Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:22
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
SIEM720 schreef: | Nou altijd.... je hebt er een enkele knoeier bij met vleugellamme trage acties op de startbaan .... voor je 't weet is ze dan gevlogen ..
[zijn helaas geen praatgroepen voor dus wacht de enkele knoeier maar tot er een nieuwe serie "Rondom Tinus" begint] |
Een enkele ja inderdaad Siem en de rest is ok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:17
Onderwerp: Drachten
|
|
|
INEZ910 schreef: | Een draag wat je wilt kerk.. we letten niet zo op uiterlijk gedoe |
Ja ook daar wil ik wat aan toevoegen...of het casual is of wat anders bv driedelig pak ....je moet altijd wel ervan uitgaan dat je naar Zijn Huis gaat van de Koning der koningen.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 19:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:13
Onderwerp: Sorry zeggen
|
|
|
[quote=LISA610]
Ach Lisa en Chat beste mensen het is maar uit welk perspectief je het bekijkt en of het nou in de dagelijkse praktijk gebeurt of op CM ...het gaat uiteindelijk of de woorden al dan niet met de nodige emotie op een dusdanige manier wordt geschreven, dat er niet een kwetsende ondertoon in mag zitten. Woorden hebben veel macht en natuurlijk in de onderlinge communicatie gaat dat natuurlijk anders, maar het belangrijkste is en blijft de ander met evenveel respect te behandelen als jezelf ook behandeld wil worden. En sorry is een middel die wat recht kan zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:55
Onderwerp: Te laat op date / afspraak komen
|
|
|
XABIA794 schreef: | in de vraagstelling gaat het ook niet persé over daten. waarom te laat ??? een boel vrouwen hier zijn alleenstaande moeders die een hoop alleen te runnen hebben... vanalles nog moeten regelen. en niet zo zeer de opsmuk is hier de hoofdreden. het is gewoon vaak vlieg en stuntwerk !!! op de weg kom je dan hopen "traagrijders" tegen, die te vroeg naar hun afspraak vertrokken zijn. ik denk niet dat we STEEDS te laat zijn, maar ik kon moeilijk zeggen dat ik te vroeg ben of altijd stipt op tijd... juist om er beter uit te komen op mijn profiel??? lekker eerlijk is dat |
Volgens ging het juist in de vraagstelling wel of niet telaat op de date en ja wat maakt het toch uit ...als de date maar goed is toch. Ooit had ik een relatie en die maakte het zo bont dat je een halve dag later vertrok dan afgesproken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | hé Rebecca, kop op meid, denk dat je veel te gevoelig bent (ik ook som hoor) ik moet ook soms wennen aan een vrij radicale (maar wel eerlijke) uitspraak op het forum, maar ik begin stilaan te leren dat gewoon eerlijk voor je mening en waarvoor je staat uitkomen, OK is, en een discussie krijg je door verschillende meningen, dit betekent niet dat er "ruzie" is, dus niet te zwaar aan tillen, zo leer je elkander gewoon kennen! |
Ach wat is ruzie ...??? een meningsverschil klinkt toch veel beter en inderdaad leer je de ander in veel gevallen daardoor beter kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:45
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
JASMYN704 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 40 jaar, met zoon van 9 Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar portio39 57 jaar
35 dames en 32 heren
Er kunnen nog mensen bij, dus....
We missen nog wat heren ...denk ik
|
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 18:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:44
|
|
|
REBECCA667 schreef: | weet je Chat. het waren niet de woorden waarom ik sorry gezegt heb, ik ben vandaag nog de hele dag boos geweest om wat er eigenlijk gebeurd is. ik heb sorry gezegt omdat ik geirriteerd was en van daar uit gereageerd had en dat had ik niet mogen doen. die irritatie kwam voort uit een hele boel dingen (die heeft God mij 1 voor 1 laten zien en kon daar alleen maar ja op knikken). Wat God van mij wil is niet dat ik Hem bedien. Hij wil dat ik aan zijn voeten kom zitten. En aangezien dat dat de mooiste plek is die ik kan krijgen, waarom zou ik dan mopperen.
en ik ben het niet met je eens dat je hier mensen voor het hoofd mag stoten omdat ze niet je buurman zijn en dus niet naast je deur wonen. we zijn allemaal kinderen van God en horen zorgzaam te zijn voor elkaar. als wij het al niet zijn, wie dan wel. |
Maar waarvoor dit verhaal Rebecca ...blijft er niet veel van sorry over ..of vergis ik me. In mijn beleving is sorry eggen juist heel belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed dan even concrete afspraken: er is voldoende animo voor.
