Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 00:10
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik je laatste opmerking van een heel laag niveau. God en Jezus zijn één. Dus ook in dit geval geldt ook het gebod voor Jezus. |
owh...gaan we deze tour weer op...ik heb opmerking van laag nivo gemaakt. (Gods lastering heb ik al een keer gehad, en duvel in christenjas en nu deze....hahhaha ik kan t wel hebben hoor. Van jou beter als van die andere 2...daar had ik weinig respect voor, voor jou eigenlijk best wel)
welke dan? Dat ik jouw mening respecteer dat jij dat niet wilt en dat t voor mij niet uitmaakt? En dat we toch in dezelfde God geloven?
ik kijk over de muren van andere kerken heen en zie daar ook echt geloof, geloof op een manier die mij niet direct raakt, maar waar ik wel de waarde van inzie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 23:27
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Volgens bij hield God Zijn hand ervoor, bedekte Hij de blik van Mozes omdat Mozes anders niet in leven zou blijven, dacht ik hoor. Ik vermoed dat dit te maken had met God die heilig is (en rechtvaardig en daarom geen zonde tolereert) en Jezus die nog moest komen... |
eh...ik zeg t zelfde hoor, over God die zijn hand voor t blikveld van mozes hiel, zodat mozes niets zag van God. Omdat mozes anders zou sterven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 23:25
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je Gods wetten kent, omdat die universeel in onze harten gelegd zijn, betekent dat nog niet dat je JHWH kent. God is meer dan Zijn wetten. En de tekst gaat nog steeds niet over het kennen van God maar over de beoordeling die God geeft aan hen die Hem niet kennen. Dus je interpretatie dat iedereen God kent is gewoon onjuist. |
Rom 2: 14 Wanneer namelijk heidenen, die de wet niet hebben, de wet van nature naleven, dan zijn ze zichzelf tot wet, ook al hebben ze hem niet. 15 Ze bewijzen door hun daden dat wat de wet eist in hun hart geschreven staat; en hun geweten bevestigt dit, omdat ze zichzelf met hun gedachten beschuldigen of vrijpleiten. 16 Dit alles zal blijken op de dag waarop, volgens het evangelie dat ik verkondig, God door Christus Jezus oordeelt over wat er in de mens verborgen is.
Ergens is dit best een apart ding wat Paulus hier verteld. Ik heb t daar wel eens moeilijk mee, als ik er teveel over nadenk.
Wat gebeurt er met mensen die vóór Jezus leven en nog nooit van JHWH hebben gehoord en Zijn wet??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:53
Onderwerp: Oud worden
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het antwoord is heel simpel. God wil Zelfs niet dat mensen een afbeelding van Hem maakten. Dus ook niet van Jezus. Dit is voor mij genoeg. |
God liet niet toe, dat mensen Hem zouden zien, zelfs mozes wilde t wel, maar God bedekte de blik van mozes door zijn hand er voor te houden
Jezus sprak echter, van mens tot mens, die mij gezien heeft heeft de Vader gezien.
Er zijn mensen, kerken die wel afbeeldingen maken en hebben van Jezus en er zijn calvinistische beeldenstormige nederlander die dat niet willen
ik heb dus wel paar dingen met afbeelding van jezus en jij niet. En toch geloven we allebei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:35
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | niet per sé. de sex is niet 'onvermijdelijk'. (en mag van mij ook. denk aan het elfde gebod)
maar om nou te zeggen dat je door samenwonen er openlijk voor uitkomt....béétje kort door de bocht |
ik ben niet kort door de bocht hoor..... ik zet graag dingen beetje op scherp.... als je mij beetje snapt, beetje doorhebt zou je dat wel snappen. Er zijn er hier die dat weten hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:08
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Heb ik dan gezegd dat ik geen foto's van familie in huis wil? Dacht het niet.
Ik stelde alleen de vraag (en ik parafraseer nu mezelf): Wat is het verschil tussen een afbeelding van Jezus en een familielid?
