ChristianMatch

Forum

Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 52 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 07:01
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

En toen was het weer maandag... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:17

LEANNE226 schreef:
Vereerd?
Oke,ook eentje van mij,om het af te leren.........even kijken of ik het nog kan Knipoog smiley

Kussende smiley
Gelukt Lachende smiley

Nee, ik voel me een beetje zweven. Boven mezelf uit getild....

A kiss a day keeps the doctor away! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:14
BerichtOnderwerp: Stelen.

ALFAROMEO918 schreef:
Ooit bereed ik een Dikke Scania,die 140 km per uur ging.
Nooit bekeurd.
De trucks werden begrensd,met 84 km.
De bekeuringen hopen zich nu op nu,in 60 km gebieden,en 80 km gebieden.
De remweg van een truck,is nu veel korter als een personenwagen,met desnoods 50 ton.
Ik word nu ergens bestolen,door justitie.

Mijn ervaring is net zo groot,als een politicus,in besturen.
Ik kan het best missen,die bekeuringen,maar een gevaar in de truck ben ik belist niet,met 4 km te hard rijden.
Beetje macho in een truck,op oudere leeftijd,houd mij ook jong.

Ik sta veel op de Foto dus,als wegmisbruiker,maar de computter,geeft tijd en aankomst aan,nu,en overtreden tijden zijn gewoon onbetaald,door de werkgever.
Van een werkgever heb ik nog nooit gestolen,en justitie steelt wel van mij,in mijn salaris,als wegmisbruiker.
Bij de tacho,kan ik een maandsalaris verliezen,terwijl de werkgever,mij opdracht geeft,dat tijd geld is,en een tweede rit moet doen.

Mannen en Dames,word nooit geen Trucker,je word bestolen door de Justitie.

Loof den Heere.

Maar geen Politiek.
Liefs.

Zucht.... je kunt toch wel je rechtervoet in bedwang houden.... Smiley die vol vragen zit

Op tijd rijden, lukt in Nederland sowieso niet. Dat zouden jouw baas en zijn opdrachtgevers zo langzamerhand toch wel moeten beseffen. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:59

SOLAFIDE630 schreef:
Eentje maar....... Geschokte, onthutste smiley .........Wel een beetje miezerig, vindt je niet......?. Knipoog smiley

Niet het vele is goed, maar het goede is veel! Kussende smiley

Maar erg bedankt voor deze overstelpende hoeveelheid! Ik voel me... voel me.... Ja, hoe voel ik mezelf nu eigenlijk? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:57

JILL658 schreef:
Op je oude dag.......
Ja, dan kan ik niet achter blijven bij SolaDus van mij Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley zo genoeg wordt je nu op eenssssssssss jong Imre Clown smiley

Jill

Feeling young again and wild at heart!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 16:44

SOLAFIDE630 schreef:
Nou ....vooruit dan maar... Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley zo genoeg...of wil je nog meer ? Clown smiley

Verlegen lachende smiley Dat ik dit nog mag meemaken op m'n oude dag... Een heuse zoendag! Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Kussende smiley

*zucht verheerlijkt en voldaan*
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:37

HANNAH810 schreef:
t is vandaag zoendag hoor imre....... Lachende smiley

Hè... ja.... het staat er echt: zoendag! Lachende smiley Toch eens beter in m'n agenda kijken! Knipoog smiley

Maarre.... ik ben nl. dol op de maandag, vandaar. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:21

MARISKA601 schreef:
wie weet een leuk off-topic onderwerp?
of is het off-topic gaan al een onderwerp op zich?

Wat ik hier meermalen tot mijn hilariteit gezien heb, is dat hier veel kan, behalve off-topic gaan. Volgens mij heeft ChristianMatch zelfs ooit een topic op slot gegooid, omdat men voortdurend off-topic ging. Dat vond ik zo absurd. Clown smiley Dus, lekker een beetje tegendraads: hier kan men off-topic gaan! Lachende smiley

Een nieuw off-topic onderwerp: wie houdt er van de maandag?
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 07:07

WILMA729 schreef:
haha zo heb ik ooit eens de auto van een ander ingeschakeld, even een boom uit de voortuin trekken, maare die begon opeens heel erg te stinken naar verbrand rubber. Smiley die vol vragen zit
Ik ben bang dat een tractor niet in mijn achtertuin past.
Dan toch maar ff alcaida googlen Clown smiley

Ik hou' van alle vrouwen
En toch ben ik niet blij
Geen een wil van me hou'en
Geen een heeft zin in mij...

