ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:09
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.

maandag 1 juli 2013, 19:23

SHANITA130 schreef:
Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html

JOL: Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Ja, natuurlijk maar je gaat toch niet voor miljarden een vaccin ontwikkelen voor 0.000001 kans dat iemand de ziekte krijgt, en dan nog hadden diegene al een voorgeschiedenis van andere ernstige ziekten.

Ja, ik lees alle linken, alles wat er over te lezen is lees ik.

Ik begrijp dat sommige dat uit tijdnood niet kunnen heb ik nu ook, moet zo weg, dus ja begrijp ik wel.

Fijne Dag!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 12:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:03

JOL252 schreef:
Dat is een interessante discussie die veel verder gaat dan dit topic wil beogen. Persoonlijkheidsstoornissen ontstaan op verschillende manieren zoals ook door verwaarlozing en verdere schrijnende omstandigheden. Toch zijn er ook stoornissen IN de persoon zoals autisme wat terecht hier wordt uigelegd als aangeboren en niet veroorzaakt door vaccinatie.

Ja, en ook daar zijn de meningen over verdeeld, de ene arts zegt wel, de andere niet.

S. als er geld, veel geld mee gemoeid is, wie moet je dan nog geloven.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:01

Quote:
Inenten is niet aan de orde maar zo snel mogelijk behandelen met een antibioticum, vaak is iets dat Doxycycline heet. De merknaam is Vibramycin. Antibiotica hebben bijwerkingen maar de ziekte van Lyme gun je niemand. Het tast het zenuwstelsel aan. Als het twee jaar geleden is dan ben je onoplettend geweest en kun je waarschijnlijk alleen maar afwachten. Ik zou het aan een arts voorleggen.
Als je toen na een paar dagen geen rode plekken hebt gezien, vaak met een randje er omheen, is er denk ik niks aan de hand. Niet elke tekenbeet besmet. Maar je moet er altijd rekening mee houden. Ik doe veel aan wandelen en GPS tochten en wijs de mensen er altijd op direct te handelen. Ik vind ook, met permissie, dat je onvoorzichtig bent geweest.

Thomas

Ja, dat bedoel ik, eerst waren inentingen/medicatie een zegen, zoals antibiotica, penicilline, vaccinatie tegen oa Polio.

En ja, nu het allemaal is geprivatiseerd, kreeg je dat farmaceutische industrieën ineens bedachten dat mazelen gevaarlijk waren en daar vaccinaties voor maakten.

En antibiotica/penicilline is nog steeds een zegen.

Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Maar ja, ik ga niet alle links doorlezen waar dat ook alweer stond, gewoon domweg geen tijd sinds ik werk.

En ook, de enkelingen die stierven aan mazelen, hadden al een ziektegeschiedenis, dus maar de vraag of ze aan mazelen stierven.

Maar ja, ik hoorde eens, links worden bijna niet doorgelezen, ja, en ik heb nú geen tijd om te zoeken, later wel, hoop ik, heb het heel druk.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 11:45

ROELANDE345 schreef:
Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug?
Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels.
Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?

Ik schreef:

*De term ‘autisme’ door vaccinatie, klopt niet en zou dus eigenlijk ‘moeten’ worden omschreven als bijvoorbeeld: ‘autisme’-achtige klachten door hersenbeschadiging van vaccinaties.

Op dinsdag 2 juli 2013, 19:30 in dit topic.

Met even terugtrekken bedoel ik een dag of twee dagen, en nu heb ik weer geen tijd Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 11:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:25
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

ROELANDE345 schreef:
tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk. Knipoog smiley

Ja, dat ken ik, je voelt jezelf beter en dat straal je uit, zo ervaar ik het.

Maar iig de discriminatie, zeker de wat jongeren als je dik bent lig je er vaak uit.

En zeker mannen die ik hoor afgeven op die en die is te dik etc, kan daar niet tegen, ook al was ik +/- 29 jaar heel slank(45-50kilo).
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:18

Persoonlijkheidstoornissen aangeboren?, sinds wanneer, en dat kán helemaal niet.

