Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 17:49
Onderwerp: "passen wij bij elkaar"..
|
|
|
[quote=HOBBS314]
Hobbs; Het is uiteindelijk alleen maar iets om over na te denken
school en school,.. nooit van gehoord :))
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op woensdag 27 september 2017, 17:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 17:48
|
|
|
PEETH663 schreef: | Daar kijken sommige mensen wel naar. |
Ok,nou ik hou van transparantie, Ook al kan je natuurlijk niet alles in detail hier neerleggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 09:23
|
|
|
En, neem nu bijvoorbeeld ook deze ingeving
Scholing
Ik ben geschoold met het "Overige" Niet omdat ik mijn school er niet bij ziet staan Maar omdat ik zeer laag geschoold ben
Kan dit in de weg staan bij het zoeken van een relatie? Of?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 09:11
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Ik denk persoonlijk dat als je je bezig houdt met leeftijd en lengtes dat je grenzen neerlegt waar ze misschien niet moeten zijn.
leeftijd, zo heb ik uit ondervinding mogen ervaren is meer een nummer dan dat het wat zegt over een persoon.
net als ieder ander heb ik richtlijnen, maar een buitenkant zegt niets over een binnenkant. Zover ben ik ondertussen wel. |
Nu, ik dacht; als alle grenzen open gaan Ga ik er weer een paar neerleggen :)
Maar even serieus dus.
Ik denk dat erover praten wel goed kan zijn. Iedereen leest de dingen weer anders. Evenzo...hedft ook iedereen zijn of haar eigen ervaringen. Ik zelf ben niet een hokjes denker...maar betekend dit dan ook meteen dat ik geen grenzen kent. Ik ben met je eens,of jullie eens :) een relatie wordt merendeel uit gevoel opgebouwd.
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op woensdag 27 september 2017, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 08:50
Onderwerp: meisjesnamen
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Manuela
La |
Larissa
Sa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 08:47
Onderwerp: woordenspel
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Arena
Ena |
Enak
Ak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 08:19
|
|
|
En,ik lach even te denken; misschien mogen we in dit TOPIC wel over meerdere dingen hebben dan alleen de lengte en leeftijd.?!..
De Titel " passen wij bij elkaar" vraagt om vele vragen en antwoorden mijns inziens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 september 2017, 07:51
|
|
|
MARENTH030 schreef: | Interessant topic!
Ja liefde kent geen lengte. Lengte staat ervan los of iemand wel/niet past bij elkaar. Begrijp wel dat mogelijk voor sommigen mannen/vrouwen lengte wel een rol kan spelen. Tijdgeest is veranderd, toen ik jonger was, was het not done dat je verkering had met een kortere man/als vrouw. Langere man was toen een meer geaccepteerd verschijnsel, dan andersom. Persoonlijk val ik op wat langere mannen. Of in ieder geval een beetje dezelfde lengte. Reden ik ben zelf lang. Ken nu mensen die houden van/of dol zijn op elkaar, waarvan de man een stuk korter is als de vrouw/of andersom! Gr.Marenth. |
Bedankt voor de aanzet Marenth, Even op die tijdgeest ingaand, daar zeg je iets.. Ik wil zelf niet om ieder wissewasje een topic openen :), maar neem nu bijvoorbeeld ook het leeftijdsverschil ?!... Wat is nu normaal in dit opzicht? Zelf vind ik een half jaar ouder net leuk,en iemand mag best een jaartje jonger zijn ;))) Dit alles kan ook een relatie interessant maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 23:01
Onderwerp: Foto of niet
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Beetje mistery maakt het aantrekkelijker?
Er is niet mis met Piet. |
Hoe dan ook ,ieder zijn ding hier. alles met respect toezien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 20:56
|
|
|
Waarschijnlijk een onderwerp die geen lengte zal krijgen,maar wie weet..
Maar, soms hebben mensen wanneer het om een relatie zoeken gaat, moeite of vragen rondom de lengte van iemand. Persoonlijk; als ik twee mensen naast elkaar zie lopen op straat of waar ook, dan geeft voor mij een lengte verschil juist aan,dat beide het echt om het houden van doen. Ik denk even een zeer lange chineese jongen en een niet zo groot hollands meisje op strand ,een foto waard.
De vraag dus; ookal is het strikt persoonlijk, hoe denken jullie hierover?
Zelf heb ik tijdens een relatie zoeken,niet veel moeite met de lengte van iemand..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 19:33
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Ik zou het jammer vinden als mensen geen foto plaatsen omdat ze zich: te min zouden voelen, niet mooi genoeg, onbenullig of iets van die aard.
Ieder mens is door God geschapen en is mooi gemaakt.
