Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kreeg gisteren een prachtig zelfgeschilderd schilderij van mn broer. Die had ik nog net nodig. Er moet nu alleen nog een lijst voor gemaakt worden. En als die klaar is dan is mn kamer echt helemaal af. |
Wel een lampje er bovendoen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat een geluk voor jou dat visser zo'n gladde rug heeft. Hoe lang moet ik dit nog accepteren? |
wie weet... je leven lang?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:06
|
|
|
Het is donker buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:44
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk ik hij komt gezellig hierheen maar nee dus |
hij moet op prikkie passen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:52
Onderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zie je nu zelf in wat voor vreemde spagaat je zit? Met mn argumenten ben je het eens, en toch ben je kwaad. Je hoeft niet voor een ander meteen te denken en op te komen. Per slot van rekening weet je niet hoe mensen bepaalde dingen verwerken. En ik vind het fijn, dat we eens eerlijk tegenover elkaar dingen vertelden, het heeft zoveel duidelijkheid geschapen. Wel vind ik het jammer, dat je mij betichtigt van geen gevoel te hebben. Ik ben gewoon direct en daar kunnen mensen niet zo goed tegen. Uiteraard heb ik waardering voor je zorgen voor andere mensen, maar ik ben ook bezorgd. Bezorgd voor de leegloop van CM. En ik mis degenen die weggegaan zijn. Daarom heb ik dit zo verwoord, omdat de goeden onder de kwaden moesten lijden, terwijl dat helemaal niet hoefde, als we maar eerder deze discussie gevoerd hadden.
Dit is idd uitgepraat en hoeft niet verder besproken te worden. |
Mensen zijn van cm vertrokken omdat er een persoon was die de boel aan het verzieken was op het forum. Door alleen maar te klagen, en de schuld bij anderen neer te leggen. Men had geen behoefte meer om hun abo te verlengen, vanwege de negatieve sfeer die was onstaan.
Als er nou minder geklaag was geweest, was de sfeer misschien veel beter. En als je zelf ook beter nadenkt, dan kan je weten dat niet iedereen tegen kritiek, gezeur en geklaag kan.
En als je weet dat mensen niet houden van je directheid dan kan je er rekening mee houden.
Ook ik hou vaak rekening met een ander. Ik zeg ook vaak niet wat ik denk, omdat het grievend kan zijn.
Als iedereen op het forum zou schrijven wat ie dacht, dan kan heel cm wel opgedoekt worden.
Het forum is bedoelt om te praten/discussieren over van alles en nog wat.
En niet om de boel te bekritiseren van dit hoort niet thuis op een forum, en er moet maar eens censuur gaan plaatsvinden. Daarmee jaag je juist mensen weg. Ook door te dreigen met en nu gaat er een mail naar de redactie, want dit kan absoluut niet. Ook dat zijn redenen dat mensen wegblijven. Ze hebben geen behoefte aan iemand die op het forum als politieagentje gaan spelen.
Heb je persoonlijke kritiek op iemand probeer dit dan via een mail of prive chat op te lossen.
Sta open voor elkaar.
Wees niet hardvochtig in je eigen gelijk, want tenslotte, kan je er ook naast zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waarom doe je nu zo lelijk Mariska? Dat vraag ik me werkelijk af? Lelijk doen heeft nog nooit wat opgelost en maakt dingen vaak alleen maar erger...... |
Ik uit mijn ongenoegens. Ik kan er niet tegen als mensen altijd de schuld van iets bij een ander neerleggen.