Ik trek me effe terug van deze discussie.

Nature vs nurture: http://www.123test.nl/nature-vs-nurture/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 3 juli 2013, 15:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 12:22

Vanaf 1.20 u, ouders die zeiden om geloofsredenen, en omdat ze weten dat er vergif in vaccintaties zit.

1 minuut en 59 seconden verteld de vader dat ze naar Antwerpen geweest waren en dat ze daar een flyer op straat kregen genaamd kritisch prikken Waarop staat dat je je kinderen niet moet inenten), dus dat hun besluit om niet in te enten, was dat ze het niet vertrouwen en daarna pas het geloof.

Ja, de media gaat natuurlijk niet vertellen de mazelen inentingen en de baarmoederhalskanker inentingen etc. waren helemaal niet nodig zelfs vele malen gevaarlijker dan die ziektes zelf, maar ja, het brengt vaccinatie maatschappijen en overheden miljarden op.(Zijn ze meteen hun baan kwijt)

Nee die stoppen de gelovigen op de biblebelt nu in een verdomhoekje, eerst was dat terecht met Polio, nu niet, want ook al weten sommigen het niet van de gelovigen daar, ze behoeden nu hun kinderen door niet in te enten voor veel meer en groter gevaar.

Lees de linken maar door, zelfs anderen dan ik kwamen met linken van want to know......typ maar op google: want to know....

Ja, als je gaat lezen wat nu.jij etc erover zeggen....die worden ook maar voorgekauwd met leugens net als over Anass, de broertjes, etc.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:57
BerichtOnderwerp: Humor

Uitgeschoten met de oogschaduw Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:50

On topic: http://youtu.be/SeecFq7gRaA

Interview ouders op biblebelt over mazelen vaccinatie.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:51

PETRA373 schreef:
Dus je hebt er geen probleem mee sla je twee of drie jarig kindje bv
Bof, mazelen, kinkhoest, of kinderverlamming krijg of een vorm van hersenvliesontsteking?
je wil je kindje er niet tegen beschermen????????

Dat zegt Rolf niet, en hij lijkt mij daar geen type voor, integendeel, De kinderen van Rolf zullen juist geluk hebben met hem als vader.

Rolf leest dingen die hij wél gelooft.

Quote:
Dus je hebt er geen probleem mee sla je twee of drie jarig kindje bv
Bof, mazelen, kinkhoest, of kinderverlamming krijg of een vorm van hersenvliesontsteking?
je wil je kindje er niet tegen beschermen???????

Hij leest andere dingen wil zijn toekomstige kinderen juist beschermen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:45

ROLF230 schreef:
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.

Ik begrijp het, lees het zelf, maar er is een verschil of je het in nu.jij leest oid, of in het alternatieve nieuws.

Er zijn er meerdere die het ook vinden, als je dit topic doorleest, die het zeggen, en die zijn ook maar gewoon gestopt.

Die krijgen nu ook geen commentaar meer.

Soms is zwijgen het beste, als jij maar wéét, voor als je kinderen krijgt Knipoog smiley

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:36
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:03

EVERDINA396 schreef:
Hierbij nog een keer de tekst, die ik als eerste geplaatst heb, ben benieuwd hoe jullie erover denken.
En of jullie nog eventuele tips hebben om te laten merken, dat volslanke mensen er ook mogen zijn

Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

Gewoon idioot:
Quote:
ik heb toch liever iemand die slanker is.

Bah, ik heb er geen woorden voor, voor dat 'slank' is mooi, ik vind het zelf verschrikkelijk dat dat wordt gezegd, komt ook door de media, in alle reclames slanke dames, etc.

Is idioot, dat iemand als je het vraagt zegt je bent toch geen persoon voor mij, wil iemand die slank is.

