ChristianMatch

Forum

Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 ... 49 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 14:36
BerichtOnderwerp: Té tolerant?

[quote=LIESBETH326]Tolerantie tussen christenen en de seculiere maatschappij is een item, tolerantie tussen christenen onderling ook...

[quote=CROSSROAD317]Mee eens Liesbeth, de "dooddoeners" maken je monddood, ontnemen je het recht om te zeggen waar het op staat.
En onder christenen is dit helemaal erg, oordeelt niet ..... met het zwaard waarmee ....., en ondertussen kan het kwaad welig tieren.
Het gebeurt vaak dat als je vanuit je geloofsbeleving "christenen" aanspreekt dat ze op achterste benen gaan staan, want dan kom je aan het geweten.
Als ik naar mezelf kijk dan denk ik soms wel eens, "laat ik maar niets zeggen, om de lieve vrede te bewaren". Verstandig NEE !!!!

ben t helemaal met jullie eens.
ik denk dat tolerantie en acceptatie verzandt is tot een vorm van humanisme,die niet humaan meer is;zo menslievend dat je alles maar goed moet vinden en als je die ander maar voldoende in zijn waarde laat en een aai over z'n bolletje geeft dan kom je er wel.en dan kom je idd bij de kreet God is liefde,die te pas en te onpas gebruikt wordt.
En dan.....?wordt alles tegenwoordigmaar bedekt onder die liefde oftewel t humanisme;nou dan krijg je daaronder dus dan die rottende puinhoop en dan zit je daar mooi mee te kijken.(zachte heelmeesters maken stinkende wonden)en wat krijg je dan;
conclusie mensen die niet meer weten waar ze aan toe zijn,waar hun houvast is;mensen die blijven zondigen en dus hun doel in God op deze aarde missen.
Gods woord wordt dan mijns inziens ontkracht en geeft weinig hoop omdat de mens niet wil horen dat ie zwak of zondig bezig is,men zet dan deuren open waarvan men niet beseft dat men de boze een voet geeft.
medegelovigen gaan idd steigeren zo van ;wie ben jij dat jij dat tegen mij durft te zeggen.bla bla bla
ook ik heb gesteigerd maar als je dan eerlijk in Gods woord gaat onderzoeken besef je diep in je hart dat die ander gedeeltelijk of geheel gelijk had
dan denk ik als we een kind opvoeden geven we het ook straf als het ons inziens niet goed gaat ,we doen dat uit liefde om t kind op t rechte spoor te houden en willen t beste ,houden we daarom niet of minder van hen;.....Nee integendeel.
ik denk dan ;je houd van je naaste en wilt in bewogenheid een ieder op Gods weg wijzen.
als dit betekend dat je dan moet waarschuwen of vemanen op grond van Gods woord dan denk ik dat dit zeker onze medeverantwoording is naar onze naaste.
een discussie is dan ook niet verkeerd;recht door zee maar zeker niet liefdeloos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:14
BerichtOnderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 29 april 2010, 09:22
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:12
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

vanavond maak ik chinese mie met kip zoetzuur en roerbakgroentes
zijn de kids ook weer blij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 01:36
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

t licht is uitgedaan dus nu slapen Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 20:14

IMRE695 schreef:
Afblussen met rode wijn! Verliefde smiley

dat doe ik vanavond wel als de kids in bed liggen,ff ontspannen en tot rust komen,is t meteen een slaapmutsje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 20:11

IMRE695 schreef:
Wat erg! Verraste, verbaasde smiley Hoe is de brand ontstaan?

een gaspit op verkeerde plaats aangezet nl onder de glasplaat naast de andere 2 pitten,waart ik reeds pannen op had
glasplaat is wel vuurvast maar niet vlamvast dus te heet en daar stond de frietpan nog op die smolt aan de onderkant,en toen knalde de glasplaat kappot en vloog de rest in de fik,ik stond erbij dus verder in de keuken niks aan de hand.gas uit en snel geblust
ook vlees weggooien vlogen de glassplinters nl ook in.
alleeen heb ik nu geen grote frietpan meer Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 19:39

niet veel, Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley

de boel in de hens Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 19:37

Brand in de keuken!!!! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

glasplaat gesprongern,duizende stukjes glas,ook in de vleespan,weg vlees dus, Geschokte, onthutste smiley
frietpan gesmolten en in de hens Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
gewoon een puinzooi dus fff Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

zoiets moet mij dus weer eens overkomen Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 26 april 2010, 19:38
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 19:31
BerichtOnderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar

CROSSROAD317 schreef:
Jij bent honden/kattenfluisteraar??
Geef een pup of kitten de keuze tussen leven in de vrije natuur of tussen 4 muren te "mogen" leven ..... Nu zijn ze afhankelijk van "hoeveel zin vrouwtje heeft om me uit te laten" (Jippii ik ben al 20 minuten in de vrije natuur geweest Gefrustreerde smiley )