Jouw antwoord:
Wat versta jij in deze context nu onder 'anderhande beeldjes'?
Een foto is net zo goed een 'beeld', een afbeelding. Is een afbeelding van Jezus wezenlijk anders dan een foto van een dierbaar familie lid? Je kunt van beiden houden, zonder dat je de afbeelding zelf aanbid of iets dergelijks. De eer,eerbied of aanbidding gaat naar de afgebeelde persoon en niet naar de afbeelding zelf. Indien je een afbeelding van Jezus in je huis hebt, en je valt voor dit icoon in aanbidding neer, dan gaat je aanbidding naar Jezus. Het stuk hout of plastic waarop de afbeelding staat doet er dan niet veel toe .
Als mens leef je niet alleen met de geest je hebt ook een lichaam. De zintuigen van het lichaam willen, net als de geest, ook geprikkeld worden. Een afbeelding van het heilige is dan een hulpmiddel om ook het vlees onder het heilige te brengen. |
precies wat ik ook bedoel.... een icoontje is een hulpmiddel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 22:00
|
|
|
RELLOK036 schreef: | Eeeeh als je samenwoont doe je toch ook aan sex voor het huwlijk??? Of blijft het dan enkel bij het in 1 bed slapen??? |
samenwonen is toch het openlijk er voor uit komen dat je aan sex doet (voor het huwelijk) ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:40
Onderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
het kan dus ook goed gaan op een forum van iets negatiefs komt ook weer iets positiefs |
problemen zijn uitgestelde oplossingen
altijd proberen iets goeds er van te maken
ik weet nog dat er een topic was, lang geleden.....jeetje wat een gedoe, over iemand die een veel te jonge vriendin had,...... ik was net lid van CM tjonge wat een gedoe. Toen moest ik ff flink mijn gal spugen, maar wel op een positieve manier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zie nou wat er met je zeurhoekje is gebeurd Jonathan! Mooi he? |
vind t prachtig
precies zoals ik ben......ik kan mij heel duidelijk uitspreken over iets, zeker als t mij dwarszit, maar daarna kan ik ook weer lekker kletsen, desnoods uren. en vooral altijd blijven lachen
t glas is bij mij altijd minstens half vol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 19:32
|
|
|
ELOY025 schreef: | Rijd ik op een wolkenloze dag op m'n witte ros het hemelgewelf langs. Kijkend naar beneden zie ik menig fruitboompje staan. Je zou door de bomen het bos niet meer zien. Maar dan word mijn aandacht getrokken door een leuk tafreeltje en ik denk laat ik dat eens van wat dichterbij bekijken. Zo op het oog heel aantrekkelijk dus daar wil ik meer van weten. Na een tijdje geobserveerd te hebben weet ik het, daar heb ik wel een gebroken pootje voor over. Dus ik laat me van m'n ros vallen recht naar beneden. Het laatste stukje denk ik nog, dat gaat zeer doen. Beneden aangekomen, staat me daar een trampoline en word ik zo weer weggekaatst. Ik probeen me nog aan een net vast te grijpen wat daar toevallig hing. Maar net gemist, en ik denk ze doen wel veel moeite, om al die kerels uit hun tuintjes te houden. Weer terug op mijn ros neem ik de schade op en bemerk ik gelukkig alleen een gekneusde rib. Maar liver een gekneusde rib als een gebroken hart. Ik rijd weer verder langs het hemelgewelf en denk aan Adam. Wat is hij een geluksvogel geweest. Het heeft hem een rib uit z'n lijf gekost maar daarvoor kreeg hij ook wat, de mooiste vrouw van de hele wereld, zo in zijn schoot geworpen. Ik voel mijn rib, en denk, volende keer toch wat voorzichtiger benaderen. . |
hihi toppie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 18:48
Onderwerp: Wat als...
|
|
|
SUUS869 schreef: | Daar dacht ik ook aan toen ik dit topic las, maar volgens mij is de schrijver Adrian Plass wel een snell boekje, t zijn niet zoveel bladzijden |
ik heb dat boekje ooit eens gelezen....kan t niet meer vinden, jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 18:25
Onderwerp: Belachelijk
|
|
|
RIK120 schreef: | Premier van Engeland Gordon Brown, gaf vanmiddag in de auto zijn mening over een vrouw, die hij net ontmoet had. Zijn microfoon stond nog open, dat was ie vergeten. Maar hij zei iets negatiefs over die vrouw o.m. dat ze haatdragend was. Oftewel in gewoon Zaans, hij zat ff lekker te skelde.
