ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 20:11
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

[quote=ERIKA129]Heb zelf jaren in de bejaardenzorg gewerkt maar gelukkig kregen velen toch wel bezoek met de kerst

Dat schreef ik dus ook. Het was wel zo, zoals ik schreef, dat de bezoekers dan wat kregen. Geld vooral. Ik spreek ni over een feit van 30 jaar geleden en toen werden de bejaardentehuisbewoners nog niet zo uitgemolken. Een feit dat vandaag niet meer waar is...helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 20:03
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

Ik heb een lasagne gekocht. Ik was te lui om te koken en aangezien dat er hier meerdere zijn die van zo'n kant-en-klaar-dingen houden heb ik dat ook maar eens gedaan. Het zal nu wel weer enkele maanden duren voor ik zo weer iets koop en magnetron Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 19:59
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

JOL252 schreef:
Gewerkt
Gootsteen ontstopt Zieke smiley
Spullen versjouwt/weggebracht
Taxi gespeeld.

en stand-by geweest op CM Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 19:27
BerichtOnderwerp: Het weer

STEENTJE178 schreef:
Ohoh, haar tijdelijk contract bij Klaas was natuurlijk afgelopen, en Claus had misschien nog een vacature.....
Tsja, en die hult zich idd in (poeder)sneeuw...... Hebben we je raadsel opgelost, Anna? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hier is het trouwens van-alles-net-niks-weer: niet koud, niet warm, niet nat, niet droog, geen sneeuw, geen hagel, geen zon, geen regenboog, geen harde wind, niet windstil...... Tsja, wat voor weer is het hier eigenlijk?

Het is Anna-Piet-weer...niets mee aan te vangen dus...(ik heb net even met haar, onder dwang weliswaar, gechat. Ik ben nu toe aan een valium. Ze is ontzettend lief maar o zo dinges...)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 19:23
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Kerstpakket gekregen . Gelukkig ruim vòòr de kerst .

De lege doos kan morgen weer terug , kunnen ze em weer opnieuw vullen.
Wat nou recycling , gewoon meedenken met de firma .
Wordt altijd op prijs gesteld zeggen ze.

Wat zat er in die doos??? Appels, paling int groen die ze zelf hebben gevangen, een dobber, een portie visgeluk en een waardebon bij de visboer... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 19:22
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

STEENTJE178 schreef:
Hm, hoe presteer je het dan om Boze smiley tot je lievelingspoppetje te maken?? Die kijkt nu bepaald onlief!

Ik vind dat ech het schattigste poppetje dat er is...het gelijkt op mij Engeltje smiley (en deze ook)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 19:21

JANS221 schreef:
Wat ik gedaan heb? Verhuizen!

Je bedoelt zeker commando's gegeven aan Willemientje en die andere vrouwen... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 19:20

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
neeeeeeeeeeee meid ga je verhuizen dan Clown smiley Knipoog smiley
Gaat het een beetje??

Ze heeft al zelfs een Chinees aan de haak geslagen... Clown smiley dat heeft ze me zelf gechat...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 18:12

ANNA415 schreef:
Probeer eens Daaro Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...zo blijf ik bezig...maar ik probeer het even...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 17:45

ROELANDE345 schreef:
nee ik word zo langzamerhand ook erg nieuwsgierig? Zou ze naar de kerstman overgestapt zijn ofzo?

Verraste, verbaasde smiley ...een kerstpiet, bedoel je???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 17:38

ANNA415 schreef:
Hiero Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en waar is Hiero...ik vind het nergens op google maps Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 16:13
BerichtOnderwerp: Meer dan Goud.....wat is jouw cadeau?

JOANNIE702 schreef:
lekker aardig ben jij........................... Twijfelende smiley

Erika plaagt me ook altijd...en zij begint steeds... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 16:11

JOANNIE702 schreef:
Zieke smiley

Huilende smiley, smiley in tranen ...die Jodinges doet echt onlief tegen mij...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 16:10
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

CORNE927 schreef:
Als je als man en vrouw rond de 20 bent (en nog zonder levenservaring) is het de normaalste zaak van de wereld dat je voor de echte relatie gaat lijkt me.
Maar stel je nu eens voor dat die relatie om welke reden dan ook er niet meer is als je 50 bent? Hoe logisch is het dan dat je voor exact hetzelfde nog gaat? Ten diepste willen we het waarschijnlijk allemaal, maar het leven heeft ons gevormd, we hebben bagage, soms kinderen etc. Allemaal factoren die lastige hindernissen kunnen vormen bij de wens een echte relatie te willen.

Is Latten eigenlijk niet veel slimmer dus, ieder zijn eigen ding en huis, en verder het leven invullen zodat je beide optimaal gelukkig wordt?

