Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 10:49
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
het geeft mij meestal rust in mijn hart, hoe de omstandigheden ook zijn. en vaak, worstel ik, dwaal ik af en daar komt jezus, opzoek naar het schaap wat aan het afdwalen is zoekt het, draagt het in zijn armen, verzorgt het schaap, als het door het afdwalen verwond is. en veroordeelt het schaap niet, dat het schaap zo nodig weer es een andere weg in wou slaan en als het schaap onderweg brokken heeft gemaakt, neemt jezus die brokken op zich, draagt hij die ook vervolgens word het schaap weer in d e weide gezet onder een open hemel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:11
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen. |
de zwervers zijn al ontwaakt , in het riet meeste mensen zien ze niet na een lange winter vol kou begint de dag wat beter nou
vlakbij wonen velen in hun veilig huis zien de gebrokenen niet zonder huis kijken ze aan , wat ben jij vies en vuil de gebrokenen, waar god om mee huil
fietsen langs het water , met het riet na de stad, die alleen de opruiming ziet kopen onbenulligge dingen niemand die hun hart hoort zingen
wanneer je iets kleins en liefs voor ze doet dat houd ze overeind, geeft ze moed.
Dacht zal hem effe voor je afmaken, petra die bij het water en riet woont, waar ja soms mensen slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Rommelen in oude spullen en wachten op een verlossend telefoontje of een familielid de zomer misschien toch gaat halen.........heb maar een vrije dag genomen,er komt niets uit mijn handen.
De container raakt al aardig vol,wat heb je aan tastbare herinneringen als je ze niet met diegene kunt delen?Volle container,leeg hoofd....... |
sterkte leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:31
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nee;blijf lekker je zelf ik heb even een moment,geen time out ingelast Ik moet wat meer serieus doen,van me zelf
We komen hier niet voor de lol En wil ik ooit vaste verkering,dan moet ik wel laten zien dat ik niet alleen lol maakt
Begrijp je..? |
Zoals ik jou kan, kan je anders serieuze mooie stukken schrijven, en romantische gedichten en humor, wat ik niet begrijp waar die vaste verkering blijft bij jou, die komt wel.
Maar mocht je geflipt zijn op me onzin momenten, soms toch een beetje, met je ik vind je aardig... eh sarcastisch bedoeld? Wel sorry en geef dat dan aan, dan kan ik het verwijderen en voor de dames, ook ik maak me wel es op hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:16
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Petra, Ik vindt je zo aardig Maar bedoel je als die goudvis uit die nooit aan kwam zo hoog niet kon zingen?
k lach niet daar ben ik voorlopig mee gestopt. |
eh goudvis?????? en warom ben je gestopt, jee moet het op het huishoudtopic ook al serieus worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:05
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik ga nu weer heeel serieus doen.
Enne,laat niemand me aant lachen maken. Die tijd heb ik gehad... |
Als je maar niet dan weer gaat dichten, daar word iedereen zo zwemerig van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die blauwe lamp is er met een onprettige reden.........in een blauw verlichtte ruimte kun je rood moeilijk zien,iemand die drugs wil spuiten kan dat niet in een ruimte met blauwe verlichting doen want daar zie je de aderen niet,daarom zie je die verlichting vaak in toiletten in openbare ruimtes,discotheken etc........ |
En ik maar denken dat die blauwe lamp was , voor de sfeer als je boer zoekt vrouw wil kijken en de boer een blauwe overal aan heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:00
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Van het geweldige spaarlampje ga ik naar iets heel anders. En, licht hopelijk niet zo gevoelig
Dit; Waarom je onder het afwassen samen.. Ja tegenwoordig allemaal vaatwassers denk ik?
Maar vaak wanneer je samen staat af te wassen.. Ontstaan vaak de meest interessante onderwerpen,
Zelf heb ik ook een idee waarom dit gebeurd.. Maar eerst jullie antwoordt?
