Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:13
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Jawel het ziet er naar uit dat het vandaag een stuk beter wordt.... Ten eerste zie ik geen mist Ten tweede lijk ik blauwe lucht te zien Ten derde lijkt waarempel de zon erbij te komen
dah ken toch nie allemaal op 1 dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:09
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, die eerste heeft hier net plaatsgehad, maar die tweede mag hier ook wel ff langskomen! (mits die hand wel van een echte man is natuurlijk ) |
Met effe langskomen heeft geen zin natuurlijk he das zwaaien en doorrijden Maar aankomen en blijven das een ander ding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:07
Onderwerp: WAAR HET HART VOL VAN IS
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Dit is waar ik mij aan erger. Interpretatie van jou, alsof iemand zich ergert. Waar geeft pieter dat te kennen in zijn reactie? Wie zijn "we"???
Het is voor jou verwarrend, niet voor mij. Ik ervaar geen ergenis in Pieter. Hetgeen dat ik opmerk is, je leest iets van iemand en gaat in de aanval. |
EN ja hoor we zijn er weer...... Willemijn reageert met een wedervraag die direct als aanvallend wordt benaderd Iemand doet lelijk terwijl Willemijn zegt van kom zelf met een mooi topic als jong vers iemand, die reageert dierect fel erbovenop vervolgens verloopt haar proefabbo en smeert ze hem... En dan begint deze heer ook nog een Lees toch eens goed en zie niet alles als een aanval!!! De één schrijft anders dan de ander maar laat een ieder eens in zijn/haar waarde wil je!!!
Daar is mijn hart vol van!!! Om maar on-topic te blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:00
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOL252 schreef: | Geef niet op. Er zijn speciale lessen om op hakken te leren lopen. |
Had je jaren geleden niet dat kinder programma "Geef nooit op" misschien kennen ze dat weer uit de kast halen voor mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:26
Onderwerp: Vreze uit angst of eerbied?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wat is er mis met gelukkig zijn? Rare opvatting als je dat omdat je Christen bent ook al niet meer mag zijn. Moet je je schuldig voelen als je het goed hebt met een partner? Moet je je schuldig voelen als iets anders dan het geloof je gelukkig maakt? Wat een rare opvatting. Christendom is niet hetzelfde als somberheid en schulgevoel over het gegeven dat je geniet. Met genieten is niks mis.
Thomas, zingt op zondag in de kerk en geniet daar vaak ook van. |
AMEN!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die waar jij gewoon je scrol-knopje even gebruikt |
Owwwwwwwwwwwwwwwwwww
Welk toic is dat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:22
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
INGE721 schreef: | Heb ik ook regelmatig gehad. Bleek ook de datum niet te kloppen en op een gegeven moment liep de hele boel vast. Ik heb gelukkig hele handige buurmeisjes
|
Hebben jullie spook computers of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:20
|
|
|
PIETER619 schreef: | Het is dus de bedoeling dat alle topics verziekt worden met zware Bijbelstudies, of horen die in de topics Bijbelstudies thuis?
Een enkeling wil dat geheel CM is voor de heftige zware Bijbelkostgangers wordt. Waar het mij omgaat is dus dat elke schoenmaker zich bij zijn Leest houdt oftewel, als het bijvoorbeels de topic Wat heb je gedaan vandaag? en men heeft een Bijbelstudie gedaan, dat in de topic Wat heb je gedaan vandaag? gewoon vermeldt, maar zijn/haar studie kan delen in de topic Bijbel en bijbelstudie en die dan niet in zijn geheel op Wat heb je gedaan vandaag? wordt neergezet, maarin de topic Bijbelstudies.
Op deze manier houden we het forum open voor iedereen, en kan men dus wel keuzes maken, nu worden er zaken toch opgedrongen |
Welke topics zie jij dan steeds veranderen in zware bijbelstudies???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:18
|
|
|
JANS221 schreef: | Je hebt gelijk als je zegt dat het altijd hetzelfde clubje is dat reageert in topics. Ik zou ook graag zien dat meer mensen reageerden. Ik voel me niet aangevallen maar wel aangesproken als je zegt dat het vaak een off-topic gesprek wordt, ik doe daar ook aan mee. Vaak betreft dit wat opmerkingen over en weer, maar in het algemeen geen negatieve en/of pessimistische opmerkingen. Er wordt gemopperd en geklaagd, soms inderdaad teveel. Mensen die worden aangevallen of zich aangevallen voelen zullen er altijd blijven, maar regelmatig wordt daar wel op gereageerd of wordt er een privé-mail gestuurd. Als nieuweling is het niet onmogelijk om er tussen te komen, ik schrijf ook nog maar een halfjaar op het forum en heb er geen last van gehad. Blijf alsjeblieft als nieuweling je mond open doen op het forum, dan wordt vanzelf het ``clubje`` wat groter. |
Idd Jans zo is het, kan me hier volledig bij aansluiten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 19:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik moest mn fietszadel krabben Had mn fiets buiten laten staan |
Had jij effe een lekker koud gatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 18:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | bij jou is dat niet zo erg als hier. in jouw dorp is niks leuks te zien of te beleven |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:41
|
|
|
JOL252 schreef: | Beide handen? Zoveel haar? |
Neee heb de haar-lay-out nodig en die hand om door mn haar te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:39
|
|
|
JOL252 schreef: | Zucht wat een bedrijvigheid.