Weet je het wel zeker, Imre ???
Je hebt vast alle vrouwen nog niet ontmoet.
Zijn er best veel hoor Knipoog smiley

Tip van mijn (aardse) vader betr. boomwortels: ze blootleggen en dan met de bijl stukhakken. Dan vergaan ze op den duur. En op een stukje boomstronk kun je een mooie plantenbak zetten of als je een stuk van de boomstam laat staan: een vogelhuisje in de winter. Lachende smiley

Overigens: ik hou wel van vrouwen, maar niet van ALLE vrouwen. Crossroad ventileerde deze boeiende stelling hier. Maar wat hij er nu werkelijk mee bedoelt, blijft nog een open vraag... Smiley die vol vragen zit

Zelf heb ik meestal m'n handen meer dan vol aan 1 vrouw. Lachende smiley

Laatst aangepast door
IMRE695
op zondag 14 maart 2010, 07:09
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 20:35
BerichtOnderwerp: Hoed / pet dragen tijdens de kerkdienst

Nu nog de vraag: als een dame met een burka aan naar een traditionele kerk gaat: hoeft ze dan wel of geen hoedje meer op te zetten? Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 20:31

De volledige tekst van dit lied:

Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood

Ik kan geen vrouwen haten
Dat is een groot gevaar
Als d' een mij heeft verlaten
Dan staat een ander klaar

Ik hou' van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Met een kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet

Ik hou' van alle haren
Al zijn ze nog zoo raar
Ja als er groene waren
Vond ik dat geen bezwaar

Ik hou' van alle zoenen
Al doen ze nog zoo'n zeer
En krijg ik er millioenen
Dan wil ik er nog meer

Ik hou' van alle wangen
Ik knijp ze gaarne rood
Verlies ik dat verlangen
Dan ga ik eerlang dood

Ik hou van alle harten
Al zijn ze van venijn
Er is geen grooter smarte
Dan zonder hart te zijn

Ik hou' van alle oogen
Ik kijk er gaarne in
Hoe meer ik word bedrogen
Hoe meer ik ze bemin

Ik hou' van alle vrouwen
Dat heb ik nooit betreurd
En om geen kwaad te brouwen
Min ik ze om de beurt

Ik hou' van heel `t leven
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw

Moraal:

Ik hou' van alle vrouwen
En toch ben ik niet blij
Geen een wil van me hou'en
Geen een heeft zin in mij...

Tekst: J.H. Speenhoff
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 20:24

HANNAH810 schreef:
maar wel een palletje eau de parfum zeker, imre??? Clown smiley

Tuurlijk, graag zelfs. De oudste parfums komen ook uit de Arabische wereld en Egypte. Alleen: waar breng je dat op met een burka aan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 18:48

En daarom dragen vrouwen burka's.

Je hoeft als vrouw bij een kast vol burka's nooit af te vragen: wat zal ik vandaag weer 's aantrekken? Smiley die vol vragen zit

En een burka is voor alle seizoenen! Lachende smiley Dus, geen winter- of zomerkleding meer nodig. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 18:45

CROSSROAD317 schreef:
Zeker omdat het zo off-topic is.
Ik hou van "alle" vrouwen........., of is dat on-topic gezien de CM-opzet Kussende smiley

Wat we hiervan mogen denken, laat ik graag aan de vrouwen hier bij CM over. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 18:41
BerichtOnderwerp: politieke discussies

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ben ik enorm opgelucht dat dit kabinet weg is. En dat zou iedereen moeten zijn in mijn ogen. Ongeacht politieke kleur, dit werkte niet. Men kon het niet eens worden over belangrijke zaken, en dat is voor geen enkel land goed. Als een bedrijf geen goed bestuur heeft, gaat het verloren. Samenwerking is iets wat noodzakelijk is en dat was totaal verdwenen.
Voor ons land is de PvdA geen goede keus, temeer vanwege de periode waarin we beland zijn. Onderwerpen als inkomensnivellering moeten (helaas) in de ijskast. We moeten weer geld zien te verdienen. Pas als er weer geld is, kunnen we praten over besteding.
Natuurlijk is het speerpunt natuur en milieu, omdat daar de meeste winst te behalen is. Er moet ruimte komen voor nieuwe ideën, innovatie is heel belangrijk. We moeten zien hoe we de markt kunnen herstructureren. Met nieuwe ideeën, met nieuwe initiatieven, kunnen we er weer boven uit komen. We moeten niet kijken naar de problemen, maar kijken hoe we nieuwe kansen kunnen krijgen. Nederlanders staan bekend om hun koopmanschap en ik vertrouw erop dat als je mensen de gelegenheid geeft deze ondernemerszin te ontplooien, kan de economie weer groeien.
De regering moet niet de leiding overnemen van mensen, maar hun initiatieven ondersteunen. Helaas wordt er veel tegengewerkt door procedures en vergunningen. Geef de mensen wat meer vrijheid en ze zijn in staat tot grote dingen.