Wat ik nou zo belachelijk vind, is dat hij dan achteraf zijn excuses daarvoor gaat aanbieden Je kunt toch niet je excuses aanbieden voor iets waarvan je overtuigd bent. Wat ik ook belachelijk vind is dat daar nieuwswaarde aan toe gekend wordt. Waarom scheldt die vrouw niet gewoon ff terug; of als zij daar geen behoefte aan heeft, geeft zij haar mening daarover....klaar over.
Vind jij ook iets belachelijk? (Wat ik vind, of iets totaal anders) schrijf het dan hier neer. |
ik begrijp wel dat hij zijn excuus daarvoor heeft aangeboden. Natuurlijk is hij ook gewoon een mens met een mening, maar hij is ook een man met een taak, verantwoording, funktie. Daarbij horen dergelijke dingen niet.
Afgelopen week had ik ook zoiets.
Ik zat al maanden te wachten op een antwoord , van iemand op mijn werk die bij een andere vestiging werkt. Van hen had ik een factuur liggen. Ik stelde deze niet betaalbaar zonder antwoord. Na maanden krijg ik de boekhouding van hen achter mij aan. Omdat ik geen antwoord krijg, mail ik de verantwoordelijke (directeur van die vestiging) van de persoon waar ik niets van hoorde. Krijg ik een opmerking terug dat ik mij moest doodschamen en dat hij kotstmisselijk werd omdat wij niet gewoon betaalden. Ik heb daar even kort op gereageerd , dat ik t een laag nivo vond om zo te reageren. Verder dat ik niet meer er over zal communiceren, maar t aan mijn directeur overliet. Na 1 uur komt de melding dat wij de factuur inderdaad niet hoeven te betalen. Maar een excuus omtrent de woorden die hij geuit had is nog niet mij ter oren gekomen.
Ik vind dus dat sommige dingen op bepaalde nivo's niet gezegd kunnen worden. En dat je, van welk nivo je ook bent, gerust je excuus mag en moet aanbieden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 07:41
|
|
|
NISHA834 schreef: | Je hebt hier wel een punt, maar je verpersoonlijkt Buddha, hoe kan hij dan een afgod zijn geworden. Dan begrijp ik die Buddhisten niet... |
ff simpel.... iedereen die boedhist is.......is GEEN christen dus satan heeft goed zijn best gedaan met dat boedisme hij heeft buddha goed geïnspireerd en de volgelingen daarna ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 22:04
|
|
|
NISHA834 schreef: | Jezus is zó heilig, kun je met geen pen uittekenen of met hout en steen uitbeelden. Je zult Hem in Zijn heerlijkheid en majesteit te kort doen. Probeer het nou eens te doen met je geloof. Wij mensen willen alles tastbaar hebben. Maar de Drie Eénheid Gods is niet uit te beelden. Want als Jezus aan jouw muur hangt, heb je maar een derde van wie God is...
Ik heb wel foto's van mijn dierbaren en die foto's zijn een herinnering aan hun. Terwijl ze nog leven hoor, begrijp me goed.
Hoe kun jij je een beeld vormen van Jezus? |
Ik heb er geen moeite mee dat mensen, een beeltenis van Jezus maken, immers door Zijn menswoording is er voor ons verlossing gekomen.
Jezus liet zichzelf ook heel tastbaar en voelbaar zien aan Thomas. Sprak daarbij dan ook de woorden, zalig zij die niet gezien hebben en toch geloven. Natuurlijk gaat t bij ons om ons geloof in de verlossing van Jezus door Zijn dood, maar dat niet alleen, het werd pas schitterend door Zijn opstanding, de overwinning op de dood, onhoudbaar voor de dood.
