Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:04
Onderwerp: Hoe echt ben ik in Jezus naam
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Onder dit adres kun je alles vinden
http://www.healingrooms-amsterdam.nl
Your invited |
Joh LJ... als je nou zo nodig met engelse woorden en teksten wil smijten, zorg dan in ieder geval dat je niet van die knullig stomme taalfouten maakt.
http://www.loi.nl daar kun je vast wel een cursus engels volgen.
namens de LOI :
you´re welcome
overigens is mevr. Lont zeer omstreden doordat HIV geinfecteerden die volgens haar genezen waren en hun medicijnen niet meer hoefden in te nemen, besloten dat onveilige sex dus ook weer gewoon kon... ( maar dat terzijde)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:15
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Hannah,
Zoals een dag van vandaag bij healingrooms in amsterdam zijn er zeker daden gerealiseerd in Jezus naam.
Heerlijk
In de presence zijn beide voetjes op de vloer.
Amen |
vraagje... die healingrooms is dat de club van mevr. Yvonne Lont?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:45
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sorry meneer de duitser Voelde uwes zich aangesproken  |
beroepshalve zit ik niet in de barmhartigheid, voor mij is het liefdewerk oud papier, dus hobby, ik hoef er niet voor betaald te worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:26
Onderwerp: mop
|
|
|
waar geloof je makkelijker in, sinterklaas of de kerstman?
ik in de kerstman, het is makkelijker te geloven dat een arreslee kan vliegen dan dat personeel zonder cameratoezicht hard werkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:01
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | kijk... daar is dan weer over nagedacht.......  |
hetgeen jij net weer ff niet deed, dat nadenken... en daarmee creeerde jij 1 van de mooiste momenten van mijn dag  dankjewel!! 
( jouw commentaar op pagina 3 bij " op televisie" forumdeel " van alles wat")
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:57
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | He he eindelijk cootje je hebt hem te pakken Zo nou jij weer Pieter  |
leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...
goed lezen dames: ... als ZE de ... bij mijn weten, en meester Thomas kan dat zeker beamen, word het woordje ZE alleen gebruikt in meervoud, bijv: ze konden niet lezen ( allebei niet dus) waarbij het onafhankelijk van geslacht is...
en:
in het enkelvoud, waarbij dus over 1 persoon wordt gesproken en dat is dan een zij, vrouwelijke persoon dus.
en nu mag cootje weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sterkte er dan maar weer mee! Zijn het zieken of bejaarden of waar werk je? |
lieve zuster der barmhartigheid.... wellicht kun je het niet voorstellen, maar gevangenisbewakers, ook vrouwelijke, draaien soms een nachtdienstje...
dus niet in iedereen die n nachtdienstje draait automatisch in de hoek der barmhartigheid duwen, oke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke getuigenis/mopje???  |
ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje... 
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:28
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, als jij een lama net zo knap vindt...misschien is er wel een lama dating service, ieder zn meug. |
sommige mensen nemen zelfs dierennamen als nickname op internet.. muisje, poes, lama, stoeipoes, prikpoes... zet er n nummer achter en je hebt een cm nickname. wat betekend CHATULIEM ook alweer????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:25
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
EDDY899 schreef: | hier op deze site hoort alcohol niet verheerlijkt te worden door een christelijke redactie dmv. van het plaatje van die drie vrouwen, er zijn mensen die problemen hebben met alcohol en als christen dien je daar rekenschap mee te houden en door deze mensen niet te triggeren. |
er zijn ook mensen die het een kwelling vinden om uberhaupt naar mensen te kijken die het leuk hebben, omdat ze zelf zo´n rotleven hebben. er zijn misschien wel mensen die het verschrikkelijk vinden dat mensen met de naam Eddy of Pieter actief zijn op cm omdat ze met naamgenoten van ons slechte ervaringen hebben. wellicht zijn er mensen wiens hart breekt als anderen profielfoto´s hebben met kleine kinderen erop, want zelf kunnen ze die niet krijgen. zelf heb ik als duitser veel moeite met dat vele oranje in de layout van deze site, het doet me denken aan jullie nationale voetbalelftal ( dat nog NOOOOOIT wereldkampioen is geworden )
zo kan ik nog veul meer verzinnen waar de redactie van cm overal op zou KUNNEN letten en vermijden. maar soms moeten we niet overal zo´n punt van maken wat anderen doen en vinden maar zelf gewoon doorgaan met leven.
