ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:41
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

THOMAS968 schreef:

Friezen mogen niet meedoen!

Thomas, als troost voor wie het begrijpt.....

P.S Willemijn, ik doe mijn best maar hou je de teller wel in de gaten?

Wat een (tegeltjes)wijsheid is dit! Knipoog smiley Lachende smiley

PS Ik snap 'm, dankzij je uitleg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 15:55
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

Heel even off-topic, maar waarom geven sommigen zich als Anoniempje op? Willen ze, om de een of andere reden, geheim houden dat ze meegaan? Of zijn ze bang voor stalkers?

Maakt 't wel spannend natuurlijk. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 15:48
BerichtOnderwerp: Picknicken bij het henschotermeer

CROSSROAD317 schreef:
Jij hebt het georganiseerd toch ??

Nog 5 dagen om je tuin in/op orde te krijgen ......

Is een kwestie van goed plannen toch?! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 15:47

THOMAS968 schreef:
Dank je wel, juf.

Thomas, even geen meester.

Knipoog smiley

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 09:15
BerichtOnderwerp: Netnummers in regio zoeken

RICHARDRI464 schreef:
Ja kwam ik net achter haha! Maar goed om je geografische kennis netnummers op te doen?

Op mijn mobiel kon ik ooit regiocode zien in de display. Dan keek ik op die kaart waar ik ongeveer was. Bijvoorbeeld dat we een heel eind gingen rijden naar andere kant van Nederland!

CM is zoooo ontzettend leerzaam! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:12

WILLEMIJN232 schreef:
Nou, dat is een leuke prijs.....Naar de begraafplaats zeker......

Jij bedoelt zeker Assel bij Apeldoorn, Willemijn.

Asselt ligt bij Roermond, in de provincie Limburg.

Marijan, blij met google Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 17:42

WILLEMIJN232 schreef:
We kunnen er ook een CM uitje van maken toch? Is dat geen idee? Knipoog smiley

Heel sociaal van je, Willemijn! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 17:35

WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk niet... Knipoog smiley Dat jij dat nu vraagt? Verraste, verbaasde smiley

Of had je ook mee willen gaan? Knipoog smiley

Ach, stomme vraag ook. Verlegen lachende smiley

Tja, ik kan wel meer willen hè. Knipoog smiley Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoever het is, waar 't is en wat het weer is. Maar jij hebt de prijs gewonnen en ik gun 'm je van harte hoor! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:55
BerichtOnderwerp: Streektaal en dialect

CROSSROAD317 schreef:
Ai maor genog lucht in oen baand'n hebt, dan kommie vanzulf woar ie ween wult

http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ

Quote:
Kijk, dat zijn de nuchtere drenten.......

Wat een logica hè, heerlijk nuchter! Lachende smiley Een erg leuk lied in een leuke taal, al heb ik wel even een versie met ondertiteling opgezocht en beluisterd. Anders maak ik er niet veel van. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 8 augustus 2010, 17:00
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:48
BerichtOnderwerp: Einde forum deelname.

DAVID923 schreef:
Beste broeders en zusters.

Omdat het weinig vruchtbaar is gebleken, en echte inhoudelijk discussie niet mogelijk blijft, en het meer frustratie dan vreugde, meer stagnatie dan groei bewerkstelligd, heb ik besloten te stoppen met mijn deelname aan dit forum.

Ga ook niet afsluiten met allemaal teksten, ik hou het persoonlijk.
Wens iedereen het beste toe, en dat ze de Schrift als toetssteen houden voor leer en leven, handel en wandel.
Ik snap ook dat het een deel is van een christelijk dating site, dus dat het ook niet zo zwaar en diep hoeft te zijn.
Maar wat er word besproken is meer met gevoel, dan argumenten, meer eigen interpretatie dan Bijbels gezag.

Goed ik wil niet als een zuurpruim afscheid nemen, nogmaals, wens jullie echt het beste, en wens jullie Gods zegen toe.
Heb ook onwijs veel te lezen voor mijn studie, en hier ging ook steeds meer tijd inzitten.

