Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge jonge, die goeie tips van Visser . Spoel maar door de plee. |
heeft ze al gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Is dat een geheime taal of een vloek? |
is toch gewoon leesbaar, zou hetzelfde zeggen Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:20
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ga je hem per opbod verkopen moeten we topic maken, forumverkoop Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:06
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nog ongeveer 102 keer slapen en dan begint het sinterklaasjournaal weer.
Ik ben eens benieuwd wat er ondertussen met Baby-Piet is gebeurd. Wie zou er nu als verstekeling aan boord zitten? Hond-Piet, misschien? |
willen we wel weten hoeveel nachtjes we nog moeten slapen voordat het sinterklaasjournaal weer begint
ik wil eerst nog zomervakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 13:43
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach Visser, het is altijd wat met de vrouwen van tegenwoordig. Ze hebben ook altijd zo van die aparte redenen om hun raar gedrag te verantwoorden... |
tsssssssss zeg was de zon daar ook al aanwezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 12:35
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet echt niet wat Sus bedoelde hoor met die fantasie. Het relaas is gebaseerd op waar gebeurde feiten.
Neen hoor, dat bovenste stukje ivm de boodschappen en strijk was maar een plaagje. We hebben wel bolletjes (ik wist niet wat was) gekocht bij de AH. Ondertussen (en dit is geen plaagje) kon ik bij de bliepmiep eens informeren of ze Sus kende én of Sus zich wel netjes gedroeg in de winkel. Alles leek in orde te zijn. Sus is een voorbeeldige klant. |
hoezo sociale controle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 23:43
Onderwerp: BIDDEN VOOR DAVID
|
|
|
INEKE155 schreef: | Hallo ''In Schotland ben ik in contact gekomen met een drugsverslaafde jonge man en heb vriendschap met hem gesloten Willen jullie voor ons en hem bidden?Voor ons dat ons contact mag uitbreiden naar iets vertrouwelijks ,voor hem dat hij af wil gaan kicken Ik weet al een plek voor hem waar hij zo naar toe kan.Hij heeft moeite met de periode van niet vrij zijn,die erbij hoort.Dat God zijn hart mag raken ,dat is mijn grootste wens,want dan komt alles goed met hem,alvast bedankt Gods zegen ,Ineke |
hee Ineke,
ik zal voor jullie bidden vanavond!! hoop dat alles goed komt voor nu en de toekomst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 20:22
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
MARY052 schreef: | Hij keek nog es naar Carla, sprak ze nu de waarheid of had ze hem voor de gek? Hij wist niet wat hij er van moest denken. "Carla, zeg het nu es eerlijk......is Peter echt je stiefvader of maak je maar een grapje??" Carla zei:... |
waarom zou ik een grapje daar over maken Bernard. Peter is echt mijn stiefvader. Luister...............................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 17:25
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | sow zjaloerz...heh... ....heeft Visser lievelingetjes....dus!!! Vind k niet kunnen ...Visser!! |
morgen krijg jij wat hoor, maar vandaag hadden we het hier ff nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tuurlijk het zal Zeeland weer eens niet zijn Hij probeert hier wel zijn best te doen erdoor te komen, maar Visser is nog te hebberig denk |
hier hebben we al wat van de zon van Visser gekregen, dus weet ff weer hoe de zon eruit ziet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 14:14
Onderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Wij kunnen dit niet bevatten, dat Hij Zich met volle Overgave als Slachtoffer voor onze zonden heeft gegeven, De Reine, Die nooit geen zonde heeft gekend en gedaan is zonde voor ons geworden en Hij heeft geleerd(moest Hij leren dan?) wat gehoorzaamheid aan de Wil van Zijn Vader in alleswas , door alles te ondergaan wat wij als mens kunnen ondergaan, ja tot de dood toe, vrijwillig, maar wat heeft Hij gestreden of die beker aan Hem mocht voorbijgaan, als mens bloed en tranen gezweten en niet zo maar even geboren, gestorven en begraven, daar zit 33 jaar zwaar chronisch lijden in... en dat allemaal voor ons en onze zonden... Zullen wij dan nog in die zonden blijven doorgaan, roddel, laster, egoïsme, haat en jaloezie, waarvoor Hij heeft willen("moeten") sterven, neen toch, dan verergeren wij het lijden van Christus en zetten het voort en daarom roept de Schrift op; "Weest heilg. want Ik ben heilig!"En dat wil de Heilige Geest werken in onze harten, meer en meer Hem gelijkvormig te worden en het oude doen en laten, afleggen.. |
