Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:10
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En a.g. het in Belsiesland altijd zonnig schijnt te zijn, kun je het ook met een stukje glas op brandbaar materiaal proberen........
Poeh, wat een geldverkwisting: vuurmakers kopen!!..... |
ik brand 's avonds een kaarsje...en dan is het donker en dan kan ik niet met stukje glas een fikkie maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 18:09
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ook zonde van het geld om vuurmaker te kopen............je kan ook met 2 vuursteentjes doen en tegen elkaar klatsen...............! |
ja, dat kan ik doen maar dan nog heb ik geen kaarsje meer...ik zal morgen wel een kaarsje kopen...ik heb nu mijn slaapuniform al aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb er een hard hoofd in.. |
pas maar op voor je nek...je had beter je vingers verstuikt dan kon je geen kattekwaad op het forum uithalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:32
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Is wel heel, piept en kraakt alleen een beetje |
...je moet maar niet van die gekke dingen doen op die strijkplank...eigen schuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Alles nog heel |
Alles??? Je hebt je nek verstuikt...zo heel ben je dus niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:26
|
|
|
Ik heb net een nieuwe vuurmaker gekocht, de andere ben ik al weer kwijt, anders kan ik mijn kaarsje niet branden (zal ook wel occult en afgoderij zijn). Nu stel ik vast dat ik geen kaarsje meer heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sorry het sneeuwt alleen in het noorden he mensen wel de weersvoorspellingen in de gaten houden.. Hier potdichte mist geef mij maar sneeuw maar nee hoor die noordelingen houden het zelf Alleen waar ik ze echt niet om benijd is dat ze daar ook ijzel kunnen krijgen |
Als de zon eens een keertje schijnt in Noorden dan krijgen we ook niets. Laat ze die sneeuw en ijzel maar houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:21
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | zal wel een bonk geven dan.............................. |
...zeg, je moet haar niet aanmoedigen, hé....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 16:20
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oei dat gaat niet goed zo Frank. Zal ik ff langs komen met de houten hamer?? |
...als je beloofd niet te slaan met hamer mag je langskomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 15:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DAAR ook al????????
Ikke wil ook!!!! |
...het mag voor mijn part sneeuwen in Zeeland en in Steenland...maar hier hoef ik dat wit spul niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 15:19
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ontbeten Internetten Zo maar eens het snowboard gaan pakken.. .. o nee toch te laat voor skibus dan maar volgende en nog maar ff internetten |
Ik dacht van de week ergens gelezen te hebben dat je verhuisdozen ging pakken en nu ben je weer aan het snowboarden...
Als je straks met een gebroken been of arm naar huis komt moet je niet komen klagen dat je werk niet op tijd afgeraakt is ...en ik kom niet helpen...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 15:16
Onderwerp: Afgoderij
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | zoals kerstfeest, wat in feite lichtfeest is van oorsprong, jeremia is duidelijk over dat stuk hout wat men uit de bossen zouden gaan halen. Valentijn, dat van de griekse afgoden afkomstig is. Vader en moederdag wat oorspronkelijk gebaseerd is op de verering van afgoden, zoals de zogenoemde moeder maria. Zo kan ik wel door gaan.
Staat er niet geschreven: Wees Heilig want Ik ben Heilig? En Heilig betekend, afgezonderd, apart, apartgezet. |
Je schreef in een vorige topic iets over de Roomse kerk en afgoderij. In bovenstaande reactie schrijf je over het kerstfeest. Maar doen niet alle kerken mee aan dat kerstfeest??? Je vergat nog te vermelden dat er in heel Nederland een Sinterklaasgekte is elk jaar. En zoals ik al eens eerder meldde zijn het doorgaans allemaal protestanten die het hardste over de Sint roepen. Er zijn zelfs protetstante die voor Sint spelen.
Er is een verschil tussen afgoden en heiligen. Sommige mensen, vooral diegene die erg gekant zijn tegen de RK, willen de katholieke heilige op één hoop smijten met afgoden. Toch is er een hemelsbreed verschil tussen die 2. Misschien zou het niet slecht zijn om je daar in eens te verdiepen ipv van zomaar wat klakkeloos onzin (en God mag weten waar je die weer vandaan haalde) te spuien.
Die zogenoemde moeder Maria, heeft ook een belangrijke gespeeld in het leven van Christus. Net zoals jouw moeder een rol heeft gespeeld en misschien nog doet. Haar als een afgod, in de context zoals jij bedoelde, betittelen is gewoon domme praat. Dat is gezwets van iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Ik las deze ochtend dat studeren niet aan jou besteed is. Dat is je volste recht natuurlijk om niet te studeren. Toch zou ik je de raad willen geven om toch maar eens boek open te slaan. Begin al eens met het Nieuwe Testament te lezen. Je moet niet zo blijven hangen in het Oude Testament want eigenlijk zijn dat boeken voor gevorderden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 13:20
Onderwerp: Afgoderij
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Heel simpel, gewoon zoals ik zeg. Afgoderij. Zoals om voorbeeld te stellen: afgoderij van babylon, wat de roomse kerk heeft overgenomen en gecombineerd heeft met het evangelie. |
Ik ben heel benieuwd of je deze vage maar duidelijke beschuldiging verder kan uiteenzetten? Ik vermoed al dat ik niets of niets nieuws zal te lezen krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 12:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Arme Floshke........ lag je baas weer eens oorverdovend te snurken?? |
...neen, ik ben het, de echte Frank. Flosh lag goed te slapen vannacht...en nu ook nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 12:38
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat een sneeuw zeg!! Krijgen we dan toch nog een witte kerst? |
sneeuw??? Hier hebben we zon, en de verwarming staat hier eens niet aan...wil je me een plezier en die sneeuw en koude daar laten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 10:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | 'k Zit niet bij Claus, da's vreemdgaan. Ik heb wel een LAT met Klaas (oepsie ander topic ) 't Is toch niet zo moelijk? Ik zie vandaag nog telkens sneeuw, al dagen, en ik ben niet in Oostenrijk....... duszzzz Hoef je toch niet voor aan de valium |
Nu heb ik idd geen valium meer nodig maar wel na ons chatgesprek .