Voor sommigen van jullie: ik ben niet beschikbaar als lijsttrekker voor de VVD.

Jammer dat je niet beschikbaar bent. Was een extra reden geweest om vooral geen VVD te stemmen! Clown smiley

Maar nu weer even terug naar de issue's. Ook onder PvdA premiers of in coalities met de PvdA werd en wordt er gewoon flink geld verdient in dit land. Drees, zelfs onder Den Uyl en laten we niet vergeten onder Wim Kok draaide de economie als een tierelier. Het geld wordt ook niet herverdeeld: het gaat gewoon om politieke keuzes wat we met z'n allen willen met de opbrengst van de belastingen. Het aandeel van het Bruto Nationaal Product blijft voor een groeiend gedeelte gewoon in handen van mensen en bedrijven, die dat naar eigen inzicht kunnen besteden of investeren of sparen. En nivilering hoor je alleen nog maar bij de SP.
Nederland is nog altijd een rijk land. In de top 20 van meest succesvolle economieën ter wereld. Maar helaas, vooral afhankelijk van de export. En als we minder aan het buitenland kunnen verkopen, dan verdienen we ook minder.

Verder ben ik het met de spreker eens dat innovatie en investeren in duurzaamheid de motor van onze economie kan zijn. Daar zal de focus ook op moeten liggen. Maar of dat ook voldoende nieuwe (duurzame) banengroei genereert, is vers twee. Het zijn meestal kennisintensieve enterprises, die weinig toevoegen aan de groei van de werkgelegenheid.
En pas als er een markt voor is, geld gaan opleveren. En dus tot die tijd afhankelijk zijn van (Europese) subsidies.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 18:21

LEANNE226 schreef:
Of een beter voetbalteam Smiley met dichtgeplakte mond

Tja, jullie schaatsen, kaatsen, fjiereljeleppen, zeilen en wadlopen al beter dan de rest van Nederland. Laat het voetballen dan maar aan de grote clubs in het westen en zuiden van het land over. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 18:19

WILMA729 schreef:
Hier scheen de zon, maar toch zweet ik peentjes buiten.
Ik probeer een 20 jaar oude boom verwijderen, maar krijg de wortels niet doormidden gehakt.
Kan iemand me een gouden tip geven?

Gewoon laten zitten. Dat is ideaal voor kleine dieren en insecten en kevertjes en spinnetjes en slakjes en alles wat kruipt en wroet. Laat de natuur het maar gewoon zelf oplossen. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 13:08

LEANNE226 schreef:
In Friesland schijnt het zonnetje Lachende smiley
Wij hebben ook alles mee he............leuke mensen,mooie taal,lekker weer Coole smiley met zonnebril

Nou nog een Elfstedentocht! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 13:05

WILMA729 schreef:
Lekker weertje vandaag hé?
o, nee dat gaat ergens over. Clown smiley
Ander onderwerp.............

Het weer is een uitstekend onderwerp! Alleen het is geen lekker weertje. Het is waterkoud en bewolkt. Zou dat aan het nieuwe klimaat liggen? Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
IMRE695
op zaterdag 13 maart 2010, 13:07
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 12:58

ARJAN007 schreef:
Ik weet niet of Balkenende opstapt. Het maakt mij ook niet zoveel uit wie de lijsttrekker zal zijn. Het gaat om het te voeren beleid, en om samenwerking met andere partijen.
De komende jaren zullen er zeker uitdagingen komen waar de regering wat mee moet doen.
1) energie. Het is te verwachten dat als de economie opbloeit, de
energieprijzen de hoogte inschieten. Het zal dan noodzakelijk zijn
om de accijns te verlagen en de duurzame energie een grote impuls
te geven. Als Nederland zo verslaafd blijft aan olie, dan zal de olie
op zekere termijn onbetaalbaar gaan worden.
2) klimaatopwarming. We hebben wel een koude winter gehad, maar
volgens het KNMI gaat de klimaatopwarming gewoon door. Daar zal
men ook iets mee moeten doen.

