Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
05-07-2006 tot 05-07-2011 Vijf jaar in reservetijd Dank God voor elke dag die geweest is en hoop nog vele te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:54
Onderwerp: Het weer
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jij ziet haar liever wat zuidwestelijker verhuizen frank?
Uiteraard ivm het betere weer dat jullie zeeuwen, reserve-zeeuwen en vlamingen claimen, dus zonder bijbedoelingen |
Ik ga nooit zuidwestelijker, dat is nu wel duidelijk, geniet wel van de luttele zonnestralen hierzo, ben ik beter af dan bij al die reserve gevallen en niet reserve gevallen met of zonder bijbedoelingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:51
|
|
|
Dacht ik dat mijn dag goed was lees ik dit gewoon niet te filmen , dus film dan ook maar niet
Maar ik heb de zon vandaag nog gezien ook als was het achter glas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 08:41
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
PIETER649 schreef: | oftewel:
ze hadden goede afspraken gemaakt: hij nam de beslissingen in de grote dingen van t leven.. zij nam de beslissingen in de kleine dingen van t leven.. maar in t hele huwelijk vond zij dat er geen grote dingen waren om over te beslissen.. |
Fantastisch!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 08:38
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik pak niemand terug met verwijten dat maak jij er van lees en leer begrijpen wat Jezus bedoelt met barmhartig zijn Als je christen wilt zijn wil je wandelen zoals jezus dat doet HIJ liet geen tollenaar of zondaar staan en jij jullie schuiven mij af naar de wereld om hulp t zoeken en een topic te sluiten waar IK baat bij zou kunnen hebben als jullie geen normale antwoorden kunnen geven antwoord dan niet en mensen die wel een nuttig antwoord hebben gegeven hartelijk dank daar voor God zij met jullie Ik vraag iets en wijk dan niet af Ik heb een antwoord op mijn vraag gekregen en als jullie me niet begrijpen tja dat is dan jammer Ik ben van mening dat ik best duidelijk ben EN ALS IK DAT NIET BEN MAG JE VRAGEN DAT STAAT VRIJ maar weet dat ik niet in discusies meer ga met c m leden die geen of fatsoenlijk antwoord kunnen geven de vraag was niet moeilijk maar bekonkelen en dan een reactie geven kom op zeg laat je je leiden door mensen of door God Ik heb me heel even laten misleiden door een iemand hier en meerder die volgen nu maar ik weet dat ik vrij mag zijn in christus ben bekeerd en volop geniet van de verandering in mij en ik uit mag en moet gaan om t leren Dat is een opdracht die ik van Vader heb gekregen zo zie ik het leer van mij en datis wat hij doet t oude voorbij t nieuwe is gekomen en ik merk t meer en meer ook na aanleiding van dit gekeuvel t is mooi dat ik er door groei Ik dank God voor deze mooie dag dat ik mag zien wie ik ben in Hem
wens jullie allen die me niet begrijpen en mensen die met niet willen begrijpen Gods rijke zegen toe Hij maakt alle dingen nieuw tot de voleinding der wereld amen |
Maar uit je tekst blijkt dat dat niet zo is, of ik lees het verkeerd??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 08:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Door al dat Frans van Pieter, Visser en Sus voel ik me net op vakantie. We hadden hier gisteren dan ook een stralende dag met veel zon en weinig wind.
Vandaag zouden we ook weer zulk mooi weer krijgen |
Nou deel dan maar wat met ons in het noorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 00:06
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
Een knuf voor een lieve brabantse belg!!!
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op dinsdag 5 juli 2011, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:02
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
ANITA695 schreef: | Is dat niet een bijbels gegeven van God hoe een man t voortouw moet nemen ??????? k weet niet precies waar t staat maar God wil dat toch wel dat we als vrouwen onderdanig zijn aan de man en de man voorgaat ???? |
Volgens mij is de man het "hoofd"van het gezin en moet de vrouw voorgaan in het goede. Maar wat nu als je een man hebt die dat niet doet, toch maar onderdanig blijven???? En wat is onderdanigheid????? Ik kies persoonlijk liever voor gelijkwaardigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:58
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
ANITA695 schreef: | ga niet persoonlijke vragen meer beantwoorden Ik vraag en zoek naar antwoorden dat is voor me zelf verder waarom zou ik nu alles weer uit verband moeten trekken ?? en zou mijn mening er toe doen als ik iets vraag
sorry kan ik niet op antwoorden |
Misschien dan ook maar niet zulke persoonlijke vragen stellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:18
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kunnen jullie die privé discussie niet even via chat en mail bespreken | Weet jij wie die chat stuurde dan??? ik heb geen namen genoemd toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:02
Onderwerp: Een brief speciaal voor jou
|
|
|
Mijn hele hart gaat naar je uit..........................
Misschien ken je me nog niet, maar Ik ken je al sinds het eerste moment van je leven. Ik heb jou geschapen en Ik heb gewild dat jij er bent. Mijn hele vaderhart gaat naar je uit, want jij mag mijn kind zijn. Waarom toch leef je zonder mij? Ik zou zo graag willen dat je besefte hoeveel ik om je geef. Zie je dan niet hoe leeg je hart is en hoe doelloos jouw leven is zonder mij? Het ergste dat je mij aan kunt doen is mij buiten jouw leven te houden.
Ik wil er voor je zijn.......................................