Wat voor 1 een probleem is , word meteen omgedraaid dat anderen een probleem hebben.
verder hou ik maar op met reageren.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het versluiert het onderwerp als je je zo laat leiden door emoties. Bovendien zeg je in je bijdrages dat je het feitelijk met me eens bent, maar dat jij het niet zo erg vindt. En we mogen elkaar aanspreken op de bijdrages die geleverd worden. Als je niet zo emotioneel gereageerd had, had je ontdekt dat ik kritiek verwoord had wat al maanden onder andere mensen leefde. En het is heel gemakkelijk om degene die die kritiek verwoordt de schuld te geven. Ik had verwacht dat je dit op een volwassenere manier benaderd had. Maar jij bent niet de enige die ik bedoel. Als we een goede discussie willen hebben, zullen we toch ruimte durven te geven aan argumenten en niet de hele tijd moeten lopen te klagen dat mensen iets durven te zeggen. |
Makkelijk om de schuld altijd bij een ander neer te leggen he? Een ander doet het altijd fout? Jij doet nooit wat fout?
Makkelijk om altijd maar kritiek te spuien naar anderen. Je kan alle onzin op het forum negeren. Maar ja dat past niet in jouw straatje.
advies:REAGEER NIET STEEDS OP DINGEN DIE JE NIET AANSTAAN.
helaas maak ik mij daar ook schuldig aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik denk dat het verstandig is dat we dit topic gaan laten rusten. |
Ik denk dat het ook idd het beste is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:53
Onderwerp: Hoogmoed en nederigheid.
|
|
|
ik oordeel niet. ik constateer alleen wat. en het liedje van peter blanken vind ik niet gepast bij dit topic.
De bijbel leert ons om nederig te zijn. En daar getuigd dit liedje absoluut niet van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:14
|
|
|
het forum is geen plaats om onderliggende problemen met elkaar uit te vechten. helaas maak ik mij er soms schuldig aan.
het begint weer eens uit de hand te lopen omdat men de bijdrages op het forum beneden de maat vind.
ik vind dat als je kritiek heb op de bijdrages van forum schrijvers, dat je dit bij de persoon zelf moet melden.
en je kan ook natuurlijk de redactie mailen over je klachten.
ik vind dat iedereen vrij is in het gebruik van het forum. of de bijdrages serieus zijn of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 20:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat hoogmoed iets anders is, dan je talenten gebruiken. We leven in een maatschappij waarin matigheid de norm is. Als je ergens goed in bent, moet je dat vooral niet laten zien...Niemand durft of mag ergens in uitblinken of ze worden met jaloerse blikken bekeken. |
Er zijn mensen zichzelf zo goed vinden met hun talenten, dat ze er bijna/helemaal hoogmoedig ervan worden. Is het ook niet zo dat die mensen als arrogante verwaande betweterige kwasten gezien worden? Is het ook niet zo dat je met zo'n houding anderen vernederd?
Voor God zijn we dacht ik allemaal hetzelfde, niemand staat op plaats 1. De hoogmoedigen zulen vernederd worden, en de nederigen zullen verhoogd worden.
Is het niet passelijker om je wat nederiger tegenover de ander te stellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 16:01
|
|
|
Wat leert de bijbel ons over hoogmoed en nederigheid?
God heeft ieder mens zijn talenten gegeven. De een is beter in een ding dan een ander. Mag je daar mee te koop lopen? Of is dat hoogmoedig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor mijn part mag je zijn wie je bent. Zolang je maar niet denkt, dat mensen met een VMBO niks zinnigs kunnen zeggen en alleen maar oppervlakkig zijn. |
Jij klaagt over oppervlakkig zijn. Ik zeg alleen dat mensen met een lage opleiding vaak niet in staat zijn om diepgaande gesprekken aan te gaan. En vooral niet als men op een hoog nivo gaat zitten Dan zie je ze niet.
En als ze een topic openen of reactie plaatsen wat van een laag nivo is, wat zou dat dan. Laat die mensen oppervlakkig zijn.
Je kan en mag van iemand die dyslectisch is niet verwachten dat hij/zij perfect nederlands schrijft.
Men kan en mag niet van een ander verlangen dat iets dat wat hij/zij niet kan toch uit te voeren.
Een blinde geef je geen geen auto. Een kind van 6 jaar leer je niet binair rekenen.
Zo kan je iemand die niet geleerd heeft hoe te discussieren,vertellen wat ie wel en niet kan schrijven.