Dan heb ik medelijden met de volgende die slank is, als je met zo'n oppervlakkige loser date.

Karakter en of je gelukkig bent, daar gaat het om.!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 20:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:55

PIETER619 schreef:
God geeft zegeningen en zo is daar eentje de medische wetenschap. Dat men in een tak soms te ver gaat is onder geen beding goed te praten.

Dat men vaccins heeft ontwikkeld is een grote stap en grote zegen voor ons , zo kunnen we hopelijk bepaalde ziekten voorkomen danwel uitbannen.

As we niet accepteren dat God ons ook in samenwerking met doktoren wil genezen, en door vaccinatie ziekten zo willen voorkomen, is het hypocriet om als ons iets mankeert wel naar de dokter te gaan.

Ik ben blij dat mijn kinderen hun "prikken" hebben gekregen,ze blaken van gezondheid

En ik zal ,als ik nu een baby zou hebben, hem/haar niet laten vaccineren.

Door de wetenschappen die ik al wist en verkregen op dit topic.

En zo hebben we, verschillend als we zijn, allemaal een andere mening.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:30

Quote:
Thomas: Helaas zijn de aangedragen 'feiten' over de relatie met autisme allang herroepen. Alertheid op de farmaceutische industrie moet wel.

Ja, en door wie?

Én, om daarnaast in de pers en alle publiekelijke uitingen vol te blijven houden dat er geen enkele relatie is tussen kwik, dat als het conserveermiddel thimerosal in vaccins wordt gebruikt, en het meer dan onrustbarende aantal autismegevallen.

En nog een stapje misdadiger wordt het als je het omgekeerde gaat proberen aan te tonen..! Ja, ook dát is mogelijk..! Lees hieronder over een zogenaamde ‘studie’, die nota bene door een Amerikaanse overheidsinstantie, het CDC, indertijd werd gepubliceerd, en waarin werd ‘geconcludeerd’, at het aantal autismegevallen juist toenam als gevolg van het verbod op thimerosal. Is hier niet gewoon sprake van strafbaar, misdadig gedrag..? Lees hieronder het hele verhaal.
x

* * *

Kwik in vaccins en autisme: causaal verband!

*De term ‘autisme’ door vaccinatie, klopt dus eigenlijk niet en zou dus eigenlijk ‘moeten’ worden omschreven als bijvoorbeeld: ‘autisme’-achtige klachten door hersenbeschadiging van vaccinaties. * Zie video's eronder in de link.

Lees hier

Uit: http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/kwik-in-vaccins-en-autisme-causaal-verband/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 20:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:20

JOL252 schreef:
Voor de liefhebbers:

http://www.vaccinatiesdoorgeprikt.nl/

Met een doorklik naar de recensies rond de druk van 2011. Dit boek is door zowel ouders gelezen die alsnog tot vaccinatie besloten én door ouders die er mordicus tegen bleven.

Dat is een hele goede schrijvers die alles heel goed onderzoekt en is ook heel bekend al decennia over de hele wereld.

(ja, dat weet je als je met iemand omgaat die zijn hele leven boekhandelaar is)

Dr.H.C Moolenburgh

De titel zegt al veel: vaccintaties doorgeprikt...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 19:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:18

ROELANDE345 schreef:
Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen.
Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een

Autisme kan zowel aangeboren zijn, als dat je het krijgt. Linken(bewijzen) zoek ik later....geen tijd nu.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:49

ROLF230 schreef:
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.

Ik ook Rolf...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:48

ROELANDE345 schreef:
Dat vind ik wel heel moeilijk te geloven dat je er autisme van kan krijgen. Als moeder van een autistisch kind weet ik dat hij dat al vanaf dag o was zeg maar. Het is gewoon aangeboren. Voor hij ook maar 1 inenting heeft gehad. Hij is mijn 7e kind dus denk toch wel dat ik met enige authoriteit hier over kan spreken

Ik niet.

Omdat jou kind vanaf dag 1 autisme had.