Geloof niet dat we zijn lijden verergeren, Christus heeft al voor al onze zonden geleden, dus kunnen de zonden die we nu doen, niet het lijden verergeren. Hij heeft ten volle geleden, dus ook voor alles wat we nu doen, anders zou Zijn offer niet voldoende zijn geweest en dat was het wel. Voor ons is alleen de opdracht om te leven zoals God dat van ons wil, maar God weet evengoed dat we zondige mensen zijn en elk moment weer zondigen. Maar we moeten strijden tegen de verkeerde dingen, en de ene keer lukt dat en de andere keer niet. Als we zondigen, dan zondigen we niet goedkoop er is zwaar voor betaald.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 12:21
|
|
|
wist wel dat de zon daar weer érgens was , kijk wel via je link naar de zon oke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 11:15
Onderwerp: Incidenteel en eenmalig!
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook zo mooi...Yelnin....
Kreeg betekenis nadat wij een levenloos geboren kindje kregen in 1984... En toch??? Zo wonderlijk...dat nieuwe leven...in de moederschoot!!!!! |
weet wat je bedoelt, zelf meerdere keren meegemaakt, maar heb het vooral gevoeld nadat ik zelf door artsen was opgegeven, die op grond van hun weten zeggen dat je het niet overleeft en toch is er Een Ander die je dagen heeft geteld en heeft bepaald hoeveel jaar je hebt te leven. Pas dan dringt de betekenis van deze psalm tot je door. Zo'n machtig Vader te hebben zo'n grote God die elke dag voor je zorgt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 11:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oeps...lag iedereen er al veel vroeger in dan ik....dus kon ik niet meeslapen...(Had een verjaardag...70 km verderop)
Maar weet je...ik mag zo graag nog even laat in alle stilte van de nacht...mijn dag overdenken...
Maar mag ik gelukkig weer zeggen...
Hij overlaat mij dag aan dag...met Zijne gunstbewijzen... Maar het ging over het weer he??? Koud..hier in Zeeland, maar gelukkig geen regen van betekenis...paar druppies. Maandag weer mooier weer...ik gun het iedereen die vakantie krijgt..of nog heeft, maar ik had ook zo graag een zonnetje MEER gehad. Maandag weer aan de arbeid...het zij zo.... |
Stuur maandag wel wat zon naar je toe als ik uitgeslapen ben, mijn bed ligt zoooo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 11:01
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, inderdaad...en mijn Floshke kan daar niet zo goed tegen... |
gevoelige, je-weet-wel-dinges-kat
Doe de groeten maar aan Floshke van Sheila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 23:06
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Mag ik mee doen.......heerlijk lang slapen??
Ben daar nu wel aan toe. |
mag van mij hoor, bij deze alle slapers uitgenodigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:30
|
|
|
IESJE369 schreef: | Nou, hij is toch mijn stiefvader! |
de wereld stuiterde voor de zoveelste keer in elkaar voor Bernhard. Carla de stiefdochter van Peter................................ hoe was dat mogelijk dat hij dat nooit gemerkt had??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze willen graag 30 graden met hun huwelijk Ken Sjaak lekker zweten in zijn pak Dus dient het t/m september zonnig te zijn |
Nog paar maand zomer voor de boeg dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:25
|
|
|
IESJE369 schreef: | Ja...., ik begrijp dat dit voor jou een verassing is, maar.... | Voordat ik ziek werd heb ik het van Peter ( de baas) gehoord. Hij heeft het er met mij over gehad dat hij jou wilde ontslaan.
Bernhard keek haar verbijsterd aan................................ huh, waarom zou Peter dit met Carla hebben besproken vroeg hij zich af.