Natuurlijk is Hij hier niet meer, is Hij niet meer mens, maar zittende aan de rechterhand van God. Verheerlijkt.
Maar ik zie als ik een afbeelding van Jezus ziet, ja dan zie ik de mens, maar ik geloof in mijn hart in de verheerlijkte Heiland. Ik kijk daar aan voorbij, maar ga er niet aan voorbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 21:44
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Indien je geen enkele afbeelding mag maken van iets wat onder of boven in de hemel is, waarom gaf God dan zelf toestemming om de tempel te 'decoreren' met afbeeldingen van cherubijnen (=engelen). De afbeeldingen van engelen stonden zelfs op de ark van het verbond, waar de priesters ook voor knielden ! Ook de 'bronzen zee' bij de tempel bevatte afbeeldingen, namelijk 12 koperen of bronzen ossen die het geheel moesten dragen. Daarnaast was de tempel van binnen gedecoreerd met afbeeldingen van granaatappels.
Daarnaast, heeft God niet van zichzelf een afbeelding gemaakt toen HIj mens werd in de persoon Jezus Christus? Alleen al om deze reden heb ik er geen moeite mee om een afbeelding van Jezus in huis te hebben. In Jezus heeft God de mens letterlijk met zichzelf verzoend.
Afbeeldingen zijn dus niet het probleem. De Heer heeft er alleen een probleem mee indien die afbeeldingen verwijzen naar andere goden.
Het neerknielen voor afbeeldingen is ook geen afgoderij, dit wordt het alleen indien de eer die je geeft aan het afgebeelde gelijk is aan de eer die je aan God zou moeten geven. Het gaat in ieder geval dus om de houding en intenties die je hebt in je hart, niet om uiterlijkheden.
Bovendien de door jouw aangehaalde vers stelt: 'Maak geen godenbeelden', meervoud dus. Het lijkt hier volgens mij te gaan om het aanbidden van verschillende goden, zoals dat in de polytheistische godsdiensten van vroeger wel vaker voorkwam. De boodschap is duideijk: ' Aanbid niet de goden van de andere volkeren,Ik ben de enige ware God'. Door het in huis hebben van een afbeelding van Jezus kun je onmogelijk het gebod overtreden, Jezus is immers gelijk aan God. Kniel je neer in eerbied en aanbidding voor een icoon van Jezus dan gaat de eer ook naar Jezus, en niet het object zelf. Geen afgoderij dus... |
goed onderbouwd Laurens, zou t zelf niet anders willen zeggen.
God wil niet dat er ook maar de schijn van een andere god aanbeden wordt door ons. Daarom maak geen beeltenissen van die andere goden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 23:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Deze discussie neigt naar het idee dat het de schuld van Batseba was....Arme David..... |
Nou heel simpel hoor...
David kijkt een beetje in t rond ( doe ik ook wel eens ) Ziet dan een mooie vrouw ( zie ik ook wel eens ) Dan wil David weten wie het is ( wil ik dan ook misschien )
dan hoort David , dat het de vrouw van Uria is........ volgens mij moet je dan je aandacht die je op die vrouw gericht had maar laten.
Maar David deed dat niet .... en hij sliep met haar met de gevolgen van dien en de op een stapeling van zonden..... tot het verantwoordelijk zijn van de dood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:53
Onderwerp: Wat als...
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | JONATHAN890 schreef: Ding Dong ...... gaat de deurbel nou??
Shitterdeshit...zal wel weer een jehova getuige zijn. pfffffffffff.....sta ik weer een half uur met ze te kletsen.....eigenlijk helemaal geen tijd voor, ben 't terras aan t schoonspuiten. Nou ja....ff wat anders, ik ga open doen.