Niet iedereen voelt dezelfde aantrekkingskracht bij een foto (gelukkig maar, anders hadden we een probleem) maar ieder op zich zijn we door Hem gemaakt.
aan de andere kant zijn er natuurlijk ook mensen die :gewoon: van privacy houden. |
Zoist,ieder mens is uniek. En iets anders...men kan ook wel is moe worden van al die aandacht. Ik ben altijd blij dat de nacht weer aan breekt.
Privacy is heel belangrijk Wanneer ik meld dat ik eigenlijk Piet heet..... Is de lol eraf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 17:31
Onderwerp: "Kerkelijke achtergronden"
|
|
|
De vraag die ik hier wil neerleggen typt als volgt; Wanneer er een gelegenheid zich voordoet dat twee mensen elkaar voorzichtig leuk vinden :) Maar beide verschillende kerkelijke achtergronden hebben ,die misschien in de praktijk zal gaan botsen? Is het dan toch de moeite waard om het te proberen , Of meteen te zeggen; hier begin ik niet aan?!.
De vraag is dus; Wel een relatie starten met verschillende kerkelijke achtergronden ,of niet?
Persoonlijk heb ik er geen duidelijk antwoord op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 17:07
Onderwerp: Tips voor een date
|
|
|
MARIO564 schreef: | Klopt. Bij zowel een sollicitatiegesprek als wel bij een date, kan het betekenen dat je een nieuwe weg in slaat. Alleen is een sollicitatiegesprek formeel, zakelijk, en kan een date, als het klikt, een stap zijn naar een nieuw leven. Niet meer alleen, maar samen. Voor beide keuzes is gebed zeer belangrijk.
Maar wat betreft kleding denk ik wel dat je jezelf moet blijven, en je niet anders voor moet doen dan je bent. Zo heb ik morgen weer een sollicitatiegesprek. Spannend, maar ik ga wel als mijzelf, en ga niet meer strak in het pak voor gesprek. Bij een date zie ik dat ook zo. Wanneer God een lieve vrouw op mijn pad brengt, en het moment van de date komt, dan probeer ik mijzelf te blijven, en ga ik als mijzelf. |
En,heb je de baan Mario?..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 16:53
Onderwerp: Mooiste Bijbeltekst
|
|
|
MARIO564 schreef: | Zelf heb ik ook meerdere Bijbels in huis. Van de herziene statenvertaling tot de Williibrordvertaling. Handig om teksten te vergelijken, en om te begrijpen wat er werkelijk staat
Er zijn heel veel bijbelteksten die mij aanspreken. Mijn tekst van mjin beleidenis staat mij nog altijd bij: "Weest krachtig in de Heer, en in de sterkte Zijner macht"
Maar als je mij zou vragen wat direct in mij op komt, dan is dat het volgende gedicht:
Ik droomde eens en zie ik liep aan 't strand bij lage tij. Ik was daar niet alleen, want ook de Heer liep aan mijn zij.
We liepen samen het leven door, en lieten in het zand, een spoor van stappen; twee aan twee, de Heer liep aan mijn hand.
Ik stopte en keek achter mij, en zag mijn levensloop, in tijden van geluk en vreugde, van diepe smart en hoop.
Maar als ik het spoor goed bekeek, zag ik langs heel de baan, daar waar het juist het moeilijkst was, maar één paar stappen staan.
Ik zei toen "Heer waarom dan toch? Juist toen ik U nodig had, juist toen ik zelf geen uitkomst zag, op het zwaarste deel van mijn pad..."
De Heer keek toen vol liefde mij aan, en antwoordde op mijn vragen; "Mijn lieve kind, toen het moeilijk was, toen heb ik jou gedragen..." |
Heel Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 16:33
|
|
|
HOBBS314 schreef: | ik las een boekje en dat heet: man gezocht.
De schrijfster is een Engelse vrouw die een kleine 4 jaar op Engelse datingsites "gezocht" had naar 'de ware'
Zij schreef dat ze in haar profiel tekst had staan dat ze iemand zocht die bereidt was te liegen hoe ze elkaar ontmoet hadden.........
ik weet niet goed hoe ik je tekst 'moet' interpreteren.
Bedoel je met anoniem willen blijven dat ze niet willen dat de 'hele' straat/stad weet dat ze op een datingsite staan? Want je kan je foto af(laten) schermen..... Of dat die zelfde straat hier ook op de site is en ze zo van elkaar niet (willen) weten dat ze op een (dating) site staan.
of bedoel je dat de datingsites hier en daar nog in taboe sferen is (alleen voor losers) ipv een moderne ontmoetingsplek waar je nieuwe mensen kunt leren kennen. |
Zoveel had ik niet uit mijn woorden kunnen halen, Maar je bent een serieuze meedenkster :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 13:28
Onderwerp: Groet
|
|
|
Voor degenen die wel is mijn dingetjes hier lezen; Komende weken even geen gedichten meer Ga op het doek verder met wat creatieve uitingen.