Niet iedereen is even sterk in het onderbouwen van zijn/haar mening.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En ik heb je al verschillende keren aangegeven, dat jij ondanks je lage opleiding, toch goede bijdragen kunt leveren aan het forum. Ik was blij met je positieve reactie op het topic Shoah. Het heeft echt niks te maken met niveau, je onderschat jezelf. Je kunt heel zinvolle dingen opschrijven. |
Ik ben soms in een bui dat ik mij een knijn voel, dus je zal dan knijnige opmerkingen zien. Ik heb niet de behoefte om de gehele dag in een sombere serieuze stemming te zijn. Dat maakt een mens depressief.
En mag ik mezelf soms onderschatten? Ik heb een hekel aan hoogmoedigheid.. naast mijn schoenen te gaan lopen.. o, o wat ben ik goed ...
Wat leert de bijbel ons over hoogmoedigheid? Wat leert de bijbel ons over nederigheid?
velen eersten zullen de laasten zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Die zijn er ook. Maar de meest gehoorde klacht is, dat het niveau van het forum zo allerbelabberdst is. |
Ik zelf heb al aangegeven dat ik niet de gave bezit om op universitair nivo te discussieren.
Er zullen velen met mij zijn.
Als men op universitair nivo wil discussieren ga je naar sites voor hoger opgeleiden.
Hier zitten velen met een vmbo opleiding. Hun woordenschat is niet zo hoog als die van een hogeropgeleide.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is idd een veel gehoorde klacht dat mensen weggaan omdat het forum ze niet meer kan boeien... |
Omdat er veel gezeur is omtrent de manier van discussieren, de sfeer, de manier waarop personen benaderd worden.
leden die al ca 3 jaar op het forum zitten, vinden zo langzamerhand dat vele onderwerpen al zo uitgekauwd zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Josina, mijn reactie is niet persoonlijk naar jou toe gericht. Er zijn veel meer mensen die zo bezig zijn, en de vraag is of we die kant op moeten gaan met het forum. |
Als je je stoort aan die mensen die geinen, mail ze persoonlijk, en vecht het niet uit op het forum.
Het forum is voor iedereen ongeacht leeftijd, man/vrouw/ , religie, opleidingsnivo, enzovoorts.
Als het je stoort, lees het dan niet en reageer dan ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je de bijdragen van anderen leest, zie je dat ik niet de enige ben, die er moeite mee heeft hoe het hier gaat op het forum. Sommigen hebben er minder last van, anderen vinden het net zo kwalijk als ik. Bij de ene is de irritatie groter dan bij de ander. Wat betreft censuur toepassen, laten we eens beginnen met de off topic bijdrages weg te halen, dan zijn we al een stuk verder. Dus als het topic oppervlakkig is, hou het oppervlakkig en als het topic serieus is, hou het dan serieus. |
Leer je eigen aanpassen aan het niveau en de stijl van het topic en de sfeer is beter.
Ik kan het niet iedereen naar de zin maken op het forum.
Ik laat het aan de redactie over welke bijdrages er eventueel vlgs jou regels wegmoeten.
Het gaat eroplijken dat jij een voorzitter wilt zijn van de discussieclub FORUM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Jij bent in veel dingen een voorbeeld, want je laat met je bijdrages zien, dat het idd niet te maken heeft met opleiding en niveau. En je weet zelf net zo goed dat humor ook op de site hoort. Maar veel mensen misbruiken het forum om "stoom af te blazen" en dat kan toch echt niet de bedoeling zijn. Dat geeft veel irritatie bij anderen, maar de meesten durven er niks van te zeggen. Daarom ben ik voorstander van censuur, omdat het in mijn ogen de taak van CM is om het forum te bewaken. |
Mogen mensen stoom afblazen? Ik kan ook wel zeggen censuur op kritiek. Ook dat wekt irritatie op.
