Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 09:50
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
DANIEL777 schreef: | als je dat vind waarom heb je dan een zonnebril op? lkomt bij mij over of je dan ook iets te verbergen hebt |
Inderdaad als je de bal .. ..kan je hem terug verwachten
Blijft voor de rest een persoonlijk zaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 09:46
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je mag een cursus bij me komen volgens Leonard. Gaan we op 16 april een wedstrijd ballonschieten organiseren .... De verliezer mag dan telkens de mensen naar juffrouw tok rijden voor toilet bezoek ....
Je geniet nu dan wel van je contacten binnen CM, maar genieten zij ook van jou .... |
en de winnaar Cross ..wat krijgt hij dan ..een gratis date...of een reisje naar de stad van de liefde en romantiek...ehh ga vast oefenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 09:42
Onderwerp: Lync score
|
|
|
DANIEL777 schreef: | had het over kansen die toenamen niet dat de dames met tientallen toehappen |
O joh wil je dat echt .....tientallen....lijkt mij al moeilijk als je uit een paar moet kiezen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 23:23
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Ik klik inderdaad gewoon door |
Als je maar niet te ver klikt eggie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 20:37
Onderwerp: Te laat op date / afspraak komen
|
|
|
LISA610 schreef: | Lijkt me ook niet meer dan logisch als je al zo lang hebt moeten wachten na het jarenlange mailen |
Ach een uurtje wachten is toch niks he Lisa ...sommige moeten een heel eind lopen in Scheveningen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie had het hier enkele berichten terug over een picknick-date |
Ja Visser een mens is nooit te oud om te leren en geniet nu van de contacten binnen CM....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:45
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als je dan toch zou gaan voor een pijl en boog dan kan ik je de Hoyt aanraden .... Middenstuk: Hoyt Formula RX 27 Latten: Hoyt Formula 4 Carbon/Foam 70" en 30 lbs of meer .... Vizier: Sure-Loc Quest X Pijlen: Easton Arrow X-10 (en dan gelijk 12 stuks)
https://www.vbs-archery.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Succes gegarandeerd !!!!! (weet niet of de konijntjes er zo blij mee zijn)
.. |
Nou ik zie het al moet bij Cross in de leer....tjonge wat een ervaring met pijl en boog ...haha...kan ik ook een cursus volgen bij jou Cross???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:08
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mijn idee, lisa!! ik ben mezelf, en "iemand anders spelen" houd ik geen tientallen jaren vol, dus ik begin er maar niet aan.....
enneh......als hij dan toch een geurtje op doet; quasar!! dat blijft de lekkerste!! |
Anders moet je eerst op de toneelschool hannah om de relatie een kans te geven
en je kunt het geurtje, misschien ook goedkoop kopen bij FM
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 22 februari 2011, 17:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo is dat Lisa, ben het (bijna) helemaal met je eens. Wat Hannah , Chat , Herman en nog meerdere organiseert , zie dat als een leuk uitje, niet meer , niet minder. Wil je naar een uitje om perse te daten ........ ga dan naar een activiteit die CM organiseert, zoals laatst in Veenendaal of afgelopen Kerst in Hardinxveld . Zulke middagen / avonden , die zijn om te daten . |
Klinkt bijna heftig de term of woord daten Visser. Persoonlijk hou ik de term ontmoetingen hoog in het vaandel...klinkt minder spannend en dus relaxter. Vanuit ontmoetingen kan er een groeiproces ontstaan. Als er vlinders komen of de pijl en boog komt uit de kast ...gaat het zeker goed komen met de liefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | oke, dacht dat het schoolvakantie was... bij jou dus niet ? |
Kan per school verschillen hoorde ik Suus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | En wat denk je van het flesje...ook mooi! |
Allleen al het flesje en voor de vrouw ook ...echt super
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:43
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Mee eens, dus back on topic! |
Hallo Judith,
Gelijk een vraag, bestaat er een mogelijkheid als iemand een definitieve ban heeft gekregen en later realiseert dat hij of zij berouw heeft van haar/zijn uitspraken en meld dat bij jullie....hoe gaan jullie als organisatie om met deze mensen. Ga natuurlijk wel uit van echte berouw en niet een leugentje om bestwil.
Nu weer back on-topic
Leonard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:35
Onderwerp: Drachten
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb het haar nog niet gevraagd of we daar welkom waren, anders had ik daar een afzonderlijk topic over geopend. Zelf zat ik te denken begin mei samen naar de Bethel te gaan...Alleen komt de vraag naar boven: wat voor soort dienst is de meeste animo voor, schijnt ook al bekend te zijn. Er is een praise dienst, een themadienst, of een gewone dienst... Zelf zou ik Orlando graag eens willen horen spreken. |
Heb nu al zoveel over Orlando gehoord en moet toegeven ....inmiddels ook wel een beetje nieuwsgierig geworden....misschien een themadienst Chat???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:30
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik weet niet wat jij dan voor mannen ontmoet!
