Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 22:30
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Pan buitenlandse pruttel met alles dur in die krijg je er van, alleen met de vlammetjes beneden
met iesie piesie te veel chili saus |
Weet jij in ieder geval wat je morgen te wachten staat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 19:22
Onderwerp: (wederzijdse) afhankelijkheid
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...in het verleden hoorde ik ons W-tje eens klagen over Engelse woorden en nu komt ze aandraven met een Franse zin... |
MAAR...de vertaling staat erbij hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 18:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ff wat anders, zeg frank, ik vind die laarsjes mooi wat die varkentje aan heeft, zal deze ook in de maat van mijn hondje verkrijgbaar zijn...? Jilly wilt ze ook! |
Als er dan toch bestellingen worden gedaan... Caviapantoffeltjes????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 16:03
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ...enkel jammer dat tie totaal geen warmte af lijkt te geven |
Hier schijnt tie ook...maar ben blij dat ik binnen zit.... Vanmorgen een koude snerpende wind.... Die is nu weg, maar het is nog steeds erg koud!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 13:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JANS221 schreef: | Om met W.G. van de Hulst te spreken: 't Is winter en 't is koud, bitter koud……
(maar binnen is het veilig, daar is het het warm, daar brandt de kachel………) |
(Leuk...ik kan ze me ook nog goed herinneren....stuk gelezen!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 17:02
|
|
|
Veel kaas??? Hier ook een kaasfan....
Hier is het sla....gekookte kabeljauw...(zal dochter juichen) En gebakken krieltjes....
Tevens een biecht.... Gisteren heel flink het lekkers bij de koffie geweigerd...om vervolgens vandaag een een heerlijke roomboter cake te gaan staan bakken.. (Waar ik natuurlijk vanavond een plakje van weiger )
En ook een heerlijk toetje zitten lepelen...i.p.v dat ik gewoon een boterham had moeten eten.... Ooit...komt het nog wel eens goed....
(ik had gewoon de KICK van zoet effe nodig om van mezelf te houden)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 13:37
Onderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies, maar dat geld volgens mij alleen voor mensen die ook echt geloven iemand die pas tot het geloof komt, denkt er misschien, iets anders over. Als je vanaf het moment dat je geboren wordt, opgroeit onderwezen wordt, met het woord van God, is het een vaste grond, of soms kan het zijn. |
Juist...helemaal waar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 13:01
Onderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens dat je geloven niet kunt afdwingen, net als hoe, iedereen gelooft op zijn eigen manier, het is een persoonlijke relatie met ... God.
Net als zoeken, ik denk dat de meesten hier wel zoeken, nog steeds, ik ook, maar dan weer wel binnen de Christelijk beleving. Als het allemaal eitje was geweest, hete het ook geen geloven meer, maar meer bewezen, iets hebben wat je niet kan laten zien, je moet (mag) het geloven. |
Zou het dat nou precies zijn???
Het geloof is een vaste grond....van dingen die men hoopt...en een bewijs van zaken die men niet ziet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 12:53
Onderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
|
|
|
JOANNIE702 schreef: Het kan ook wijsheid zijn, niet op reageren! Of wijsheid kan ook weinige woorden zijn.......! Wat is wijsheid......?
Ik ben het inderdaad met deze woorden eens.... Dat niet reageren ook wijsheid kan zijn... En dat juist...heb ik hier geleerd...(je leert dus hier ook)
Sommige mensen hebben er moeite mee...de juiste woorden te vinden.. En zo ben ik...(soms heel moeilijk...ook voor mezelf) Dat wil niet zeggen dat het hart het niet weet.... Of het juist zo opschrijven dat een ander daar weer een andere conclusie uit trekt...
Ik vind het jammer te horen...dat alleen zinnige woorden...een zinnig antwoord waardig zijn en aandacht krijgen...
Ik had eens een privegesprek met iemand...en daar vertelde ik dat tegen... Die zei me....je kunt ook alleen schrijven...dat je het eens bent met de woorden van iemand...(als je de juiste woorden niet kunt vinden om mee te praten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 10:55
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOL252 schreef: | ... of gewoon mijn interne wekker. |
Ook ik heb een interne wekker.... Das aan de ene kant makkelijk....maar op een vrije dag...werkt dat ook...en das minder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 19:40
|
|
|
Daar heb je weer zoiets Gerrit... Joannie getuigt hier van haar zien...haar voelen...haar beleving van een stukje natuur... Bovendien... gecreëerd door haar Schepper.... Dat ziet en voelt ze in de vogels.... Waarbij jij dan weer reageert...kBen ze liever kwijt dan rijk...ze poepen alles onder!!! Leer jij ze dat dan anders!!! Ze laten gewoon alles vallen waar het hun uitkomt...dat is immers hun natuur... Dan welt er iets van dankbaarheid omhoog !!!! Heerlijk is dat toch??? Ik kan daar ook iets van voelen...als ik in de natuur ben.... Als God voor de dieren zorgt...zou Hij dan niet voor ons zorgen???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 9 maart 2013, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 14:18
|
|
|
MAMY994 schreef: | Niks mis mee, toch? |
Haha...ik bedoelde opscheppen!!!! Zeker...er zijn mannen die voortreffelijk koken hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:27
|
|
|
MAMY994 schreef: | Nee Erika, Gerrit en een relatiebureau lijken mij ook geen goede combi. Die zou echt de gekste matches bedenken
Maar goed, wat ik vanavond ga eten is een verrassing. Ik ben uitgenodigd bij een kennis. En nee, is geen date (voor ik sommige op een raar idee breng) ga er met nog een paar mensen heen. Ben erg benieuwd, hij heeft nogal opgeschept over z'n kookkunsten. |
Een HIJ???
