Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 10:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dan pas? moet ik wel heeeeel lang wachten om dat gemiste slaapuurtje weer in te halen. |
dan zet jij toch maandagochtend pas de klok vooruit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 20:49
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
vandaag was het pannekoeken dag, zelf beslag maken met bloem,snufje zout eieren,1 zakje vanille suiker,lepel custard erdoor en melk. smulpartij voor de kids
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 26 maart 2010, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:55
Onderwerp: Waarom???
|
|
|
ALICE495 schreef: | Nou blijkbaar gaat het niet lukken. Ze zeggen blijkbaar ook niks voor niks. 2 verschillende geloven op 1 kussen slaapt de duivel tussen. We krijgen alleen maar discussies en irritaties. Hij staat er echt zo 180 graden anders in dan ik en dat werkt gewoon niet. Als God het echt wil dan gebeurd het wel op Zijn tijd. Maar zoals het nu gaat werkt het gewoon echt niet. Moet zeggen dat ik er helemaal klaar mee ben en dat ik alleen nog maar aan God vast hou en ga luisteren wat Hij met mij wil. Ik luister niet meer naar mijzelf en ook niet meer naar hem. Ik luister alleen nog maar naar God. Hij zal mij die weg wijzen. Blijkbaar was dit dus niet de weg die ik moest bewandelen, althans nu niet. Misschien probeert Hij mij nu wel iets duidelijk te maken. Dus ik ga mijn ogen en oren open houden voor Hem en dan hoop ik dat het mij allemaal duidelijk gaat worden. Ik wil iig jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun en jullie berichtjes en gebed enz. Maar heb er wel van geleerd dat het gewoon heel erg moeilijk is om een relatie aan te gaan met iemand die heel anders denkt over het geloof. Je moet echt met zn tweeën gelijk zijn daarover, anders werkt het niet. Ik wil echt niet oordelen of veroordelen, maar dit werkt gewoon echt niet. Althans met ons dan. Blijkbaar was hij niet die gene die God voor ogen heeft voor mij Ik wens jullie heel veel geluk en heel veel plezier toe en Gods zegen. En hopen dat jullie hier wel jullie geluk kunnen vinden. Ik ga mijn geluk nu even alleen in God vinden. Voor mij even geen relatie meer. Heb genoeg mee gemaakt de laatste tijd. Ik ga luisteren naar wat Hij met mij wilt.
Groetjes alice |
heel dapper van je alice heb me bewust ff hier afzijdig gehouden,. maar wil je hierbij ff een korte getuigenis geven om je een hart onder de riem te steken. een vriendin van mij kreeg relatie met een andersdenkende ,het ging niet en zij maakte het uit omdat ze God wilde volgen. 2 jaar later komen ze elkaar tegen op een conferentie ,hij had zich totaal bekeerd en ze zaten nu in dezelfde geloofsrichting. het klikte weer,ze zijn getrouwd en nu al meer dan 30 jaar samen. zo kan het ook. je weet nooit wat God voor je in petto heeft. blijf vertrouwen op Hem en Hij geeft je de dingen op Zijn tijd. veel sterkte en zegen toegewenst Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:45
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
mijn ouders hebben mij als baby laten dopen in de rk kerk fout?nee dat geloof ik niet ,zei deden naar beste weten als waar zij in opgegroeidt waren.ik zag het later meer als hun keuze om mij bij de rk kerk te laten horen en mij daarin op te voeden.verdere uitleg hebbben zij mij nooit gegeven. na alles losgelaten te hebben en later in contact kwam met een pinkstergemeente entot geloof te zijn gekomen heb ik mij als volwassene laten dopen als bewuste keuze en op grond van Zijn woord volgens ;rom 6:1-14 , efeze 4:3-4 , niet om mijn zonden af te wassen ,een doop van bekering zoals johannes doopte,want op het moment dat je je tot God keert en berouw hebt en vergeving vraagd worden je zonden je vergeven.maar om mede aan de buitenwereld te laten zien dat ik een nieuw leven in christus begon zoals beschreven in rom.6:1-14 en dit niet alleen voor de mensen om mij heen maar ook als een statement in de hemelse gewesten . dat is dus de doop voor mij geweest en vandaaruit wil ik leven met christus gestorven en opgestaan. ieder zal dit op zijn manier zien en ervaren. mijn uitdaging ligt dan hierin,toets alles en bid God om wijsheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:06
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
TALIET435 schreef: | een knuffel voor iedereen die hem wil en iedereen die er 1 gebruiken kan !!!! |
thanks taliet wil em graag en kon em ff heeeeeeeellllll goed gebruiken grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:00
|
|
|
tijd om het weekend te beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is hier tijd voor een tukkie |
om half 1 al maris hier is het lunchtijd en dan de kids weer hup naar school
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 00:21
Onderwerp: liefde is
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 22:01
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide, jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen
er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan; mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......
