ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 23:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Om in ieder geval hoofdpijn van te krijgen Boze smiley
Ik stond vanmorgen vroeg op, liep naar de keuken voor een bakkie leut.
Stond daar een beetje vaat, ik de kraan open gedraaid om af te wassen.
Liep effe naar de huiskamer, voor het nieuws, geen nieuws, toen effe naar internet en de krant door gespit.
Toen weer terug naar de keuken, koffie zal wel klaar zijn, en wat schertste mijn verbazing Geschokte, onthutste smiley het lege kopje kwam me al tegemoet Huilende smiley, smiley in tranen kraan vergete dicht te draaien, overloopje verstopt, me hele keuken drijfnat Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk

CHATULIEM619 schreef:
Ik vergelijk het ook wel met een samenwonend stel dat met twee kinderen opeens wil trouwen. Daar hoeft de kerk zich niet voor te laten lenen.

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 11 januari 2012, 10:02
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk

CHATULIEM619 schreef:
Je hebt eeuwige trouw beloofd aan de ander, als je dat een tweede keer doet op dezelfde manier, denk je ook, hoe geloofwaardig is dat eigenlijk?

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 11 januari 2012, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:39
BerichtOnderwerp: Het weer

PIETER649 schreef:
een ban hebben jullie verdiend met dat geleuter op forum... stond er niet ergens een mea culpa lijstje?
en volleges mij stonden daar wat namen onder Frank... en Visser... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ach Pietje, dat hele forum is net het weer, een hoop gedo...r en een hoop geze.k. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 13:00
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?

HANNAH810 schreef:
en als je daarop een A4-mail terugkrijgt, met een stapel vragen erin, waar je wel even een poosje voor uit kunt trekken om die te beantwoorden, momo?
wat doe je dan?

Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 9 januari 2012, 23:38
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 22:22
BerichtOnderwerp: belangstelling???

HERMAN388 schreef:
Oh,

Lees je alle forums?
Dan maar beter niet alle forums opschonen Smiley met dichtgeplakte mond

Ach waarom zouden ze Smiley die vol vragen zit Die oudjes doen het nog best Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 00:48
BerichtOnderwerp: Erfzonde

CHATULIEM619 schreef:
Dat is natuurlijk een open deur voor jou. Je weet net zo goed als ik dat dat niet zo werkt. Formeel juridisch gezien is onze schuld kwijtgescholden bij de doop. Dat weerhoudt ons niet verantwoordelijkheid te nemen voor de rest van ons leven...

Dan vraag ik me af, voor wie neem je dan die verantwoordelijkheid voor de rest van je leven, om geen fouten meer te maken? (zonden)
En wat doe je dan als blijkt dat je hebt gefaald?
Ik vraag dan wel om vergeving van mijn zonde, en wat doe jij dan?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 13:12
BerichtOnderwerp: De klik...

FRANKT627 schreef:
Idd, Gerrit, daarom vermeldde ik het ook. In een vorige topic had ik ook al eens aangegeven dat 'slotje' een modewoord werd. Vroeger werd Judith wel eens vermeld maar aangezien ze niet meer tussen beide komt werd het woord 'slotje' geintroduceerd.

Precies Frank, maar het valt wel op dat vooral op neuzel topic,s een slotje komt. En bijna nooit op het z.g.n HBo gelateerde, (althans dat denken ze) die toch ook vaak door halstarrige figuren worden gedomineerd.
Dan komt het bij mij over als, domineren mag en neuzelen niet, en ik doe beiden graag Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:50

FRANKT627 schreef:
Eerst ging het over die befaamde ondefieenbare klik. Dan werd het een onbenullige onzin topic en nu zijn we aanbeland aan de zoveelste discussie die weer niet over het eigenlijke onderwerp van deze topic gaat. Er is niets nieuws onder de zon.