Misschien tot later, deo volente.

hartelijke groet!

David.

Wat jammer, David. Het ga je goed!

Hartelijke groet,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:47
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

GEHOLI202 schreef:
De band Sela gaat weer optreden in de maand september.
O.a. in Ede, Katwijk, Zwolle , Gorinchem en Bunschoten.

Misschien wel een ideetje om met een aantal CM'mers af te spreken? Als er interesse is dan verhuist dit topic ook naar de agenda. Ik ga 17 of 24 september(Katwijk of Bunschoten)

Even een voorproefje met de prachtige zang van Kinga Ban

http://www.youtube.com/watch?v=FDh-yoddZHc&feature=related

Een prachtig lied, zowel de tekst als de melodie.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:45

MARIO216 schreef:
He Willemijn, je had nummer 3900 gepost, gefeliciteerd, nog 100 en dan weer een super bonus.

Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal, Willemijn! Knipoog smiley Ik ben jaloers op je. Twijfelende smiley Lachende smiley

Geniet van de prijs (een wandeling toch?), die je gewonnen hebt. Ga je alleen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 20:52
BerichtOnderwerp: De Doop

MARISKA601 schreef:
dan ben ik genoodzaakt , mijn kleppie te houden Knipoog smiley

Geef anderen ook een kans hè, Mariska. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Volgens mij moet je dan wel heel lang je kleppie houden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 20:11

WILLEMIJN232 schreef:
Zeg het maar eerlijk! je wilt gewoon in de top 5 komen! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Niet hardop zeggen Willemijn, je krijgt me al veel te veel door. Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Maar volgens mij doe jij ook heel erg je best vandaag. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Beetje verslaafd? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:52
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

PIETER649 schreef:
Iedereen bedankt voor felicitaties op dit forum of via mail... het deed mij goed deze te lezen! Lachende smiley ( ook al las ik de meeste vandaag pas )

en dan te bedenken dat ik in de veronderstelling was dat veeeelen hier eigenlijk een bloedhekel aan mij hadden Gefrustreerde smiley Verlegen lachende smiley

Pieter, alsnog van harte! Kussende smiley Gelukkig heb je de andere felicitaties ook pas vandaag gelezen, maar ik heb natuurlijk wel aan je gedacht. Maar ja, je was er toch niet.

Wie zou toch een hekel aan jou kunnen hebben Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:49

TESSYBEAR731 schreef:
Ook het hele verhaal van de doop die de besnijdenis wel of niet zou vervangen is ook al uitgebreid behandeld, Cross...

Hoe zit dat ook al weer? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

PS Weer een zinvolle Knipoog smiley posting erbij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:41

THOMAS968 schreef:
De Bijbel die ik heb is van 1978, maar daarvoor moet er ook een Friese vertaling geweest zijn, want toen ik tien was, las Pake (grootvader) er wel uit voor. Pake las dan en als Jezus iets zei, dan klonk het net of was hij bij ons aan tafel. Pake zei dan vaak dat het voor hem zo was dat, als hij voorlas uit de Friese Bijbel, hij het gevoel had dat God dan rechtstreeks tot hem sprak. God was veel dichterbij. Ik merkte dat met name als hij uit de Bijbel inderdaad een citaat van Christus voorlas er beheerst maar merkbaar emotie loskwam. God sprak dan tot hem zelf, zonder enige afstandelijkheid. Dat te zien, raakte me als kind al diep. Voor hem was het zo dat de Friese Bijbel tot hem persoonlijk sprak en de Nederlandstalige meer tot iedereen. Dat is meer dan een nuance.

Thomas, grootvader zegt me niets, maar Pake, en zeker deze, des te meer.