Het is misschien een (te) moderne gedachte, maar kan zeggen uit ervaring te spreken, dus pols jullie mening ook maar eens.

Ik kan je vraag of stelling heel goed begrijpen. We zouden het ook nog kunnen doortrekken. We zien hier op de site vele mensen die al een bepaalde leeftijd hebben, laten we zeggen 40+, die nog nooit waren getrouwd en waarvan sommige nog nooit een lange relatie hebben gehad. Ja, die zijn er want ooit had ik zelf met zo iemand te maken. Welnu, om terug te keren naar jouw eigenlijke vraag...

...is het zo dat elke relatie, ook wanneer je 20 bent, begint met een eigenlijke LAT-relatie. We gaan immers niet na het eerste kusje gelijk samenwonen laat staan trouwen. Er zijn hier mensen, laten we daar niet flauw overdoen, die een LAT-relatie hebben en die echt alles beleven in die relatie. Inderdaad, met alles bedoel ik ook dat ze vrijen. En dan nog wel voor het huwelijk. Een thema dat hier enkele jaren geleden fel werd besproken. Is daar iets mis mee? Neen, voor mii niet en voor vele niet. Het is een normale uiting van liefde, verbondenheid, intimiteit en zo veel meer. Soms kan het nuttig zijn om een tijd lang, en dat kunnen jaren zijn, om een LAT te hebben. Soms kan het ook niet anders omwille van de kinderen die nog naar school moeten, omwille van de geografische afstand tussen beide partners, omwille van nog zovele andere redenen.

Op 'latere' leeftijd zijn we misschien ook meer geneigd om de ware toedracht van een relatie te toetsen. We moeten misschien nog leren afstand te nemen van een jarenlange relatie die we hadden, misschien moeten we stap voor stap leren om onze zelfstandigheid die we als oudere vrijgezel hadden los te laten. Er kunnen vele redenen zijn om een LAT te hebben. Ja, een LAT is niet altijd slecht. Neen, een LAT hoeft ook niet altijd eeuwig (beeldspraak) te zijn. Er zijn genoeg voorbeelden van bekende en onbekende mensen die jaren een LAT-relatie hadden en die uiteindelijk toch hun JA-woord gaven. Een LAT-relatie is of kan een 'ontnuchteringsperiode' zijn. In mijn ogen is er niets mis mee.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 12:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

KABOUTER722 schreef:
jij ook niet, zo te lezen. of je moet overlopen van cynisme

ik moet effe 'cynisme' opgoogle... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 12:19

GERRIT603 schreef:
er zijn geen leuke mannen meer Knipoog smiley

Boze smiley zeg zeg...en ikke dan??? Je moet niet mooi zijn om leuk te zijn hoor... Gefrustreerde smiley ...ik ben het CM-zonnetje... (ik ben bijna nooit boos)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 12:15

ERIKA129 schreef:
Eh meneer de mopperpot Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Als ik wakker ben ga ik er even uit voor een toilet bezoek en daarna kruip ik weer in mijn mandje!! Ook al zou ik een hele nacht niet slapen (wat echt regelmatig voorkomt) dan nog blijf ik op bed liggen... Anders gaat mijn lichaam dag en nacht helemaal omdraaien en das echt niet de bedoeling. Tja dat Jol een keer snachts hier zat kwam omdat ze dat gezellig vond voor jou denk ik Clown smiley Knipoog smiley

Zo menslievend naar mij toe is ze nu ook weer niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 12:13

JOANNIE702 schreef:
over jou....................... Engeltje smiley

Boze smiley ...ik vind je plotseling erg onschattig...voila
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 10:14

ROELANDE345 schreef:
Ja je hebt gelijk ik zelf ken ook maar al te veel mensen die als een berg tegen de feestdagen op zien. En die dolblij zijn als het maar weer vast januari is.
Dat staat in schril contrast op de gezelligheid die jezelf ervaart door de feestdagen. Ik moet een aantal feestdagen ook werken en probeer dan ook extra die clienten op te vrolijken die zich zo eenzaam voelen

Mijn moeder heeft in de bejaardenzorg gewerkt en zei zij dat de meeste bejaarden dan wel net bezoek kregen. Dat was dan omdat de bezoekers wat kregen...triest vind ik dat.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 10:12

ERIKA129 schreef:
Ik lag er om 00.00 uur in en werdt om half 10 wakker Verraste, verbaasde smiley
oke tussendoor 2 keer wakker geweest maar goed Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ...je was wakker en je kwam niet op CM??? Ben je wel een echte CM-er? Ik zie regelmatig CM-ers opduiken 's nachts die ook even wakker werden. Ik ga natuurlijk geen namen noemen want dan is Jol vast boos op mij... Boze smiley ...en ik kan niet tegen boze mensen omdat ik het ook nooit ben...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 09:40

TINK100 schreef:
je mag er verdrietig over zijn of over klagen Frank, maar ik meen mij te herinneren dat ik je al een paar keer hebt uitgenodigd maar ja...... Twijfelende smiley

Niet persoonlijk opnemen, Tink. Dit gaat heus niet alleen over mij... Knipoog smiley Dit schreef ik naar aanleiding van een gesprek dat ik gisteren had in de AH.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 07:55

ZEELAND736 schreef:
Dan was je gisterenavond...wel erg goed wakker hoor!!!!