Alle topics (behalve het muziektopic van Maryanne) van het forum zorgen voor een beetje ernst, heibel, onzin zonder dat men nog verder ingaat op het eigenlijke onderwerp.
Wat gaan we eraan? Het forum sluiten? Of het zo maar laten? Iemand moet tussen de ernstige noten maar 1 leuke opmerking plaatsen en het spel is begonnen. Hoe hard we daarna ook zeuren toch zullen we merken dat iedereen zijn aandeel daar in heeft. Het is wel zo dat ene er op tijd mee kan stoppen en de andere gaat gewoon rustig verder. We zitten niet in een klas waar onze computer kan afgepakt worden, we hebben ook geen leraar die onze ouders kunnen aansporen om ons ter orde te roepen én we hebben niet de discipline om ons zelf in toom te houden. We hebben allemaal ons aandeel ofwel om onzin te schrijven ofwel om te zeuren en discussies aan te gaan. Het is des mensens...niet meer of minder dan dat. Een slotje dan maar?

Waarom een slotje, als het te ver zou gaan, kan altijd nog een bannetje.
Dat slotje is wel een stopwoordje geworden hier, meer zoiets van, het staat MIJ niet aan, ik vind het niet leuk, of intresant hier.
Maar ook daarvoor zijn er meerdere topic.s om naar toe te fietsen, en zo zijn er meerdere Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:53

LEANNE226 schreef:
Sommige onderwerpen gaan mij ver boven mn pet,als ik daar toch een serieuze reactie op geef dan zal het mij worst zijn wat ze van mijn niveau vinden,iedere mening is belangrijk
Maar soms worden topics belachelijk gemaakt en ook al is dit internet je raakt er wel mensen mee........ik begrijp niet waarom sommige mensen dan toch nog door gaan,dat is toch niet lollig meer?

2300 leden tal van belevingen, evenzo meningen, dus echt eens worden doen wij het toch nooit.
Maar er zijn van die topic,s waar ik het gevoel krijg dat sommige meningen door je strot worden geperst, terwijl jouw mening, niet geld.
Dat daar dan ook wel eens een wat minder serieus antwoord op volgt, kan je dan ook wel verwachten.
Het elkaars meningen, normen en waarden te respecteren, is al ver te zoeken.
Aan de andere kant leer je zo de personen wel goed kennen, het is ten slotte een dating site, en geen vervolg op je HBo opleiding.
En om e eerlijk de waarheid te zeggen, mijn klik zit er (nog) niet tussen, Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:18

LEANNE226 schreef:
Euh ja........ik doe er ook graaaaaag aan mee,ik vind een beetje lol hebben belangrijk Knipoog smiley
Maar als je weet dat een bepaald topic belangrijk is voor mensen waarom wordt daar dan lacherig over gedaan?Heeft niks met opleiding te maken(is toch al grote larie)maar met fatsoen.(waarmee ik ook niet zeg dat die mensen geen fatsoen hebben(ik zal wel weer reacties krijgen)maar dat ze dat niet laten zien.......heb ik het zo goed gezegd?)
"wel eens" is heel wat anders dan "overal onzin neer kladderen"

*dit antwoord moet als algemene reactie opgevat worden en heeft geen betrekking op een individueel lid van CM* Coole smiley met zonnebril

Hoe serieus moet je soms wel niet zijn? In sommige gevallen, en juist in serieuze topic,s wordt door betreffende personen die hier over vallen, juist laatdunkend gereageerd.
En als er dan al wat van gezegd wordt, gaat men gewoon verder op dit laatdunkende toontje.
En als deze figuren dan niet meer serieus genomen worden, of denken niet serieus genomen te worden, hebben verweerders in ene een LBo gehalte.
En om dan inhoudelijk op het onderwerp in te gaan, is de verkeerde klik al
gauw in werking gezet.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 5 januari 2012, 11:19
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 00:33
BerichtOnderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel

GRIFFIN748 schreef:
niks 'fout geantwoord', juffie. je vertikt het gewoon om dat slakkie te gebruiken om naar een (al dan niet gezellige) nieuwjaarsborrel te rijden. dus zit niet te mieren dat je er niet heen kunt.

blijft over: je wil niet. je bent ook niet verplicht om te gaan...

Dus de eensgezindheid tussen de saabjes hobbyisten is ook al vergane glorie
geworden Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 00:26

ZEELAND736 schreef:
Net na middernacht....
Het giert rond huis.....
Gewoon beetje angstig....
Maar goed...straks weer warm en blij onder een dekbedje....

