Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:59
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maar wat nu dan toch Jan s, Jol en Willemijn foei wat zijn jullie off-topic tsssssssssss moet ik dan weer jullie op het rechte padje zetten??
Dit hoort op topic muziek he |
Nee, hoort niet op het topic muziek. Althans...het klonk mij niet als muziek in de oren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:39
|
|
|
Willemijn, ik heb de ``deze-reactie-is-niet-okee-knop`` ingedrukt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:24
|
|
|
zelfs na al die glaasjes wijn, kan ik het nog niet meezingen.....En als ik op mijn profiel schrijf dat ik van klassiek hou, bedoel ik niet deze ``klassieker``. (is jouw huis al schoon, Jol?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik moet eerlijk zeggen dat ik Bach en Beethoven iets vind voor de rust en een glaasje wijn.... Als je je huis poetst is het heerlijk om even mee te zingen met Andre Hazes oof Gers Pardoel.......poetst zo lekker...... |
Andre Hazes??? wie is dat??
En jij weet niet hoeveel rust ik genomen heb (en hoeveel glaasjes wijn)
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 25 september 2012, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 15:38
|
|
|
Vandaag ook heel de dag aan het schoonmaken geweest. (er was wat achterstallig onderhoud) Zaterdag doe ik mee met de open huizen dag. Gelukkig had ik vandaag wel de hulp van echte mannen...... o.a. Beethoven en Bach hebben gezorgd voor de (muzikale) ondersteuning, waar was ik zonder hen geweest.......
(waarschijnlijk nog op zolder bezig)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 10:24
Onderwerp: Een broodje veulen uit Benin
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Kranten artikel in wat er in deze tijd gebeurt de feiten onder ogen zien. Het leven gaat niet alleen over roos en geur en maneschijn.
Ik vind het zelf ook ernstig alleen ik kijk er wel nuchter tegen aan.
<><
Zwaan |
Zwaan, je zou eens kunnen overwegen om een andere krant te gaan lezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 19:17
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMA135 schreef: | Is jouwwarmevoeten, samen met jouw warme trui, een glaasje wijn, een stukje pure chocola, een dropje en een open haardvuur ook een optie.... .....
(Dan bedoel ik niet jóuw voeten en jóuw warme trui hoor..... |
Komt aardig in de richting......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 18:41
|
|
|
INGE721 schreef: | mijnkoudevoetenwarmenaanjouwvoeten is voor mij het toppunt van zaligheid....alhoewel......drop doet het ook altijd goed |
Hey Inge, ik ga toch voor ``jouw warme trui``, ipv ``jouw voeten``. En met een zakje drop erbij, klinkt het nog beter!
En die ``jouw warme trui`` laat wat langer op zich wachten, dan die storm en regen.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op maandag 24 september 2012, 18:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:58
|
|
|
Als het nu toch herfst is, wil ik er wel storm en regen bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 22:46
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ook mooi he? Ik heb er een aantal delen van.... |
Was eigenlijk een antwoord met een knipoog op jouw zin: er zijn toch ook wel geruchten....
Ik ken de boeken niet, heb er wel over gehoord, wil ze nog wel lezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 22:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | mooie tekst: en zij onderhielden Hem......er zijn toch ook wel geruchten dat Jezus sprak over zijn vrouw? Maar dat ze dat vertaalden met een vrouw???? |
Ja, het verhaal gaat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 20:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Misschien er een avondje op gaan zitten? `t ziet er wel lekker uit, Jol. Ik ga morgen maar eens heel gemakkelijk bij mijn (ex)schoonmoeder eten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:54
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos.
(Moeder Teresa)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:30
Onderwerp: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
|
|
|
pfff jongens, ik dacht vanmorgen vroeg ik plaats een oproep om het stenen gooien te stoppen en inmiddels zijn we pagina`s verder en wordt er nog steeds gegooid. Ik vind het echt bedroevend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 07:12
Onderwerp: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
|
|
|
Wat mij steeds opvalt op het forum is dat er mensen zijn die een grote stapel stenen klaar hebben liggen en direct gaan gooien, zodra iemand iets zegt dat volgens hen afwijkt van dat wat er in de bijbel staat. Ik vind dat getuigen van een weinig christelijke houding. En ik schaam me diep dat we zo ook vaak als christenen bekend staan. Ik vraag me dan ook af waarom dit gedaan wordt? Denken wij het voor God op te moeten nemen en voor Hem te moeten strijden? Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar die behoefte om met stenen te gooien vandaan komt?! Laten we elkaar hier als medechristenen zien, als wij Christus hebben aangenomen en onszelf als kind van God zien waarom zou een ander(sgeaarde) dat dan niet kunnen (zijn)! Laten we het oordeel aan God overlaten en laten wij als christenen hier op aarde ons licht laten schijnen voor alle mensen, voorlopig hebben wij daar nog onze handen vol aan en komen we aan stenen gooien niet toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 07:12
Onderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
|
|
|
Wat mij steeds opvalt op het forum is dat er mensen zijn die een grote stapel stenen klaar hebben liggen en direct gaan gooien, zodra iemand iets zegt dat volgens hen afwijkt van dat wat er in de bijbel staat. Ik vind dat getuigen van een weinig christelijke houding. En ik schaam me diep dat we zo ook vaak als christenen bekend staan. Ik vraag me dan ook af waarom dit gedaan wordt? Denken wij het voor God op te moeten nemen en voor Hem te moeten strijden? Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar die behoefte om met stenen te gooien vandaan komt?! Laten we elkaar hier als medechristenen zien, als wij Christus hebben aangenomen en onszelf als kind van God zien waarom zou een ander(sgeaarde) dat dan niet kunnen (zijn)! Laten we het oordeel aan God overlaten en laten wij als christenen hier op aarde ons licht laten schijnen voor alle mensen, voorlopig hebben wij daar nog onze handen vol aan en komen we aan stenen gooien niet toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 september 2012, 06:41
|
|
|
Er is verschil tussen man en vrouw in gelijkheid, niet in gelijkwaardigheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik zoek nog een 'jouw warme trui' |
joh, jij ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:15
|
|
|
winterpret: mijn koude tengels onder jouw warme trui. (loesje).