geinteresseerden zijn vooralsnog jolan9.. en willie5.. karolus 338 elly 361
eduard 152 ringo 975
en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag |
voorlopig onder voorbehoud mag je me op de lijst zetten met 2 kids kijken of het dit jaat wel lukt hahaha.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 25 maart 2010, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 08:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is er dan gelijk ook een prins cm verkiezing imre?? |
al een prins in gedachten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 00:01
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 23:21
|
|
|
liefde is .................... onvermijdelijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 24 maart 2010, 23:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 12:15
Onderwerp: zelf geloven/familie niet gelovig
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Een paar jaar geleden ben ik in contact gekomen met de vrij evangelische kerk. Ik stond er eerst beetje sceptisch tegenover maar door er te blijven komen ben ik me er heel erg gaan thuisvoelen. Mijn ouders zijn van huis uit katholiek, ze doen er echter niets mee, gaan nooit naar de kerk, zelfs in de jaarlijkse nachtmis kwam de klad. Toen ze hoorden dat ik naar de vrij evangelische kerk ging zijn ze heel erg kwaad geworden. Gingen rondstrooien dat ik in een sekte zit die er op uit is mij bij hen weg te houden. Op straat word ik uitgescholden voor vieze vuile griffo door hen, ze stoken vrienden van mij op, de kinderen worden tegen me opgezet. Maar wel tegen de communietijd eisen dat twee van mijn kinderen communie moesten doen. Heb daar lang over nagedacht maar het toch niet gedaan en het besluit aan mn ex over gelaten. In een vriendenboekje hadden ze heel kinderachtig gezet bij stomste vak op school: godsdienst en vervolgens wel op zondag je kind communie laten doen. Ik heb zelfs van iemand een hele lange mail gehad met wat ik mijn kinderen aandoe door naar die kerk te gaan. Dat het een schande was..........
Hoewel ik er probeer boven te staan is het toch best lastig. De kinderen staan er tussenin.
Wie herkent dit en hoe ben je er mee om gegaan? |
hoi claudia ik herken je probleem,heb er zelf middenin gezeten .ben ook rk opgegroeit. mijn ervaring is dat je jezelf moet blijven en niet met hen in discussie gaan.probeer hen niet te overtuigen wie wel of geen gelijk heeft het mag voor jou een gebedszaak worden. snap best dat het moeilijk is want het doet pijn als je door je ouders afgewezen wordt,want zo voel je het waarschijnlijk (was bij mij tenminste) toch heeft uiteindelijk de liefde het gewonnen want na 30 jaar mocht ik op het sterfbed van beide ouders met hen bidden. vooral mijn moeder die erg anti evangelisch was wilde dat juist ik specifiek met haar bad.dat is het mooiste wat God mij op dat moment gegeven heeft betreffende mijn fam. probeer een getuigen te zijn door je levenshouding en niet met evangeliserende woorden . wonen de kids bij jou leer hen dan de liefde van God en leer ze bidden voor hun fam.zeg dat zij Jezus liefde NOG NIET kennen zoals jullie het kennen ik weet niet hoe oud je kids zijn dus kan hier nog weinig op in spelen ik ben toendertijd als volwassene gedoopt ,mijn natuurlijke fam.weigerden te komen.maar God gaf mij nieuwe fam.in Zijn gemeente. bij mijn trouwen zijn ze geweest en werd er naderhand smadelijk gedaan over de dienst,geeft niet ze hebben het gezien. toen ik kids kreeg kwamen ze niet bij de opdrachtdienst en was vooral mijn moeder erg boos dat mijn kids niet rk gedoopt werden. ik heb het hun uitgelegd en daarmee was de kous af voor mij bij verjaardagen vierde ik die eerst gescheiden dus fam en christenvrienden appart. later niet meer omdat ik hen wilde laten zien dat ze ook gewoon op deze werled leefden en dat t echt geen sekte was. soms was er dan toch iemand die hen probeerde te overtuigen en dan vroeg ik gewoon of men dat niet meer wilde doen om de sfeer goed te houden,en dat werkte prima,zolang men niet over het geloof praattte. de boze reacties van ouders komen vaak voort uit het niet snappen en de pijn en angst je te verliezen en hun kleinkinderen te verliezen. ook mijn ouders dachten dat ik een een sekte zat maar door toch steeds thuis te komen en gewoon te blijven hebben ze mogen zien dat het niet zo was ,woorden konden hen niet overtuigen maar mijn leven wel. daarom raad ik je aan ,bid en blijf liefdevol ook al komen er irritaties. weet dat het niet makkelijk is maar liefde overwint.als je dit kunt kom je los en zul je losgelaten worden zodat je zelf geestelijk kunt groeien, ook voor je kids is dat heel belangrijk. wil je meer weten dan mail je me maar bless you Grace