Verraste, verbaasde smiley ...ik lag gisteren rond 21u in bed...maar ik was al om 0130u weer wakker Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 03:59

Op de radio en televisie worden we weer, naar jaarlijkse traditie, om de oren geslagen met allerlei kerstrecepten en sfeertips. Daar is niets mis mee. Gezelligheid is nu eenmaal een belangrijk onderdeel in het leven. Toch zijn er mensen die niet kunnen delen in het Kerst-enthousiasme dat elke jaar wordt over ons heen wordt gegoten.

Niet iedereen heeft kinderen, een vrolijke familie, een uitgebreidde sociale kring of een kerkgenootschap waar ze terecht kunnen. Natuurlijk kunnen er hier en daar wel eens uitnodigingen zijn om als gast aan te schuiven aan een feestelijke gedekte tafel. Meestal is het dan bij een koppel waar je dan toch als vreemde eend in de bijt je heel onwennig voelt. Hoe goed je dat koppel ook kent toch blijft het een vreemde gewaarwording. Kerst heeft immers een familiaal karakter. Een moment dat je wilt delen met je naaste, je kinderen, je partner, ouders...ja, met de famile. Althans zo zie ik het toch. En ik ben er van overtuigd dat ik lang niet de enige ben die er zo over denkt.

Je mag dan nog als eenzame in een gezellige sfeer vertoeven toch is de kans reëel dat je je nog eenzamer gaat voelen. Er is een gemis. Er is het denken van 'het kon nog anders zijn'. Er ontbreekt iets, of iemand.

Voor vele is de kerst een periode die ze graag zo snel mogelijk achter de rug willen hebben. De kerstversieringen in de winkels en straten, de culinaire kerstaanbiedingen, de melige kerstliederen, het opgeklopte gedoe zijn voor vele mensen een verschrikking. Terwijl velen zich de hersens breken over de versnapperingen die ze op tafel willen toveren zijn er ook mensen die zich de hersenen breken hoe ze een boterham kunnen verdienen. Ook zulke mensen zijn er in overvloed. Ook dat is een aspect van eenzaamheid. Ook voor hen mag er eens een vrolijke onbekommerde kerst zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 03:35
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec

ROELANDE345 schreef:
nee dat was inderdaad erg jammer. Hoop dat je de volgende keer wel komt

Het is wel spijtig dat het steeds zo ver is. Je kan dan wel zeggen om hier in de buurt wat te organiseren maar 'hier' is het maar een dun bevolkte CM-regio waardoor de kans bestaat dat er niemand op af komt.

De reden waarom ik er niet kon zijn weet je inmiddels. Het had niet zozeer met de afstand te maken... Knipoog smiley Of toch een beetje...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 02:55
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

LYDIA448 schreef:
ik zal het doorgeven... als we weer on speaking terms zijn

Verraste, verbaasde smiley ...heb je dan ruzie met je man?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 02:53

Het regent niet...en het is ook niet koud. Scheelt weer in de geldbeugel. Maar ik vermoed dat ze dan weer de kosten voor het gas een electriciteit gaan opjagen zodat we toch nog veel moeten betalen zodat de maatschappijen nog rijker gaan worden... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 01:48

JOANNIE702 schreef:
snurken......geen idee ik sliep.....!

Boze smiley ...ik val altijd in slaap als ik op CM ben. Zegt dat iets over CM of over mij? Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 01:44
BerichtOnderwerp: Meer dan Goud.....wat is jouw cadeau?

VISSER278 schreef:
Dat maakt niet uit ...... Erika , soms een beetje bescheiden ..... Ze treedt gewoon in al die dorpjes op . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, dat ze optreed is nog het ergste van allemaal Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 01:43

TINK100 schreef:
hier alleen maar regen en wind....maar geen sneeuw Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Boze smiley ...jij met je sneeuw. Vorig jaar klaagde je nog om dat het gesneeuwd was en met de hond moest gaan wandelen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 19:08
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

STEENTJE178 schreef:
Hm..... voel je je nu ook een beetje katerig, Frank? Clown smiley

Ik heb geen kater door het drinken van 'Geest'rijke dranken... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627