Ik wil zo graag in een diepe relatie met jou leven, daarvoor heb ik je gemaakt. Ik wil jouw leven zo graag zin geven en je innerlijk verzadigen met mijn vrede, mijn blijdschap, mijn liefde en mijn zachtmoedigheid. Waarom zoek je je geluk, je innerlijke bevrediging en de verlichting van je nood, je pijn en je eenzaamheid toch buiten mij in dingen die jou maar zo heel even geven waar je naar verlangt? Ik wil er voor je zijn elke dag, elke nacht, elk moment. Ik zie hoe onbevredigend dit leven in de diepte eigenlijk voor je is. Daarom roep Ik je, omdat Ik jou wil vervullen en genezen in je ziel met mijn stromen van levend water.
Ik wil je vergeven en beschermen................................
Ik wil al jouw zonden die nu tussen jou en mij in staan zo graag vergeven en jou leren leven naar mijn wil. Mijn wil voor jou is dat je leeft vanuit een relatie met mij. Ik wil jou zo graag beschermen voor de schade van deze harde Godloze wereld. Om dit voor jou mogelijk te maken heb Ik het liefste dat Ik heb daarvoor gegeven: Mijn Zoon Jezus. Jezus is hét bewijs van mijn liefde voor jou. Hij kwam naar de aarde om te laten zien wie Ik ben, om je de weg te wijzen naar mij. Hij zelf heeft die weg gemaakt. Hijj is aan het kruis voor jouw zonden gestorven, heeft zo jouw straf gedragen en jouw zonden op zich genomen zodat jij vergeving kunt ontvangen.
Geef mij een kans....................................
Luister toch naar mijn stem, geef mij een kans. Geen kerk of religieus gedrag kan jou voor de eeuwigheid redden. Alleen als jij je bekeert tot mij, vergeving voor jouw zonden ontvangt door het offer van Jezus en naar mijn wil gaat leven wordt je mijn kind en dus gered voor de eeuwigheid. Ik zoek naar jou in mijn liefde omdat ik niet wil dat je ziel verloren gaat als je sterft en eindigt bij mijn tegenstander, Satan.
Ik hou van je...................................
Als je mij en mijn wil voor jouw leven beter wilt leren kennen, lees dan mijn brief die ik aan jou heb geschreven, de Bijbel en zoek contact met mij door te bidden. Zoek dan een plaats op waar mensen bij elkaar komen die in een levende relatie met mij leven. Ik hou van je en Ik zou je heel graag willen ontmoeten!!!
Je hemelse Vader.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:04
Onderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?
voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk
ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties |
Ik niet, ik ga voor innerlijk, uiterlijk is maar tijdelijk en innerlijk blijft. Rimpels krijgen we allemaal. Als je dan al was gevallen voor een leuk gezichtje en een inhoudsloos iemand, krijg je later problemen met die rimpels en wat blijft er dan nog over????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:59
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
hopen dat morgen alles anders en beter is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | maar heeft diegene die jou die poppetjes gestuurd heeft dan niet uitgelegd waarom hij of zij dat deed? Er moet toch een reden voor zijn? | ja dat zou je denken, maar in dit wazige geval niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:56
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Mis ik nu iets....of... | ik mis zoveel vandaag, errug slechte dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | jij zou het moeten weten. je hebt ze er zelf bij gezet... | maar ik had ze niet aan mezelf gestuurd, anders had ik het wel geweten en was mijn dag ook niet slecht geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En wat is de reden van die poppetjes? | ja dat vroeg ik me vanmorgen ook af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:13
Onderwerp: Frusty
|
|
|
al dagen stil op het frusty-front. tijd voor relaxt topic!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:09
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Wie denkt altijd gelijk te hebben, heeft wat dat betreft alvast ongelijk
(Gilbert Cesbron)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 16:07
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Een expert is iemand die op één onderwerp alle mogelijke fouten heeft gemaakt
(Niels Bohr)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:51
|
|
|
het is hier triest en koud, met veel wind. en dat noemen ze ZONdag jaja
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 3 juli 2011, 15:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:49
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Gefeliciflapstaart vanuit Drenthe hopelijk heb je beter weer dan hier. Wens je vandaag veel zonneschijn en geluk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:42
|
|
|
dat begon tegen 12.00 uur met een serie, nu nog niet van bijgekomen. ben nog steeds en errug Frusty
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar er is inderdaad een praatgrage vrouw bij betrokken...nooit vertel ik nog wat... | duurt bij jou 2 uur en nog wat minuutjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nooit of nooit vertel ik nog iets tegen iemand... ik ga wel op een onbewoond eiland wonen en neem niemand mee... |
Niet vergeten je tomtom mee te nemen voor de fietspaden , er is dan niemand die je de weg kunt vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er heeft dus weer iemand haar mond niet kunnen houden. Ik had nochtans gevraagd omdat niet verder te vertellen. Mijn wraak za zoet zijn... baai de wee: mijn vader had die wegvinder ingesteld |
tuurlijk is altijd iemand anders die het doet, lekker makkelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:34
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Nee was groningen. Sjalom. Martin |
Ach ja, zijn vele wegen die naar "ergens" leiden, maar dit was misschien wel "lijden".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | He Frank, kan dat kloppen dat ik je net zag rijden in de buurt van den Haag |
Had tie alweer een date met apies of was tie nog nooit weer in brabant aangekomen na de vorige keer. had dat niet iets te maken met een fietsdinges
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 3 juli 2011, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|