Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 14:47
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Pstttt heb n date vanavond inderdaad, niet doorvertellen |
oh ha ha ha, geweldig mamaloe, leuke avond toegewenst. ben ik toch wel beetje nieuwsgierig ma ja.... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 00:27
Onderwerp: gezworven
|
|
|
LANFY127 schreef: | Ik vind het "verdrietige" ervan wel meevallen! Doordat je terugkijkt kun je met frisse moed weer "schoon" verder! |
J a maar alleen moeilijke herrineringen, waar zijn de herrineringen van alle mooie momenten in het leven? heeft die persoon die niet? Zo komt het een beetje over, en dat is er zo verdrietig aan vind ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 00:25
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik ben er trouwens al uit ook merk ik opeens... Ik ontmoet iemand,en daar drink ik koffie of thee mee.
Ja,en dat ze dat een date noemen
Hun probleem |
ja, ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:15
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOL252 schreef: | Op veld B in ieder geval... ik hoor niets meer van ze dus of geen bereik daar in de polder en/ofof ze hebben flink party.
(Zoals pannenkoeken midden in de nacht bakken.) |
Vast vette party daar Jol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:01
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja,doe jij er maar luchtig over Mamaloetje Jij ben gewoon een heel zeker persoon denk ik dan
kijk ik ben ook niet preuts uitgevallen,als je dat zo zegt? Maar,je zit wel met ze 2 bij elkaar opeens..misschien maar 1 meter er tussen -------- |
serieus heide, zowat, hoevaak ben je niet bij mensen en zit er maar een meter tussen of zo??? jee het lijkt wel als of je nog nerveuzer bent als ik voor een date, niet doen, als ik het kan ,eh heb na me scheiding effe tellen, 5 keer gedate. en was leuk. oke van te voren beetje zenuwslopend, maar ja dat is mijn karakter beetje, maar de date zelf was altijd leuk, en ja wel beetje verlegen , maar so wat? dacht je dat die ander ook niet beetje nerveus is van te voren enzo???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 22:45
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja het hele woord date is zenuwslopend..dat zie ik nu ook pas..nu jij dat zo ziet.. |
ach nee joh, serieus he, van te voren als je gaat denken, tenminste ik, ben ik echt nerveus, en echt eenmaal hand gegeven, gaat alles vanzelf. En je hebt toch al mail contact gehad, dan had je toch ook gesprekstof, warom dan ineens met een date niet Gewoon jezelf blijven en als die ander daar problemen mee heeft is het een probleem van die ander, niet van jou, wat heb je te verliezen eigenlijk met een date? leuke vriendschap erbij en wie weet wel meer, en so niet, dan is die gene het ook niet. simpel. En die spanning van te voren heeft ook wel zo zijn charme Tenminste ik kan er achteraf altijd hard om lachen
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 17 mei 2013, 22:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 20:52
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ben naar mijn zus geweest, Ze was geopereerd,en ze maakt het goed. Wel nog rustig aan doen. |
oh, toch niet djes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 19:37
|
|
|
Tja, je moet het wel niet over broeken hebben met een eerste date..... Ook niet naar zijn broek kijken.... het hele woord date is trouwens eh, zenuwslopend, je hebt gewoon met iemand een afspraak en gewoon in eerste instantie vriendschap en nuchter blijven nadenken..... duh... vasthouden deze gedachte. en je moet iemand hebben om mee te date wie oh wie word mijn volgende slachtoffer ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 18:04
Onderwerp: gezworven
|
|
|
LANFY127 schreef: | Deze kwam ik pas tegen bij het opschonen van mijn computer: |
heb je die zelf geschreven Lanfy mooi, maar wel beetje verdrietig gedicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 18:02
|
|
|
JOL252 schreef: | Natúúrlijk bij thuiskomst een sms: mám ik ben niet m'n kussensloop en wel m'n kussen vergeten... gelukkig ga ik morgen er nog een dagje heen ( met winterjas en handwarmers?) kan ik nog een tas met de vergeten zooi mee nemen. Het is een hele onderneming, ze kamperen nu zelfs op terreinen waar eerst parkeerplekken waren. |
ha ha, ben benieuwd word vast leuk voor ze. Die kids van jou staan misschien wel in de buurt van die van mij Als je drie pubers ziet met een longboard, twee jongens en 1 meisje, jongere versie van mij.....Die jongere versie van mij staat op me facebook dus je weet wel hoe ze eruit ziet. maar ja tussen zoveel mensen, is de kans klein.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 17 mei 2013, 18:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:57
|
|
|
das het punt niet, meer van te voren ha ha, als hij er eenmaal is gaat alles vanzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 12:53
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Mooie oproep Petra.
