ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:15
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

KLUS667 schreef:
Dames, bedankt voor alle leuke reacties op m'n foto. En de smiley's Lachende smiley
Ik weet ze wel op waarde in te schatten hoor Shanita Knipoog smiley

Zo, ik ga weer ff verder met m'n enige leuke vrouw op CM Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Wat leuk! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:47
BerichtOnderwerp: Het weer

De manipulatie van de weersomstandigheden is het preventieve wapen bij uitstek. Het kan worden gericht tegen vijandelijke of "bevriende” landen zonder dat zij er weet van hebben. Het kan gebruikt worden om de economieën, ecosystemen en landbouw te destabiliseren. Het kan ook leiden tot grote schade aan de financiële en grondstoffen markt. Door de verstoring in de landbouw maakt men een grotere kans afhankelijk te worden voor voedselhulp en het ingevoerde graan uit de Verenigde Staten en andere westerse landen. Zie ook Global Research. Michel Chossudovsky, Weather Warfare: Beware the US military’s experiments with climatic warfare, The Ecologist, December 2007).”

Link: Klik hier
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:24

Ik zit hier (eigenlijk=echt), om te forummen over het geloof.

Dus, aub mijn smileys ook zo interpreteren.(anders sta ik straks nog voor ...)

Ook beetje sjaggie door het weer)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:20
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.

JOL252 schreef:
Een bron kan ook je eigen waarneming zijn, hoeft niet altijd met feiten onderbouwd maar als een eigen indruk neergezet worden...

Oke.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:18

Vandaag hier: bewolkt, lichte regen, max. 16 graden.

I rest my case.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 24 juni 2013, 10:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 00:01
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?

LANFY127 schreef:
Dan begrijpen we elkaar! Wat mijn intentie als TS was, dat ik helemaal niet tegen boekverbranding ben! Zolang je het persoonlijk doet! Daar zie ik geen kwaad in! Maar deze Gerda Tolsteyn doet aan boekverbranding om mensen heel duidelijk haar mening en standpunt op te leggen! Buiten haar "waarheid" bestaat er geen waarheid! En weer dat dreigen, OMG, wat heb ik daar een hekel aan! Als je niet dit.....dan gebeurd er dat! Ja en? Omdat zij daar van overtuigt is? Dat is ook nog steeds mijn standpunt wat betreft religie of geloof: religion should be a matter of personal faith, not a tool for judgement! En Gerda past het duidelijk toe als een "tool for judgement"! Duidelijk?

Ja idd,
Quote:
religion should be a matter of personal faith, not a tool for judgement!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:54

Ja, mooie foto Klus Knipoog smiley , ik herkende je niet eens Verliefde smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:51
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

Zegen: Heb door sommige posts steeds meer zin in dingen. Lachende smiley

Vervelend: ja, 6 kilo boven wat ik mag wegen, dus opletten, en ik hou zo van toetjes...Dus ja, geen lekker dingen halen als ik alleen ben want die eet ik toch meteen op, alles dan.
Broeken, rokjes alles zit gewoon te strak.... Huilende smiley, smiley in tranen

Kan weer sommige dingen niet aan.

Maar ja, als dat me enige prob is, 6 kilo afvallen, dan heb ik een luxeprobleem Knipoog smiley

Slaap lekker zo Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:45

MAMALOE463 schreef:
Papier is geduldig Shanita, zo op afstand voorzichtig beginnen over en weer te mailen kan geen kwaad, je moet altijd dicht bij jezelf proberen te blijven, wat jij wel of niet prettig vind, bv een eerste afspraakje moet je alleen doen als je je prettig voelt onder het mailcontact, alleen doen wanneer je er zelf klaar voor bent, dat kan bij de 1 misschien kort duren en bij de ander na een half jaartje mailcontact, gewoon eens terug mailen joh Shanita
Knipoog smiley
Je bent lekker veilig in je eigen huis, en je mailt eens wat en zolang jij oppervlakkig wilt blijven hou je het oppervlakkig, toch?

