Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 19:03
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
IFAN841 schreef: | Neu, dat valt wel mee. |
okee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 19:01
Onderwerp: foto komt er niet recht op
|
|
|
Hoort dit niet bij 'pc problemen', bij 'Van alles wat', ?
Of niet?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 11 juli 2013, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 14:23
Onderwerp: initiatief Nemen
|
|
|
Wat ik denk te weten uit ervaring(levens), is:
Laat nooit merken dat je onzeker bent, maar ga ook niet overdreven zeker lopen doen, beide schrikken af.
En het haar kenbaar maken: ja, niet meteen, te snel: gewoon eerst kijken of je überhaupt met elkaar kan opschieten, kijken wat je gemeenschappelijk hebt, hobby, studie, kan allerlei dingen zijn, en daar, oprecht belangstellend over praten.
Nooit opdringen, altijd eerst vragen, zeggen hoe je je voelt bijvoorbeeld en dan hoe zij erin staat.
Dus: naar haar toe lopen je voorstellen, niet te formeel, of vragen hoe het gaat, of zeggen dat ze er leuk uitziet. Of ze zin heeft daar en daar dan en dan iets te drinken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 10 juli 2013, 14:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 14:07
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Quote: | Of hoe overleef je twee weken vakantie in tentje samen met een man met witte onderbroek |
Ehhhh even denken....
Vragen of tie hem uitdoet
HAHAHAH
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 16:36
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja, dat zijn mooie voorbeelden vanuit de praktijk. Ook mooi dat je de kant belicht hoe professionals omgaan met hun ethiek. Zouden die zich inderdaad willoos laten gebruiken om verzekeraars te spekken?? Ik dacht van niet. |
Nee, ik dacht het ook niet, mijn huisarts heeft mij subtiel doch duidelijk, ondanks een oproep voor grieprik per post, die prik afgeraden. Met redenen die ik nu echt niet meer weet hoor, iets van, te jong en nog wat vaagheden.
Terwijl ik er door mijn nu en dan extreem hoge bloeddruk, 133 onderdruk, dus géén bovendruk, er wel voor in aanmerking kwam, wat instanties en overheden betrof.
En Jans, voor het geval dat: ja, dat kan en dat komt voor Ik slik daar 360 mg propranol voor, trouwens degene die dat medicijn uitvond/introduceerde zo rond 1964, kreeg de Nobelprijs voor de geneeskunde daarvoor.
Propranolol is een niet-selectieve bètablokker die voornamelijk gebruikt wordt bij de behandeling van hypertensie en is in de handel onder de merknaam Inderal. Propranolol werd in 1964 geïntroduceerd door James Black [1] die daarvoor de Nobelprijs voor de Geneeskunde in 1988 kreeg toegekend. Het middel werd in 1973 in de VS goedgekeurd. Propranolol wordt ook gebruikt bij de behandeling van migraine, essentiële tremor, hemangiomen, bij sociale fobieën en bij examenvrees. De bloeddrukverlagende werking heeft op deze zaken een gunstig effect, zonder dat het sederende neveneffect van onder meer benzodiazepinen optreedt.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Propranolol
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 16:02
|
|
|
Quote: | Het idee dat artsen kinderen inenten zodat ze ziek worden en de zorgverzekering dan flink geld aan ze verdiend vind ik wel een belediging voor de medische beroepsgroep |
Beste Roelande,
Misschien heb je dingen die ik schreef over het hoofd gezien, dat kan natuurlijk er is zoveel te lezen
Vandaar hieronder even duidelijk, rood en vet, wat ik schreef
Ik schreef: Nog even een psje: het is mi natuurlijk niet zo van wij(het volk bijvoorbeeld), en zij(de regering en de hele rijken), ja ik noem even wat als voorbeeld. Overal zitten goeden en slechten tussen, tussen armen, tussen rijken, tussen koningen, tussen uitkeringstrekkers. Ja, zomaar even een inzicht van mij OP: zaterdag 6 juli 2013, 14:11
En ik had het niet specifiek over artsen; over de farm industrie.