'Goedemorgen' zegt de man aan de deur. 'goedemorgen meneer'. Gek ...zijn ogen komen me bekend voor, of ook weer niet.... maar ze spreken me zo aan, warme liefdevolle ogen heeft die man, denk ik. 'Ik ben Jezus, wil je even vragen of je even tijd voor me hebt.' Oeps....t giert door mijn hoofd..... Jezus wil bij mij in huis komen. Wat maakt t ook uit spreekt mijn gevoel, Hij is welkom, altijd, ik verlang zo naar Zijn komst en...nu is Hij er. Maar toch.... liggen er dingen die Hij niet mag zien? hm....volgens mij niet. 'Goed hoor...graag zelfs...fijn.... ben wel erg verwonderd, U hier' 'Ja Johan, ik wil altijd in jouw huis zijn, dat weet je toch?' zegt Hij. 'Natuurlijk weet ik dat, dat heeft u toch altijd gezegd, en ik veel gevraagd'
Tijdens het koffie zetten, hoor ik dat Jezus door mijn woonkamer slentert. Ik hoor Hem vragen, 'mag ik even in je CD's kijken?'. Van mij mag het. Ik hoor hem weer zeggen 'tjonge Johan, veel gospel CD's, luister je die veel? Ik zie ook wat onbekendere muziek, nooit gehoord, weet je Johan, veel van die gospel muziek, stijgt op tot in de Hemel, dan horen wij er ook stukkies van. Maar die andere muziek ken ik niet.' 'het is goed hoor Jezus, niets mis mee, gewoon muziek met wat liefdesliedjes'. 'Oh...dan is t goed hoor, ik hou niet van muziek, waarin de duivel wordt aanbeden enzovoort', zegt hij. 'Heb ik ook niet meer Jezus, tijd geleden paar weggedaan, waar ik niet meer naar kon luisteren' 'Die boekenkast, mag ik daar ook in neuzen?' vraagt hij nu. 'Ja hoor, dat mag U' Een paar boeken kijkt Hij snel in, anderen legt Hij weer opzij, anderen bekijkt Hij geïnteresseerd. Zou Hij moeite hebben met wat boeken die ik gelezen heb, denk ik. Nee, Hij zegt niets en gaat weer op de bank zitten. 'Johan, mag ik je wat vragen?' zegt Hij. 'Ja hoor Heer, dat mag' zeg ik. 'Een paar van je boeken heb je volgens mij nog nooit gelezen. Die heb ik door anderen aan jou laten geven, omdat ik je daardoor dingen wilde vertellen. Waarom heb je er niets mee gedaan?'
Ik slik even.... Jezus heeft mij dingen willen laten zien, en ik heb er niets mee gedaan. 'Ik heb ze weggelegd en niet meer aan gedacht' verontschuldig ik me. 'Jammer' zegt Hij 'had je veel aan gehad, nu ben je er een beetje doorheen gegaan, terwijl ik je had willen leren, te vertrouwen, te luisteren naar mijn woord. Ik had je echt veel willen zeggen'
Tijdens het koffie drinken, kijkt Hij mij aan en glimlacht. 'Je zit er aan te denken hè, van die boeken?' 'Ja Heer, ik zal voortaan wat meer tijd aan besteden' 'Lees eerst dat boek maar wat op tafel ligt, Johan' Hij wijst naar t boek God speelt geen enkele rol in mijn leven, Hij is de regisseur. Ja daar ben ik aan begonnen. 'Als je dat uit hebt, kies je maar een volgende uit. Ik zal je wel laten voelen, welke'
'Vind je t erg dat we nog even samen bidden' zegt Hij, 'Ik hoor je zo weinig, vind dat jammer, ik wil graag met je praten' Weer moet ik mij verontschuldigen. Tijdens het bidden, voel ik een rust door mij heen gaan, die ik veel te weinig voel. Na het bidden, zegt Hij 'zie je nou Johan, dat ik zo dichtbij je bent in het gebed? ' 'Ja Heer, ik zal meer tijd voor U nemen'
Dan staat Hij op en zegt dat Hij weer verder gaat. Ik wil Hem een hand geven, maar Hij slaat zijn armen om mij heen en zegt 'Toch moet je weten Johan, dat Ik veel van je hou'
De deur gaat dicht en ik ga zitten, ben sprakeloos, maar blij, en weet ook dat Hij er altijd is, ook als ik de tijd soms niet neem.