De meeste van mijn vrienden ruiken heerlijk naar Jean Paul Gaultier. of naar een andere lekkere geur. |
Inderdaad een lekker luchtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Leonard
Volgens mij komt dat toch uit zeeland of heb ik het mis??? Sjalom. Martin |
Klopt Martin maar heb ook voorouders uit de eilanden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:06
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HERMAN388 schreef: | De lente komt duidelijk aan, kom op wandelaars aanmelden aub |
Blijkbaar verlang je er nu al naar Herman...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:05
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Al bedolven onder de cadeau's Chat
Had je al gefelicieerd en nog een prettige dag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:03
|
|
|
LISA610 schreef: | Maar eeh... de mensen die al een cm-koppeltje zijn en zich ook hebben aangemeld mogen toch wel gewoon blijven komen toch Hannah.. anders is t zo sneu voor Henk.. en misschien nog een paar andere mensen waarvan ik als nieuweling niet weet dat ze een stelletje zijn |
O echt .....ik dacht altijd hoe meer zielen ...hoe meer vreugd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 11:59
|
|
|
LISA610 schreef: | Op 3 april 2011 wordt er iemand gedoopt in Amsterdam toch Chat. Is misschien ook wel leuk om bij te zijn voor de mensen die kunnen... |
Lisa we gaan het nog druk krijgen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 11:57
|
|
|
SJONNIE945 schreef: | Er is geen EEN onderwerp die op CM zoveel besproken word als sex (behalve het off topic item). Dus what's on a man and a woman's mind. |
Kan mij volledig aansluiten bij Lisa, je kunt niet zomaar iets roepen Sjonnie, nu komt het verkeerd over en gaat de discussie over sex vanuit een ander gezichtspunt die niet de juiste is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 09:37
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja een kerel met een "nothing box" heeft dat niet nodig Geef mij de zeevrouwen maar, die weten wat er op de oceaan afspelen kan... |
Ach wat zal ik hierop zeggen mar...een bijdrage vol met raadsels ..???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 01:03
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
van harte gefelicieerd Chatuliem met je 50ste verjaardag
Leonard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dank je Leonard , 'k wist niet dat ik er nog zó jong uitzag. |
Streelt dat je ego haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:17
|
|
|
LISA610 schreef: | Heb je zojuist wel gedaan chat.. |
Yep ...maar ach als het gevoel en m.n de liefde maar goed zit en zo zie je dat een vrouw het beste uit de man kan halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bedoelde er alleen maar mee om het onderwerp , waar het hier over gaat/ hoort te gaan, weer naar voren te halen hoor. |
Wat het punt is Visser ...als het een soort picknickdate verhaal gaat worden ...moet de boel wel in een soort evenwicht zijn vandaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sommige zaken moet je meemaken Leonard, die kan je niet vertellen..... |
Mijn interesse in drachten en omgeving dreigt nu boven alle porporties te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:51
|
|
|
LISA610 schreef: | En nu nogmaals: back on topic, want we dwalen teveel af. |
On-topic inderdaad als we de vaatwassers al als criteria gaan nemen voor een gezond huwelijksleven dan slaan we echt de plank mis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge Leo, ga jij echt in de keuken staan afwassen?? |
Als het moet dan moet het Chat en eerlijk is eerlijk heb er geen hekel aan.
Maar ach stel je voor de liefderijke blik van een vrouw die boekdelen schrijft in termen van wat heb ik je lief...heel bijzonder toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:40
|
|
|
LISA610 schreef: | Mar, waar het mij om gaat is dat ik niet op zoek ben naar een partner die mij op voorhand van alles uit handen wil gaan nemen. Dat mag natuurlijk best tegen de tijd dat de relatie daar aan toe is.
Wat ik steeds opnieuw heb geprobeerd aan te geven is dat ik een relatie wil die gebaseerd is op oprechte liefde, met iemand die de tijd neemt om mij te leren kennen zoals ik hem wil leren kennen, die met mij leert te delen wat ik met hem wil leren delen, om samen te leren vertrouwen op geloof, hoop en liefde, echte liefde zoals God die bedoeld heeft en zoals Jezus ons die voor geleefd heeft. Dat voorbeeld wil ik volgen en dat is iets wat ik graag wil delen, waar ik anderen toe wil stimuleren en waar ik zelf ook graag in gestimuleerd wil worden.
Dat is voor mij de essentie van een goede relatie en niet het lappen van de ramen of het doen van boodschappen. Juist omdat ik door schade en schande wijs ben geworden, realiseer ik me heel goed dat het tijd zal vergen om zo'n relatie op te bouwen. Daarom ga ik niet over één nacht ijs en daarom zal ik het zeker niet op een presenteerblaadje aanbieden aan de eerste de beste die langs komt waaien. Probeer daarom de plagerijtjes over en weer een beetje in het juiste perspectief te zien, zonder daar meer van te maken dan het is. |
Had totaal niet die indruk van je lisa integendeel zelfs...in veel opties sta je goed in het leven met naar mijns inziens een gezonde visie, daarbij gaf ik al eerder aan dat in bepaald opzicht het zo kan zijn dat vrouw het beste uit een man teweeg kan brengen en daarmee bedoel ik niet op voorhand een slaafse manier van leven. Ten eerste houd dat geen mens vol en werkt averechts. Een natuurlijke evenwicht qua huishouden is niet meer dan logisch en geeft voldoening aan beide partners...daarmee wil ik gelijk aangeven dat een relatie in meerdere opzichten een verrijking moet zijn voor zowel geestelijke en lichamelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:23
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, dat zijn de uitelijke dingen....welke ik als man ook heb.... Het zijn niet alleen de vrouwen Lisa... Ergens doet het mij verdriet, hoe jij je uit, als vrouw hierin..... Vergeet niet dat er ook mannen zijn die daarin zijn gevallen op CM.... |
Mar hoe zie jij dan de rol man/vrouw
|
|
Naar boven |
|
|