Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:34
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
DANIEL777 schreef: | zal ik toch eerst motte wachte dat mijn abo is afgelope |
des te groter zijn je afkickverschijnselen! sterkte gewenst als het zover is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:31
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Is dat mogelijk dan? |
probeer het eens. leg jezelf een Cm-verbod van een week op. gegarandeerd dat je na 2 dagen met trillende handen en een verwilderde blik in je ogen op de bank zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | zolang nog??
|
nou ja, laat hem even uitrusten van zijn vakantie, he....
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 25 juli 2010, 11:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:50
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ah joh....dit is grootspraak, Jonathan is zwaar verslaafd aan CM, weet je toch? Wedje doen dat tie terugkomt? |
gezien het feit dat mensen het maximaal 11 dagen zonder CM uit kunnen houden (he, Susanne ), zie ik 'm na zijn vakantie wel weer terugkomen.
ik geef 'm 2 weken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 09:43
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
heel verstandig dat je 'bij leven' de dingen al geregeld hebt, of in elk geval een adressenlijst hebt. toen mijn oma (van vaders kant), opa (van moeders kant) en mijn vader in nog geen 2 jaar tijd overleden, was het heel handig dat we een lijst met adressen van familie/kennissen/omwonenden hadden. achteraf gezien vind ik het jammer dat mijn oma gecremeerd is, je kan niet 'even bij haar langs' gaan. mijn grootouders van moeders kant en vader liggen op dezelfde begraafplaats in Baarn begraven.
voor mijzelf laat ik het afhangen van mijn situatie: als ik alleen blijf (wat ik niet hoop), ligt een crematie meer voor de hand, dan wanneer ik nabestaanden (partner/kinders) heb. ik merk aan mezelf dat het voor nabestaanden prettig is als ze nog eens langs het graf van hun geliefde (partner/vader/moeder) kunnen gaan, als de behoefte er is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 00:03
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | slaap lekker Grif! Laat je even weten of Muis er nog is en of ze bij je komt wonen??
|
ik kan er maandag pas wat van zeggen, morgen is de toko voor dit soort zaken gesloten. ik hou je op de hoogte.
voor straks: slaap lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 00:00
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | mijn favo hé... op kamertemperatuur..even laten ademen...mjammie |
'k geloof niet dat-ie 't zo bedoelt...
mannenpraat, he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:55
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | pak ik even een lekkere rooie... |
ah, het café is geopend, zie ik
om te voorkomen dat het ongezellig wordt, duik ik mijn bed in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:35
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | vaudje...nog te veel met mijn werk bezig denk ik
hoogwerkers, hijskranen en steigers.....soepkip |
zet die knop om! je hebt vakantie, soepkip!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:31
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | haaaa....ik ben de grootste steiger |
hoeveel meter (steiger) ben je dan? ('n steiger is zo'n ding waar de buitenschilder op staat
n.b.: stIJger is wat meer van toepassing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zal ik het plaatje bij mijn profiel zetten? Of wordt het dan te verwarrend voor iedereen? |
van mij mag je, Mris.
ik zal maandag eens informeren of ze er nog is.
ondanks de gebruiksaanwijzing (blaasgruis) lijkt 't me gezellig om weer een poezebeest in huis te hebben. ben wel benieuwd of en zo ja hoe het accordeert met de hond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:52
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Zucht....... vandaag mijn tickets opgehaald
vertrek 05.10uur......aankomst 9.45 uur. 2½uur vooraf op schiphol zijn dat wordt nachtbraken
terug om 22.30uur vliegen.....in nederland weer om 1uur...koffers om 2uur, thuis om 2uur....weer nachtbraken.
Wel ECHT 11 dagen in Griekenland, dat wel.
Maar mijn broertje wil mij wegbrengen en weer halen....ach ga ik hem maar niet aandoen. Hij is net als ik....ja zeggen en niet over nadenken. Altijd voor anderen klaarstaan. Zo maar ff een lang-parkeer plekkie regelen op schiphol. |
beter zo dan dat je aan het einde van je 1e vakantiedag hier vertrekt en aan het begin van je laatste vakantiedag dáár weggaat. dan betaal je voor 11, maar effectief zit je er maar 9....kassa!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:37
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tja, Griffin, dit is een vingerwijzing, deze kat is bestemd voor jou !
Leuk hoor Maris, dat Griffin dit speciaal doet voor jou, wat een schatje!! |
ja, want 'toeval' schijnt niet te bestaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Leuk dat die poes zo heet... ....naar mij vernoemd?...... |
ik heb geen idee. met een leeftijd van net 1 jaar (en dan nu al in 't asiel....'t moet niet gekker worden!) zou dat maar zo kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:16
|
|
|
over oude katten gesproken:
mijn kat (in schildpad-print) Bobbie verdween in oktober vorig jaar, na een dag met vreselijk onweer. terugrekenend besefte ik me dat ik 'm 10 jaar heb gehad. hij was 'al' 8 toen ik hem overnam van een goede kennis van mijn moeder. m'n kat is dus bijna 19! jaar geworden. en ja, het werkte wonderwel, samen met de p el. die kwam namelijk toen ze 3 maanden was (toen was mijn kat inmiddels al 16) en qua formaat even groot als de kat.
ik zit er nu wel weer over te denken om een kat te nemen. ik heb bij het asiel Crailoo, hier om de hoek (www.dierenasiel.net) een lief (op de foto, althans) poezebeest gezien, luisterend naar de liefkozende naam Muis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 12:28
Onderwerp: ziekenhuis
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | iedereen erg bedankt, ik ben ondertussen net thuis. Oudste komt zo met zn papa mee hier naar toe. Heb ik even de tijd om wat op te ruimen en een lekker plekkie voor 'm te maken op de bank
het is goed gegaan, dank jullie wel voor jullie gedachten!! |
he, wat jammer dat ik dit topic nu pas lees.
verwen je kereltjes maar lekker!