Wat een mooie herinnering aan je Pake, Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 11:58

HANNAH810 schreef:
ik ben evenmin blij met het rijtje, waar mijn naam ook tussen staat!
en wat mij opvalt, is dat het namen zijn die al wat langer op cm actief zijn.
logisch dus, dat er meer berichten zijn geplaatst, dan van degenen die vers cm binnen komen vallen.
overigens herken ik wel dat je bij bepaalde namen graag wilt weten welke wijsheden er gepost zijn!

(he, bah, weer een bericht............... Boze smiley maak er even een top 5 van, ipv een top 6, mario?)

Hannah, je hoeft niet te schamen voor je hoeveelheid postings hoor. Knipoog smiley Een groot deel komt door het organiseren van de picknick, wat toch in het belang van veel mensen is. De rest van je postings vind ik ook best zinvol hoor. Lachende smiley Enne....ik vind dat ik er zelf ook teveel heb. Twijfelende smiley Laten we het maar bij een top 5 houden!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 10:03

MARIO216 schreef:
De weekelijkse tussenstand;

1 Mariska610.....1887 postings
2 Henk710.........1347 postings
3 Tessybear.......1246 postings
4 Mario216.........1088 postings
5 Chatuliem........1079 postings
6 Hannah810.......982 postings

Hartelijk gefeliciteerd! Al is het stiekem wel een opluchting, dat ik niet in dit rijtje sta. Knipoog smiley

Dit gaat dus alleen over de kwantiteit (hoeveelheid) aan postings, maar wie let op de kwaliteit? Een posting met soms maar 1 woordje, brengt de teller wel heel gauw omhoog. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Mij schieten zo 5 namen te binnen, die een plekje verdienen in de top 5. De meesten komen in dit lijstje niet voor. Als ik hun naam zie staan, ben ik altijd benieuwd naar wat ze schrijven. 'k Hou ze liever voor me, want het is mijn persoonlijke top 5. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 22:16
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg

MARIO216 schreef:
Heb ik ook.

Oh, gelukkig. Knipoog smiley Het probleem lijkt nu, zonder dat ik iets gedaan heb, opgelost.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:40
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg

Is de server van CM vandaag zo traag of ligt het aan mijn pc? Iedere keer wordt de internetverbinding verbroken. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:09

THOMAS968 schreef:
In een eerder topic, genaamd welke bijbel lees jij, heb ik de volgende reactie een keer geplaatst:

Ik lees de Friese Bijbel, mijns inziens heel verantwoord vertaald en als je het het kunt lezen: taalgebruik van een zeldzame schoonheid. Het Fries is sterk in de vele nuanceringen van gevoelens en stemmingen en die hebben de vertalers perfect aangevoeld. Wat een idealisme ook, om voor een half miljoen mensen - waarvan misschien een tiende deze Bijbel lezen, zoiets moois te maken.

Thomas, heeft wel wat met taal.

Als ik dit lees, vind ik het jammer dat ik geen Fries kan. Klinkt prachtig! Eigenlijk best bijzonder, dat er een Friese Bijbel is. Want een Bijbel vertalen is een klus zeg. Je moet zeker wel idealistisch en vooral ook gedreven zijn, om zoiets op je te nemen. Hoelang is deze Bijbel er al? Zo schijnt er ook een Twentse Bijbel te zijn of aan te komen.
'k Heb wel eens horen zeggen, dat er nog steeds kerkdiensten zijn in het Fries. Klopt dat? Zo ja.... Vind jij het een meerwaarde hebben, om een dienst in het Fries te volgen?

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 6 augustus 2010, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:26
BerichtOnderwerp: Nieuwe relatie en kinderen

MARY052 schreef:
Herkenbaar Zivaatje, het is voor kinderen heel ingewikkeld en daar hebben wij als ouders toch rekening mee te houden. Meestal hebben de kinderen al zoveel meegemaakt en dan nog de nieuwe vriend of vriendin van paps of mams........heel moeilijk.