En waarom spreek jij altijd in meervoud? Waarom niet in de ik vorm? De enige die vaak kritiek uit ben jij. Anderen hoor ik niet. Misschien hebben anderen geen behoefte aan om ergens op te reageren. En dat heeft niks met durven te maken. Of men vind het de moeite niet waard om te reageren
Ik zie zelf geen misbruik van het forum om stoom af te blazen. Ik zie soms dat er mensen zijn die hun frustraties uitleven op het forum. Moet daar ook censuur op komen?
Ik vind censuur op het forum te ver gaan. Waar leg je de grens?
Verboden te geinen op het forum? Verboden kritiek te uiten op het forum? Verboden om smileys te gebruiken? Verboden je dagelijkse bezigheden te vermelden?
Wat wel verboden is om elkaar erge ziektes toe te wensen.
Als je zonodig censuur wilt hebben, mail de redactie dan maar. En pas dan ook censuur op jezelf toe en niet op anderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we maar eerst het niveau van de Libelle proberen te halen. Maar dat lijkt me voor de meesten al te hoog gegrepen. Ik begrijp niet waarom sommigen zo hun best doen de domme kant van zichzelf te laten zien. |
Kan het ook niet zo zijn dat mensen nou eenmaal niet slimmer zijn dan jij? Niet iedereen beschikt over de gave van schrijverstalent. Niet iedereen beschikt de gave van discussieren.
Met iemand die laag ontwikkeld is, praat je anders als met iemand die hoog ontwikkeld is.
Dus niveau verschil zal er altijd zijn.
Ik kan ook wel gaan klagen over mensen die op een universitair niveau aan het discussieren zijn. Omdat het voor mij niet te volgen is.
Maar het topic heet HOE moet het forum worden gebruikt.
Mogen er alleen maar serieuze onderwerpen geplaatst worden op een hoog niveau?
Niet ieder lid op cm heeft de gave om op hoog niveau iets neer tezetten. Laat hun in hun waarde als ze dom overkomen. Niet iedereen is even slim geboren.
Voor de niet slimmen word het onmogelijk gemaakt op het forum. Hun wordt in feite het zwijgen opgelegd.
Ik zie liever op het forum wat onzinnige dingen, dan dat men met bijbelteksten elkaar om de oren slaat, omdat men zo nodig hun gelijk wil hebben/halen, en het liefst anderen verketteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:58
Onderwerp: Komkommertijd?!
|
|
|
Als Maria het niet leuk vind dat dit topic van haar om zeep is geholpen door onzinnige dingen van mij, mag ze mij persoonlijk mailen.
Als jij ,Chat, vind dat CM censuur moet gaan toepassen op het forum, moet je niet bij de leden zelf zijn maar bij de redactie.
Je zou ook een topic kunnen open op het forum over jou zienswijze hoe het forum gebruikt dient te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen. |
Er zijn ook mensen die leuke topics om zeep helpen met kritiek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:39
|
|
|
Als men vind dat er minachtend gedaan word op een topic,waarom spreekt men de mensen niet pv aan of stuur ze een mail.
Speel het niet uit op het forum.
Niet iedereen beschikt de gave om serieuze diepgaande topics te schrijven op het forum.
Als men geen gein meer mag uitoefenen op het forum, dan worden vele mensen belet om nog maar 1 letter neer te zetten. Dan zou het topic mop een slotje moeten krijgen.
Je kan op het forum niet iedereen het naar de zin maken. Staat iets je niet aan, negeer het. We zijn niet verplicht om alles op het forum te lezen.
We zijn vrij in om topics zelf te maken. We zijn vrij in om te reageren. We zijn vrij in in hoe wij reageren.
Niet iedereen beschikt de gave van een goede schrijver te zijn. Niet iedereen kan zijn mening goed onderbouwen.
Als de topic openener klachten heeft op de reacties, mail naar de gene die reacties hebben geplaatst.
Nu lijkt het net alsof degene die dit topic heeft geopend, bij anderen die niets geschreven hebben loopt te klagen.