Pieter, dorst is pas een ECHTE kwelling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:16
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TINK100 schreef: | de nachten duren al heel langer dan voor de zomerperiode.....het heeft weinig zin om een poëtische bijdrage neer te zetten.....of het moet een nachtelijke inspiratie zijn...... |
mierenzoet sinterklaasrijmseltje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Toch mijn doel bereikt........  |
het is dat Annette achter me stond met de deegroller, anders had ik dat mopje, euh.. die getuigenis van een waaregebeurd verhaal, subiet naar je toe gemaild.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 11:47
|
|
|
neem dr n borrel op mensen
we drinken een glas, we doen een plas en alles blijft precies zo het was
vuurtje iemand??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 11:43
|
|
|
ROADY641 schreef: | Poeder hoeft niet. Jeuk is een goed teken. Een teken dat je iemand geraakt hebt... |
afstoten is ook aanraken...
maar t geeft niet, ik zal wel te nuchter zijn voor dat sfeertje
ik hoop dat nog lang te blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 11:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wie had het over niet slapen??? Iedereen slaapt nu vlgs mij
ik niet.....
iemand die nachtdienst doet |
neem een pilletje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij vind vast die flauwe grapjes over blonde vrouwen ook erg leuk?
Zo praat je niet over vrouwen Chatuliem........een banale opmerking vind ik het |
die flauwe grapjes zijn niets meer of minder dan getuigenissen van anderen doorgeven 
maar aangezien de teennagels hier niet bij iedereen kort geknipt zijn, durf ik het niet aan om een heeeeeeeeeeeel leuke getuigenis over een blonde mevrouw hier neer te zetten... straks krijg ik n ban vanwege een type dat daar de humor niet van inziet wie geinteresseerd is in dat verhaal, mailt me maar
Pieter, 4,5 jaar cm maakte me mild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:15
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Gaat jouw huisarts dan off-topic
Kom je met een verstuikte enkel en ga je weg met een ingepakte zeurzak ...  |
neehoor, ik ben privaat verzekerd, geen ziekefonds dus, en daarmee word je altijd met voorrang geholpen, geen wachtkamers dus voor mij. en de huisarts is blij dat ik kom en probeerd mij tevreden klant te laten zien.
Pieter, die nu ook begrijpt hoe dat kaste-stelsel in India werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:08
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
Ik weet dat ikzelf bijvoorbeeld stevig een standpunt kan brengen, of dat van anderen onderuit kan schoffelen, dus het zal wel weer over mij gaan...
Laat ik ten eerste voorop stellen dat ik zelf probeer nooit de persoon of zijn/ haar situatie onderuit te halen. Als die indruk soms gewekt word, dan hierbij mijn excuses. Wat ik wel zal proberen is als iemand hier een dwaalidee, dwaalleer of gewoon idioterie uitkraamt, deze UITSPRAKEN onderuit te halen. Dat is in mijn optiek iets heel anders dan op de persoon spelen. Overigens zie ik het practisch nooit hier op het forum dat echt op de persoon word gespeeld.
Dit forum is geen halleluja-forum waarbij je op je bijdrage alleen maar fijne hartverwarmende ondersteunende reacties krijgt. Als je daar op uit bent kun je je bijdragen beter reserveren voor de afdeling gedichten hier op t forum. Daar krijg je heeeeel mooie reacties, wellicht dat ik die afdeling daarom vaak oversla en er zeer zelden reageer, ik hou niet van die mierzoete sinterklaasrijmsels. En met dat laatste lever ik dus kritiek op de schrijfsels, niet op de schrijvers. Mooi practijkvoorbeeldje toch?
Dus laat je niet weerhouden je mening op forum te zetten, we hebben dringend behoefte aan enigerlei verlichte geesten om dit kleine selecte cluppie forumnisten uit te breiden
Pieter, op dit forum mag je het zelfs met mij oneens zijn..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:08
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
ERNSTJAN522 schreef: | en toch heb je in één klap 2300 binnen je bereik, want je bent toch op zoek naar een christelijke relatie, vermoed ik?