Hoe vaak doen we dit?
Laten we dan eerst eens kijken naar data die al vast staan:
Mijn voorstel is, dat we een keer in de zes weken of een keer in de drie maanden ergens samen naar toe gaan. Het moet een uitje blijven, vind ik en kan niet in de plaats komen voor bezoek aan eigen gemeente.
De eerste avond die we gaan bezoeken is 3 april in Drachten...de themadienst.
Daarna stel ik voor de Alpha Dienst te bezoeken, waar we nog een darum van door krijgen.
Graag het onderlaatste lijstje aanvullen:
Zondag 3 april " 1. Chatuliem 2. Lisa610 3. Leanne 4. Leonard 5. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:39
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oke oke,de tegenpartij mag met net zo'n verhaaltje komen,zo goed? |
Waar is toch die echte ultieme liefde gebleven die door merg en been gaat.....zucht komt het ooit nog goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Doe maar Ameland: kom je aan in Nes en da's ook een echt gezellig dorp. Nu nog een datum.... |
Gaat een druk jaar worden ...hmmm denk dat ik de caravan maar perminent ga stallen bij een camping daar in de kop van Nederland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:32
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Thomasviering? Ahum, dat moet leuk zijn
Thomas, viert het leven, maar even serieus: het is echt de moeite waard, al is het heel anders dan je gewend bent. Persoonlijk moest ik er aan wennen omdat je de structuur niet kent en het dus niet zo voorspelbaar is. |
Thomas hihi is blij en voor de rest gewoon naar de diensten ...zo leer je elkaar ook kennen op de beste manier namelijk in Gods Huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:29
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Marian096 Lisa610 o.v. Aatje057
Herman388 Leonard480 o.v. Benny340 Pimpernel883 Henk546
Nu 11 personen, dat is niet veel Het moet lukken bij 30 personen en neem je zwemspullen maar mee, het kan mooi weer worden. |
Actieve ledenwerving dus ...iedereen van CM op naar de Beach
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:16
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar hebben we in Noorwijk gelopen en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Marian096 Lisa610 o.v. Aatje057
Herman388 Leonard480 o.v. Benny340 Pimpernel883 Henk546 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:42
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
ANNELIES144 schreef: | helaas Leonard, er ging even wat verkeerd vandaar jij het groene gedeelte op je dak kreeg. Het was eigenlijk in het algemeen bedoeld.... No hard feelings??!!
Annelies |
thanks annelies
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 13:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:29
Onderwerp: Lync score
|
|
|
LISA610 schreef: | Mooi gezegd Cross! |
Ja ehhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:28
|
|
|
LISA610 schreef: | Goed zo Annelies: die lady's-night gaat gewoon lekker door dames! Leuk een avond uit met de meiden. Weet nog niet of t gaat lukken om vanuit het Noorden op tijd in Zeist te kunnen zijn, maar als we kunnen... |
Helemaal mee eens ....succes en veel plezier dames....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:25
Onderwerp: Lync score
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee joh, juist door al die fans leer je die ene meer en meer waarderen .... |
ha ha die cross wordt het nog een fanclub
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Leanne,
Vaste kring loopt toch niet leeg? Na Angelique, Gibby, Benny en nog veel meer zijn al vertrokken, nu worden nog saaier en stiller in de chatbox. Ik zal je missen hoor Leanne
Ik, ook namens Marian, wensen Gods zegen toe voor de toekomst. |
Sommige komen ook weer terug is de ervaring Herman
maar inderdaad we zullen leanne zeker gaan missen Veel goeds leanne voor de toekomst en Gosds Zegen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:12
|
|
|
opgelost
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 13:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:03
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat omschrijf je dit duidelijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Er worden heel erg hoge verwachtingen geschapen. 'k Moet je zeggen dat ik mensen, die me dierbaar zijn en net alleen zijn komen te staan, hier ook voor waarschuw. Dit om ze al te hoge verwachtingen en verdriet, te besparen. Zo hoorde ik laatst ook van iemand, net gescheiden, dat ze wel weer heel gauw een man wilde hebben. Misschien heeft ze geluk, maar het kan ook anders gaan.