Zolang niemand mij op de vingers tikt, dat ik zijn of haar topic om zeep helpt, blijf ik doorgaan.
En sinds dit topic is geopend , zijn er weer wat serieuzere items erbij gekomen.
Als er censuur word toegepast op het forum, word het lastig om nog maar 1 letter te schrijven.
Sorry voor de taalfouten die ik regelmatig typ. Sorry voor de gramaticale fouten. Ik heb geen diploma havo/hbo/universiteit.
Ik heb diploma spinazie academie. En ja daar leerde ik ook dingen over komkommers.
Zomermaanden staan nu eenmaal bekend op het gebied van nieuws komkommertijd.
Mag het forum ook een komkommertijd meemaken? En hoe komt het dat het forum een komkommertijd meemaakt?
Vakantie tijd is het. Mensen houden zich daarmee bezig. Of men zit midden in een verhuiszing. Of men is bezig met het huis op te knappen.
Na zware arbeid is het onspannen. Dus een beetje geinen op het forum moet kunnen vind ik.
Als men de humor er niet van inziet, is het niet mijn probleem. Maar hun probleem.
Kritiek hebben op een ander is altijd makkelijker, dan kritisch naar je zelf te kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:08
|
|
|
pas maar op straks is er censuur op dit topic.
laten we maar heel serieus zijn op dit topic over het weer.
dus niet gaan zeggen dat het katten of honden gaat regenen. ik zie ze al letterlijk vallen....
Op dit moment schijnt de zon. Maar men verwacht beesten weer.
oeps censuur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begin sterk te verlangen naar censuur.... |
Ook hier wil jij gaan bepalen, wat er geschreven word en hoe er geschreven word? Gebrek aan humor?
Als dingen jou niet bevallen: LEES HET DAN NIET.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren. Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven? |
Chatuliem, iedereen is vrij om te schrijven op het forum. Mits het aan bepaalde regels voldoet. Dat jij je stoort aan de flauwigheidjes, onzin is jouw probleem en niet de onze.
Het gaat er op lijken dat jij gaat bepalen, wat er gezegd mag worden. En ook van hoe dingen gezegd moeten worden.
Als het je niet bevalt : LEES HET DAN NIET.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:59
Onderwerp: Shoah
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is toen in twee zondagen uitgezonden door de VPRO in twee afleveringen van ongeveer vier en een half uur. De NDR heeft Shoah wel herhaald, in Nederland is dat niet gebeurd. De VPRO heeft het toen zonder onderbreking uitgezonden. Het zou ook wel erg smakeloos worden als het door reclame zou worden onderbroken. Je moet er toch niet aan denken dat een dergelijke film in de handen van de commerciƫle reclametv-makers zou zijn gekomen. Je kunt de dvd's nog wel kopen bij de VPRO.
Thomas |
Ik weet dat er bij het uitzenden van Schindlers List, geen reclame blokken tussendoor mogen verschijnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:46
Onderwerp: Shoah
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het een aantal jaren geleden ook niet op tv geweest bij de VPRO? Kan me zoiets herinneren in ieder geval.....maar hoe dan ook, het blijft erg indrukwekkend..... |
Zo rond 1985 werd de film uitgezonden. Of ie daarna nog herhaals is weet ik niet.
De meeste films van waargebeurde verhalen zo rond woII zijn indrukwekkend.
Van mij mag vanavond shoah nog wel een keer herhaald worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 16:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb veel te weinig bier gedronken in deze zomer. Wanneer schijnt de zon weer? |
Wou je alcoholist worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 16:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heineken vreest slecht winstresultaat door natte zomer
De verkopen in de zomermaanden zijn zeer zwak door het slechte weer, aldus de brouwer, die waarschuwt dat de winst- en volumeresultaten daardoor onder druk komen te staan. |
Maar goed ook dat de winst daalt... Er zijn op de wereld al zat alcoholisten...
|
|
Naar boven |
|
|