(Het is niet zozeer op dit huidige moment gericht wel te verstaan. Maar,bedoelt wordt..hebt jij dit ook ervaren op een van de tijdstippen in je leven?) |
ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:58
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha Petra ik lig echt in een deuk om jouw stukjes. Maarre ga es ff naar een lampenspeciaalzaak dis spaarlampen hebben ze in zoveel soorten, sterktes en kleuren. Zelfs wel een romantische |
dankje voor de gouden tip Ik ga gewoon na een lampenwinkel, spreek een knappe man aan om advies en nodig hem meteen uit voor romantisch avondje onder de spaarlamp.
een groene lamp moet je natuurlijk gebruiken bij een man die bezig is met biologisch eten en milieu enzo alleen tja, een man met groen schijnsel om zijn hoofd
alleen waneer is eht moment daar om een blauwe lamp te gebruiken? de rode is duidelijk, daar ga je met mel gibson onder zitten maar die blauwe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:45
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik lig in een deuk om jou.. ik zal halve kaarsjes gebruiken,die snel uit zijn..
oh,die stond niet bij de tips
Nou ik vindt dik opgemaakt prachtig zolang er geen man onder zit. |
beter houd je dan de volgende ochtend de gordijnen dicht en de lamp uit, want onder die dikke laag make up kan nog wel es een teleurstelling zitten. petra die puur natuur is, biologisch, zonder make up door het leven gaat,en altijd veel jonger word geschat. tja zonder make up he..... en je eet wel biologische banenen....maar houd van vrouwen die gemalen kippestront of zo met een kleurtje tot hun nek hebben ingesmeerd
en misschien draagt ze ook wel een pruik.... oke houd jij maar romantische avondjes onder een heel felle spaarlamp van 100 watt, dat je goed kan zien hoe ze echt is en tja als het een man is...... jee nou kan ik de eerste paar keer niet meer normaal denken hoor met kopen met spaarlamp, beter had je inderdaad niks geschreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:22
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Wat een spaarlampje al niet teweeg kan brengen,
Had ik het nu maar voor me zelf gehouden |
nou, dankzij ons, weet je nu hoe je een romantisch avondje kan maken
en beter doe je die lamp effe van te voren aan dat je haar meteen bij goed licht ziet, voordat je later denkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 17:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oh heden, Petra........ dus bij jou gaat er voorlopig nog geen lampje branden, begrijp ik...... |
nee, voorlopig denk ik dat als ik een spaarlamp koop ik aan heide denk , die romantisch onder de spaarlamp zit met zijn geliefde missis x.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 17:27
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | HEIDE!!!!! Spaarlampen zijn NIET romantisch..........daar kun je beter KAARSJES, OLIELAMPJES enzo voor gebruiken............. |
ja en in hartjes vorm leggen die kaarsjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 17:26
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Dat langzaam op gang komen van de lamp is volgens mij de bedoeling Het is ook voor een langzaam opgang komend verliefd avondje
Tot je beide.. in het volle licht zit van overtuiging het samen te willen?
of zie jij dat anders?? |
en als je dan ineens tien cm ontsluiting hebt, de vroedvrouw komt en een lamp nodig heeft van honderdwatt zodat ze goed kan zien, ben je lekker mee dat zo,n lamp langzaam op gang komt. Dat is weer iets waar de uitvinder van spaarlampen niet aan heeft gedacht, vast door mannen verzonnen. niet praktisch bij een bevalling bv
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 12:14
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik kocht dus een spaarlamp
En;het enige wat ik nog kan volgen op het doosje Is het woordje KLEINE FITDING.
Oke, ook dat de lamp 8jaar meegaat begrijp ik. Mits je hem niet per ongeluk tegen de muur gooit..
Kopen jullie gewoon blindelings zo'n spaarlamp? Of staat iemand hier ook uren naar zo'n doosje te tuuuren
Voor dat je er trots mee weg loopt?? |
Ik sta ze nog steeds allemaal te bekijken, bedenkende welke moet ik nu nemen? is de beste en eh 8 jaar, bij mij niet, ze gaan net zo snel kapot. Ook komen ze langzaam tot gang, eerst zwak licht, later pas sterk licht. ha ah en soms loop ik er echt trots mee weg, van dit is de goeie, deze gaat ook vast echt 8 jaar mee. nee dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 12:10
|
|
|
wat huishouden, ik heb vanochtend wat gedaan, zit aan de thee en laat lekker alles liggen, de zon schijnt. yeahhhhh. Ik ga na buiten na de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 09:01
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Zou best wel is een dagje vd ZOMER willen meemaken ergens aan de kust met een groep..bestaande uit 2 tot 20 mensen..ik noem maar wat getallen:)...
Zorgen jullie voor eten en drinken?;)
Regel ik het zand om op te zitten.