Marijan, is hier ook door schade en schande wijs (ahum....) geworden |
Als je heel gauw een nieuwe relatie wil...gaat het bijna altijd mis en waarom zoek de term Reboundrelatie maar eens op. Meestal wil je dan verder gaan waar je bent gebleven met de vorige relatie en het frappante is dat het meeste relaties zijn die onstaan zijn om het verdriet te verwerken...een soort praatpaal dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:56
|
|
|
[quote=LISA610]
Het zijn ook twee verschillende dingen, waar het mij direct om ging was de conclusie die daaruit volgde en inderdaad als je niet wil samenwonen en wel het hotel bezoek kan er een verkeert signaal worden afgegeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:01
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou Jasmijn, je moet toch toegeven dat ik tegen de openbaarheid van het forum behoorlijk heb geageerd
Ik denk dus ook dat het commercieel helemaal niet goed is als je de nadelen voor de leden daartegen afzet. Het lijkt me lastig voor cm om aan te tonen dat het geld oplevert en het is overduidelijk dat de meeste leden zich in hun vrijheid aangetast voelen. In een dorp moet je altijd wat rekening met de gemeenschap houden. In Leeuwarden of in andere wat grotere plaatsen ligt dat wat makkelijker.
Thomas |
Ook in grote plaatsen is het oppassen geblazen ehh Thomas...men weet je aardig te vinden.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja maar zo wordt de datingwereld ook neergezet in reclames,als een grote snoeppot waar je uit kunt kiezen waar je zin in hebt.........ik denk dat de meeste mensen die er in terecht komen totaal geen ervaring hebben met daten en alles dat er bij komt kijken en dan ga je al snel mee met de stroom.Ik vind het een wereldvreemde wereld,een plek waarin je absurde eisen schijnt te mogen stellen aan je nieuwe partner en ze mag kwetsen als oppervlakkige dingetjes je niet aanstaan.........alsof we wanhopig zijn |
O ja de snoeppot of winkel ehh Inderdaad zijn er genoeg valkuilen en blijft het opletten natuurlijk, maar aan de andere kant kun je niet alles over 1 kam scheren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Weet je Rebecca dat ik hier eigenlijk een hartgrondige hekel aan heb wat je nu doet? Wat voor zin heeft zoiets eigenlijk? Je hebt je eigen mening gegeven, meer niet. Het is onzin een forum te vergelijken met het dagelijkse leven, je ziet geen non verbale communicatie en je hoort geen intonatie. Dus het is heel moeilijk te constateren dat je iemand grieft. En wie gegriefd is, nou laat hem toch..het is toch niet je buurman. Grote kans dat ie 200 km bij je vandaan woont. En waar maak je je dan druk om. Als we voortdurend gaan lopen nadenken of lopen te zeuren over de toon die aangeslagen wordt, kunnen we nergens meer over praten. Jouw bijdragen zijn per definitie zinvol, omdat je schrijft vanuit je eigen beleving en mening. Wees daar trots op, dat je daar tenminste voor uit durft te komen...Niet dat angsthazengedrag en geen geslijm meer aub.... |
Aan de ene kant heb je gelijk Chatuliem en aan de andere kant voel ik dat Rebecca er mee zat blijkbaar en is aan haar om te bepalen uiteindelijk of ze sorry wil zeggen. Neemt niet weg dat je de standpunt niet hoeft te veranderen maar de woordkeuze zodanig aan te passen dat mensen, daar een ander gevoel bij krijgen. Niets mis mee lijkt me.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 09:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn. |
Ja inderdaad dan zit je verstand op nul met zulke gedachten en uitspraken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:27
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | "als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk
ja Leonard, maar zoiets bespreek je toch niet op een eerste date???? |
Helemaal gelijk Marylien, want anders ben je ergens op uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:24
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
XABIA794 schreef: | gek is wel dat bijna alle reacties komen van bomen, beesjes, bloemekes en meer van dat soort "plaatjes" |
Misschien ook vlinders Xabia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 20:15
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Even t lijstje compleet maken: - De Bethel in Drachten (soort dienst nog te bepalen) - Alphadienst in de PKN gemeente van Jasmyn (Noordoost Frl) - begin mei - "Kom in dienst" in de kerk van Inez in Groningen - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht - Dienst in de kerk van Mar te ???
Nu de data nog....!
En ja inderdaad, omdat ik in een dorp woon kies ik ervoor niet de plaats erbij te zetten. Voor degenen die te zijnertijd graag willen komen, zal ik dan de adresgegevens persoonlijk doorgeven. I hope you understand?! |
Lijkt mij niet meer dan logisch yasmyn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 19:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach drempel; ik zie het liever dan wat ik hier vandaag zag; één paardebloem heeft vorig jaar de kans gehad zijn pluisjes mijn grote tuin door te "parachuten"; enig idee hoelang je bezig bent deze "natuurwonderen" met wortel en blad de wereld weer uit te helpen? |
Roundup doet wonderen hannah
|
|
Naar boven |
|
|