Ja, en dat ging even helemaal mis bij de laatste date....veels te snel, ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en sprak al na een week af. Ik had moeten zeggen over drie weken.

Dank voor je post heb er veel aan! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:53
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

IFAN841 schreef:
Kijk... Hoe fijn... We zijn het weer een met elkaar eens... Knipoog smiley

Ja, ik sta er ook van te kijken Knipoog smiley

(en dit kan dan weer goede humor zijn, denk ik Knipoog smiley )

Iig, ik heb een glimlach nu... Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:48

Quote:
Ifan: Zeg ik dat je nooit eens humor mag hebben? Tuurlijk wel. Maar je moet je altijd wel afvragen vanuit welke gedachte of intentie die vandaan komt.

Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:10

Hoi Ifan!

Dat vind ik wel goed gezegd! Helemaal mee eens! Lachende smiley

Humor kan idd uit hele verkeerde bronnen komen (Ten koste van anderen bijvoorbeeld. Of over onreinheid, en daar zijn idd wel grenzen mee, vind ik)... Boze smiley

Goed opgemerkt! Knipoog smiley !!, vind ik.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 22:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:29

Ja, inderdaad, natuurlijk is humor van God.

God heeft ons gemaakt naar zijn gelijkenis en wij kunnen lachen om dingen, grapjes, cabaretiers, en zelfs stukken uit de bijbel bijvoorbeeld: Zo zijn er vele passages in Spreuken waar de spot wordt gedreven met de luiaard die zo moe is dat hij niet de puf heeft om zijn hand uit zijn bord te halen (19:24; 26:15), of de luiaard die zo bang is dat er een woeste leeuw midden in de stad is dat hij het huis niet uit durft (26:13).

Gelezen in Humor bij van alles en nog wat, echt gelachen Lachende smiley

God heeft ons zo gemaakt dat wij kunnen lachen, lachspieren, dat onze hersens een stofje aanmaakt wat erg gezond is als we lachen.

Dus vandaar denk ik, humor is, net als verdriet, geluk, en alle andere emoties van God! Lachende smiley en mag juist van God is juist goed als je onder vrienden bent, eruit en je kan onder andere lachen met ze om leuke grappen, situaties etc. en hebt een fijne tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:17
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

Geinig filmpje idd Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 20:58

MAMALOE463 schreef:
Ok, ik luier ook niet vaak, moet ik nu gelijk in therapie? Is er een steekje los in mijn bovenkamer als ik niet kan luieren?
Clown smiley Knipoog smiley Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Mijzelf lijkt het mij heerlijk als je gewoon, de gehele dag door kan gaan, met van alles en nog wat. Lachende smiley

Ik bedoelde het zo, steeds meer mensen raken in burn-out omdat alles snel gaat, snel moet, haasten....en ja, Klus maakt een grapje, dat hij zelfs niet heeft geluierd, zoiets, terwijl dat wel op zijn lijstje staat, en ik maak een grapje terug...Hij zei: 'Luieren is er bij in geschoten'.

Nou vond ik grappig Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 22:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:11

KlUS: De twee beddenwassen is één klerenwas geworden en luieren is er ook bij ingeschoten. De was draait nog en de cake zit nu lekker in de oven Kwijlende smiley
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:54

Luieren erbij ingeschoten, da's ernstig Klus....Je kan daar overigens wel voor in therapie hoor, 9 sessies worden vergoed, dus er is hoop... Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 17:14

Happie eten klaarmaken en opeten onder het genot van een heleboel afleveringen van 'Goede tijden', die ik heb gemist, keek al sinds begin februari niet, dus heb nog wat tegoed.
Knipoog smiley
Smullen Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 17:01

IFAN841 schreef:
Nou, dat is maar voor een gedeelte zo hoor! En zeker de NOS! Die speelt graag een voluit anti-Christelijk spel!

Bron?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:53
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd

IFAN841 schreef:
Hoe nodig de regels misschien ook kunnen zijn, volgens mij is er wel iets wat boven alle menselijke regels verheven is: en dat is de heiligheid van God. Volgens mijn bescheiden mening is die zo hier en daar wel redelijk in het geding... Wie oren heeft om te horen, die hore...