Heel mooi Johan....... |
ik heb je niet eens bedankt.... maar doe t toch een keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:49
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
MARISKA601 schreef: | in sommige winkels kom je ook hokjes tegen. |
hier op CM heb je ook hokjes
en als ik iemand lees in zijn reacties dan merk je ook gauw of diegene in hokjes denkt
en ik scan zelf ook wel eens in wat voor hokje die ander zit
maar ik hou van hokjes met doorgeef luikjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:47
Onderwerp: Ik vraag me wel eens af
|
|
|
HENK710 schreef: | Laat dat briefje ook zeker bij tijd en wijle zien...al is het maar bij stukjes... En nee, dat hoeft niet zomaar bij iedereen. Zoek de mensen bij wie je het vertrouwd vindt... |
ben niet zo direct op zoek... aan 1 kant bevalt mijn leven nu juist best wel goed. andere kant wil echter soms actie.... per direct graag .... maar ik ben anderzijds heel voorzichtig, geen behoefte aan teleurstelling
En wat komt....dat komt..... en dan vervallen vanzelf allerlei grenzen enz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:24
Onderwerp: Ik vraag me wel eens af
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Jonathan,
Kansen verspeelt hebben zo moet je het denk ik niet zien want God heeft voor alles Zijn tijd......... Ik zou tegen je willen zeggen leg het bij God neer en bid er voor God weet het beste wat je nodig hebt en wanneer!
Gods zegen,
Groetjes Peacedove |
dat weet ik.... doe ik ook.... maar soms zou je t briefje met mijn levensweg wel een heeeeeel even in willen zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
vandaag eens gewoon iets gewoons
witlof (was ik vroeger helemaal uit mn doen van, totdat ik de tomatenketchup erbij deed) paar aardappels en een karbonaadje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | Misschien moeten we meer haaien uitzetten in de binnenwateren... |
lijkt me gaaf..... iets dikker lijntje op mijn molen in de buurt van een boom me aanlijnen, hengel ook weer aanlijnen aan een gordel. Mega stuk vlees aan de haak....en dan een haai pakken mega gevecht mee voeren en dan een haai van 3mtr of zo uit t water halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 18:54
Onderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...
|
|
|
NISHA834 schreef: | Regelmatig kom ik het woordje eerlijkheid tegen in profielen. En als je dan een poosje mailt, en contact hebt met die persoon, blijkt hij (in mijn geval...) helemaal niet eerlijk te zijn...
Is het angst? Onzekerheid? Wantrouwen?
Wie herkent dit? |
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op zondag 23 mei 2010, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 18:49
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb een tegenvraag,mag dat?
Wat hebben jullie voor chr.spullen in huis? Ik heb diverse oude bijbelprenten/aquarelletjes hangen(je kent het wel,die vooroorlogse huisvlijt dingetjes),Franse christelijke almanak frontjes uit begin vorige eeuw en een mooi kruis......het doel?Nou ja,je kunt een anti-vloek bordje ophangen of het duidelijk maken met een mooie bijbeltekst. Maar! Bijna al dit is van origine RK en dat ben ik niet......de (soms grappig bedoelde)prullaria uit de evangelische boekhandel vind ik foeilelijk,sorry
Vertel me eens,ben ik ook verkeerd bezig?Je mag met ja antwoorden hoor |
ik heb een paar icoontjes, gekocht in Griekenland. Verder nog een rozenkrans ketting, ook uit Griekenland Verder wat kaarsen met een Jezus opdruk ik draag een gouden ketting met een kruis
Met kruisen MET een lijdende Christus eraan, heb ik wat moeite. Voor mij is de Heer opgestaan, maar een Katholiek denkt daar anders over, daarom daar vaak een Christus AAN het kruis. Ik respecteer dat.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|