En: Vroeger ja, toen mensen nog idealistisch waren, nu draait het alleen om geld,en daar zijn natuurlijk ook wel erg veel uitzonderingen bij. zaterdag 6 juli 2013, 14:33
Quote: | Ik denk zelf dat die griepinjectie gewoon werkt en ben blij dat mijn astmatische zoon hem elk jaar krijgt hij heeft sindsdien geen griep met longonsteking meer gehad |
En bij mijn astma zou die prik, als die zou werken, niet werken, want mijn astma is psychisch, zodra ik maar aan iets negatiefs denk, en niet van he vervelend bijbetalen voor de energie, maar aan echt erge dingen, krijg ik een aanval, die astma heb je namelijk ook, dan reageert je lichaam met een allergische reactie op negativiteit, of hele erge dingen waaraan iemand denkt.
Dus ik kreeg een griepprik oproep voor mijn hoge bloeddruk, ook al zegt Jans dat dat niet kan.
Die ik natuurlijk niet neem...
Fijne Dag!
Quote: | Het idee dat artsen kinderen inenten zodat ze ziek worden en de zorgverzekering dan flink geld aan ze verdiend vind ik wel een belediging voor de medische beroepsgroep. |
Nog iets over deze quote: mijn arts heeft die griepprik mij ten zeerste afgeraden(wel wat subtiel natuurlijk), ondanks een officiële 'brief', nou ja, officieel, voor zover je een klein strookje scheef gekopieerd stukje zonder datum en zonder naam, in een enveloppe, officieel kan noemen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 16:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 15:05
|
|
|
Ik heb nog niet gekeken, ga het zeer zeker binnenkort doen.
Even wat anders, of eigenlijk hetzelfde, wat ik net las: Al lang is bekend dat het griepvaccin niet werkt en alleen maar een staaltje is van farmaceutisch gewin met grote lichamelijk gevolgen voor de ontvangers. Er zijn publicaties genoeg waarin dezefde feiten getoond worden, zoals die in ‘The Lancet’, die onder andere door Mike Adams van NaturalNews verspreid werd:
Schokkende vaccinstudie onthult dat influenzavaccins slechts bij 1,5 van 100 volwassenen beschermen tegen griep (en geen 60% zoals beweerd wordt) Donderdag 27 oktober 2011 door Mike Adams, the Health Ranger, Uitgever van NaturalNews.com
(NaturalNews) Een nieuwe, in The Lancet gepubliceerde wetenschappelijke studie onthult dat griepvaccins slechts bij 1,5 op de 100 volwassenen die een griepprik hebben gehad, griep voorkomen. En toch, hoe voorspelbaar, wordt dit rapport als ‘klantenlokker’ gebruikt door de wetenschappelijke kwakzalversgemeenschap, de vaccinpromotende CDC en de wetenschappelijke klungels van de mainstream (=heersende stroming in de) media als bewijs dat ‘griepvaccins voor 60% effectief zijn!’
Bron: http://www.argusoog.org/even-een-onderonsje-met-simon-rozendaal-van-elsevier/
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 15:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 14:33
|
|
|
JANS221 schreef: | Aan vaccineren is altijd een (klein) risico verbonden. Er zijn altijd wel filmpjes of artikelen te vinden van mensen bij wie het vaccineren een zeldzame bijwerking heeft gehad. Ik ben de laatste om te zeggen dat in individuele gevallen dit geen onnoemlijk leed heeft veroorzaakt en soms zelfs de dood tot gevolg heeft gehad.
Alleen is het goed om realistisch te blijven en te kijken wat voor gevolgen het op grote schaal vaccineren teweeg heeft gebracht. Zo is het pokkenvirus in 1980 uitgeroeid door een wereldwijd vaccinatieprogramma. Vaccinatie is nu dus niet meer nodig. De voordelen van vaccineren wegen veel zwaarder dan de nadelen. Wanneer steeds meer ouders zouden beslissen hun kinderen niet meer te vaccineren, zou dit het aantal ziekenhuisopnames, ernstige blijvende letsels en kindersterfte sterk doen toenemen.