Dus als iemand zonder vaccinatie te hebben gehad kanker krijgt, is dat het bewijs dat het niet(OOK) door vaccinatie kan komen, bij andere mensen.

Of als iemand een ziekte krijgt die is aangeboren, dan sluit dát feit(aangeboren), het uit dat je die ziekte ook van vaccinatie kan krijgen.?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:29

Idd.

---

Het uitroeien van mensen promoten: http://youtu.be/6WQtRI7A064

Een reactie op de site hieronder: Als vader van een zoontje dat helaas zwaar is aangetast (autisme) na de BMR vaccinatie, is dit wel de “trigger” geweest die mij heeft wakker geschut.
Dat het RIVM en Lareb ( een pot nat, zit ook nog s in hetzelfde gebouw, hoezo onafhankelijk!) wat te verbergen hebben is een understatement.
De waarheid over vaccinaties moet bekend worden bij de grote massa.
Keep up the good work! Respect voor wat je doet!KLIK HiER
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:21

Idd.
---
Gewone medemensen die toevallig werkzaam zijn voor een overheidsinstantie als het RIVM duiken weg voor hele normale vragen. Ze lijken bang.

Je zou bijna gaan denken dat deze organisatie – die al die miljoenen kindjes een naald in hun arm zet – iets te verbergen heeft. Ik begrijp best dat we niet in de fabriek mogen komen waar de vaccins geproduceerd worden, maar gewoon een kijkje komen namen aan de buitenkant moet toch niet zo’n punt zijn? Wat heeft deze instantie te verbergen?

http://martinvrijland.com/2013/06/26/de-vaccinatie-business-wij-filmden-bij-het-rivm/
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:59

JOL252 schreef:
Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Wat is dit nu voor een rare vraag....Wat denk je zelf Gefrustreerde smiley

Je doet nu net alsof ik voor het doden van kinderen ben ofzo, Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:29

JOL252 schreef:
Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Bekijk de films eens op die site: de gevaren van de vaccins, deel 1 en 2, Dan schrik je, dan zijn het veel meer kinderen....die net zo ernstig of ernstiger ziek worden door vaccinatie.

S. moet nu weg, laterz!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:18

Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 16:48
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..

Het meest van deze is de liefde....

Ik ben jullie heel erg gaan waarderen, ben ook blij dat de redactie me nu en dan eens wat stuurde...
Zo van, on topic, één onderwerp tegelijk enzo, dan blijft het overzichtelijk en krijgen wij geen ruzie, en kunnen we gewoon zeggen wat we denken, en iedereen is evenveel waard.

En ook dingen leren eventueel. Ik heb mijn moeder vergeven bijvoorbeeld, en nu heel goed contact.!!!
Lachende smiley
En vrede is het allerbelangrijkste
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:54

[quote=JOL252]Bij jou ook Jol, heb me posting aangepast want hij was off topic, mooie foto trouwens.

Ik kan daar wel een nieuw topic over openen als ik vragen heb, of erover wil praten , maar dus niet in deze want, deze ging specifiek over genezen, en of dat nu het zelfde is als 2000 jaar geleden toen Jezus nog op aarde was.

Excusze le mot.

Zelfde geldt voor Petra, dank voor je reactie, maar sorry, ik ging off topic, ik zal daar een nieuw topic voor moeten openen want deze ging specifiek over genezen, en niet demonen uitdrijven, en welke manieren wel of niet, en wel of niet psychiatrie in de plaats etc.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 1 juli 2013, 12:55
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:50

[quote=ROELANDE345]

Ik heb het bericht van mij al aangepast was off topic mijn excuses, ik zal daarvoor een nieuw topic voor moeten openen met vragen die ik stel en heb.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:42

[quote=JOL252]It is better to light a candle than to chase the darkness away...idd

maar dit is wel weer een ander onderwerp voor een topic denk ik.