Ik denk dat ik straks na mijn werk voor de verandering maar es probeer een appartement te krijgen. 1e bod wil ik voor de avond valt de lucht in hebben geschoten. |
Komt goed schatje
Erika schenkt even glaasje roosvicee in voor Jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:13
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Eh ik zie het probleem ook niet zo! Wil je geen zware bijbelse topics lezen dan open je ze niet zou ik zo zeggen... Wil je lol hebben dan pak je die topics toch
Volgens mij is er voor ieder wel wat wils en zulke ontzettend zware topics vind ik niet dat we momenteel hebben! Ik zit hier nu 2.5 jaar en heb zeer vele topics voorbij zien komen en altijd voor ieder wat wils...
Ja idd er zijn mensen die hun levensverhaal er delen dat is aan hun... ikzelf zou dat niet zo snel doen, maar ieder zijn/haar eigen ding... Dus om eerlijk te zijn ik snap hem niet zo misschien zou je willen verduidelijken wat je met dit topic wilt zeggen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:09
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ik ook. Zo maar eens buiten kijken. |
NAh van naar buiten kijken wordt je niet vrolijk das een klein grijs wereldje! Dus ik heb braaf 2 uur aan de studie gezeten, zo maar eens effe de plee en badkamer boenen en dan lekker kaarten maken... T'is zo weer kerst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 09:50
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik zie hier enkel mist als ik naar buiten kijk |
Hier ook zit nu nog potdicht hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 09:46
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag?? Nog niet veel eerst klokkie rond geslapen nu net ontbijtje op en zo maar eens braaf aan de studie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 09:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Yeah ... brengt me op een idee voor mijn haar-lay-out deze week. Nu nog een hand die door m'n haren strijkt. |
ik heb beide nodig geloof ik
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 19 november 2012, 09:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik had wel verwacht dat jij ng ff zou reageren.... t ging per slot van rekening over dozen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:20
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | ...............Hoe komt het dat op mn pc iedere keer de tijd niet klopt? |
Misschien trekken van zijn baasje overgenomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | En hoe heb je het gemaakt en vond je het lekker? |
JA vond het lekker haha ik heb een ovenschotel mix van maggi gebruikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 22:40
|
|
|
JANS221 schreef: | Weer zonder toezicht op het forum aan het schrijven? |
hihihihihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:04
|
|
|
JANS221 schreef: | Heb jij nog dozen voor mij? |
Hey goed lezen he Ze vult ze zelf steeds weer he.. maar volgens mij moet ze net als jou nog een bepaalde kast leegmaken languit op de bank wel te verstaan
Ben blij dat mn huis aan kant is voor het weekend dus hier gaan zeker de beentjes omhoog vanavond
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 17 november 2012, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:02
Onderwerp: bewegingssport.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips......... |
Ja mee eens hoor en dan morgen moet je jezelf troosten, met een stuk taart omdat ze te moe zijn van de dag ervoor en heel lang slapen... Tssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:58
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat heb je in de sportschool gedaan Annette? Toch niets occults????
Ohw, dit is wel wat off topic geloof ik......gaat er hierom wat je eet..... |
Lees topic bewegingssport maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:39
Onderwerp: Bedankje
|
|
|
Sluit me hier maar bij aan!!!! T'is zelfs te erg voor woorden!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 16 november 2012, 22:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:55
Onderwerp: Bedankje
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik begrijp je verwarring Jans, ik heb inderdaad geprobeerd mijn text aan te passen, maar op één of andere manier kan ik geen uitspraken verwijderen, ben flink aan het tobben geweest. Sorry voor de verwarring.... |
Je weet toch wel wat je schrijft of wat.... Sorry maar dit rammelt echt aan alle kanten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HAAS141 schreef: | mijn mooiste komt nog ... dinsdag maar dan zijn mijn 3 dagen gratis alweer voorbij
dinsdag wordt mijn lieve schatje (daan) alweer 2 jaar |
Hey Haasje is er ook weer even Ow ja daan is maandje jonger dan Esther he wat gaat de tijd snel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:52
Onderwerp: bewegingssport.
|
|