ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:07
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds

MOMO697 schreef:
Geschokte, onthutste smiley
wat een felle reactie
waar heb ik dat aan te danken?

Wat is daar fel aan dan?
En noem ik een naam dan?
Het zijn gewoon feiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 10:01
BerichtOnderwerp: Ezechiël

CHATULIEM619 schreef:
Ik zie het meer als een positie die opgeëist is door Mohammed, om zich gelijk te stellen aan Abraham. Maar die totaal geen enkele grond heeft.Ik ken nog wel iemand die zich even belangrijk vindt als God, maar of dat zo is is maar net de vraag. Het is toch schandalig dat ze zich het verhaal toeëigenen van Izaäk en zomaar stellen dat Abraham Ishmael moest offeren? Dat is een leugen en dat is kopieergedrag. En we weten allemaal wie God wil kopieren...

Het zijn allemaal persiflage,s van het Christendom, en ontstaan uit jaloezie.
De enige belofte die Imael heeft gehad is ook uitgekomen, het is een groot volk geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 09:47
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Mijn galgenmaal vandaag bestaat uit antigriepine neusdruppels, hoestdranken en meters wc papier Huilende smiley, smiley in tranen
En meestal is dat de aankondiging van een landelijk griep epidemie Geschokte, onthutste smiley
Dus weest gewaarschuwd Gefrustreerde smiley
En meestal ben ik er dan weer vanaf Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:08
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk

PIETER649 schreef:
iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. Lachende smiley
de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel!

Helaas is uitzondering, geen regelmaat, maar het is mij wel opgevallen, dat er bepaalde mensen tussen zitten die zich alles kunnen veroorloven.
En anderen minder, ik zit helaas bij de laatste groep, en een specificatie van wat ik verkeerd gezet had. heb ik niet gekregen.
Dan alleen het allergie,s reageren, maar niet tegen staande van dat, vind ik excuses maken zoals P wel zo netjes.
Maar dan moet je wel weten waarvoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:08

LEANNE226 schreef:
Niet iedereen heeft die vermogens,helaas!
Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.

Leanne,is gekke Gerrit niet Engeltje smiley (niet persoonlijk bedoeld G Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Woedende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:06

MARISKA601 schreef:
Soms is het beter als er iemand een ban krijgt.
Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum.
Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast.

Ik ben het helemaal met je eens, dat wel, hoewel, er is een maar, waarom dan wel de verwerker, en niet de aangever.
Het is in de regel wel zo dat na een actie een reactie volgt, in mijn geval kreeg ik het advies, niet meer zo allergie,s te reageren.
Maar hoe zit het dan met die gene die een virus verspreid, dat mag dan waarschijnlijk wel.
Gelukkig hebben we deze Lachende smiley nog, voor als we heel boos zijn, en geen ban willen krijgen en deze Woedende smiley om de humor er in te houden Coole smiley met zonnebril

tis toch allemaal eenrichtingverkeer Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:03
BerichtOnderwerp: "Dat vertel ik je later"

CROSSROAD317 schreef:
"Dat" vertel ik je later wel Gerrit ... gggrijns

Tja, maar een lege kameel willen die jagertjes hier niet schieten he Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 29 januari 2012, 16:04
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:48

ANNETTE792 schreef:
Dat kan je proberen ja, maar lukt dat als de ander niets verkeerd gedaan heeft?

In mijn geval is het ze gelukt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:45

CROSSROAD317 schreef:
MARRY942 schreef:
Daar ken ik een Bijbelse variant op: het is voor een rijke moeilijker door het oog van een naald te kruipen, dan voor een kameel Knipoog smiley

Toch even reageren, al is het off-topic.

Lukas 18:24 Toen Jezus zag dat de man zo bedroefd werd, zei hij: ‘Wat is het moeilijk voor rijken om het koninkrijk van God binnen te gaan. 25 Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.’ (NBV)

Het oog van de naald.
Wat is nu eigenlijk "het oog van een naald"? Is dit "het oog van de naald", zoals dat gebruikt wordt om te naaien of te borduren, of wordt hier een ander "oog van de naald" mee bedoeld? In de tijd van Jezus werd hiermee de benaming van een kleine deur bij een poort aangegeven. Bij het donker worden werden de poorten gesloten en kon men alleen via een kleine deur in de poort de stad binnen gaan. Wanneer men met een kameel door die kleine deur naar binnen wilde gaan, moest de kameel dus eerst geheel worden afgeladen. De kameel kón dus wel (met moeite) naar binnen maar zónder iets mee te nemen.