Misschien goed om deze oproep ook nog even in het subforum Gebed te zetten? Dan heb je meer kans dat mensen het lezen en ook doen.
Redactie CM |
Dankje, ik dacht ook waar zou ik de oproep plaatsen? dus gooide het maar effe bij wat wil je kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 12:52
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:38 Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo? Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd, gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:38
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo? Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd, gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:30
Onderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc
|
|
|
eerlijk gezegd, kreeg ik er net een binnen, je hoort eerst heel hard plonk en dan nog een zachte plin k. plonk, plin k. eigenlijk zou je er een speciaal alarm op moeten zetten, voor mailtjes van leuke mannen, dan weet je yeahhhhhhhh, zo,n soort geluidje als achtergrond muziek van romantische film.
Bij de mindere mensen, horror muziek op de achtergrond....
serieuze mails, statige muziek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:14
|
|
|
JOL252 schreef: | Zo meteen richting Opwekking, het span wegbrengen voor een paar dagen kamperen. Dat wordt veel kleumen dit weekend, denk ik. |
ha ha, hier zijn drie pubers een lading aan het inladen, die ze effe per bus na opwekking gaan verslepen. De busschaueffeur word gek als hij ze ziet aankomen. en instappen met weet ik veel wat ze allemaal mee nemen,Gelukkig gaat God met ze mee. twee tenten pannen etc. grote coolbox eten tig dekens tig blikjes cola etc. dochter lief moet zelf cremespoeling mee longboard, kunnen ze de bagage ook opzetten zeggen ze.... maar ze doen het slim, blikje chocomelk, past bv weer in een schoen.... een ballon eh... ha ha om aan de tent te hangen.... na ja ze hebben er zin in, en omdat het van mij moest 1 wc rol.... om van het gezeur af te zijn, zelf vonden ze het niet nodig, was het er niet mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha is ook niks mis mee als ie lief is. Ik heb maar twee keer met een oudere man gedate de rest was jonger dan ik of even oud.Dus zoveel ervaring heb ik niet. En Caroline ik heb zelf nooit het eerste initiatief genomen. Maar dat kan natuurlijk wel. Ik heb een zus zij is 1 jaar ouder dan ik. Zij heeft een jaartje op cm gezeten heeft elke man die haar aanstond gemaild en is er met heel veel uit eten geweest (op zijn kosten) 1 maart is ze getrouwd met een hele lieve man waarvan ik denk dat hij zelf nooit de eerste stap gezet zou hebben. |
nee. is niks mis mee, wel als hij deed alsof hij 50 was en dus heeft zitten liegen. en er komt een man van 60 opdagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:26
Onderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Natuurlijk moeten de vrouwen ook zelf iets doen?!..
Het kan niet zo zijn ,dat al mn knipogen op zijn binnen een uur en m'n letterbak weer aan moet vullen...
En dat aan de overkant iemand met een Tje zit te kijken wat er allemaal gebeurd ?... |
jewel, ik zit vaak effe met theetje achter pc... ha ha ha vandaar ik misschien nog steeds niet de ware heb gevonden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:57
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
betekenis van haat:Haat is een sterke emotie, die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object respectievelijk subject dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. Voorbeelden zijn mannenhaat (misandrie), vrouwenhaat (misogynie) en mensenhaat (misantropie). In het dagelijks spraakgebruik wordt het woord "haat" vaak gebruikt om afschuw uit te drukken of gebruikt bij het mopperen, het heeft dan een minder zware en minder projectieve betekenis. Inhoud [verbergen] 1 Haat in de psychologie 2 Haat in het boeddhisme 3 Haat en de wet in Nederland 4 Externe links [bewerken]Haat in de psychologie
Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object. Een schaduwzijde die bij zichzelf ontkend wordt en daardoor in het object ontdekt. Haat vertekent de werkelijkheid. Meestal is dat object dus iemand die juist die eigenschap mist en zuiver is. Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander. Dat is dan het begin van haat. Volgens Paul Ekman, hoogleraar psychologie aan de afdeling psychiatrie van de University of Calfornia Medical School, in zijn boek "Emotions revealed" (2004) is haat evenals blijvende wrok geen emotie, want daarvoor duren ze te lang. Ook geen stemming, omdat we weten waarom we haten of wrok koesteren, hetgeen bij een stemming meestal niet het geval is. Hij ziet wrok als een emotionele attitude [een bewust geloof of mening in combinatie met emotionele toon of gevoel en een neiging tot handelen] en haat als een emotionele gehechtheid. Beide zijn doortrokken van woede, maar zijn zelf geen woede. Haat is volgens hem een blijvende, intense antipathie gepaard aan afschuw en minachting als gevolg van aangedaan leed. Haat is gericht op een persoon, terwijl wrok is verbonden aan een speciale grief of reeks van grieven. Haat knaagt en neemt de hater zodanig in beslag, dat hij gepreoccupeerd raakt met de gehate man of vrouw. Wrok knaagt ook, zit contant in het achterhoofd en neemt de geest voortdurend in beslag. Een persoon met wrok piekert buitensporig veel over het hem of haar aangedane wel of niet vermeende onrecht. Wrok en haat kunnen door versterkende omstandigheden escaleren tot spontane of doordachte wraakneming.