Ben je dan in Zwitserland of in Frankrijk? Hier is in de verste verte geen sneeuw te bespeuren. Gelukkig maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 10:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | 'k heb een stijve nek |
...en hoe komt dat? Heeft er weer zo'n super groot slangenbeest rond je nek gehangen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Straks bij een lief mens de sjaal halen die ze zomaar voor me breide, een knallende rode. Huis verder in dozen vullen. Boodschappen... en voor vanavond hoef ik niets te verzinnen, er wordt voor me gekookt |
Wie gaat er dan voor jou koken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 19:22
|
|
|
wel wel wel...die Erika toch
Miisschien maar een nieuw topic openen...'wat heb ik nog niet gekocht'
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 20 december 2012, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 19:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een kastje voor in mijn huiskamer, nog niet in huis en nog niet betaald maar komt wel goed |
dus heb je eigenlijk niets gekocht...
zo heb ik ook een jacht gekocht voor in het water, nog niet in huis en nog niet betaald...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 15:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Uit de diepvries?? Nee hoor... Ik wist niet eens dat die ook in de diepvries liggen... Frank bedoelde toch gewoon magnetron-bakkie??? |
Ja, dat was zo'n bakkie, Zee. Ik weet zelfs niet dat diepvrieslasagne bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 11:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | diepvries lasagne |
...ja zeg, ik wilde het ook eens makkelijk houden voor een keertje...en ik vond het zo slecht nog niet. Of mag ik dat niet zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 07:17
|
|
|
ik heb gisteren lasagne gegeten. Ik heb het deze keer eens niet zelf gemaakt. Het was dus zo'n opwarmding van de AH.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 07:13
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
[quote=CORNE927]
Corne, er zijn hier op de site enkele vrouwen die zo'n relatie hebben. Ze hebben elk hun redenen waarom ze een LAT-relatie hebben. Zoals ik al eerder zei begint alles met een LAT-relatie. Je spreekt het misschien niet expleciet uit maar het is nu eenmaal zo. En de ene relatie heeft nu eenmaal wat meer tijd nodig dan de andere om uiteindelijk in het huwelijksbootje te belanden. Tevens is het ook zo dat er op een LAT nog een taboe rust. Vooral dan in christelijke kringen. Bij een goede hechte LAT-relatie hoort immers meer bij dan een zoentje. En zoals je weet is, ja daar zijn we weer, seks voor het huwelijk in de meeste christelijke omgevingen niet toegestaan. Het is des duivels volgens sommige. Ze treden er niet graag mee naar buiten en dat is ook hun goed recht. Vooral wanneer er in het verleden zoveel ophef werd gemaakt om de 'beleving' van een hechte intieme relatie.
Je schreef ook iets over het feit dat mannen vreemd gaan. Misschien begreep ik het verkeerd. Welnu als de mannen hetero zijn dan gaan ze vreemd met vrouwen en wees gerust dat vrouwen meestal wel weten dat die man gebonden is met een andere vrouw. Dus als de mannen vreemd gaan dan werkt die vrouw waarmee hij vreemd gaat er ook aan mee. Zo is niet alleen de man schuldig maar ook diegene die met de man wat doet. Dat vreemd gaan door mannen en vrouwen heeft daarom niet alleen te maken met het feit dat ze een LAT-relatie hebben. Er hoeft ook niet altijd verkeerd te zitten in het huwelijksleven. Meestal heeft het te maken met de aard van het beestje. Van de man of vrouw dus die vreemd gaan. Velen zoeken de spanning op die het vreemd gaan met zich mee brengt. Velen hebben een gretige honger naar een ander lichaam.
Zelf ben ik hondstrouw in een relatie. Mijn waardigheid, geweten en mijn liefde voor mijn liefje laat niet toe dat ik vreemd zou gaan. Zelfs niet wanneer ik een LAT-relatie zou hebben. Een LAT is volgens mijn beleving een evenwaardige relatie zoals een huwelijk dat zou zijn. Het is alleen en meestal een tijdelijke oplossing tot dat het moment rijp is om te gaan samen wonen, echt te gaan samen leven. Alles heeft immers zijn tijd nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 21:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Had ze voor dat alles ook nog tijd dan Die vrouw is echt een multitasker |
Onze Janske kan meer dan je denkt...het is een duizendvrouw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 20:15
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Omdat China niet graag naar buiten komt met negatief nieuws. Het moet steeds naar buiten komen op slinkse manieren. Dat is nu eenmaal zo in een land dat zich het beste land ter wereld acht.
|
|
Naar boven |
|
|