Nou, misschien kan jij ons dan helpen en aangeven waar de Heiligheid van God hier in deze fora in het geding is?

Zou je mij iig een groot plezier mee doen, ja, kan ik weer van leren zo bedoel ik het, of dan kan ik je uitleggen waarom ik dit of dat zus en zo schrijf en schreef.

Eigenlijk ook off topic. Je zou een onderwerp kunnen beginnen Lachende smiley , met als titel: de Heiligheid van God is hier in deze fora in het geding, en dan met concrete voorbeelden kunnen komen, zodat er over gediscussieerd kan worden , want nu denken mensen ja wat en wie en waar zou hij bedoelen, snap je?

?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:30
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd

ANNA415 schreef:
ik snap er niks van.
ik heb maar 1x akkoord moeten geven. of zijn jullie zo ondeugend dat je het een paar keer moet lezen? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

Ik heb zo ongeveer 100 keer moete klikken Knipoog smiley

Nee, effe serieus, wat ik denk, het was natuurlijk een nieuwe app die eventjes snel moest ontworpen worden, ja, dan kan je nu en dan eens een technisch foutje krijgen, de een klikt een keer, en de ander bij elke forum.

En ja, bij mij was het zo, omdat me scherm niet zó groot is, had ik niet door dat je ná de klik, eronder dus kon reageren, of iets neerschrijven.

Want dat zag je nét niet op mijn 15-17 inch beeldscherm.

Dus ik bleef klikken en maar rondjes draaien snapte er niets van. dus akkoord, dan lezen weer akkoord, etc.

Dacht nou ja, jammer, moest toch weg. zie het later wel, en ja, toen scrollde ik toevallig ff naar beneden en zag ik het.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 16:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 16:08

KLUS667 schreef:
Shanita, die lijst is echt te lang.... Probeer eens ieder dag, of om de 2 dagen één punt van je lijst te doen (en dan bij te houden). Je zult zien dat de lijst zo klaar is.

Succes ermee!!

Hai Klus,

Ja, meerdere zeiden dat al, en nu jij ook...

Ja, het ís ook écht zo, als je bijvoorbeeld denkt nou ik doe een paar keer per dag iets, of elke dag iets, of om de twee dagen iets, dan heb je na een week veel gedaan.

Anders blijf je ertegenaan hikken, zo véél, dan kan je het niet meer overzien, weet niet meer waar te beginnen. En doe/deed ik dus helemaal niets meer...

Dus, ja, ik volgde het al op, maar ja zaten wel weer binnen no time drie dagen tussen dat ik niets deed. Ja, me eigen opknappen en de deur heel snel uit, dat weer wel..

Maar ja wat jij zegt, doe elke dag, of om de dag steeds iets, ja, dát werkt Verliefde smiley

Bedankt!

Het is dan ook wel zelfdiscipline, maar ja als je op een dag, drie keer denkt en ook een half uur iets doet, ja, dan heb je dus anderhalf uur per dag, en als je het gedane bijhoudt, en zo doorgaat, ja, dan zie je ook vooruitgang.

En dan idd, belangrijkste eerst, daarna minder belangrijk, etc.

Haha, ja, me ene vriend wil hier binnenkort komen(en ik wil ook dat ie komt) en hij komt helemaal uit andere kant van Nederland, dus ja, dan zeg ik niet na vier uur reizen ga maar weer, dus die blijft hier dan slapen, en ja dan is het evident, dat het dan hier opgeruimt en spik en span moet zijn, voor mezelf alleen al natuurlijk.