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 24 maart 2010, 12:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 11:28
|
|
|
JOLAN931 schreef: | mn was is klaar en ik heb geen zin om hem eruit te halen, enne.... vanmiddag kijkers voor mijn huis...spannend |
dat het kopers mogen zijn jolan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 11:26
|
|
|
liefde is.................... je geborgen weten bij de ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 21:18
|
|
|
Liefde is....... Jezus die voor mij aan het kruis ging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 21:17
|
|
|
Liefde is..... vlinders in je buik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 21:13
|
|
|
Wat is liefde voor jou,maak de zin eens af;
LIEFDE IS..............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 20:16
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
HENK710 schreef: | - Selecteer het adres van de clip.
- Klik op 'kopiëren'.
- Klik hier op 'reageer'.
- Klik in het witte vak op 'plakken'.
- Zet voor het adres [ url ] en na het adres [ /url ] (alles zonder de tussenliggende spaties).
- Klik op 'OK' en je link staat op het forum.
|
reeds gelukt henk de buurm kwam ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 19:59
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
die muziek linc te plaatsen is idd niet moeilijk maar hoe laat ik dat nu werken zodat je em zo aan kunt klikken pfffffffffffffffffff ben ik blondtdtdt gelukkig heb ik lieve buurm die ff helpt ,het staat er rel
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 23 maart 2010, 20:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 13:06
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
het lukt mij niet om de linc hier te krijgen hoe doen jullie dat?
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 23 maart 2010, 13:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mmmm klinkt erg goed imke!! ik heb een andere variant voor je als je soms een keer wat minder tijd hebt. zet een grote pan op met water voor de tagiatelli, kruid de zalm met bijv peper zout, en wat dille. bak een pakje zalm (aldi?) in een pannetje neem een wok met wat olijfolie om de uitgelekte spinazie in te wokken, steeds iets meer spinazie toevoegen, peper en zout erdoor voeg de zalm op t laatste moment toe met boursin a la cuisine, of een pakje room-basilicum saus van maggi schep wat tagiatelli op een bordje, en doe de spinazie erover wil je t echt afmaken, serveer het dan met wat veldsla, die je klaarmaakt met olijfolie, pijnboompitjes en croutons
smakelijk |
mmm lekkere recepten zeg moet ik ook weer eens maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:43
Onderwerp: Mijn zoon
|
|
|
MARY052 schreef: | Hallo allemaal,
Gistermiddag werd ik gebeld.........Karst(mijn zoon van 17) had zijn pink in een machine gehad en het zag er slecht uit. Naar het UMCG in Groningen......... Daar de hele middag op de spoed eisende hulp gezeten en wachten wachten wachten. Uiteindelijk is hij om 21.45 uur geopereerd aan zijn pink. Ze kunnen nu nog niet zeggen of zijn pink herstelt of .........dat de pink af gaat sterven.......Willen jullie bidden voor algeheel herstel? en om rust en vrede voor Karst en mij?
Thanks! Groet Mary |
wat naar mary natuurlijk bidden we voor jullie en voor zijn herstel veel sterkte toegewenst Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:07
|
|
|
IMRE695 schreef: | Paaskoekjes, sprits, kokosmakronen, gevulde koeken, hazelnootkoekjes, lange vingers, chocoladekoekjes, janhageltjes, fruitkoekjes, sultana's en niet te vergeten dikke plakken ontbijtkoek! |
KOEKJE ERBIJ ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 19:27
|