Wel leuk om hier alle verdedigingen en zo te lezen  |
ik weet niet waar jouw doelgroep uit bestaat Ernstjan, maar voor velen onder ons is hooguit de helft van die 2300 interessant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | door een prikpoes? |
tja, t was een zij. maar naar mijn maatstaven geen date waardig hoor, alleen goed om te prikken, dan afscheid nemen en gauw weer naar buiten gaan.
nou dames, kom maar op met je commentaar over vreemd en seksistisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nu snap ik eindelijk de reden van mij humeur
Nu even serieus: een feit bij ons is dat de rokers ook tijdens werktijd afentoe even naar buiten 'moeten' om de dag vol te houden. De rest werkt gewoon door... Vandaar het humeur van de niet-rokers...  |
En hoeveel nietrokers kijken in de baas zn tijd naar websites waar ze zakelijk niks te zoeken hebben?? Of nemen de krant mee naar toilet om ff uitgebreid te zitten je-weet-wel?
In mijn bedrijf word iedere nieuwe medewerker uitgelegd dat hier gerookt word door mij en diverse collega´s. Als ze het niet aanstaat, gaan ze lekker elders werken, maar als ze hier willen werken, wil ik er ook geen gezeik over hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:53
Onderwerp: Invloed van je opvoeding op de rest van je leven
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik zal een voorbeeld noemen. Als ik op zondag m'n auto ga wassen of ik ga m'n voortuun eens flink onder handen nemen .....dan wordt daar over gesproken hier op het refo-dorp. Doe ik dat op de sabbath dan hoor je daar niemand over. |
Dus jouw zondagsrust is een opgelegde sociale verplichting, geen vrije wil?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:51
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Chat, in presence van Jezus gaat voor mij voorbij de woorden zijn.
|
Het komt nou vooral door dat woordgebruik "in presence" waardoor je je hele bijdrage, je hele verhaal omlaag haalt naar het niveau zweverig. Ik heb niks tegen getuigenissen, lees ze ook regelmatig, maar die neiging om daar zo nodig de zinnen te spekken met engelse uitdrukkingen werken op mij jeuk-opwekkend.
Jammer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 22:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed dan trekken we het meteen even recht: is geloven in genezing gelijk aan sektarisch denken??? |
nee, maar in sommige sek... euh groeperingen word het wel gepractiseerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 22:00
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik schrok een beetje van een mailtje dat ik kreeg met als inhoud: Ik zou wel iets over gebedsgenezing willen schrijven maar ik ben bang afgemaakt te worden.
Eigenlijk vind ik dat wel erg.
Thomas |
ik vind dat ook erg, vreesde ze door jou afgemaakt te worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 21:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb ik in de chatbox al antwoord op gegeven.. |
Das leuk voor die anderhalve man en n paardekop die in de chatroom zitten en per ongeluk nog meelezen ook. 2300 lezers van het forum willen ook graag antwoord.
Hoewel het jammer is dat jullie deze discussie niet ff elders voeren, inmiddels is de hele discussie over gebedsgenezing weer zo offtopic als een pinguin in de sahara...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 21:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Als vrouw zijnde is het niet positief om negatief bloed te hebben. Misschien in de krokodillen houding wel....  |
dan heb je occult bloed
maar idd, ik vergiste me, heb het ff nagekeken op mn bloedpas, ik heb ook een positieve rhesusfactor of zoiets.
Pieter, morgen gaan er nuchter weer n paar buisjes uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 21:24
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik merk nix
 |
heb je daar vaker last van? daar kun je iets aan doen hoor! overleg eens met je huisarts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 20:28
Onderwerp: Fileleed
|
|
|
Sinds ik vanuit Moerdijk verhuisd ben naar Duitsland, sta ik per week gemiddeld 6 uur minder in de file
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 20:26
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dat klinkt positief  |
volgens mij was het juist positief om negatief te hebben??
|
|
Naar boven |
|
|