Doen die HIJ( en) gewoon graag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:26
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Altijd fijn.. Ik kreeg gisteren hulp aangeboden mensen die me willen helpen met huishouden zo lief... alleen ik wil en kan er niet aan dat ik dat niet zelf zou kunnen meer Dus gewoon doorgaan |
Ze kwamen niet voor mijn huishouden hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:21
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wanneer je zo knap bent als ik Pfff euh nee hihi dat zeg ik echt niet tegen mijn spiegelbeeld eerder wat anders |
Oke...je hebt gelijk...ik zeg dat ook niet... Maar ik heb wel geleerd....(ik...met het negatieve zelfbeeld)
Hoe je ook bent..JE MAG ER ZIJN!!! En je weet...echte schoonheid zit van binnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 10:35
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Van plan...dat was ik gisteren...toen is het niet gelukt....
Dus zo meteen met goede moed even het huis aan de kant doen... Om ondertussen na te denken...over het etentje wat me werd aangeboden....zo lief.... Straks vanavond....en dan proberen...weer eens even alles te vergeten...en te genieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 10:27
|
|
|
Onverwachts weer allemaal mensen die me helpen... Als het leven soms pijn doet en de storm zo tekeer gaat....
Ik vroeg om deze mensen...en ze kwamen... (nee...ze kwamen niet voor mijn huishouden)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 8 maart 2013, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 10:22
|
|
|
Ja, zwaar gewond zeker of vermindert toerekeningsvatbaar de sterke variant
Gerrit...jij was het die bovenstaande woorden neerzette... Daar waren echter geen smiles of smoeltjes bij... Jij was het die sprak over ""zwaar gewond"" Wat je daar dan precies mee bedoelde....weet ik ook niet... Als jij dan bedoeld op het leven wat achter iemand ligt...
Juist daarom plaatste Joannie haar reactie... En terecht een mooie reactie(vind ik) Ieders leven heeft wonden...(denk ik) Of dat nu door een overlijden...een scheiding...of iets anders is.. Juist in een nieuwe relatie is het dan zo mooi en zo fijn...als je daar SAMEN...weer een nieuw begin in MAG...en kan maken!!!
Ja...ik heb een relatie gehad met een ""gewonde""man... Het was niet de persoon die daar hele dagen over liep te praten... In dat ""gewond"" zijn....zijn we elkaar WEL tot steun geweest!!!!!
Een wond kan genezen...zal ook genezen... Maar juist de aanraking...kan heel gevoelig zijn... Maar in liefde...uit liefde...kan het goed komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 23:46
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen... Maar ik wil je wel leren breien hoor |
Wat een geweldig aanbod Frank!!! Je zal eens zien hoe vlug het je hobby wordt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 23:40
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben bang dat ik dat niet zeg tegen mijn spiegelbeed, leonard........ |
Weet je hoe erg je spiegelbeeld daarvan kan schrikken??? Krijgt het alleen maar minderwaardigheid complexen van...
Maar Leonard...een positieve gedachten naar jezelf...en over jezelf..is WEL heel goed....
Zo met de woorden van... ""t Is moeilijk bescheiden te blijven...""
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 7 maart 2013, 23:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 19:29
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja, zwaar gewond zeker of vermindert toerekeningsvatbaar de sterke variant |
Ooit wel eens van zwaargewonde mannen gehoord??? Ze bestaan OOK hoor Gerrit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 18:19
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja morgen ga ik, alleen ik wacht nog op een foontje, ik kom later op de eiland en de dames werken tot 17.00 uur, dus hoe doen hun met de sleutel! Ik bel zelf nog maar eens, ik wil gewoon dat alles goed loopt, je sta alleen ervoor.............. Nu blijven ze op mij wachten en het kan wel pas half 9 zijn dat ik daar bent! Kijk hier wordt ik blij ervan, te weten dat ik niet alleen bent!
Best spannend hoor voor mij, voor het eerst echt helemaal alleen op vakantie! En echt alleen ben ik niet, er is altijd iemand die op mij let, zo zie je maar weer! Het komt best weer goed! | Ga je op vakantie??? Heerlijk toch...geniet er maar van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 14:31
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik kan wel een relatie bemiddeling bureau op cm beginnen zonder het te weten, de ideale klik Zeeland en Frank, op ontdekkingsreis van de palingworst |
JIJ??? Een relatie bemiddeling bureau
|
|
Naar boven |
|
|