Deze thema's lijken mij meer in goede handen bij een CDA-PvdA-CU regering dan bij een VVD-PVV-CDA regering.

Even voor mijn beeldvorming: als de wereldmarktprijzen voor energie stijgen, dan moet de regering de accijnzen op brandstof verlagen? Maar wat koop je daarvoor? De prijs aan de pomp blijft dan gelijk en mensen hoeven zo niet na te denken of ze wel of niet minder gaan rijden (los van het zakelijk- en vrachtverkeer). Ze blijven dus gewoon energie slurpen en het milieu belasten. Ik pleit niet voor nòg hogere accijnzen, maar wel voor een vast percentage aan accijnzen. Zakt de olieprijs dan neemt ook de afdracht aan accijnzen af. Stijgt de olieprijs, dan stijgt ook de afdracht van accijnzen. Maar het deel dat belast wordt aan de pomp blijft gelijk.
Verder leveren hogere olieprijzen de schatkist ook meer op, vanwege de hogere aardgasbaten (die dan geïnvesteerd moeten worden in duurzame energie-opwekking).

En het klimaat? Zo'n koude winter was het helemaal niet. De grote rivieren bleven gewoon open en bevaarbaar. Het heeft wat meer gesneeuwd dan anders, maar weinig siberische diepvrieskoude. Laat het een paar graden warmer worden deze eeuw. Het enige nadeel wat ik er aan zie, is de toename van Zuideuropese insecten en dieren die hier kunnen overleven. Wereldwijd is het klimaat toch niet te beïnvloeden, tenzij we weer terug gaan naar een levensstijl van vóór de industriële revolutie. Hef liever een vervuilings-import belasting op producten die in landen geproduceerd worden die mileufactoren niet doorberekenen in hun verkoopprijs. Lijkt me veel effectiever dan al die zinloze conferenties. Gewoon het prijsmechanisme gebruiken. De vervuiler betaalt! En zelf gaan we weer gewoon op fietsvakantie, kamperen bij de boer en niet de halve aarde rondvliegen op zoek naar het zoveelste mooie vergezicht. Verbeter het klimaat, vier vakantie in je eigen land! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 09:48

MARISKA601 schreef:
Jezelf? Knipoog smiley

Eh... niet echt. Probeer het nog eens. Knipoog smiley Je hoeft niet zover te zoeken! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 09:45

In dit topic mag alles besproken worden. Off-topic gaan is zelfs een must. Iedereen kan hier zijn of haar ei kwijt. Er mag gezeurd worden of smakelijk gelachen. Het is als een soort buurthuis. Iedereen is welkom om zijn of haar zegje te doen. Het mag overal en nergens over gaan. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 09:40

MARISKA601 schreef:
Nu alle grote mannen uit de poitiek stappen, hoe groot is de kans dat balkenende opstapt?
En wie vinden jullie goede opvolgers voor partijen zoals de VVd, PvdA. SP en D66?

Balkenende stapt pas op als hij òf een mooie internationale betrekking kan krijgen, die zijn ijdelheid streelt en die hij als een beloning kan zien voor de bewezen diensten aan Nederland en de internationale gemeenschap. Òf hij stapt pas op na een forse verkiezingsnederlaag, want dan kan het CDA pas openlijk vraagtekens gaan zetten bij het 'leiderschap' van de premier der Nederlanden.

Volgens mij zijn PvdA, SP en D66 al voorzien van nieuwe leiders. Tenzij de PvdA nog voor een verrassing zorgt (jammer dat Bos opstapt).

Voor de VVD heb ik nog wel een hele goede kandidaat in gedachten. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 18:17

MARISKA601 schreef:
Wat mij opvalt is dat er in de hele bijbel gesproken word dat de vrouw zich kuis behoort te gedragen.
waar zijn de regels over mannenkleding en hoofddeksels?

Goede vraag. Volgens mij staat er alleen beschreven hoe de hogepriesters gekleed hoorden te gaan en wellicht de priesters en levieten. Sommige mannen moesten zelfs lang haar houden, o.a. Simson (Nazireeërs) en mochten dit beslist niet af laten knippen of scheren.