En ter voorkoming van Gefrustreerde smiley voor dat het weer een hele theologische veldslag gaat worden Twijfelende smiley
Het ging om het verschil tussen arm en rijk, en dan een hele poos nix en dan pas liefde.
In de trend van Zieke smiley de huid verkopen, voor de beer geschoten is Coole smiley met zonnebril
En dan door jaagsters die slecht in mikken zijn Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 29 januari 2012, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:34

MARISKA601 schreef:
Wie een ban heeft gekregen, heeft het er ook zelf naar gemaakt.
De redactie neemt de beslissing van hoe lang iemand een ban heeft.
Wij cm leden hebben daar geen invloed op.

Das niet helemaal waar, de andere kant op wil nog wel eens lukken, iemand een ban aansmeren bv.
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:20
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

PIETER649 schreef:
nah, ik zie wel links en rechts wat varkenskoppen en mensen die zo stom zijn als n rund Lachende smiley

En reageren als een kip zonder kop, zo sloom als een slak, zo stom als een ezel, en als de aap uit de mouw komt kniijpen ze de kat in het donker
Gaan ze er als een haas vandoor, en gaan in een hoekje alle muizenissen verzinnen, om zo dom als een gans, en zo snel als een vis in het water de beer te eten alvorens die geschoten is Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 29 januari 2012, 12:21
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:07
BerichtOnderwerp: stapavondje

WILLEMIJN232 schreef:
Ikkom toch nog even terug op bovenstaande tekst. Ik probeerde het gisteren al in de chatbox Zeeland maar je reageerde niet. Jammer, want je schrijft en suggereert nogal wat.....en je kan niet zomaar van alles neerschrijven en verder maar je mond houden......
Jij hebt het over steken onder de gordel, ik denk dat het meer een relativeren van zaken is, dat jij dat beleeft als gemene streken zegt wat over jou denk ik.....
Hetzelfde geldt voor de term niet zo zielig doen.....de wereld stort niet in als het je eens even tegenzit, dat hoort bij het leven
Verder vind ik als je bovenstaand stukje schrijft en er verder niet op regaeert ook een vorm van kwaadsprekerij, je durft nogal wat te zeggen over je mede CMmers en dat vind je geen kwaadsprekerij? En dit roept zeker geen christelijk gevoel op, het is een weinig christelijke tekst die je schrijft zelfs......en dat kan wel????
Verder si het jammer dat je niet reageert op een reactie op dit stuk...het is zo makkelijk van alles neer te schrijven maar voel je dan ook verantwoordelijk voor de tekst en ga de discussie aan.....dat klaart de lucht......
Er wordt van alles gezegd, ook in de chat......maar ook door jou......

Wat ik met bovenstaand stukje eigenlijk beoog is dat we niet altijd gelijk het slechte en lelijke van de mens moeten zoeken en niet alles als een kritiek op moeten vatten maar als een bedoeling om zaken te relativeren en eens wat anders te bekijken.....
Bovenstaand stuk geeft weer hoe de teneur een beetje is op CM.....en dat is een trieste constatering......er wordt van alles gezegd, geschreven maar de dialoog is zoek......

Ach Willemientje Twijfelende smiley si dan toch je HBo gehalte effe een beetje zoek, je bent helemaal of topic, wat heeft het met stappen te maken.
En je boven buurvrouw heeft best wel een beetje een punt, hoewel ik ook wel vind, dat je niet altijd zo koffiedik moet kijken.
Sarcasme is best wel eens de leukste manier van humor, maar niet iedereen kan er tegen.
Nu niet meer zo neuzelen, en weer on topic

.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 09:18
BerichtOnderwerp: De klik...

HANNAH810 schreef:
mooi stukje, marco!!
al kan het natuurlijk ook net andersom zijn; iemand die er zóóó graag voor je zijn wil, dat je er in denkt te stikken.

