controleren he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 11:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | het hierop meest van toepassing zijnde woordje: "onzin" |
Waarom nou weer onzin Pietje, verklaar je nader.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 11:39
Onderwerp: De alcoholisten....
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Okeee Marylien...vertel...welke medicamenten? Ben zeer benieuwd... |
Effe bij je huisarts langs gaan Gibby enneh...ze zijn wel voor eigen rekening, duur grapje hoor! Mijn ex had ze ook...ben helaas de naam kwijt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 11:36
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Voor Angelique: zo maar een warme groet, knuffel + Song van Foreigner: I wanna know what love is...I want to to show me...... Ooohh oooohhh I wanna féél what love is.... I'm traveling soo far... See you soon again...D.V. |
Een hele dikke warme, heftige, turboknuffel terug richting Grun, voor jou lieve Gibby. En je weet vast wel waarom....(heel CM inmiddels wel....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 01:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | je weet wel waarom
'weet je wel, weet je niet' Koot en Bie?
|
geen idee grif...gelukkig dat de meerdeheid hier weet waarom er iets hier niet geweten wordt
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 23 januari 2011, 02:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 21:34
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: |
et voila: de Bang & Olufsen Beo4...hiermee kan ik overigens B&O-apparatuur-gebruikers bij mij in de buurt (if any) helemaal gek maken, door buiten met deze afstandsbediening te gaan staan (want als het signaal door mijn vinger gaat, gaat het ook door gordijnen...) |
ziet er inderdaad drie keer zo mooi uit als dat kromme ding van mij....een plakbandje houdt het kleppie op zijn plaats anders rollen de batterijtjes aan je voeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 21:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'n setje nieuwe batterijen doet wonderen, Sjeel... |
nie nodig griffy....ik geef genoeg energie af....geen batterij die tegen mij op kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:03
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | niet van goud, nee. van aluminium. daardoor in verhouding met 'reguliere' afstandsbedieningen loeizwaar en Deense topkwaliteit. ongeacht waar je in de woonkamer bent, je hoeft de afstandsbediening niet naar de tv te richten om van b.v. kanaal te veranderen. signaal gaat met gemak door een stapel papier, en zelfs door mijn vinger als ik 'm voor het oog houd. de helft van de prijs betaal je voor 't ontwerp en de naam Bang & Olufsen, gok ik.
toen ik in de winkel was, was de eigenaar met een klant bezig die voor (schrik niet) € 25.000 aan B&O-spul wilde hebben voor de TV-kamer in zijn tweede huis in Frankrijk. dat is zelfs mij te gortig, voor een knappe tv met knappe luidsprekers, en de bedrading netjes weggewerkt. had hij het hele spul nieuw moeten kopen, was hij het dubbele kwijt geweest...
en die 150 euro, dat was dan nog een tweedehands-prijs... | Hoebestaaaaaaaaaaatet........ik weet werkelijk niet wat ik lees griffy...voel me een domme boere stoeptrien....maar gek he...ik ben toch gelukkig met dat afstandsdingetje waarmee je wel moet richten...wel een tikkie dichter bij moet zitten....af en toe zelfs op moet staan....en me zakkie popcorn dr bij...
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 22 januari 2011, 20:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:27
Onderwerp: SPREUKEN
|
|
|
Als je het niet doet zul je nooit weten wat er zou gebeuren als je het wél gedaan had....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:20
Onderwerp: favoriete bijbeltekst
|
|
|
Heere, maak mij Uw wegen bekend, leer mij uw paden. (ps.25 vs.4)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:17
|
|
|
Ik ga dr weer een dikke knuffel uitgooien, en vandaag is die voor roseve659, omdat ik iets moois van hem mag lenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:10
|
|
|
De zes belangrijkste woorden zijn: "jij hebt gelijk, ik zat fout" De vijf belangrijkste woorden zijn: "dat heb je prima gedaan" De vier belangrijkste woorden zijn: "wat vind jij ervan?" De drie belangrijkste woorden zijn: "als je wilt" De twee belangrijkste woorden zijn: "dank je" en de minst belangrijkste: "Ik"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:40
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | oei...dan zal ik maar niet vertellen dat ik vanmiddag een 'nieuwe' afstandsbediening voor mijn tv heb gekocht....voor 150 euro |
Was dat ding van goud dan ofzo? 150 euro....daar heb er 10 stuks voor en dan houd ik nog geld over voor een zak popcorn bij de buis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 15:25
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vraag me af wie er wanhopig (op zoek) zijn, de mannen of de vrouwen.