Eh... ik denk dat veel kledingvoorschriften voor vrouwen door heel de geschiedenis heen voort komen uit patriarchale verhoudingen. Plus het feit dat vrouwen zich graag mooi willen maken, wellicht. Smiley die vol vragen zit

En verder, de mannen kennende, moest de vrouw zich ingetogen kleden om vreemde mannen het hoofd niet op hol te brengen. Maar ja, dat is de verantwoordelijkheid omdraaien, in zekere zin. Lachende smiley
Vrouwen werden vaak door de geschiedenis heen beschouwd als te verleidelijk, als wezens die beschermd moesten worden tegen mannelijke blikken en begeerten. Het zwakke geslacht, om het zo te zeggen.
Zwak, omdat ze mogelijk ook niet tegen de verleiding bestand zouden zijn. En waar dat weer op berust, houd ik hier verder maar onbesproken.... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
IMRE695
op vrijdag 12 maart 2010, 18:20
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 12:29
BerichtOnderwerp: 't Is goed...

't Is goed om in je eigen hart te kijken
Nog even voor het slapen gaan
Of je van dageraad tot morgen
Geen enkel hart hebt zeer gedaan.
Of je aan liefdeloze mensen
Eén woordeke van liefde zei
En vind je in het huis des harten
Dat je één van droefenis genas
Dat je je handen hebt gewonden
Rondom een hart, dat eenzaam was
Dan voel je op je jonge lippen
Die goedheid lijk een avondzoen
't Is goed in eigen hart te kijken
En zo je ogen dicht te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 12:24
BerichtOnderwerp: kreet van de week

De Heer is mijn herder
Daarom schop ik het verder! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 12:21
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm

JILL658 schreef:
Lekker eitje bakken Imre Knipoog smiley

'Met lekkere spekjes enzo', zou ds. Gremdaat zeggen. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 12:16
BerichtOnderwerp: De twaalf artikelen

ANNETTE792 schreef:
Tsja Wilma, dat is cm he, stikt hier van de gratis psychologen Knipoog smiley

Het is net 1 groot gezin. We voeden elkaar op tot nederigheid en vriendelijkheid. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 09:34

DENNISS669 schreef:
Zo zo HDBAS schrijft iets kritisch, en iedereen valt over hem heen... Al ben ik het er mee eens dat het niet echt tactisch, opbouwend gebracht werd... Op dit forum zijn er velen die veel schrijven, het zijn echter diegenen die nooit iets vragen in hun bijdrage waar ik me zorgen over maak. Bittere, zeurderige bijdragen die geen ander doel hebben dan van zich af praten... de gelegde link door HDBAS komt niet uit de lucht vallen. Let op! Ben het niet met HDBAS zijn stijl eens, evenmin trouwens met iedereen die daar op reageerde. Alfa schrijft genoeg, laat hem zelf reageren als hij het de moeite waard vind!

Schrijven op het forum heeft voor velen een soort therapeutische werking. Dingen van zich af schrijven. Soms bijval krijgen als mensen zich in een wijze van denken herkennen. Soms afkeuring als de wijze van reageren iets te kort door te bocht is. Er worden hier vooral veel (wijze)vermaningen rondgestrooid. Maar als het uit liefde is en ter opbouw van de gemeente, dan mag daar ruimte voor zijn, vind ik.

Maar 't blijft lastig hoe iemand iets bedoelt en hoe het op iemand anders over komt (hoe 't voelt). Een goede uitleg blijkt dan wel vaak nodig. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 09:28

HDBAS635 schreef:
Tja,elke keer staat er een stuk met veel onverwerkte problemen uit zijn verleden,die hij maar niet kan verwerken. Oh zeker,er zullen mensen zijn geweest uit zijn verleden,die een negatieve invloed op zijn gedachtengang hebben gehad. Maar goed,hij schrijft,ik reageer. Net als jullie. In principe zijn wij blijkbaar dus ook een soort van psychiater. En wat moet ik dan anders schrijven? Oh alfa,wat mooi? Er zit blijkbaar een hoop opgekropte woede/onmacht in hem. Hij schrijft zo vaak,dat er geen redding meer is voor hem. Dan doe je Jezus te kort. Misschien dat mijn zin er zo bot stond.

Ach, hij klinkt in mijn oren vooral erg bevindelijk. Ook Paulus roept ergens in 1 van zijn Zendingsbrieven: "Ach, ik ellendig mens."
Toch geloof ik niet dat Alfa erg depri door het leven gaat. Integendeel. Het is meer zijn manier van denken over zichzelf en het geloof.
Zijn eigen Pelgrimsreis, om het zo te zeggen. Zijn eigen weg naar het Koninkrijk. Besef van tijdelijkheid en eeuwigheid. Op weg naar het einde. Dat hopelijk voor hem ook een nieuw begin mag zijn.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 52 Volgende
Pagina 46 van 52