God weet waarheen, maar k zou zelf ook wel graag weten waarheen de reis is........ Engeltje smiley

hannah........niet zo dol op reizen.

Moet je ruim zien Geschokte, onthutste smiley je hebt sneltreinen, en je hebt stoptreinen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: stapavondje

WILLEMIJN232 schreef:
Het beroerde is dat mensen die helemaal niet meegaan het zo beroerd maken.........
Boze smiley

Huh je staat toch op de lijst Smiley die vol vragen zit
Zet mij er ook maar op Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 28 januari 2012, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

WILLEMIJN232 schreef:
Slecht geslapen Gerrit? Knipoog smiley Mopper toch niet zo, het zonnetje schijnt, maak er een mooie positieve dag van.....
Maar....ik weet mijn plaats weer, de toon is gezet...... Engeltje smiley

Neeee hoor heerlijk geslapen Lachende smiley maar ik moest vanmorgen mijn Wtje werkzaamheden doen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:15

WILLEMIJN232 schreef:
fun(brrr gewoon voor je plezier heet dat toch?0 geshopt..

Ach gut jaloers Twijfelende smiley het peil van je HBo gehalte zakt nu wel heel erg snel Gefrustreerde smiley je neuzelt weer, veel te veel Coole smiley met zonnebril de laatste weken Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 28 januari 2012, 11:16
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 10:02
BerichtOnderwerp: zeilmeisje

MARIO216 schreef:
En ook niet stiekum iemand achter haar aan?? Zou kunnen, maar als jij het zegt.

Ach het zeil meisje is ook alweer een achterhaald feit geworden Geschokte, onthutste smiley gisteren heb ik in de krant gelezen, zeilboot alleen de wereld rond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 00:20
BerichtOnderwerp: BZV Topic

BOESJE318 schreef:
ben door 4 opgegeven:P haha dus k wacht op tel van de kro:P tenzij t niet meer nodig is:)

Hoe zit het nou met het grootste neuzel topic van cm Smiley die vol vragen zit hoe gaat het verder Boer ka mag er niet meer op komen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 00:08

MARRY942 schreef:
Nou Gerrit..ik ben getrouwd geweest met iemand die schulden had/maakte...Doe mij nu maar es die miljonair he....(tussenweggie mag ook hoor) Knipoog smiley

Dat kan je wel vergeten Geschokte, onthutste smiley die zou tegen je zeggen, je eerste maakte schulden Smiley die vol vragen zit nou dan ben je zelf ook schuldig geweest Twijfelende smiley als je zelf slim had geweest, had je er bij de eerste schuld al een stokje voor moeten steken, Zieke smiley kga met jou voorzeker niets doen, zelfs niet met een miljoen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 00:00
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk

MAR907 schreef:
Ben ik met je eens...

Hoe denk je er erover dat de kerk een tweede huwelijk en een scheiding veroordeeld?
De kerk gaat daarin scheef en gaan aan het verlossings werk van de Here Jezus voorbij.
Ze gaan daaarmee voor de Heer staan inplaats van achter Hem.
Zelf vind ik het jammer dat er zoveel kerkmensen zijn welke gebukt gaan met schuldgevoel en veroordeling welke de kerk hun mensen oplegd.
Dat komt niet overeen met Gods wil.
We mogen weten wie we in Christus zijn.... De NB staat er vol mee... Ben blij dat de kerk van de Heer niet bedoeld is om te veroordelen.

Precies, volgens mij gaan de kerken die boodschap voorbij, en zijn vooral bezig met een veroordeeld karakter, van een eigen belang.
Plus het feit, en is ook bij ons in de kerken gebeurd, dat vooraanstaande burgers en kerk proleten wel een tweede huwelijk aangingen, zonder dat er een woord werd gerept.
En dat terwijl het hele leven van derden wel in de gemeente besproken werden, en ook nog eens op straat kwamen te liggen.
Met alle gevolgen van dien, en werden ze wel getrouwd, dan was het met dat altijd wijzende vingertje.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 22:12
BerichtOnderwerp: Zingen

MARRY942 schreef:
Simone, dank je wel...ik ga dr aan werken....en ik oefen iedere dag onder het stofzuigen....heus waar! maar bedankt he!

