Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 23:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahahaha, Visser. Je bedoelt te zeggen dat je nog nooit in Harderwijk bent geweest....... Dan wordt dat toch es tijd, zou je denken . Je hebt daar nl. ook van die beesten die van water houden......alleen mag je deze NIET aan de haak slaan!! |
Uhm ...... wat zal ik er op zeggen. Harderwijk ..... uhm..... nou , 45 jaar is wat overdreven idd. maar het is toch zeker wel 4,5 jaar geleden. Niet dat ik voor die dolfijnen ben geweest hoor , nee , die heb je hier in de oosterschelde ook wel . Maar die gerookte pilluk he ..... wauwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:07
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet je ook even op You tube kijken Visser, heb ik pas ook gedaan toen ik een lekke band had. Daar staat precies hoe je dat moet doen..... Ik ben dan wel oud maar maak nog wel gebruik van de social media...... |
Kan je misschien even de link erbij zetten W-tje? Dan hoef ik niet te zoeken.
Visser die niet snapt wat een rolluik en een lekke band met elkaar te maken hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:48
|
|
|
Een serieuze Heide.............. De binnenkant van het rolluik ( of is dit ook een zeeuws woord) ik bedoel dus de kant tegen het raam . Hoe maak je die schoon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | op de Veluwe noemen we dat vitrage Visser...... |
Prima....... 35 jaar geleden wel eens van gehoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:44
|
|
|
JOL252 schreef: | Verhuizen... |
Wie? Die kraaien?
Helaas, een luchtbuks past net niet in het keukenkastje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee Steen....ik heb een DEA(WOEF)
Maarre...dit is tevens een OPROEP VOOR VISSER!!!!
De bekeuring viel in zijn woonplaats... Misschien kan hij uitleg geven...of ik daar nu wel of niet mocht staan.. Ik was...(en ben) daar niet zo bekend... Moet er soms een bord staan...met...VERBODEN TE PARKEREN BUITEN DE VAKKEN???
Ik zal wel aan het kortste eindjes trekken... |
Hoe moet ik dat nou weten ...... ben al 45 jaar niet meer in Harderwijk geweest.
Maar één ding kan ik je wel vertellen ..... je , of je auto, mocht daar niet staan Zeeland . Anders had je die bekeuring niet gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:19
|
|
|
Krijsende , schreeuwende kraaien waar je 's ochtends van wakker wordt. En dat is echt niethet mooie gezang van vogeltjes hoor. En 's avonds tegen de schemering beginnen die kre.....kraaien wéér. Heide...... heb je daar misschien ook een huishoudelijk middeltje voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Verder alles wel goed met je??? |
Momentje..........ben ff op zoek naar het juiste zeeuwse woord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:10
|
|
|
JOL252 schreef: | eh.... tijd voor een nieuw apparaat dan wellicht? |
Juist .
De boys weten al wat pa van hen wil vor zijn verjaardag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee nee Visser...zo heb je dat niet geleerd!!!
|
Wil jj dan die envelop van me die vrijdag weer in de bus lag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Tijd voor een senseobakkie ... |
Ik doe mee .
Op de gewone manier..... 2keer drukken op de 2 kops met de 1 padshouder of was het nu 1 keer op de 2padshouder . Nee da's pitwaeter . Hoe was het nou?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 20:00
|
|
|
ANITA695 schreef: | Gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan van een glas drinken dat valt een doekje erover en klaar. Huishouden van jan steen nee hoor gewoon en alleen een makkie om bij te houden. Niet verklappen ben een grote poetsdoos maar vlekken die verwijder ik niet knip ik er uit haha grapje of gooi het weg nieuw truitje bij Hema kost niet zoveel toch ? Heb van de winter een nieuw kleed gekocht créme nog wel als ik bezoek krijg rol ik het op en zet ik m weg haha zo hou ik t schoon en anders leg ik het er neer schoenen uit uit voorzorg voor de vlekken. Hoelang zou ik het mooi schoon houden ??