hebben wij haat van nature???? Volgens mij niet,als ik van nature haatgevoelens bij me zelf zou ontdekken zou ik echt na een spygoloog ofzo gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:46
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
LANFY127 schreef: | Als je op 21 januari 2017 de New York Times openslaat staat er onderaan pagina 3: Het vredesproces in het Midden-Oosten is weer begonnen! Denken jullie echt dat er na duizenden jarig oorlog er daar vrede komt? |
eh? 21 januari 2017
en het heet niet voor niets een vredes proces....het is een proces van jaren en jaren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:35
Onderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | De mannen die ik gesproken heb vinden het leuk als een vrouw initiatief neemt |
Volgens mij ben ik nog heel ouderwets... heb altijd zoiets als een man me leuk vind moet hij me dat maar laten weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Volgens mij ik 7 keer maar weet het niet heel zeker meer |
ha ha vertel roelande , jij bent ervaringsdeskundigge
die van zo,n tien jaar ouder zei tegen mij, is toch niks mee met mannen van 60
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:15
|
|
|
twee, ha ha eentje die was zo,n tien jaar ouder als hij deed op cm...zijn foto was ook echt niet recent. eentje was leuk, maar hoorde niet bij me oh en laatste kwam iets tussen.... van deze site dan he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:00
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja het is een echt date weertje,zo het is eruit
Maar oke... Jullie of sommige weten dat ik probeer niet over alles een grapje te maken wil toch nu even dit kwijt
Heer Nelson M komt uit de gevangenis, Krijgt de 2e dag dat hij thuis is een kleine woorden wisseling!..
En zegt tegen zijn echtgenoot; ik kan er ff niet meer tegen,en pakt zijn spulletjes bij elkaar.
Ik denk geduld een van de dingen is,die uiteindelijk zijn vruchten zal af werpen.
Net ook wat ik leest...het is allemaal niet zo eenvoudig al dat het soms lijkt En,wanneer ben je klaar voor iets,na dat je al zoveel achter de rug kunt hebben.
God helpe ons.
In Den Haag - Scheveningen staat bij het Omniversum een groot beeld - kunstwerk van deze moedige man) |
nelson Mandella,s vrouw was toch vreemd gegaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 18:58
|
|
|
JANS221 schreef: | Wanneer een date? Ja, dat vraag ik me ook af?! Morgen, volgende week??? |
Er zijn nieuwe leden, ga na zoeken bij mannen, wie weet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 15:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja tuurlijk zijn ze dat echt..
Nee, wij worden beoordeeld, en kunnen met een halve indentiteitscrises komen.
Nee, echt niet... |
ehh, ha ha.
ach hoe groot is eigenlijk de kans via internet? gewoon vanuit gaan van vriendschap, probeer ik als ik nog es ooit.... en relaxed blijven... pfffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 13:48
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nee geen 'uitstraling'.... :)
Wat Rustig overkomt....ja, ik heb moeite met overvolle terrassen als je met iemand gaat zitten die je nog nooit in je hele leven hebt gezien. :)
Ik ga nog liever rustig in de duinen...gewoon zo'n cafeetje, waar schilders en kunstenaars ook komen, zoiets....
Ik zal je eerlijk zeggen ben daar veels te zenuwachtig voor....ga liever met een groepje van minstens 4 en maximaal 8 á 9 wat doen...
Als er dan even een stilte valt, vult iemand anders dat op, of valt het niet op....want je bent met meerdere.
Ik weet niet eens of het wel natuurlijk is, zo afspreken.....één op één.... |
Is wel spannend Shanita vooral als hij met wit paard komt aanrijden Volgens mij zijn die mannen ook best wel beetje nerveus, geven het alleen niet toe helaas laten onze cm mannen er niets over los, houden zich cool en relaxe. ja ja, zou het echt Zouden ze echt niet beetje nerveus zijn? bijna een indentiteit crises krijgen voor de spiegel voor ze gaan? vervolgens ruik je ze aankomen, met een walm van manneparfum, ja ja zo ruiken ze altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|