Kritisch blijven en je goed laten voorlichten en een weloverwogen beslissing nemen is goed. Het inenten zien als interventie in de goddelijke voorzienigheid, vervolgens niets doen en afwachten of God je kind wel of niet met een ziekte straft, is in mijn ogen niets anders dan je kind blootstellen aan risico`s die met vaccinaties te voorkomen zijn. Vertrouwen op God lijkt mij hier niet aan de orde, want God geeft geen ziekten. Polio, de mazelen en andere ziekten kun je krijgen omdat je niet ingeënt bent, niet omdat God dat wil.
Een oproep voor de griepvaccinatie krijg je trouwens niet als je een te hoge bloeddruk hebt. Het is niet nodig om een ieder te vaccineren. De oproep krijgt iedereen die boven de 60 jaar is en mensen met specifieke medische aandoeningen, zoals b. v. diabetes en astma. Deze ziekten kunnen verergeren door de griep, door te vaccineren kun je eventuele ernstige complicaties voorkomen. |
Quote: | Een oproep voor de griepvaccinatie krijg je trouwens niet als je een te hoge bloeddruk hebt. |
Die kreeg ik wel, om die reden. Zei de arts namelijk. Misschien bij jou praktijk niet, maar wel bij de mijne.
Quote: | [i]Aan vaccineren is altijd een (klein) risico verbonden. Er zijn altijd wel filmpjes of artikelen te vinden van mensen bij wie het vaccineren een zeldzame bijwerking heeft gehad. |
Top van een hele grote ijsberg, is mijn mening.
Quote: | Zo is het pokkenvirus in 1980 uitgeroeid door een wereldwijd vaccinatieprogramma. |
Vroeger ja, toen mensen nog idealistisch waren, nu draait het alleen om geld, en daar zijn natuurlijk ook wel erg veel uitzonderingen bij.
En met mazelen was nooit wat aan de hand, of het was een uitzondering, of men had al andere dingen onder de leden, of men was ondervoedt, als men iets opliep van mazelen.
En de BMR prik waar ook mazelen inzit, die kinderen krijgen als baby, waarom krijgen ze enkele jaren later dan als nog mazelen?
Omdat alles is geprivatiseerd, de regering er ook geen controle meer over heeft, en er veel geld mee is gemoeid voor de farm. industrie.
Quote: | Wanneer steeds meer ouders zouden beslissen hun kinderen niet meer te vaccineren, zou dit het aantal ziekenhuisopnames, ernstige blijvende letsels en kindersterfte sterk doen toenemen. |
Neehee, andersom: Sterke Daling ziekenhuisopnames bij niet vaccineren. Denk ik.
Kassa voor de farm. industrie, bij veel vaccineren.
Sterke Daling ziekenhuisopnames bij niet vaccineren. Denk ik.
Quote klokkenluideronline.is: DE WANHOOP BIJ DE MAFIA VAN RIVM IS NU ZO EXTREEM, DAT GEENSTIJL WORDT INGESCHAKELD VOOR EEN HATE-PIECE * OVERWINNING KOMT STEEDS DICHTERBIJ * ‘VACCINEREN HELPT! HELPT! HELPT!’ * ‘EN DE WEIGERAARS MOETEN DE CEL IN!’ * EN JASPER S. HEEFT MARIANNE VERMOORD! * EN DEMMINK IS ONSCHULDIG! * HIER!!! en ook: In een enkele klas zouden 20 van de 28 kinderen op sterven liggen. Zouden, want de bewering is niet te controlen wegens een ‘spreekverbod’ aan alle ouders. Alleen de directe mag spreken en die lezen voor, zo werd ons verzekerd bij ons bezoek, uit de folders van de lokale GGD die weer zijn opgesteld door Ab en Ron. Aldus hebben Ab, Ron en Roel een totaal MSM informatie-monopolie over de mazelen-epidemie verkregen. Ga er dus maar vanuit dat de bewering van de 20 zieke kinderen in een enkele klas niet juist is -toen wij er waren was er nog helemaal niets aan de hand. Het is een wanhopige media-spin van de NWO die moet constateren dat ze ook deze vaccinatie-game weer gaan verliezen, net als eerder bij de HPV. Intussen zien we een interessante en bemoedigende strategie-wijziging bij Ab en Ron. Continue reading VACCINATIE-OORLOG WORDT PERVERS’
Bron: klokkenluideronline.is
PS: Quote: | Kritisch blijven en je goed laten voorlichten en een weloverwogen beslissing nemen is goed. |
Zo, we moeten kritisch blijven en ons goed laten voorlichten, en dan een weloverwogen beslissing nemen.