Groet Anita |
Anita , zoiets wilde ik net doorgeven aan Heidi over zijn probleem van vlekken in de vloerbedekking. Heide , als je zelf rookt , zo niet, zorg dan voor visite die wél rookt .... zorg voor een paar schroeiplekjes in je tapijt . Bel de verzekering en klaar is Heide. Simpeler kunnen we het niet maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 19:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat snap ik nog net..... maar waarom gebruikt Visser de term glasgordijnen? |
Okeeeee, ........dan zal het wel een zeeuws woord zijn . Weet ik veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:14
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Tijdens het huishouden gaat er ook wel is wat verkeerd..toch? Tenminste bij mij wel..;) Had ik laatst die plastic onderdelen vanuit de koelkast in de vaatwasser mee gewassen.
Nou wat denk je? |
Wat ik denk? ..... Dat het bier minimaal een uur niet koel heeft gelegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:10
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou,ik ben er ook voor hoor zeeland Maar ik vindt als je alleen voor je zelf koffie maakt dit toch wel een leuk apparaat.
Maar ben je bijvoorbeeld met z'n twee'n Dan mag die pot ook heerijk een halfuur ofiets pruuuttele van mij.. helemaal leuk;) |
Eén pad in een 2padshouder werkt niet . Wat er dan uitkomt ......... het leek wel pitwaeter zoals ze dat hier noemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:07
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Zeeland, gebruiken jullie in jullie contraien ook nog chicorei ? |
Nou , ik woon in dezelfde contraaaaien maar dààr heb ik nooit van gehoord. Maar goed , de vraag was aan Zeeland en aangezien zij van een andere leeftijdscategorie is .....wie weet.
Visser weet maar al te goed wat chocoladeeitjes zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 19:17
|
|
|
PIETER619 schreef: | Toch is dat de oplossing beste Visser. Die van mij heeft een keer in het water gestaan en geeft de helft van wat hij moet geven. Dus ik doe nu gewoon 1 pad en druk dan voor 2 kopjes, resultaat kopje vol. wel lastig als ik bezoek heb, want nu gebruik is dus altijd de 1 padshouder. |
'k zal het zo wel eens proberen. Nee toch niet , dat was nu net het probleem.
Visser gaat nu de 2 padshouder eens proberen en dan drukken op de 1padshouder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:05
|
|
|
HEIDE115 schreef: | van het kopje naar de sokken..vind ik meer dingen best lastig op huishoudelijk gebied..jij ook? neem nou is.. dat van een muntje vergeten voor een boodschappen wagen.. |
Of van die loodjes uit je glasgordijnen die er na het wassen niet meer inzitten. Wat is nou de boven en wat de onderkant van het gordijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:00
|
|
|
Nog even over die senseo........bij de mijne moet ik 2 keer de 1 kops knop bedienen voor ik 1 kopje vol heb . Is daar ook een oplossing voor? 2 keer wachten dus. Zeg nu niet , druk op het 2kops knopje want dat gaat niet , dan moet je 2 pads gebruiken en heb je een mega zwarte bak koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 20:35
Onderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder gina238, regio 030, 47 jaar riatjuuuh149, met zoon van 12 jaar tineke986, regio 072, 49 jaar mamaloe463, regio 0522, 38 jaar, met drie kinderen (4, 9 en 14 jaar) hester959, regio 038, 44 jaar madelief935, regio 0180, 39 jaar flowerful304, regio 010, 43 jaar vriendin van flowerful, 51 jaar nóg een vriendin van flowerfull, 39 jaar en NÓG een vriendin van flowerfull!! 42 jaar en jawel; Nóg een vriendin van flowerfull, rond 40 jaar and again; vriendin van fowerfull, rond 40 jaar!! mariach691, regio 026, 54 jaar carmen073, regio 0343, 48 jaar susanne180, regio 0546, 48 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg370, regio 0346, 44 jaar willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar jojada952, regio 0512, 48 jaar ludovis284, regio 0184, 55 jaar xander435 regio...., 38 jaar? mar907, regio 0596, 49 jaar dik, 46 jaar, regio nicky pieter246, regio 026, 42 jaar marcel188, regio 075, 46 jaar leo269, regio 010, 46 jaar met "iemand" herman968, regio belgie, 56 jaar vriend van herman968 peter989, regio 0418, 44 jaar jacob817, regio 0318, 54 jaar johan209, regio 073, 37 jaar ronald047, regio 010, 48 jaar
BBQ wordt meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - flowerful304 neemt BBQ mee
houtskool wordt meegenomen door - xabia neemt houtskool mee (als ze het niet vergeet!!) - harald -flowerfull
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; -leonard480 - -
WIE KAN JOJADA VAN STATION EDE OPHALEN?