Carla, maar vertel eens, waarom heeft Peter jou op de hoogte gesteld van mijn ontslag?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:18
Onderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven
|
|
|
ROADY641 schreef: | Inderdaad, we moeten onszelf spiegelen.... Maar waaraan dan? En wat is de referentie? Wie zegt wat goed is, en wat fout is? |
spiegelen aan de wet van God. Heb God lief boven alles en de naaste als jezelf. En neem de Bijbel als leidraad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:06
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vermoed dat Intertoys inmiddels volledig uitverkocht is....Alle knuffels zijn aangeschaft door CM leden.... |
Alleen maar goed voor de economie he.
Maar van mij een cyberknuf hoor Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:03
|
|
|
Veel te koud nu, tijd om in bed te liggen, lekker warm en pas eruit komen als de zon volop schijnt. Maybe een lange slaapsessie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:55
|
|
|
Psalm 139 vind ik zooo geweldig:
Here, U doorgrondt en kent mij; U kent mijn zitten en mijn opstaan, U verstaat van verre mijn gedachten; U onderzoekt mijn gaan en mijn liggen, met al mijn wegen bent U vertrouwd. Want er is geen woord op mijn tong, of, zie, HERE U kent het volkomen; U omgeeft mij van achteren en van voren en U legt Uw hand op mij. Het begrijpen is mij te wonderbaar, te verheven, ik kan er niet bij.
Waarheen zou ik gaan voor uw Geest, waarheen vluchten voor uw aangezicht? Steeg ik ten hemel - U bent daar, of maakte ik het dodenrijk tot mijn sponde - U bent er; nam ik vleugels van de dageraad, ging ik wonen aan het uiterste van de zee, ook daar zou Uw hand mij geleiden, Uw rechterhand mij vastgrijpen. Zei ik: Duisternis mag mij overvallen, dan is de nachte een licht om mij heen; zelfs de duisternis verbergt niet voor U, maar de nacht licht als de dag, de duisternis is als het licht.
Want U hebt mijn nieren gevormd, mij in de schoot van mijn moeder geweven. Ik loof U , omdat ik gans wonderbaar ben toebereid, wonderbaar zijn uw werken; mijn ziel weet dat heel goed. Mijn gebeente was voor U niet verborgen, toen ik in het verborgene gemaakt werd, gewrocht in de diepten van het aardrijk; Uw ogen zagen mijn vormeloos begin; in uw boek waren zij alle opgeschreven, de dagen, die geformeerd zouden worden, toen nog geen daarvan bestond. Hoe kostelijk zijn mij uw gedachten, o God hoe overweldigend is haar getal, Wilde ik ze tellen, zij zijn talrijker dan het zand; als ik ontwaak, dan ben ik nog bij U!!!
Ons hele leven van begin tot eind veilig in Gods Vaderhand. Wat is de mens............................... zonder zo'n Vader
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...en dat is het nu....
Ik stond nog veel langer alleen.... Welnee...ik voelde me ondanks alles juist niet ALLEEN....
Hij droeg mij...door alles heen....
Ik werd gedragen als op vleugelen van een arend... Of ik nooit moedeloos was??? Jazeker...maar dat was ook mijn ongeduld... Overal kwam ik doorheen.... Omdat ik zelf zo dapper was...??? O nee....(jantje ongeduld) Door U...door U alleen....
(Pas na deze verstond ik het) |
o, zo waar, mee eens. God laat je nooit in de steek ook al doen anderen dat wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:30
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
nog een week werken en dan pas vakantie en daarna........................................................................ worden we aan handen en voeten gebonden aan de regels van de gemeente. pffff, geen vooruitzicht, maybe kunnen we de tijd nog terugdraaien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:04
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Om wat in het leven te bereiken, moet je je soms ergens overheen zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een winterslaap houden? |
ai, dan moet ik nog tot de winter wachten, maak er dan zomerslaap van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:27
|
|
|
Slechtste moment, eerder slechtste dag Waarom kun je sommige dagen niet overslaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 21:46
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een kat in het nauw maakt gekke sprongen. |
nou de babypoes waar ik nu twee week op ga passen ook, tsss, niet te geloven zit overal en nergens
|
|
Naar boven |
|
|