Weet je, vroeger met die huizen van toen, was het veel gezelliger, niks geen dubbele beglazing, en gewoon een schoorsteen waar jje de wind doorheen hoorde jakkeren.
Lekker voor de kachel met een mok warme melk, en daarna te bedde, je harses onder de dekens.

Tegenwoordig, is er niets meer aan, het enige wat je nu van een stormpje mee krijgt, is smorgens als je de deur uitgaat, een enkele afgewaaide dak pan.
En in huis hoor je de wind bekant niet meer, en bomen zie je maar mondjes maat heen en weer gaan, als je ze al ziet, tussen al dat beton.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:56

MARTIN695 schreef:
Vandaar dat we zo hier in de randstad bescaaft spreken
Sjalom.
Martin

Wat een heel mooie, wijze, en doordachte woorden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:47

CHATULIEM619 schreef:
De HBO topics worden door jullie verkr...../vernield

Oeps, beuze Smiley die vol vragen zit de meerwaarde van uw halstarrige ik heb gelijk, gedachte, heeft menig onderwerp de das omgedaan.
En het is in een discussie nu eenmaal zo dat anderen dat ook denken.
Dus ook dat verkropte vernielzuchtige, komt ook uit eigen gelederen voort.

zegt moi die niet beuze is Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 4 januari 2012, 21:54
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:38

YELNIN491 schreef:
Maar Chat, als niemand reageert, waarvoor hebben we het forum dan??

Ik denk dat het muntje nog niet gevallen is, dat sommige mensen liever, uh neuzelen Smiley die vol vragen zit
Zo heb je ook van die HBo topic,s, waar hoe dan ook (de wijzen der aarde) elkander in den haren vliegen Huilende smiley, smiley in tranen
Alzo kunt ge kiezen waar men op kan en mag reageren, dus niet moeten.
En soms reageren ook neuzelaars wel eens op een HBo topic, en HBo,ers op een neuzelaars topic Zieke smiley
Met alle gevolgen van dien, en sommige kunnen dan de klik niet aan, en mogen neuzelaars, op een neuzelaars topic, niet meer neuzelen van de HBo,tjes.
Coole smiley met zonnebril Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 18:00
BerichtOnderwerp: mop

CHATULIEM619 schreef:
Ik wel, ik zou geen homo als premier willen hebben.

Och, wat maakt het uit wie er in of op die positie zit, en met wat voor een geaardheid Twijfelende smiley beflikkerd wordt je toch Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:37
BerichtOnderwerp: stapavondje

HANNAH810 schreef:
Geschokte, onthutste smiley what about yourself, sir?

Ik vind het trouwens best knap van je, dat je weet wat ik bedoel Lachende smiley
En Idd, ik behoor ook tot die categorie Zieke smiley
Maar ik ga niet mee Slapende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 4 januari 2012, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: stapavondje

ERIKA129 schreef:
Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.

Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.

Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.

Tenslotte nog even de lijst:

Chatuliem
Pieter
Annette
Willemijn
Frank
Josina (o.v)
Erika (o.v)
Marry (o.v.)
Bert
Cootje
Momo
Ineke (als ik vrij ben)
Hannah702
Marianne
Herman
Marsjg (ov)
Tink (ov)
Bommie
Miekjes
Marjan474 (o.v.)
Mariska (o.v.)
Iesje369 ov

En up maar weer Lachende smiley

Jij durft Geschokte, onthutste smiley ze zijn bijna allemaal over de HhD Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari

ANNETTE792 schreef:
Wat is dat nou weer voor een stomme sneer?
Als ik uit eten wil kijk ik op de kalender wanneer ik zelf kan en ga ik niet kijken of er toevallig 5 mensen uit het noorden (twee en half uur rijden hier vandaan) toevallig gaan wandelen die dag, want er zijn nog heel veel andere leden uit andere regio's dan de 5 die zich daarvoor opgegeven hebben.
Verder bepaald iedereen ZELF waar hij of zij heengaat lijkt me, en als jou dat niet aanstaat moet je bij hen gaan klagen, niet bij mij (aangezien ik die datum heb uitgezocht). Het voorstel van Bert komt niet bij mij vandaan en ik heb ook niemand prive of in de chatroom gevraagd zn planning om te gooien en de wandeling aan te passen.