En slapen ís dus ook slapen, ja, het is dus blijkbaar gewoon mogelijk, vriendschap tussen man en vrouw, en ja, waarom eigenlijk ook niet? Smiley die vol vragen zit

Kijk, zelf kan ik nog door de rommel heenkijken, weet ook dat het eerst anders was, juist heel netjes, maar ja, je moet niet alleen kijken hoe kom ik, en me huis op mezelf over, maar ook, hoe komt me huis en ik op anderen over.
Wijsheid van S., dat laatste, geleerd op een re-integratie cursus. Knipoog smiley

Fijne zonnige zondag! Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 16:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:43

JANE410 schreef:
Mwa, kreeg gisteren zo`n knipoog. Hij heeft geen foto bij z`n profiel, jammer, je wil toch zien wie je dat stuurt Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Daar reageer ik ook niet op.

OOk niet op Nederlandse taal wat overduidelijk werk is van een vertaalmachine...

Eigenlijk, als ik zou daten alleen(liever) met iemand van het forum.

Ik heb nog zoveel mail niet beantwoord, van mensen hun 1ste mail dus, zal eens kijken...

Ik durf niet, that's all.

Dus als mannen denken van ze schrijft niet terug: 'ik durf niet'.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:37

ANNA415 schreef:
je hebt dus een soort date waakhonden in huis Knipoog smiley
maar on-topic. jij hebt dus nu de leukste man in gepikt, dus kan er een slotje op dit topic en openen we een nieuw topic: de op 1 na leukste man op CM Clown smiley

Ja, Petra heeft het goed voor mekaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:18

IFAN841 schreef:
Kijk, met jou kan ik praten! Maar het probleem ligt volgens mij veel dieper. Het is volgens mij de pure vijandigheid en diep gewortelde intolerantie in Nederland ten aanzien van Christenen! Vooral de NOS speelt dit spel erg graag mee en blaast alles onevenredig groot op! Hoe vals en doortrapt kan je zijn...

Sniet helemaal waar, zelfs Gordon(die ik overigens een hele toffe gast vind), is gelovig geworden door de EO.
Lachende smiley En dat werd breed positief uitgemeten door de NOS!
Heel veel 'christenen' hadden hun lidmaatschap EO opgezegd toen ze hoorden dat Gordon op de EO zou komen. Smiley met dichtgeplakte mond

Ik vind dat Zieke smiley

Met Gordon kan ik lachen!!! Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 17:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:15

PIETER619 schreef:
Nee gelukkig, kwam het gezonde verstand toch bovendrijven, haar ouders waren wel gelukkig met hun kinderen en hadden ook een zeer verstandige lieve moeder. Mijn schoonzus is 3 x thuis bevallen, maar toen bij de derde bevalling dokter zich vergiste en er 2 uitkwamen, is ze bij de andere 2 tweelingen wel in ziekenhuis bevallen. gelukkig maakt men daar nu toch meer gebruik van de medische wetenschap.

Ik zie het nu pas goed, 'andere 2 2-lingen'?

Wat gaaf, leuk!!!!

Dus 3 tweelingen! Wat een wonder!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 14:44

De zon breekt hier nu door Lachende smiley !!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 14:29
BerichtOnderwerp: kreet van de week

JOL252 schreef:
"In het koninkrijk van God zijn geen verliezers."

quote, de spreekster van deze ochtend.

Mooi Jol! Lachende smiley

Bemoedigend zo, als je net wakker bent, deze dingen zo te lezen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 14:28
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PETRA373 schreef:
geweldig...

Idd, ik denk net als Petra, Prachtig Zeeland, en zo waar.

Ik herken ook veel!

Maar wordt daar nu in bevestigd door dit gedicht/lied! Lachende smiley

KLUS: Titel had ook "door schade en schande wijs" kunnen zijn Knipoog smiley

Ja, idd Klus, daar zat ik ook aan te denken toen ik het lied las Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 14:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 13:55

LANFY127 schreef:
Hoezo? Het zijn gewoon mensen die vragen hebben! Hebben "gelovigen" geen vragen dan?

Hallo Lanfy Lachende smiley

Het ging over boekverbrandingen, symbolisch van die mevrouw die vond dat dingen in die boeken niet konden als christen zijnde, zoiets.

Op fora staat dat veel mensen ook zeggen dat je de bijbel kan verbranden.

Ik zei zoiets kan me voorstellen, als ongelovigen dat zeggen.