Even raden wat die beslissing is: inenten?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 16:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 14:11
|
|
|
[quote=GERRIT084]
Het is natuurlijk tegenwoordig (vroeger ook) dat als er tegen de geloofswereld geschopt kan worden, men het heus niet zal laten.
Ja, zelfs gelovigen die nu tegen de biblebelt kunnen schoppen, hadden ze daar met niet vaccineren tegen Polio wel een punt, natuurlijk!!!, nu met mazelen dus niet, vind ik.
Ook in wereldse kringen gaat er, ondanks heftig waarschuwen gerust heel wat mis, en is dit een druppel op de gloeiende plaat.
Is het ook Gerrit, daarom denk ik weleens, of ik het nog wel zou zien zitten zonder geloof, had ik 20 jaar geleden ook al, soms, die gedachten. Kan me daarom ook voorstellen dat mensen die niet geloven er een einde aan maken, ja, wil je een eerlijk antwoord...
Er zijn al heel wat consumptie plagen waar men dikke vette sch**t aan heeft, en in sommige onderdelen allemaal schuldig aan zijn.
Weet ik, veel over gelezen, heb er een schrijver van, als ik 'm tegenkom zet ik 'm even hier. Het is natuurlijk al te gek dat sommige groepen mesnen willen en zorgen dat anderen ziek worden omdat ze daar dan aan verdienen, maar ja, das alternatief nieuws , en natuurlijk, de meningen over verdeeld.
En velen wellustige mede volwassen mede mens even niet nadenken, en het verantwoordelijkheidsgevoel even aan de wilgen hangen, voor het te behagen gevoel.
Ja...
Al even na de schepping zijn of waren er ziektes, die vandaag de dag nog welig tieren onder ons wijze mensen. Zelfs onder gelovigen, maar ook onder ongelovigen, en is het maar wat makkelijk om ons ongenoegen uit te spreken over de Biblebelt.
Ja, tuurlijk, heb je een zondebok groep, blijven je eigenzonden/schuld buiten beeld.
Alles mag tegenwoordig, p.s.v.r zijn wij de 21ste eeuw, waar alles kan en mag, als de liefde er maar aan te pas komt. En de liefde heeft al menig tol ge eist, ondanks alle waarschuwingen van de wijze mede mens. Steken we onze kop liever in het zand, dan iets anders , in een door de natuur vervaardigd, hoogwaardig door bomen voortgebracht materiaal.
Deze zin snap ik niet, maar dat kan nog komen.
Dus als wij het bij de biblebelt houden, en veroordelen, zien ze ons kwalijk gedrag niet
Dát idee had ik ook.
Je was net nog gewoon, nu grijs, zaten een paar seconden tussen. Ja, als je drie dagen voorbij zijn, gewoon jammer, en anders, lét dan even op , uitgaande dat men(je weet wel wie) het goed bedoeld.
Nog even een psje: het is mi natuurlijk niet zo van wij(het volk bijvoorbeeld), en zij(de regering en de hele rijken), ja ik noem even wat als voorbeeld.
Overal zitten goeden en slechten tussen, tussen armen, tussen rijken, tussen koningen, tussen uitkeringstrekkers.
Ja, zomaar even een inzicht van mij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 15:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 05:54
|
|
|
Ja, ik keek ff naar het begin eerst, dat ze niet tot nauwelijks werken en toch zoveel griepprikken per jaar, vier miljoen tot nu, zoiets. alleen voor de poen, in deze 'recessie tijd', ja, ongelovelijk, toen het einde, Ja, 'als ik zelf niet in de zorg werkte zal ik het niet doen de griepprik'. zei een arts.