Wanneer Christus genas en demonen uitdreef gebeurde dat op een eerbare manier. Het is waar dat de mens gevallen en dat God verheven is, maar een mens is niet "niets". Hij werd gemaakt naar Gods gelijkenis (Genesis 1:16) en moet daarom met eerbied en waardigheid behandeld worden (Jakobus 3:9).

Sorry mensen, lief dat jullie hebben gerageerd, spijt me verschrikkelijk, onderweg naar hier, besefte ik dat ik off topic was gegaan, want het ging over genezingen, en of dat net zo gaat als 2000 jaar geleden.

Sorry voor de moeite die jullie hebben gestoken in het schrijven van reactie.
Ik ging off topic. Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 1 juli 2013, 13:02
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 08:06

JOL252 schreef:
Wie de schoen past
Knipoog smiley

on topic dus?

Ja, ik bedoel, wil afvallen, maar die chocolade toetjes met slagroom zijn zó lekker Kwijlende smiley , kan er wel 7 van op, achtermekaar...

Maar ja, niet gezond.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:55

JOL252 schreef:
Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. Knipoog smiley

On topic maar weer.

Maar ja, dit vers: 17 Dit zij een altoosdurende inzetting voor uw geslachten in al uw woonplaatsen: gij zult volstrekt geen vet en geen bloed eten.

Gelijk erachter, staat daar niet voor niets... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:05

JOL252 schreef:
Maar ja. Het leven is ook niet eerlijk, het leven is grillig. We snappen het niet, van de een wel en de ander niet. Om nu helemaal het hoofdstuk "genezingen" af te sluiten voor deze tijd is wel heel rigoreus. En ergens heb ik ook iets van, als een niet-gelovige geneest in hoeverre is dat zonder God? Wie kan dat beoordelen? Genezing is in mijn ogen altijd iets wat God voor ogen heeft en uitwerkt. Ook via de medische wereld waarin een gelovige de handen van God door de behandelingen heen ervaart, dan geldt dat ook voor een niet-gelovige, alleen ervaart die dat niet zo.

Feit is wel dat in sommige kringen, waar jij het over hebt, er rare dingen worden gezegd als iemand niet geneest. Zoals dat er nog zonde zou zijn, of er niet genoeg geloof is. Als iemand een groot geloof heeft is dat degene wel die een ernstige ziekte te dragen heeft en toch zijn of haar geloof kan blijven vasthouden.

Feit is ook dat de genezingen soms verheven worden als het hoogste goed en de succesverhalen in de hoogste boom worden uitgehangen. Dat doet de zaak geen goed.

Ja, ik had nog even een stukje erbij geschreven, over reanimeren, dat dat ook een vorm van doden opwekken is, etc.

Quote:
Ook via de medische wereld waarin een gelovige de handen van God door de behandelingen heen ervaart, dan geldt dat ook voor een niet-gelovige, alleen ervaart die dat niet zo.

Ja, dat bedoel ik.

Quote:
Als iemand een groot geloof heeft is dat degene wel die een ernstige ziekte te dragen heeft en toch zijn of haar geloof kan blijven vasthouden.

Ja, dat bedoel ik dus, en zelfs als diegene dan nog steeds vrolijk en gelukkig kan zijn, in de tijd die die over heeft, en weet dat hij naar God gaat, dat is het echte wonder, vind ik ook.

Quote:
[i]Feit is ook dat de genezingen soms verheven worden als het hoogste goed en de succesverhalen in de hoogste boom worden uitgehangen. Dat doet de zaak geen goed.

Ja, dát bedoel ik, als het hoogste goed, en dat is het nou juist niet, het geloof in God en het eeuwige leven is het hoogste, want ook al geneest iemand hij gaat toch dood na enkele tientallen jaren.

Dank je Jol, voor je reactie!

Ps: En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor.
En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst.
Juist daar houden ze er iets aan over.
Mijns inziens en denk ik.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 1 juli 2013, 07:33
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 235 Volgende
Pagina 46 van 235