OOk goeie mogge:)... |
effe uppen, leuk idee. Alhoewel ik denk ik niet van de partij ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 08:53
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Tjeetje, dat jij dan bang voor bent is ook te begrijpen.....! Ik ga ook niet graag naar toe, ik heb wel eens gebeten in de hand van de tandarts! Moet ze ook niet in mijn mond lopen te rommelen............ |
ha ha ha, ik ben zo vaak verhuisd en heb zoveel verschillende tandartsen gehad, echt sommigge. ha ha . Heb gewoon gebeden voor een goede tandarts die weet waar die mee bezig is. Deze is wel goed, moest lachen om die andere tandarts, een kies heeft drie wortels, als ze erg lang zijn, krijgt een tandarts er die niet uit, deze tandarts doet de kies in drie stukken eruit halen, wortel , per wortel en als je ontsteking hebt, krijg je eerst antibiotica. En dan week later er pas uit trekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 08:41
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja en ik heb nog een zak vuilnis staan |
ja, als je nou niet zo gefocust was geweest op eten en die holbewoners op de heide wat meer aandacht had gegeven, had je nu iemand gehad die het vuilnis voor je kon lozen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 00:37
|
|
|
en echt he, ooit liet ik een kies trekken en de tandarts raakte in paniek, ding was ontstoken, dus de verdoving werkte niet echt, en mijn wortels zijn erg lang. Hij kreeg hem er niet uit. Hij schreeuwde na de assistente dat ze me hoofd vast moest houden, zette met zijn been in de tandarts stoel af, maar trok dan me hele hoofd iedere keer mee. en die man steeds harder schreeuwen: houd haar hoofd vast. Op een gegeven moment lukte het, voelde me zo klote en pijn, ik lag half op de grond door de kracht van die tandarts toen hij dat ding e ruit trok, tandarts begon te praten en verontschuldiggen en ik dacht wegwezen hier, dus liep na de wachtkamer, bloed nog op me en iedereen keek me verschrikt aan en wit. H a ha dat was echt spectaculair, moet er nu nog vaak om lachen, die mensen in d e wachtkamer, die durfden vast niet meer. lol
gelukkig heb ik nu een andere tandarts....toch kom ik er liever niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 00:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik denk steeds als ik de titel zie van dit topic ik wil ook wel wat kwijt: wat gewicht 8 kilo |
ik wil ook wat kwijt: 4 kiezen die ik moet laten trekken, blij zijn als ik ze kwijt ben. gelukkig heb ik een lieve tandarts. pffffff warom vallen die dingen e r niet gewoon vanzelf uit? nee ze klappen open, breken af. allemaal zeer spectaculair volgens mijn tandarts..... vind er niks spectaculairs aan vandaag toch maar afspraak gemaakt, dacht doe het in mei wel, maar er begint een ontsteking te komen, vorige kies kwam een dooie rat mee of zo iets
en onderweg na de tandarts als ik ga, verlies ik vast een kilo door angst zweet. zo kan je ook afvallen en daarna kan ik effe drie dagen niet goed eten, nog een kilo er af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 23:18
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik heb vandaag een zeeuwse bolus geprobeerd:) |
wel morgen dan succes met verwerken van d e bolus. ha ha ha gaaf soms, onzin schrijven op het forum zeeuwse bolus en biologische banaan, ik heb spagettie gegeten, lekkerste is spagetttie met griekse kaas en chemische banaan. die eet ik iedere dag voor me gezondheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 23:09
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is ook voor mij over 6 dagen gekomen.
Gelukkig hebben we fb nog |
ga jij ook al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 17:45
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag verloopt mijn abbo, en die zal ik nu niet verlengen! Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen
Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me |
Beste toegewenst, jammer dat je weg gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:48
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nee,daar zal wel over nagedacht zijn Petra Trouwens in de AH liggen ze gewoon zonder plastic En spinnen ja..die zijn eerder bang voor jou denk ik? |
nee, want ik ga niet met badmuts na de supermarkt en zou er over nagedacht zijn?
Ik vind kreet van de week, weg met de biologische bananen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOL252 schreef: | Vandaag zijn alle scholen van het voortgezet onderwijs en de MBO opleidingen dicht in onze stad vanwege dreiging schietgevaar (hoezo alleen die scholen? HBO is er ook nog). http://i.imgur.com/vsKDjoZ.jpg Wat een bizar nieuws op de vroege ochtend. |
klopt, las het toen ik in d e supermarkt stond , dacht ook al wat erg zulk soort nieuws.
|
|
Naar boven |
|
|