Wat is dat voor bruiloft dan Smiley die vol vragen zit me buurvrouw heb ik ook eens een keer horen zingen bij de stofzuiger Geschokte, onthutste smiley ik dacht nog das ook een enge film Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 21:38
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk

MARIAN519 schreef:
De kerken gaan er vind ik ook, te moeilijk mee om ja; mijn ds. heeft me overigens wel al bij voorbaat ( toen ie hoorde dat het met mij en mijn vriend serieus was ) via de mail, een huwelijksformulier toegestuuurd, al hebben wij ons huwelijk niet in de kerk laten iinzegenen.
( dit ook om het dubbele van de situatie...ooit wel in de kerk getrouwd ) en we hadden er beiden deze keer geen behoefte aan.. of dit goed is? ik weet het niet, wél een keus van ons samen.

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, wat die kerken aangaande, los van wat die vinden, is het veel belangrijker wat je van elkaar vindt en wat je bind.
Hoe veel binnen de organisaties van kerken zijn eigenlijk zonder zonden, om een steen te werpen.
Het is soms net een club, waar je lid van bent, en je mag alleen met ze mee doen, als je je aan hun regels houd.
Trouwen is een kerken feit, en van de overheid.
Huwen is tussen 2 mensen waar alleen Hij weet van heeft, en de kerk geen speld tussen krijgt.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:05

Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi
Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie .
Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel Gefrustreerde smiley elk licht op rood Woedende smiley moi een geduld om op te schieten Boze smiley .
Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden.
Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie.
Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.

FRANKT627 schreef:
Don't worry, W-tje, ik hou alleen maar van jou en daarom gebruik ik nooit Engelse woorden... Knipoog smiley ...laat die visser en mario je maar plagen, bij mij ben je safe Engeltje smiley

Natuurlijk, bij gebrek aan beter Hollands Gefrustreerde smiley dan maar het overzeese Vlaams Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 19:08

ERIKA129 schreef:
Juist Annet dat is de hele essentie er achter!
Eerlijkheid en is men er zelf heftig mee bezig om het op te ruimen of vind men het wel goed!

Enne mocht ik een rijke vent tegen komen dan zou ik ook willen weten hoe die aan al die centen kwam!
(nu is de kans daarop veel kleiner dan dat ik een armere man tegen kom denk ik Knipoog smiley )

Tis maar net hoe hoog je jou latje legt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 19:06

MARRY942 schreef:
Daar ken ik een Bijbelse variant op: het is voor een rijke moeilijker door het oog van een naald te kruipen, dan voor een kameel Knipoog smiley

Ik zie daar het verband niet zo tussen Zieke smiley die Bijbeltekst ken ik wel, dat wel.
Het enige wat overeen komt is die rijke, en een arme, tja om die nu te vergelijken met een kameel??!!
En na gelang van de vraag, of opmerking, liever een miljonair, dan iemand met schulden!?!
Gaat de rijke wel, en de arme niet door het ook van de naald Gefrustreerde smiley

Je zal maar door die naalden getroffen worden Huilende smiley, smiley in tranen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 11:21

COOTJE711 schreef:
Nou Gerrit, ik zou absoluut willen weten van de miljonair òf hij het verdient heeft met een krantewijk òf met vakkevullen... Engeltje smiley

Ach Cootje Twijfelende smiley wat maakt het allemaal uit, het is ook aannemelijker dat een rijke eerder arm wordt, dan een arme rijk Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 11:16

COOTJE711 schreef:
Nou Gerrit, ik zou absoluut willen weten van de miljonair òf hij het verdient heeft met een krantewijk òf met vakkevullen... Engeltje smiley

Vakke vulle Smiley die vol vragen zit zakke vulle Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:47

Het is weer zo krom als de neten Gefrustreerde smiley
Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is.
En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is Geschokte, onthutste smiley
Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander Engeltje smiley
En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 13:30

COOTJE711 schreef:
Tja... heb je ook wel weer een beetje gelijk in.... Knipoog smiley

Een beetje Smiley die vol vragen zit ik dacht toch echtwel de hartstikkeveulmeerdealleswetendegelijkhebbendepersoonlijkheidskennende persoonlijkheid Gefrustreerde smiley als je dat maar weet Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 74 Volgende
Pagina 43 van 74