Waarom ik dat zei? Ik ben zelf ongelovig opgegroeit, openbaren scholen, en ja, geloof en kerk, en alles was nu eenmaal alleen om je plezier te bederven, en dreigen met de hel.

En je 'met dat je eigen kinderen niet mogen inenten', die nu polio hebben, iedereen kent wel iemand, is mijn idee, en ja, sommigen kerken waar men dingen zegt van regende goudstof oid, ja, echt ik hoef over mensen daar niet over te beginnen. Of genezingen, ja mensen kijken ook actualiteiten en kennen ook die en die.

Als ik zeg dat ik geloof, omdat men zich bijvoorbeeld afvraag hoe ik een en ander red, leg ik het uit, en zeg er altijd haastig bij dat ik niet in kerken kom, dat sommigen dingen daar ook niets met geloven heeft te maken.
En ja, wel het PKN kerkje hier op de hoek....
En vertel ik wat goede dingen over het geloof, zo zijn er al verschillende gaan geloven.(ik heb het dan natuurlijk tegen ongelovigen of mensen die wel met geloof zijn opgegroeid en het geloof hebben verlaten, of mensen die heel erg afgeven op dingen die gebeuren in kerken)

Jou vraag was: "Als je de fora leest heeft ze al veel verzoeken gehad om de Bijbel te verbranden! En, ach ja, waarom ook niet, zei de advocaat van de duivel! Knipoog smiley"

Mijne was: "Nou soms kan ik die reacties wel begrijpen van ongelovigen...".

Nou hierboven kan je het antwoord al uit destilleren.

En: "Hoezo? Het zijn gewoon mensen die vragen hebben! Hebben "gelovigen" geen vragen dan? ".

Ja, dat zal wel, ik niet, ik heb geen vragen, het is mij duidelijk en helder.
(Ik heb weleens vragen, maar niet nu, op dit moment, vragen blijven er denk ik ook altijd, ik vroeg me laats eens af, waarom gaan sommigen naar de hel, ja aan de ene kant duidelijk, aan de andere kant, ja iedereen was toch eens een lief aandoenlijk baby'tje?, ja en dan snap ik het weer even niet. Ja, totdat ik aan sommige mensen denk, en daar kan ik mij dan geeneens een lief aandoenlijk baby'tje bij vóórstellen, ja, en dan snap ik het weer: "men heeft een keuze", om een ander wel of geen kwaad te doen.

Maar/dus ja dat anderen gelovigen wel vragen hebben kan ik mij wel voorstellen.

Ik hoop dat ik zo je vraag heb beantwoord Knipoog smiley

S. Die op deze zomerdag eens even heerlijk op gaat ruimen, heb er zin an Knipoog smiley

PS: Als je nog iets niet begrijpt hoor ik het wel Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 14:21
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 09:47

Hallo,

Ben vooralsnog zo slaperig dat ik niet begrijp....

Laterz... Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:53

KLUS667 schreef:
Schrik niet, het is me bijna gelukt. Ik heb me toch een spierpijn, tjonge jonge....zelfs een douche heeft deze niet weggehaald.

De twee beddenwassen is één klerenwas geworden en luieren is er ook bij ingeschoten. De was draait nog en de cake zit nu lekker in de oven Kwijlende smiley

Weet je Shanita, ik moest aan je denken, eigenlijk wilde ik niet boven stofzuigen, maar jij zei pas dat je pas iets leuks van jezelf mocht doen als je opgeruimd had, dus ik mocht van mezelf pas een cake bakken als alles gedaan was. Nou dan trek je wel door hoor Lachende smiley met blinkend witte tanden

Pfff, ik ga nu in de ruststand. De rustdag start voor mij vroeg Knipoog smiley

Leuk Lachende smiley

Nou, ik heb zoveel rustdagen gehad, ik ga morgen vrolijk verder proberen dingen te doen.
Dát geeft mij weer rust Lachende smiley
Trusten Slapende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 22 juni 2013, 23:08
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 235 Volgende
Pagina 50 van 235