Mary en Zivaatje, 'k heb veel respect voor de manier zoals jullie daar mee omgaan. De kinderen hebben al zoveel meegemaakt. 'k Heb er zelf altijd veel moeite mee als een man contact zoekt, die nog midden (of heel kort daarna) in een scheiding ligt. Dat komt volgens mij best vaak voor. Ik denk dan gelijk aan hun kinderen, die al zoveel moeten doormaken. Naar mijn idee kun je ook teveel je eigen belangen/verlangens voorop stellen, wat ten koste kan gaan van de kinderen. Dat zegt mij dan wel iets over zo'n man. Ik heb het nu niet over mensen, die al wat langer alleen zijn.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 6 augustus 2010, 13:30
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:30

LEANNE226 schreef:
Alleen de echte? Boze smiley Knipoog smiley
Ik ben met ABN opgegroeid,omdat mijn vader voor justitie werkte en we soms á la minute moesten verhuizen was dialect bij ons thuis uit den boze.Ik woon nu 24 jaar in Friesland en merk dat ik in een gesprek met een fries veel liever overstap op dat fries,ik heb er ook een hekel aan als ze abn tegen me proberen te spreken,het gesprek verloopt dan veel stroever.
Ik heb ook nog steeds een zwak voor Drents(ik proat groag een woordje met as ik bie een drent int stee bin),de aparte grammatica(die hek,die kind haha)Een Drent heeft weinig woorden nodig om iets te zeggen maar kletst je toch de oren van de kop.
Ik vind de noorderlingen heerlijk ongecompliceerd en recht door zee en dat komt tot uitdrukking in de taal.

Gr.Leanne(geboren Drents gloepertien met Frysk accentje Knipoog smiley )

Leuk om je ervaringen te lezen, Leanne! Voor mij ben je (bijna) een echte Fries hoor! Knipoog smiley

Het ene dialect (taal) zal - vermoed ik - een kleinere woordenschat hebben, dan het andere. Misschien dat dat verklaart, dat een Drent weinig woorden nodig heeft? Of is het meer een stukje karakter/volksaard?

Zo viel mij in Italië op dat, als je ze bijv. vraagt welke kant je op moet om in het centrum van een stad te komen, je een heel lang verhaal te horen krijgt. Naar mijn idee, praten ze daar heel graag. Helaas verstond ik er niks van, maar je vraagt je wel af waar ze al die woorden voor nodig hadden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 11:28

Op internet vond ik nog wat achtergrondinfo via de volgende link

http://taal.phileon.nl/faq.php#verschil

Een paar stukjes hieruit........

Hoeveel dialect wordt er tegenwoordig nog gesproken?
Het is moeilijk in te schatten hoeveel dialect er tegenwoordig nog in Nederland wordt gesproken, aangezien er nooit algemeen onderzoek naar wordt gedaan. Een goede schatting is, dat in bepaalde delen van Nederland (Friesland, Limburg en delen van Zeeland) nog ongeveer door 70% van de inwoners een dialect wordt gesproken, in sommige provincies ligt dat rond de 50-60% (Groningen, Drenthe, Overijssel), in andere delen wordt nog af en toe dialect gesproken (Gelderland, Noord-Brabant, de kop van Noord-Holland), en in Zuid-Holland, Utrecht en de rest van Noord-Holland wordt nauwelijks meer dialect gesproken. Kortom, hoe dichter bij de randstad, hoe minder sterk de positie van het dialect. Dit heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat de dialecten in de randstad nauwelijks van het Standaard Nederlands verschillen.
Klik hier voor een overzichtskaartje