WIE NEEMT ER HOUTSKOOL BRIKETTEN MEE?
WIE NEEMT ER EEN FEESTTENT MEE ALS HET REGENT? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 17:45
Onderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
|
|
|
JHO338 schreef: | <table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr> <td><span class="genmed"><b>VISSER278 schreef:</b></td></tr><tr><td class="quote">Ligt er aan wat het toetje is.
Moet wel heel speciaal zijn om er voor naar Amerongen te rijden. </td></tr></table>
Whahahaha oke ja je weet nooit wat het toetje is!
Is ook wel zo, ik woon per ongeluk dichtbij, maar ik zou (als ik man was en wat verder weg woonde) misschien wel een roteind rijden naar een evenement waar ik zo ongeveer de enige man zou zijn
Meer keus voor jou! </span> |
Ja joh , ga ff proberen visser om te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 20:12
|
|
|
JHO338 schreef: | Dus? Twee vingers in de neus en dan kan het toetje er nog bij |
Ligt er aan wat het toetje is.
Moet wel heel speciaal zijn om er voor naar Amerongen te rijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 21:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | welkom "buurman".......
ik heb je naam aan het lijstje toegevoegd, hoor!
visser; zal ik het nummer van jouw 'rammelding" weer plaatsen, zodat degenen die het niet vinden kunnen een telefoonnummer hebben om gecoached te worden naar plaats van bestemming? |
Ja , van mij mag je . Maar als jij weet waar dat stomme ding ligt ...ik heb me gisteren al suf gezocht. Voor 't zelfde geld ligt ie nog ergens in Scheveningen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | deze opmerking kan ik niet plaatsen, herman!! |
Ach laat maar Hannah, sommige mensen ...... het zijn net kinderen , ze blij-ven om aandacht vragen.
Maar inderdaad Herman , visser kán nog steeds genieten van het Händels Halleluja- lied. Het blijft mooi maar om het nu zaterdag uit te gaan voeren op de hei ???
Dus dan nu maar even de link , kan je er ook van mee genieten.
En om weer ontopic te zijn: Zaterdag picknicken op de hei in Ede .
Visser heitter sin in.
http://www.youtube.com/watch?v=Abcgpn2UTV8
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 12 juni 2012, 18:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 21:09
|
|
|
GERTRUDE431 schreef: | Nou mannen, kom op!!! Geef je ook eens snel op!!! 't Zal voor jullie vast nog niet vol zitten!! Weet je hoe heerlijk het is om met elkaar op een ontspannen manier, tijdens een heerlijke wandeling, kennis te maken! Als je dat weet: dan boek je nu! Als je dat nog niet weet: dan boek je ook nu, om het snel te gaan ontdekken |
Heb je die stapel pannekoeken al eens gezien op die foto? En die moet je dan óók nog zien weg te werken?
vissermotternieandinke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 21:01
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
SHANITA130 schreef: | HELP!!!!
Ik heb een heel groot pc probleem(een vriend van me, dus ook mijn probleem).
Hij zat zijn toestenbord schoon te vegen met een kwastje, en nu staat het beeld op het beeldscherm ondersteboven.
WIE WEET HOE DAT KAN EN WAAROP JE MOET KLIKKEN OM DAT WEER GOED TE KRIJGEN. (en wie weet dus wat voor knopje hij wellicht heeft aangeraak per ongeluk waardoor dat kon gebeuren?) ALVAST BEDANKT!!!!! |
Fijn dat het is opgelost Shanita maar anders was het euvel wel snel verholpen hoor ...... gewoon kwestie van beeldscherm om draaien.
Visser , die het écht niet kón laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 15:06
Onderwerp: voetbal
|