Denk dat de inschrijving voor de vrouwen al weer vol is
.. |
das bluf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 15:24
Onderwerp: Sorry zeggen
|
|
|
Sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 15:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | MARIANNE129 schreef: Oke een oudje:
D uwen A nders F ietsen
Ik zeg ff helemaal niets ..... | Wat is er mis met een ouwe fiets???? de mijnes was 40 euro op de rommelmarkt....en hij rijdt....als de trein!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:25
|
|
|
Eh...volgens mij dwalen we af....wat hebben al die enge kinderziektes met het knuffelhoekje te maken??? Ik ga maar weer es terug naar af, ik ga knuffelen.... Vandaag een dikke vette mega super turboknuffel voor Gibby (en hij weet dondersgoed waarom!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 05:22
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Heeele lieve mensen! Komende 27 januari loopt mn abo af hier. Ik ga niet verlengen. De afgelopen maand was ik niet meer zo veel hier aanwezig als een aantal maanden geleden maar ik heb het druk met van alles. De komende 4 maanden ga ik naar Engeland en heb dan toch geen tijd voor jullie Toch ga ik sommige van jullie wel missen hoor!! Dikke knuffel! Lielie (alias: Lelie)
|
Jammer Lie, Je was er inderdaad niet zoveel meer, maar we zullen je toch missen, (ook op de komende picknick)...Maar ook ik wens jou een hele goede en gezegende tijd toe in Engeland en natuurlijk hopen we nog es wat van je te horen! Dikke knuffel uit Gouda!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:35
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het topic stoort mij niet, praat er gerust over als je die behoefte hebt... nen zwijg als je hier niets mee hebt. Iedere discussie heeft zn deelnemers, voel je je bij deze discussie niet geroepen als deelnemer, doe dan niet mee. Zo moeilijk is dat toch niet??
Wel vraag ik mij af waar de redactie de grens stelt...
Er word best veel over *sex voor het huwelijk* gesproken op dit forum...
Maar.... en nu komtie.... (overdrachtelijk gezien dan, he )
Uitgaande van het feit dat masturbatie een sextechniek is, gaat dit een weg in die dit forum nog niet heeft bewandeld..
What is next?? -Alleen anale sex gehad, dus toch nog maagd? - Orale sex, is dat ook sex? ( ivm sex voor t huwelijk)
Kweenie.. maar enige duidelijkheid van de redactie is wel gewenst in deze |
Ben een beetje misselijk...zou ik wat verkeerds gegeten hebben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:30
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Laatst stond er iets in de krant over een man die ook een vreemd geluid hoorde in zijn auto, toen hij startte en wegreed. Wat bleek 1 van zijn katten was onder de kap gekropen, lekker warm waarschijnlijk, en de volgende morgen, toen de man dus de auto startte ..... arme kat |
ajakkes crossy...heb je geen opwekkender verhalen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:28
Onderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
|
|
|
PIETER649 schreef: | das elf jaar leeftijdsverschil... das errug veul hoor.
maar wettelijk mag het: je bent beide meerderjarig
(de profeet mohammed trouwde met een meisje van 8... dus maak je geen zorgen, t ken altijd erger ) |
zot!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | muzikaal hoor, angel!! mijne ook; geen grapje; vooral als het weer vochtig is........... |
Inderdaad Han, zo bazin, zo auto he...ik hou ook niet van deze regenbuien hoor...doe mij maar 30 graden en zon...zo denkt mijn matizje er ook over...vandaar dat we jarenlang al zooo'n team zijn....ze liet me nooit in de steek...
|
|
Naar boven |
|
|