Wat is het verschil tussen een dialect en een erkende streektaal?
Eigenlijk heel weinig: bepaalde dialectengroep worden erkend als aparte streektaal, andere niet. Momenteel zijn de erkende talen in Nederland (naast natuurlijk het Standaard Nederlands): Fries, Limburgs en Nedersaksisch. Deze dialectgroepen hebben niet bijgedragen aan de totstandkomen van het Standaard Nederlands, en worden dus als aparte talen beschouwd. Dialectgroepen die wél hebben bijgedragen aan het Standaard Nederlands zijn Hollands, Brabants en Vlaams. Dit verschil is voor een dialectspreker echter niet echt merkbaar. Immers, bepaalde dorpsdialecten uit bijvoorbeeld Brabant hebben géén aandeel gehad in het Standaard Nederlands, maar worden wél als dialect daarvan gezien, simpelweg omdat toevallig de stadsdialecten van Den Bosch en Antwerpen van grote invloed zijn geweest. Een aanvraag van de provincie Zeeland, om ook het Zeeuws als streektaal te erkennen, is overigens afgewezen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 6 augustus 2010, 11:29
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 11:09

Voor het ontstaan van dit topic; zie onder Agenda het topic Groningen, noorderzon

Mijn kernvraag is; kun je je in je streektaal of het dialect (met de paplepel ingegoten) beter of juist minder goed uitdrukken, als in het ABN?

Quote:
THOMAS968 schreef:
Om het eens christelijk te zeggen, het is CM tenslotte : Kom en Zie.
Mollebonen is een Groningse lekkernij en ook de bijnaam van de Groningers. En westerlingen zonder arrogantie zijn welkom en voelen zich zeker thuis, want er gaat bijna niets boven Groningen ---- datgene dat er toch nog boven gaat, ligt inderdaad maar ietsje westelijker, is zeker niet westers, en heeft in ieder geval de meest gevoelige taal.

Thomas, Noorderling in hart en ziel.

Zomaar een vraag die in me opkomt, bedoeld voor echte Friezen. Kun je in het Fries, beter je gevoel uitdrukken dan in het Nederlands? Ik ken een Fries – woont al jaren buiten Friesland – die het fijner/makkelijker vindt om te bidden in het Fries, omdat hij voor z’n gevoel dan dichterbij God komt.
Er bestaat toch ook een Friese Bijbel?

Dezelfde vraag zou ik willen stellen aan mensen, die van huis uit een dialect spreken. ‘k Heb wel eens iemand – erg talig -gesproken, die zich beperkt voelde in haar eigen dialect. Ze kan in het dialect soms geen woorden vinden om iets nuanceren, die in het ABN wel bestaan.

’t Is een beetje off-topic, maar ik ben wel benieuwd. Ik hoor wel veel dialect om me heen.

Marijan, met ABN opgevoed en soms een beetje jaloers op mensen die een streektaal spreken

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 6 augustus 2010, 11:38
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 10:55
BerichtOnderwerp: Groningen, noorderzon

ADELAAR559 schreef:
Marijan.... dit is idd wel erg off-topic... gaat hier nu even om het Noorderzon festival en niet om dialect/taal of iets dergelijks. Wel een heel leuk onderwerp, maar dat verdient een eigen topic!

Je hebt helemaal gelijk! Ik verhuis het stukje wel even naar een nieuw topic.

En nu weer on-topic dus.......het Noorderzon festival. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 10:08
BerichtOnderwerp: Jeugdsentiment

MARISKA601 schreef:
spoetnik:

een scheutje koffie melk in een glas.
beetje suiker toevoegen.
en dan lomonadegazeuze van exota toevoegen.
en dat opdrinken met een rietje.

Heerlijk vond ik dat of deed ik alsof? Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 10:03
BerichtOnderwerp: Een nieuw huisje

TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Wat leuk voor je, een eigen huisje. Gefeliciteerd!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 09:57
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

CROSSROAD317 schreef:
CROSSROAD317 schreef:

Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?

Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.

Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....

Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??

Opgegeven tot nu toe;
Erika129
Angelique327
Yes356 (onder voorbehoud)
Crossroad317
Anoniempje (onder voorbehoud)
Henk546
Bert168 (onder voorbehoud)
Henduk927
Marcowaal200
Chatuliem619
Hannah810 met dochter (onder voorbehoud)
Billy701
Alous961
Imke917
Marijan072 (onder voorbehoud)

Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.

Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder.
http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf

...
[/quote]
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 74 Volgende
Pagina 43 van 74