Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 11:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JANS221 schreef: | Wat we vandaag eten? Geen idee, ik eet vanavond bij een CM-er!!! |
gezellig, jans; neem jij het toetje mee voor haar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 23:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eerst maar eens rustig ontdooid, boodschappen gehaald , auto gewassen want die moet volgende week naar de keuring , garage opgeruimd want dat leek wel een beestenstal en toen een heeeeele lange mail verstuurd. |
jij en beestenstal is een combi die ik me bijna niet voor kan stellen, visser!!
(jij en steriel gaat stukken beter!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 23:51
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Misschien wel een idee om mee te gaan |
welja, joh; enneh........neem gewoon je eigen barman mee; is gezellig!! kan hij al onze pannekoeken helpen bakken!! neem je je meiden ook mee, sim?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | volgens mij was mn zoon ff aan het chatten met m'n as. schoondochter. |
met zijn schoonmoeder mag ik hopen, vissertjuuuh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
GERRIT603 schreef: | alleen in zeeland kans op buien volgens meneer gerrit H.
5-je |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Even een paar vragen aan Visser...
Waarom noem je me nu voor de 2e keer U... Ik ben gewoon een JE....of Ineke...
Punt 2...ik was NIET in Zoutelande... Ik heb GEEN hond......laat staan een rothond....
Als ik het had zien gebeuren had ik vreselijk gelachen!!!! |
zijn zoon is goed opgevoed, zeeland........ die zegt nog netjes U tegen grote mensen; zelfs tegen mij, snappie dah nou?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:10
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
taart wacht niet op edele prins wat een gigantich, dramatisch verdriet
princesje al dromend van prinselijk bezoek zal eeuwiglijk smachtende wachten bezwaard
Dennis waarom gij haar wachten liet met een hartje verlangen achterliet..........
dennis o, dennis een gebroken hart princesje wachtend vol smarte slaapt......
princesje nimmer vergetend haar zevende jaar, smachtend, verlangend, slapend, dromend......... prinsentaart!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 22:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | is de taart al helemaal op? Kost het veel moeite? Vissertjuhhhhhhhh |
nee lang niet dennis komt zondag vast de restjes opeten "kweetzeker"!!!
princesje geniet dan van al-oude tijden ze vind zelfs Dennis geweldig!
gebakkies; appel, citroen dat kost dan op beide kinder-wangen een zoen
(ik weet het, ik weet het; hij is niet goed; geen vijfje......snif!!).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Was u dat op het strand met die rothond die dennis z'n frikandellebroodje op at? |
zat je nou alweer aan de frikandellebroodjes, dennis?
(visser; neem nou een ander wacht-woooooord!!)
dennis; niet alle romantico mails lezen, hé? das prive info......grinnik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb een man ten huwelijk gevraagd (die resoluut nee zei ) iemand in de billen geknepen, een bejaarde geholpen met oversteken, koffie gedronken bij een volkomen vreemde, met 8 man door een auto gekropen, met eieren gegooid..........nou,dat was het wel zo'n beetje.........gewoon zo'n doorsnee dag |
pffffffff wat SAAAAAAAI, leanne!!
ik heb in de vijfde versnelling twee huizen doorgewerkt. (lees; gesteriliseerd) ik ben toch wel blij dat mijn leven een stuk spannender is dan dat van jou, hoor!!
hannah......total loss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:37
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wat mij en Beau (jong en speels) betreft niet, ik heb "voor de zekerheid, nog even contact gehad met "Uilenbos, er werd gezegd huisdieren geen bezwaar die mogen gewoon mee.
Nog een kleine aanvulling, dat er honden mee komen is dat bezwaarlijk voor hen die anders wel hadden willen komen, maar nu niet durven?
Ik neem Beau liever wel mee, maar wil geen spelbreker zijn. Maar geef even aan als je wel komt en "bang voor honden bent, kunnen we ze bijvoorbeeld ook wel wat op afstand houden. |
Pieter, we zijn allen te gast bij "het uilenbos", en zij beslissen of er honden al dan niet worden toegelaten in het restaurant. het is heel vriendelijk dat je rekening wilt houden met anderen die plannen hebben om te komen, maar meestal gaan dit soort dingen als vanzelf goed. beau gaat vast lekker voor de haard liggen, en wie niet zo op honden gesteld is, neemt een ander tafeltje dat wat verder bij de haard vandaan staat; hoe eenvoudig kan het leven zijn, toch?
er komen nu dus drie keffertjes mee, prima toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 08:17
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tuurlijk, Hannah!!!!!!!!!! Stráált mijn medeleven niet uit mijn reactie?? En volgens mij was het idd dit apparaat wat indertijd dat Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje nodig had. Zie het als een stukje eerbetoon aan het apparaat dat ik gedenkwaardige memoires memoreer......
Oei........ nu ik het even terugzoek zie ik dat het het apparaat van Heide was, welke dit tapijtje nodig had....... Misschien had een dergelijk lapje stof de ramp bij Visser ook wel kunnen voorkomen. Maar het leed is al geschied. Nu rest enkel meeleven....... |
ik wissut, ik wissut!! enkel en zuiver medeleven!!
overigens was het visser wél, die drie keer op het knopje moest drukken voor hij enige koffie tot zich kon nemen......