(en het is nog niet eens winter en ik heb al koude tengels...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 17:34
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Maar vind je het eigenlijk geen vrouwonvriendelijk programma. Het lijkt wel alsof hij het voor het zeggen heeft en de dames gewillig daar naar luisteren...Het lijkt me wel leuk hoor, laat de dames het maar uitvechten via een moddergevecht. Gaan de kijkcijfers meteen een stuk omhoog. |
Niet alles is wat het lijkt. En zolang de vrouwen vrijwillig meedoen en gewillig naar de man luisteren en hem het voor het zeggen laten hebben, zullen ze daar beiden wel tevreden mee zijn. Wel komt boer Aad op mij vrouwonvriendelijk over! Maar ik hoop voor de vrouwen dat dat ook niet is wat het lijkt.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 18 september 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 15:37
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Twee punten: het lijkt alsof de vrouwen zich alles laten aanleunen/ Is er geen enkele vrouw, die bij de eerste ontmoeting denkt van: da's um niet...
2: zou het niet zo zijn, dat ondanks de emancipatie de vrouw toch niet veel veranderd is? |
Punt 1: Ik hoop dat die vrouwen van te voren daarover nagedacht hebben. En ik hoop dat de boeren er ook over nadenken wie ze kiezen. Je kunt als vrouw er ook voor kiezen om er voor te zorgen dat je niet gekozen wordt. Voor wat betreft punt 2: Door de emancipatie hoeft de vrouw niet te veranderen, ze mag zijn wie ze is. Als door de emancipatie de omstandigheden voor de vrouw maar veranderen zodat ze een gelijkwaardige plaats in de samenleving in kan nemen. Of ze daar vervolgens gebruikt van maakt is haar keuze. Alleen al het hebben van die keuze is dankzij de emancipatie mogelijk, vroeger zou ze die keuze namelijk niet gehad hebben.
Mijn zoon heeft gisteren 5 overhemden hier achtergelaten, omdat ik zo goed strijken! (zegt hij) Voel ik me nu achtergesteld? Nee, hoor! Hij mag mijn fietsband weer plakken!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 18 september 2012, 16:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:27
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik mag toch hopen dat je weet en leest wie je voor je hebt als je je scherm opent??????????? |
dat dan weer wel! Het maakt wel veel reacties los hier, zo`n simpele opmerking! Maar ik waardeer jullie medeleven en oprechte belangstelling. En om on-topic te blijven: ik vraag me af waarom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 22:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik weet het denk ik wel...... |
dan weet je meer dan ik!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 september 2012, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee en ook wij willen het graag weten |
Helaas, ik hou het voor me!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En wie zie jij als je CM opent?????? |
Zal ik je dat in een prive-mail vertellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Proef ik daar wat jaloezie?????????? |
Ja, ik heb (maar) een Nokia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag mij af waarom ik , als ik op mij Iphone CM open gelijk het profiel van Chatuliem krijg terwijl ik dat nooit aanklik??????? |
Ik wil ook een Iphone!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 07:22
Onderwerp: Adulterio oftewel Overspel
|
|
|
Normaliter haal ik ook niet overal bijbelteksten bij, nu wil ik toch een uitzondering maken. 1 Korintiërs 17 bestaat niet. Ik denk dat je het hebt over1 Korintiërs 6 vers 10: daar staat inderdaad: overspelers zullen geen deel hebben aan het koninkrijk van God. Ik kan zelfs in de bijbel lezen dat niemand deel heeft aan het koninkrijk van God, …… (Joh.3:5) Gelukkig staat daar achter geen punt, maar een komma!! Het gaat verder! Een ieder die in Hem gelooft, zal behouden worden en heeft dus wel deel aan het koninkrijk van God en mag dat hier op aarde nu al weten en daaruit leven. Laten we dat tegen elkaar zeggen en zo het evangelie van Christus doorgeven.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 september 2012, 15:03
|
|
Naar boven |
|
|