Ik deed het zelf ook niet, kreeg wel oproep(soms ietsie hoge bloeddruk, ) gewoon intuïtie.
Ik kijk hem nog wel binnenkort in zijn geheel, deze Zembla, bedankt.!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 06:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:56
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Wonderen te koop. Je ziet in deze film een wereld waar geldgierigheid en bedrog hun lelijke gezichten laten zien; waar levens onnodig zijn verloren, en waaraan Hoop, de meest waardevolle gift van alles, een prijskaart zit. Het kwaad van de wereld van geloofs genezing.
http://youtu.be/jYjgeayfYPI
Geupload op 26 apr 2011
With the cameras in hot pursuit, Derren faces his toughest project yet, going in search of an unsuspecting member of the British public prepared to adopt the guise of a pastor and miracle worker.
His chosen one then has six months to learn the trade and flourish across the pond as a convincing pastor.
The final phase of the volunteer's extraordinary challenge sees them attempt to perform faith healing miracles live in Texas, but will Derren's new recruit be accepted as a faith healer or cast away as fake healer? (from http://derrenbrown.co.uk/blog/2011/04...)
Categorie
Wetenschap en technologie
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 6 juli 2013, 00:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:30
|
|
|
http://youtu.be/UGxOt9WmDDI
Film waarin een vaccinatie slachtoffer spreekt.
Brittney Fiste is een energieke zeer actieve sportieve jonge vrouw van 21 jaar. Dan maakt haar huisarts haar tijdens een bezoek bang voor het krijgen van HPV, ze zou het kunnen oplopen als ze iemand's zwetende hand vast houdt. De gevolgen zullen ingrijpend zijn voor Brittney en de fabrikant aanklagen kan niet, want dankzij aangepaste wetgeving genieten vaccinmakers onschendbaarheid. Dus word je ernstig beschadigt door een opgedrongen vaccin, vette pech.
Als het eerlijk zou gaan zou niemand het vaccin nemen en worden er te weinig mensen ziek en dat kost veel geld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:21
|
|
|
http://youtu.be/UGxOt9WmDDI
Film waarin een vaccinatie slachtoffer spreekt.
Brittney Fiste is een energieke zeer actieve sportieve jonge vrouw van 21 jaar. Dan maakt haar huisarts haar tijdens een bezoek bang voor het krijgen van HPV, ze zou het kunnen oplopen als ze iemand's zwetende hand vast houdt. De gevolgen zullen ingrijpend zijn voor Brittney en de fabrikant aanklagen kan niet, want dankzij aangepaste wetgeving genieten vaccinmakers onschendbaarheid. Dus word je ernstig beschadigt door een opgedrongen vaccin, vette pech.
Als het eerlijk zou gaan zou niemand het vaccin nemen en worden er te weinig mensen ziek en dat kost veel geld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 23:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:05
|
|
|
De Bijbelse waarheid over 'spreken in tongen': http://youtu.be/0nKJAM86WCk
En de Bijbelse waarheid over 'vallen in de geest': http://youtu.be/bEqXWMtbvkQ
Zoals gepraktiseerd in alleen charismatische groepen, evangelische(niet allemaal) etc.
Dus ja, kom je uit een traditionele kerk, kan het zijn dat je niet snap waar het over gaat vandaar.
Het is wel in het Engels...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 20:16
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Ja, of er is toorn nerdergedaald door de marsmannetjes vanwege stiekume inentingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 20:08
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kan niet he, wij leven niet in een dictatuur (hoewel de schijn soms anders schijnt) maar soms kan of kunnen ze het omzeilen . Je kan het bv ook aan de kinderen zelf over gaan laten, in bepaalde gevallen Maar dan ben je ook zuur, daar kinderen 9 van de 10 keer de stuipen krijgen van naalden (en das ook maar beperkt tot een bepaalde leeftijd) en dan doen ze het, ook in sommige gevallen vrijwillig.
En soms mag je niet eens meer reageren van de redactie, en krijg je na een vorm van ongenoegen, op je spreekwoordelijke (vliegveld van Zurich)(scheelt de redactie weer ******) |
Haha, vliegveld Zurich
Ik mag best reageren, ik ken de redactie als coulant.