(net als hier inmiddels; tijd om te ontkalken!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 00:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
steentje; ik hoop toch niet dat ik een SPOTTENDE toon in je bijdrage lees, he? t is toch wel PUUR MEDELEVEN mag ik hopen?
koffie, visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:35
|
|
|
PIETER619 schreef: | desalnietminniettegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildathetheiropneerkomendzomoetzijndatikmijafvroegof Beau wel meemoet, mede omdat de locatie wat anders is en mogen huisdieren wel in de zaak of op terras?
Hij is jong en speels, maar wat mij betreft mag hij mee als men dat wil, want problemen bestaan niet alleen de oplossing is soms zoek, mocht het nodig zijn vind ik die wel |
op de picknick hadden we ook niks geen last van hem, toch? t is een lief beest, vind ik.
anders kun je even bellen naar het restaurant? en voor het restaurant zijn bomen waar je hem ook even vast zou kunnen zetten, hoor; rondje bos zal beau ook geweldig vinden denk ik!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:30
|
|
|
hoi allemaal,
na enig overleg zijn we er uit; picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen; we hopen op zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos" te gaan met elkaar.
het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.
Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... ) menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......; http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71
daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!! vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!
mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0
dus;
vanaf 13.00 uur zijn wij in; restaurant "uilenbos" Engweg 61, 6741 KC Lunteren (GPS: Beukenlaan 5) Tel. 0318-48 23 27
voorlopig hopen mee te gaan;
- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen - hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 6 jaar - margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar - mamy994, 57 jaar, regio 0113
- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar - pieter619, 58 jaar, regio 0514 met beau de hond - johanurd092, 36 jaar, regio 0521 - tah315, 48 jaar, regio 035 - folef327, 46 jaar, regio 050
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 08:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:16
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik zag dat er ook een treinverbinding naar Lunteren is. Ligt het restaurant ver van het station of is er een busverbinding naar toe? Bij het Kruitvat zijn weer dagkaarten te koop. Zaterdag of zondag reizen voor 12.99 euro. |
dat kan ik je niet zeggen, mamy; maar ik weet wel dat de route over de spoorbaan loopt. het restaurant is in het bos; misschien wil iemand je even oppikken vanaf het station?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:15
|
|
|
PIETER619 schreef: | er staat een vraagteken te veel achter mijn naam, dus ja ik kom ijs en wederdienden |
en ik heb me nogal wat "ijsen", pieter;
watikuwesdanmaarzoudetwillenzeggen is; datikzovrijbenkomentezijnuopdelijsttesmijten.......... eventussenuenmijgezwegenbeaukomtookmee?
niet al te gedienstig worden, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:12
|
|
|
hoi allemaal,
na enig overleg zijn we er uit; picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen; we hopen op zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos" te gaan met elkaar.
het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.
Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... ) menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......; http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71
daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!! vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!
mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.
dus;
vanaf 13.00 uur zijn wij in; restaurant "uilenbos" Engweg 61, 6741 KC Lunteren (GPS: Beukenlaan 5) Tel. 0318-48 23 27
- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen - hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 6 jaar - margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar
- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar - pieter619, 58 jaar, regio 0514 met beau de hond - johanurd092, 36 jaar, regio 0521
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:34
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Woest en aantrekkelijke vrouwen ervaar je in touwtje springen!!!! weet er alles van |
zo kán het wel weer, heren!!
je foto is in elk geval goed gelukt, pieter; en je kunt je opgeven hoor; voor een pannekoek bij haardvuur.........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:17
|
|
|
mijn jarige meisje; dat moet gevierd........ ik bak mijn taarten; FEEST!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:05
|
|
|
hoi allemaal,
dus;
- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen - hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 6 jaar - margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar
- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar - pieter619?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:34
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Voorstel, mischien lekker Gourmetten bij jou om de winter overbruggen . |
nou, ik zat wel te denken over "het uilenbos" in lunteren; dat is een leuk restaurant/pannenkoekenhuis in een prachtig bos, met daarnaast een gratis speeltuin en een kinderboerderij.........ze hebben een woest aantrekkelijke terrasverwarmer daar, en je kunt eigen eten en drinken nuttigen.
dus zeer geschikt voor een low-budget-cm-uitje. is het iets voor de kerstvakantie en zal ik er een nieuw topic voor openen?
we raken wat off topic hier, namelijk............. ik zocht even een filmpje op youtube.........grappig; dit filmpje is opgenomen toen wij met de hele familie daar waren zie ik; mijn pleegdochter roetst van de woest aantrekkelijke glijbaan........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 15:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:29
Onderwerp: poesjes
|
|
|
*verdere details onnodig*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik hoop dat Hannah het volgend jaar op mn vrije zaterdag plant. Dan kom ik ook es. Ik kan wel op de fiets |
meestal gaan we rond half april voor de eerste picknick, roelande.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 15:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zolang die van mij goedkoper zijn er lekkerder...eet ik thuis.... |
ik vind de MAC "meel met vette derrie" dus ik kom er echt nooit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 12:10
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
allemaal bedankt voor de felicitaties, enneh.....thomas; laten we hopen dat die wijsheid alsnog komt, nu ik VEERTIG jaar geworden ben.......
en nu mijn huis poetsen en taarten bakken; zaterdag vier ik mijn verjaardag voor de gansgehele familie, dus er is nog genoeg te doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:54
Onderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
|
|
|
JOL252 schreef: | Er zijn profeten die de zonde zien... er zijn ook profeten die de wonde achter de zonde zien. |
whow, dat is een mooie, jol!!
|
|
Naar boven |
|
|