(dat is aan jou wel besteed)
en neem zelf ook een (1) ijsje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 13:40
Onderwerp: Een nieuw huisje
|
|
|
hmm...misschien toch wel een gevalletje 'huurcommissie' misschien? (www.huurcommissie.nl). ze kunnen wel een uitspraak doen in geval van (o.a.): ernstige onderhoudsgebreken. een haperende lift lijkt me een ernstig onderhoudsgebrek.
de bewoners/huurderscommissie in jouw complex is ook geen knip voor de neus waard. ze hebben er tenslotte zelf baat bij dat de tent goed loopt, he. (want: minder klachten)
wat eventueel ook nog zou kunnen: het complex staat op de nominatie om gesloopt te worden, tussen nu en 10 jaar. in elk geval is het (wat dit betreft) een flut-corporatie.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 22 juli 2010, 13:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 13:17
Onderwerp: Een nieuw huisje
|
|
|
elke zichzelf respecterende woningcorporatie zorgt ervoor dat zijn/haar spullen in orde zijn. elke zichzelf respecterende 'liftenboer' zorgt ervoor dat zijn spullen in orde zijn en dat het zo storingsvrij mogelijk werkt. enig idee hoe lang het complex er staat? zelf heb ik bij een woningcorporatie in Hilversum gewerkt en we hadden 3 liften die (met de originele schakelkast uit 1977) tot aan 2002 heeft gedraaid, met dank aan de kundigheid (en kunst- en vliegwerk) van de monteur. de monteur presteerde het namelijk om de liften draaiende te houden tot 5 jaar na productiestop (en dus ook leverinsstop) van de onderdelen. toen was de boel echt 'op' en werd het allemaal vervangen.
als het goed is heeft de woningcorp. een onderhoudscontract met de liftenboer (er zal waarschijnlijk wel een stickertje in/bij de lift geplakt zijn, wie je moet bellen in geval van nood). bovendien worden alle liften om de 1,5 jaar gekeurd door het Liftinstituut. van de keuringsdatum wordt een stickertje (zilverkleurig) geplakt in de liftkooi (dat bakkie waar je in staat als je naar boven/beneden gaat (als-ie werkt)) met de einddatum van de geldigheidsduur.
is er in het complex een huismeester of bewoners/huurderscommissie? misschien dat die eens een dikke klacht neer kunnen leggen bij de woningcorp. ik weet niet of je servicekosten betaalt, maar je zou eens kunnen kijken of daar een bedrag in zit voor 'onderhoud lift'. zo ja, dan zou je eens kunnen uitrekenen wat jullie met z'n allen aan lift-onderhoud betalen... heeft de woningcorp. geen wijkopzichter danwel woning-inspecteur die je (rechtstreeks) kan bellen?
het niet-functioneren van een lift is een beperking van je woongenot, vooral in jouw situatie. (en begin nou niet te mieren dat je niet lastig wil zijn! dit hoort gewoon bij je woongenot.) een lift moet het gewoon doen! punt uit!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 22 juli 2010, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 09:40
Onderwerp: 400 euro
|
|
|
't idee is goed, alleen zal het voor de NL overheid te simpel zijn, DUS wordt het hier niet ingevoerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 20:45
Onderwerp: je lichaam een tempel
|
|
|
en wat te denken van je TEgoed bij de bank (indien van toepassing)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:25
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | pas maar op Grif, voordat je het weet ben je een slijmbal |
oh ja....dat wil je ook niet meemaken, he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:22
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | *loopt weer terug naar de lap en geeft Griffin een trap onder de kont*
|
AUW, JOH!
Nou he'k een zere kont!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:17
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nope! Maar heb straks wel een afspraak dus zal toch moeten... geef jij me ff een schop onder de kont, krijg je er eentje terug van me |
HUP, in de benen, jij!
ik moet er zo ook weer uit voor 't tweede deel van m'n gebroken dienst, gelukkig niet te lang (retourtje Huizen-Bijlmer en een enkeltje Huizen/Bussum/Hilversum). en daarna: heerlijk luieren op de bank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:10
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Niet vooruit te branden vandaag! |
jij ook al niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 12:20
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | te weinig genieten
|
dat is foute boel, want in strijd met het 11e gebod.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:49
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | dat je er toch wel zult zijn? | ehm...nope (werk gaat voor 't meisje )
MARIEKE897 schreef: | dat je niet echt vermoeiend overkomt | ehm...dan ken je me nog niet
MARIEKE897 schreef: | dat vrouwen het echt leuk vinden als je baard er een keer af gaat? | ehm....specifieker?
MARIEKE897 schreef: | eh.....acceptatie? |
nou, dat zal me een feest zijn
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 21 juli 2010, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:32
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ieuw, bbqen op de WC? Wie helpt deze arme man aan een fatsoenlijk adres voor de BBQ? |
dat IS een fatsoenlijk adres voor een BBQ (je weet namelijk niet welke straatnaam achter de W.C. staat hint: het is hier op 5 minuten fietsen vandaan, dus zoek maar uit waar ik vanavond zit. deze opmerking was om even onaardig (proberen) te doen)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 18 juli 2010, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|