Ik geef hier zelf aan steeds niet meer te reageren, en als ik het toch steeds blijf doen, Net een kind die toch steeds ze vriendje opzoekt die hem pest. Of iemand die zegt dat ie niet meer rookt en er toch steeds een opsteekt. En ik heb niet het idee dat, als ik toch weer zou reageren ik iets doe wat niet kan mag. Maar ja, ik heb gezegd wat mijn mening was, en ja, als je tegenover elkaar staat met meningen als zwart-wit ja dan kan je nog 30 pagina's doorgaan.
Vandaar. Ik reageer alleen even omdat ik jou zie
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:42
|
|
|
TINK100 schreef: | Ik weet nog goed dat toen mijn 2de kind geboren werd, ons werd gevraagd of wij het wel wilde inenten...er was toen, ook daar een polio golf aan de gang......t is toch te zot voor woorden....je bent gelovig en meteen worden die vragen gesteld..... |
Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo
Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha...
Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:08
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit. |
Ach joh, daar gingen alleen de laatste 2 zinnen over op die site, de rest was van 2 anders sites.
Maar ja, jij, Jans, en de RIVM, ik denk dat jullie allemaal helemaal gelijk hebben, en ik had al veel eerder hiermee moeten stoppen.
Ja, een discussie voeren met mensen die van te voren vastgesteld gelijk hebben, is moeilijk voor mij, igg ik heb mijn lesje geleerd.
Daar gaan die vragen juist wel over, maar ik ben hier klaar mee, en had net als eerdere al veel eerder moeten stoppen met deze discussie en dat weet ik dan weer voor de volgende keer. En sowieso geen tijd ook.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 09:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:28
|
|
|
JOL252 schreef: | Maar wat vreemd dan dat er bij zoiets ernstigs nog geen kamervragen zijn gesteld. Er móet toch een helder licht bij de politiek zitten? Of zitten ze allemaal in het complot... |
Ach joh, dat zijn allemaal complotdenkers, in die sites daarom zijn er ook geen Kamervragen over gesteld , dan zou er iig ééntje moeten zijn die het licht ziet, dat zie ik nu ook wel, ik denk gewoon, iedereen verplicht vaccineren, ook in de toekomst, en naar Het RIVM luisteren , zij kunnen het ten slotte het allerbeste weten. En ja, Jans weet er natuurlijk ook een hoop van(net 1500 vaccins besteld), als arts assistente, door haar opleiding.
Nou, dan kunnen we allen eensgezind, deze discussie sluiten.
Tenminste de enkelen die nog over zijn in deze discussie.
Er zijn trouwens wel Kamervragen gesteld, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/23/antwoorden-op-kamervragen-van-van-gerven-en-langkamp-over-vaccinatie-tegen-polio-bof-mazelen-en-rodehond.html,
Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties. En verder verdiep ik me ook niet meer in deze discussie
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 09:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:47
|
|
|
ANNA415 schreef: | tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:
Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.
In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren. |
Ja, mensen die niet geloven proberen het op die manier, mi. Trouwens wat daar staat hebben ze ook weer van 2 anderen sites geplukt, en dat ook heel duidelijk aangegeven.
Van mij hoef je er ook niet op te vertrouwen hoor. Wie zegt dat jij van mij op deze site moet vertrouwen, eigenlijk interesseert dat mij helemaal niet, Ik doe mee aan deze discussie over vaccinaties van mazelen en het weigeren van vaccinaties.
Wat bedoel je met 'liever op de Waarheid', dan op een site die een betere wereld wil creëren? Ze willen een liefdevolle gezonde wereld, wat is daar mis mee, of niet Waar aan?
Maar, ik denk ook wel dat de RIVM dingen het allerbeste weten, want ja, die zijn direct van de regering.
En daar hou ik het voorlopig even bij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 5 juli 2013, 08:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:43
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Volgens mij is dit wel een leuke plek tegen eenzaamheid ... Als je zo de verschillende topics afgaat, vergeet je even je eenzaamheid en merk je dat er altijd ergere gevallen zijn da jezelf. |
Ik zat zo te denken; éen 'leuke' plek tegen eenzaamheid, want als je topics afgaat vergeet je je eenzaamheid omdat er ergere gevallen zijn dan jij?
