Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 19:44
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kZou gaan verven buiten...het regent...
Kom ik er makkelijk vanaf...ik had namelijk geen zin |
Het wordt zo herfst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 19:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heeft er niets mee te maken... Ze moeten leren hun boeltje op orde te hebben. En een auto is nu eenmaal duur. En kun je die niet onderhouden, moet je er ook geen kopen. En wil je trouwen...moet je sparen... (Vandaar dat die van mij nog even wacht...ze hebben nog niet genoeg euros) |
mijn spaarvarken is weggevlucht voor de crisis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 17:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wou je alcoholist worden? |
Wel met mate
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 17:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heeft die van mij ook hoor!!!! Wat??? Trouwplannen en een auto!!! Ze mogen echt hun eigen zaakjes regelen... Ook al heeft moeders veel bijgesprongen... Voor mij valt ook niet veel meer te springen... |
Haar vriend is een Zeeuwse Hoe rijk zijn de Zeeuwsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 14:39
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heineken vreest slecht winstresultaat door natte zomer
De verkopen in de zomermaanden zijn zeer zwak door het slechte weer, aldus de brouwer, die waarschuwt dat de winst- en volumeresultaten daardoor onder druk komen te staan. |
Ik heb veel te weinig bier gedronken in deze zomer. Wanneer schijnt de zon weer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:34
Onderwerp: Loterij
|
|
|
IMKE917 schreef: | En is het erg wanneer het voor sommigen een kwestie van geld is?? We zijn toch ook geroepen om goede rentmeesters te zijn!! En wanneer dat o.a. gebeurt door hergebruik van goederen is dat een heel goede zaak vind ik. |
Dat is de normaalste zaak van de wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:33
|
|
|
IMKE917 schreef: | Echt flauwekul Chat. Het gaat er helemaal niet om of je wel of niet nieuwe spullen aan kunt schaffen. Op rommelmarkten willen mensen gewoon hun meuk kwijt en anderen kunnen dat weer gebruiken. En dat heeft totaal niets met hebzucht te maken. Heb net een autostoeltje gekocht voor mijn kleinzoon, waarom zou ik over de 100 euro uitgeven voor een nieuwe terwijl een andere hem anders op de stort moet gooien. Recycelen of hergebruik heet zoiets geloof ik.... |
Dan heb je gelijk Imke Je hoeft toch geen nieuwe te kopen voor dagelijks gebruik Je kleinzoon zie je af en toe, ja toch oma?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:22
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat kan dus niet ...
De rekening van de garage is binnen .... geschat 400 euro .... ik zou helemaal niets betalen ....
Of waren de geschatte kosten 400 euro en viel de rekening hoger uit ... ?? |
Mag ik envelop openen? Het is bestemd voor mijn dochter!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:20
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zouden ze al......
durf het haast niet mer te zeggen. de donkere dagen komen er aan. of zou hij uit besparing kaarsen aansteken? |
Ik kan niet zo goed lezen Mariska Het is nog steeds te donker om te lezen wat ik getypt heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:17
|
|
|
MARY052 schreef: | Ja en??? Of gaat de trouwerij nu niet meer door??? Lekker zelf laten oplossen Herman.
Mary |
Wees maar gerust Mary Geen zorgen bij ons. Trouwen is alles geregeld maar wel op 26 april 2012 Ze kan beetje verder sparen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 10:27
|
|
|
Heineken vreest slecht winstresultaat door natte zomer
De verkopen in de zomermaanden zijn zeer zwak door het slechte weer, aldus de brouwer, die waarschuwt dat de winst- en volumeresultaten daardoor onder druk komen te staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 10:20
|
|
|
Het is hier nu al pikdonker mijn lampen hangen wel Frank en geven prachtig licht in de kamer.
Het regent nu weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 10:17
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat vind ik ook. Ik ga vaker naar de kringloopwinkel, niet omdat ik de kleding uit de gewone winkel niet kan betalen, maar omdat ik, via de kringloopwinkel, een bijdrage kan leveren aan het milieu. |
Dan ben je lieve klant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 10:16
|
|
|
Rekening voor mijn oudste dochter is net binnen van autogarage. Koppeling was kapot geschat 400 euro Maar ja, ze heeft trouwplannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:16
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als die 2.5 de prijs is , dan ben je flink beetgenomen Frank. Bij de Action .....0,98 , of zou dat Zeeuwse prijzen zijn? Die moeten het een beetje zuunig an doen he. |
Vergrootglas is wel optie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vuurwerk??? Als ze maar niet moet dweilen na al dat gebliksem en gedonder... |
Dat is geen mooiste moment vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:49
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja eigenlijk wel...eigenlijk zouden mijn ogen in mijn neusgaten moeten zitten... |
Veeg eerst je neusgaten even af Want hij is sterk vergroot door oersterke glazen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Gaat Annette jou vervangen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ons Annette is maar stilletjes. Misschien zit ze met de katten in de kelder omdat ze bang zijn van de donder, ocharme... |
Straks vuurwerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:28
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Voor Nederland is dat Drenthe, voor Belgiƫ ... hmm (ik denk de provincie waar Sofie woont) |
Ik gok Oost Vlaanderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:27
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, ja....hou ook ff rekening met die delen van ons land die aan het verregenen zijn....drassige bodems....zompige geluiden als er op de hei of in het bos gewandeld wordt...stinkende katten die met hun modderpoten gigantisch arrogant binnenkomen en gelijk naar hun etensbak wandelen zonder de bewoner des huizens ook maar een blik waardig te keuren.... |
Dat is waar Annette,
Mijn kat loopt ook zomaar naar binnen zonder miaauwen met vieze pootjes door de kamer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:19
Onderwerp: operatie
|
|
|
YELNIN491 schreef: | wat voor kleur gips wordt het Herman??
neon is ook gaaf , ben je snachts niet op zoek naar je hand als je dat al was |
Lichtgroen of geel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:14
Onderwerp: mop
|
|
|
Vrouw kwijt.....
Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen in de Makro. Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel,
op zoek naar zijn vrouw... Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan. 'Oh, mijn excuses meneer' zegt hij. 'Ik lette even niet op,
het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken' 'Dat is toevallig' zegt die andere man. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook' 'Dat is inderdaad toevallig' zegt hij en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet. 'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten,
lange benen, zwarte laarzen en een kort rokje... 'En hoe ziet die van jou er uit ??'. 'Wat kan mij dat schelen', zegt hij, 'We gaan die van jou zoeken !!!!'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 14:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gisterenavond tot ontdekking komen dat ik vanmiddag niet moest werken... JOEPPIE!!!!
Mijn zwager die het gepresteerd heeft om bijna 6000km te fietsen en nu na 3 maanden weer gezond en wel thuis is. Kanjer hoor Kees!!! |
Voor goede doel?
|
|
Naar boven |
|
|