Je organiseert trouwens ook zelf een wandeling op een dag dat er ook in Castricum een wandeling georganiseerd werd, dus waar hebben we het over?

Inderdaad, waar hebben ze het over, er zijn meer dan 2300 leden, en ik heb nog nergens gelezen dat ze allemaal naar 1 activieteit zijn geweest.
En je hebt nu eenmaal mensen die van lopen houden.
En je hebt mensen die van eten houden.
Dan is het toch prachtig Lachende smiley dat ze nu kunnen kiezen.

Weer een ander geval is dat bij het eten de kans bestaat, van wegen de tijd, er geen kinderen aanwezig zijn.
En de tijd van het wandelen weer wel, wat weer een bepaald aantal mensen weer niet aanstaat, met de nodige krakeel Coole smiley met zonnebril

Er was ooit een pick nick, waar heel veel commentaar op was, door lieden die zelf niet gingen.
Dus een ieder die wat organiseerd sterkte er mee Knipoog smiley huilers blijf je houden Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

PIETER649 schreef:
tja, als er nu nog geen behandeling kan plaatsvinden, wat is dan het nut van een ziekenhuisbed bezet houden??
pijn lijden en zielig zijn kan thuis ook, hij hoeft toch niet aan de hartmonitor ofzo???
tegen de tijd dat er iets van operaties, plastische chirurgie of andere behandeling nodig is, is het vroeg genoeg om weer naar t ziekenhuis te gaan.

Precies, als je bv in de bajes zit, onterecht, wil je ook naar huis, voor de zaak voorkomt Smiley die vol vragen zit vrijheid blijheid Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:12

COOTJE711 schreef:
Jah.... had het al gehoord dat je soms last van hallucinaties heb........ Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ga je nog naar de dokter of haal je het bij de AH? Lachende smiley

Nee dat doet hij vast niet meer Gefrustreerde smiley hij straalt ze in Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

JOLAN931 schreef:
Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....

WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN

Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B. Lachende smiley

van harte, gefeliciteerd
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:21
BerichtOnderwerp: Trouwen

ERIKA129 schreef:
Tja zou zeggen zoek een pot en eh leg je dekseltje erop Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Ach alle schroefdraad, van de potjes zijn rot Zieke smiley
Daar waag ik mijn dekseltje niet aan Verlegen lachende smiley
Anders gaat die ook nog kapot Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:13

MARTIJN553 schreef:
Je moet er dus gewoon een potje van maken ? Lachende smiley

Deksels zou het werken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:07
BerichtOnderwerp: Het slap ouwe **** topic

ERIKA129 schreef:
Heb je weer extra tijd voor jeweetwelwie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley

later, 2 voor 12 Smiley die vol vragen zit ze is het aan het opzoeken Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 3 januari 2012, 16:08
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:43

ZEELAND736 schreef:
Hier in Zeeland niet veel beter Jose...
Echt heel hard stormen....
Ben ik dankbaar met mijn kleine gouden koets!!!

Ben er wakker van geworden...

Hier is het al niet veel beter, met al die container schepen voor de kust, hopen dat er genoeg afvallen Geschokte, onthutste smiley heb ik vanmiddag wat te doen Verlegen lachende smiley
Jutten Clown smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 3 januari 2012, 09:44
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:37

Doe mij maar, 1 potje en 1 dekseltje Lachende smiley en dan goed afsluiten Clown smiley en niet een klein beetje Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 3 januari 2012, 09:38
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:29
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

LEANNE226 schreef:
We zullen niet vervelend doen,mannen met onderstaand uiterlijk mogen hier best meepraten........de rest moet maar peertjes gaan schillen of zo Engeltje smiley

Ik heb een foto van zun zussie, en als ik die plaatst Geschokte, onthutste smiley krijg ik een ban Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: Nog even.....

COOTJE711 schreef:
Je kunt het verschillend zien: Mijn glas is al half leeg òf mijn glas is nog half vol...

Dat red mijn glas niet eens Gefrustreerde smiley hij is niet eens leeg, er zit geen bodem in Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 74 Volgende
Pagina 47 van 74