Ik heb me nooit beter gevoeld door te denken dat mensen het 'nog' erger hadden dan ik. Dan teer je mi op de ellende van anderen.
Beter kan je denken wát je kan doen in je eigen situatie, maar denken aan anderen die het slechter hebben en je daardoor beter voelen, ik snap dat niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:55
|
|
|
Let op de dramatische manier waarop in dit artikel ‘de mazelen’ worden neergezet als uiterst geváárlijke ziekte..! Maar hoezo gevaarlijk.. Want iedereen is tóch al gevaccineerd tegen die mazelen, via de fameuze BMR-prik, die in Engeland (MMR) natuurlijk ook wordt gegeven, zo vlak ná de geboorte..? Jazeker, die BMR-prik is kennelijk een minder effectieve bescherming tegen mazelen als de ‘vaccinatie-deskundigen’ dachten.. Want ook al bén je tegen mazelen gevaccineerd, dan nóg is de kans aanwezig dat je gewoon mazelen krijgt.. En dát terwijl het lichaam, bij een gezond immuunsysteem, zeer wel in staat is, haar eigen mazel-boontjes te doppen.. Maar ja, daar is de vaccinatie-industrie niet écht bij gebaat.. Toch?
http://www.wanttoknow.nl/overige/falende-mazelen-vaccinatie-opnieuw-vaccineren-dus/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:15
|
|
|
JOL252 schreef: | euuhh huh? Ik zou bijna zeggen een compl theorie. |
Bijna wel he?
Ik denk het ook JOL, het zullen wel een paar ordinaire klokkenluiders zijn die die dingen bedenken.
Of, dat sommige artsen en farmaceutische industrie een aantal jaren bedacht heeft dat mazelen toch wel heel gevaarlijk zijn en er daardoor massaal moet worden in geënt, met miljarden winst voor de betreffende industrie, heeft daar niets mee te maken.
Wel vreemd dat toen ik klein was, mazelen helemaal niet gevaarlijk was.
Maar ja, er zal wel iets gemuteerd zijn.
Muteren=http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_(biologie)
Oorzaken van mutaties
Mutaties zijn te verdelen in enerzijds spontane of natuurlijke mutaties en anderzijds door de mens geïnitieerde mutaties, bijvoorbeeld als onderdeel van biomedisch onderzoek of geavanceerde veredelingsmethoden. Zowel straling, chemicaliën, experimentele handelingen, als virussen kunnen de mutatie tot stand brengen
zie link hierboven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 4 juli 2013, 18:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:11
|
|
|
JANS221 schreef: | Dat is wel een heel spannende site, waar je dat gelezen hebt, zeg! Welke site is dat? |
http://forum.fok.nl/topic/216229 11 jaar oud, maar dat mag de pret niet drukken.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/chemtrails-door-us-luchtmacht-bedacht-en-gebruikt/comment-page-1/
http://www.niburu.nl/het-complot/3556-zweedse-fractievoorzitter-cia-sproeit-chemtrails-in-de-lucht “Deze sporen bevatten veel chemicaliën, virussen en zware metalen zoals aluminium die het weer beïnvloeden.” Zie link. Er zijn er veel meer, en die zitten ook in linken die ik zet.
Ook deze, Engels: chemtrails coincide with virus http://www.examiner.com/article/chemtrails-coincide-with-virus-san-fernando-valley
En nog een linkje voor als iemand denkt dat contrails, chemtrials zijn.
http://www.whale.to/b/chemtrails.html
Ooooohhh, spannend he?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 4 juli 2013, 18:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:26
|
|
|
TINK100 schreef: | gelukkig is niet alles met een prikje te verhelpen.....jammer dat andere dingen dat niet zijn...... |
Ja, jammer, maar ja daar is niets aan te doen, helaas in deze gebroken wereld
Ik denk maar zo, als ik God aan kan kijken recht in de ogen en iedereen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 4 juli 2013, 18:19
|
|
Naar boven |
|
|
|
|