Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:01
|
|
|
Mexico En waar niet voor? De voetstappen van Jezus die komende is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:23
|
|
|
Alfa en de Omega U toont Uw almacht wanneer en hoe U wilt Dat ik mag opmerken dat U nog uit liefde slaan wil Persoonlijk, maar ook deze aarde bezoekt met Uw slaande hand Opdat de mens tot U zou leren roepen,en tot niemand anders Uw liefde is groot! U weet welk einde zal zijn van hun die niet in U geloven Trek zielen uit hun doodstaat,door de machtige werking van de Heilige Geest U kunt deze aarde zo van voor Uw aangezicht weg doen Maar U wil dat een ieder in U geloven zal en het eeuwige leven zal hebben. Dat alle noden in deze wereld tot U zullen gebracht worden Leer mij en ons een getuigen te mogen zijn,en dat ik zielen voor U mag inwinnen Opdat U naam zal geprezen worden,ja tot in de Eeuwigheid.
En Uw volk zegt; Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:57
|
|
|
Alfa en de Omega Mijn bede breng ik voor U Troon Help alle degenen die met vragen te kampen hebben,hier en elders De waaroms kunnen zich opstapelen ,en pijn soms moeilijk verwerkt worden U bent Heelmeester! Leer mij Uw weg te gaan in ootmoed Dank U Vader voor alles wat U tot vandaag nog hebt willen geven Dat U de pijn en verdriet kan verwisselen in geluk Wanneer vragen onbeantwoord blijven,U weet het alles U liefde zal mij brengen op het juiste pad,Amen Vergeef alle zonde en schuld Uw kracht is groot en U liefde oneindig! GENADE ALLEEN,!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 september 2017, 08:56
|
|
|
Alwetende,
Wilt U in het bijzonder denken aan de kinderen dezer wereld Wilt U hun bewaren bij Uw woord en getuigenissen Ze lopen vaak met vragen rond,waar grote mensen vaak ook geen antwoord op hebben. Ik dank U dat kinderen en ook mijn kinderen U willen volgen Dat ze door Uw kracht en liefde mogen leren strijden tegen eigen hart,wereld en satans pijlen.
Denk ook aan onze kinderen hier, wanneer de wegen anders zijn gelopen in huwelijk en gezin U bent Heelmeester
GENADE Alleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 4 oktober 2017, 00:31
|
|
|
Kinga Bán
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 4 oktober 2017, 03:14
|
|
|
HEIDE573 schreef: | Kinga Bán |
Ja. Heftig hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TUTELUUT401
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 oktober 2017, 20:57
|
|
|
Willen jullie voor mij bidden? Ik lig nu al 2 weken in het ziekenhuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 18 oktober 2017, 00:28
|
|
|
TUTELUUT401 schreef: | Willen jullie voor mij bidden? Ik lig nu al 2 weken in het ziekenhuis. |
Gelezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: donderdag 19 oktober 2017, 23:14
|
|
|
TUTELUUT401 schreef: | Willen jullie voor mij bidden? Ik lig nu al 2 weken in het ziekenhuis. |
Ow, heftig voor je. Tuurlijk wil ik voor je bidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PRECIOSA141
|
|
Geplaatst: maandag 23 oktober 2017, 00:41
|
|
|
beste zuster, ik wens je beterschap en bid ervoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TUTELUUT401
|
|
Geplaatst: woensdag 15 november 2017, 22:25
|
|
|
Lieve mensen,
Bedankt voor jullie gebed. Vorige week ben ik na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen weer thuis gekomen. Nu moet ik nog verder aansterken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: donderdag 16 november 2017, 17:32
|
|
|
TUTELUUT401 schreef: | Lieve mensen,
Bedankt voor jullie gebed. Vorige week ben ik na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen weer thuis gekomen. Nu moet ik nog verder aansterken. |
Fijn om te horen tuteluut.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PRECIOSA141
|
|
Geplaatst: maandag 20 november 2017, 13:57
|
|
|
TUTELUUT401 schreef: | Lieve mensen,
Bedankt voor jullie gebed. Vorige week ben ik na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen weer thuis gekomen. Nu moet ik nog verder aansterken. |
Goed om te horen! Een voorspoedige herstel toegewenst en -gebeden
|
|
Naar boven |
|
|