Bedankt voor het meeleven,en wie weet tot in de overige topics.
heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 september 2017, 11:54
|
|
|
Er is meestal wel een rede voor. woont men toevallig in de zelfde straat,
Ja,dan zou ik ook beetje annoniem willen blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 september 2017, 23:56
Onderwerp: "Jezus komst"..
|
|
|
de komst van Jezus was voorspeld maar niemand weet die ure de dagen zijn dóór God geteld hoe wij ook kunnen turen
de dagen zijn bij God geschreven int boek der tijden nu nog dicht maar wanneer het Lam dan opent Is ieder oog op Hem gericht
wat ik moet doen is waken niet gissen wat bij God gebeurt de Schepper zal een wereld maken vernieuwen,wat door de zonde was besmeurd
de klok bij God staat echt niet stil want de tekenen der tijden voeren uit Zijn rechtvaardig wil de mensen zullen Hem belijden
Zijn volk verlaat zich op hun Heer en verwachten met vertrouwen hun verlangend uitzien zal al meer en straks geen ogenblik berouwen
heide '17
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op zondag 24 september 2017, 23:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 september 2017, 14:55
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Seminarie
Rie |
Reset
Set
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 september 2017, 08:56
Onderwerp: Gebed voor;
|
|
|
Alwetende,
Wilt U in het bijzonder denken aan de kinderen dezer wereld Wilt U hun bewaren bij Uw woord en getuigenissen Ze lopen vaak met vragen rond,waar grote mensen vaak ook geen antwoord op hebben. Ik dank U dat kinderen en ook mijn kinderen U willen volgen Dat ze door Uw kracht en liefde mogen leren strijden tegen eigen hart,wereld en satans pijlen.
Denk ook aan onze kinderen hier, wanneer de wegen anders zijn gelopen in huwelijk en gezin U bent Heelmeester
GENADE Alleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 september 2017, 06:09
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Oeterwaals
Als |
Alsem
Em
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 23:57
Onderwerp: online - offline
|
|
|
komen en gaan vele namen hier al te saam volledig beramen
een vrolijke lach kleurrijke kleuren gewoon het mag tkan niemand betreuren
een sterretje of dan twee een klokje voor de tijd denk maar even mee er is niets toegezeid
een vinger op de knop en er is een klein begin m'n leven staat al op zn kop ja bij de eerste zin
offline is wachten op online geduld is een vereiste soms gaat denken op een lijn tgaat niet om wies de wijste
de accu is nu bijna leeg heb weer teveel geschreven als ik stil en niet beweeg zeg ik ja alleen nog dag heel eve n
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op vrijdag 22 september 2017, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 22:48
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Aardbol.
Bol |
Bolletoet
Toet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 22:25
|
|
|
Irma
Ma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:57
|
|
|
Alfa en de Omega Mijn bede breng ik voor U Troon Help alle degenen die met vragen te kampen hebben,hier en elders De waaroms kunnen zich opstapelen ,en pijn soms moeilijk verwerkt worden U bent Heelmeester! Leer mij Uw weg te gaan in ootmoed Dank U Vader voor alles wat U tot vandaag nog hebt willen geven Dat U de pijn en verdriet kan verwisselen in geluk Wanneer vragen onbeantwoord blijven,U weet het alles U liefde zal mij brengen op het juiste pad,Amen Vergeef alle zonde en schuld Uw kracht is groot en U liefde oneindig! GENADE ALLEEN,!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:23
|
|
|
Alfa en de Omega U toont Uw almacht wanneer en hoe U wilt Dat ik mag opmerken dat U nog uit liefde slaan wil Persoonlijk, maar ook deze aarde bezoekt met Uw slaande hand Opdat de mens tot U zou leren roepen,en tot niemand anders Uw liefde is groot! U weet welk einde zal zijn van hun die niet in U geloven Trek zielen uit hun doodstaat,door de machtige werking van de Heilige Geest U kunt deze aarde zo van voor Uw aangezicht weg doen Maar U wil dat een ieder in U geloven zal en het eeuwige leven zal hebben. Dat alle noden in deze wereld tot U zullen gebracht worden Leer mij en ons een getuigen te mogen zijn,en dat ik zielen voor U mag inwinnen Opdat U naam zal geprezen worden,ja tot in de Eeuwigheid.
En Uw volk zegt; Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:01
|
|
|
Mexico En waar niet voor? De voetstappen van Jezus die komende is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 22:55
|
|