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen als ik mijn kleintje in de natuur zet wordt ze opgevreten door een havik of buizerd die denkt dat ze een konijntje is,ze heet al niet voor niets een kaninchen.
en mijn hondjes mogen iedere dag mee naar buiten voor meer dan 20 min. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt weer of geen weer.
en ook in de tuin wanneer ze maar willen.maar toen t winter was lagen ze liever in hun mandjes tegen de verwarming aan Twijfelende smiley
en steeds op tijd voldoende eten drinken en lekkernijen en heel veel knuffeltjes en als ze ziek zijn hebben ze hun eigen dokter,ze worden zoooo goed verzorgd,ze zouden niet anders meer willen anders zouden ze niet steeds naar hun baasjes komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
heb ik nu genoeg gezeurd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 09:14
BerichtOnderwerp: Buddha beeld

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:50
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 09:13
BerichtOnderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar

zal ik ff een paar teiltjes neerzetten Clown smiley

\___/ \____/ \_____/ \______/\_________/ Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley

\___________________/ Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley

zou t zo genoeg zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 09:09

goede morgen
en een ieder een fijne en gezegende zondag toegewenst

ik ben al aan t bakken voor bij de koffie na de dienst Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 25 april 2010, 09:10
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 01:52

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 01:47

WILLIE400 schreef:
Grace het is wat cru maar wel een idee
stembandjes knippen? Clown smiley Knipoog smiley

mag ik niet maris Twijfelende smiley
t beestje is niet van mij he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
moet t ff een weekje volhouden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 01:44

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:59

HENK710 schreef:
Was het zo'n grote lap dan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Of had je nog leertjes nodig als bandenplakkers? Clown smiley

bij ons is een leer ook een ladder henk hahaha
zet em daarom maar in de schuur Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:57

ROBBEDOES873 schreef:
Waar het mij omgaat Grace is dat ik enkel een vraag heb gesteld...
En vervolgens word er gedaan of ik men hele huis vol budsha's heb staan en af glij en weet ik het al niet meer, Daar ben ik zat van...
Ik stelde enkel een vraag omdat ik die beelden overal tegen kom,
En als men goed zou lezen wat zeer moeilijk is ik weet dan zou men kunnen weten dat ik ook niet van plan ben er 1 te kopen of wat dan ook maar...

ik ben het met je eens does dat men idd het niet meteen op de persoon moet spelen maar merk ook dat sommigen het meteen als een aanval ervaren.
en ik geloof idd niet dat jij meteen van je geloof valt,daarvoor kom je bij mij te eerlijk over
ik vind het altijd jammer dat discussies zo uitlopen.zie ook mijn stukje reactie op maris haar topic
gr.Grace
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:48
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

CARIEN982 schreef:
Ik geef iedereen een vette knuffel Kussende smiley omdat ik hier weg ga. Huilende smiley, smiley in tranen
Maar ik vond het heel gezellig met jullie,
hebter ook van genoten in de chat. Lachende smiley

Groetjes en tot ??? Knipoog smiley

Carien. Kussende smiley

een dikke knuffel terug Lachende smiley
en hopenlijk tot snel ziens evt na je zomerstop Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:36

IMRE695 schreef:
Eh..... muilkorven? Gefrustreerde smiley

zulke kleine muilkorfjes bestaan niet helaas
en die zijn voor de bijters niet voor de keffers Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:34

lieve mensen
het valt me op dat er weer behoorlijk naar sola uitgehaald word terwijl zij ook gewoon haar mening gegeven heeft
ook ik heb in het begin een klein stukje geschreven over t feit dat ik zulke beeldjes in huis had als sier en daar werd toen niet op gereageerd dat er toen zeer vreemde zaken gebeurden en dat de demonen door m'n kamer liepen een daarvan was het hindoe beeld in menselijke grote.
toen ze opgeruimd waren kwam er rust en vrede terug in mij en mijn kamers waar ik toen woonde .
ik schrijf hier niet t hele verhaal want dat zou teveel plaats en tijd innemen en dan toch niet gelezen worden
dus mijn ervaring is nogmaals denk na wat men in huis haalt als men dat al zou willen.en wil je horen hoe het zat met die beelden mag je mij altijd mailen.
maar ik ben blij dat Jezus mij er vrij van gezet heeft en mij beschermd heeft.
zo'n beeldje (ook als sier) heeft meer invloed dan je denkt.

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 24 april 2010, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:13

ppfffff 1 keffertje te logeren en nu maken ze herrie voor 10 Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 00:03

wil hier ff reageren
ik heb ook eens een budah beeld in huis gehad en een hindi beeld zag het ook als kunst toendertijd maar ik kan je zeggen dat er vanaf dat ik t in huis had rare dingen gebeurden en ik de geesten (lees demonen)door me huis had lopen.
zou zeggen bezint eer ge er aan begint
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 20:14
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

hannah je hebt walenka689 niet meer op je lijst staan maar ze wil nog steeds mee hoor
waarschijnlijk zonder kids

dus je hebt 1 vrouw erbij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 14:47

MARISKA601 schreef:
relativeren Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

is jou middagdutje een plaats om de boel te relativeren ¿¿¿¿
Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 14:46

ANITA324 schreef:
Is er ook Thee?

Want koffie is slecht voor mijn maag Twijfelende smiley krijg der een knoop in.

Nieuwtje Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley !!!!!!!!!!!

Jaja gisteren werd ik gevraagd door een bekende vriend van mij we hadden al 2 jaar een hele goede vriendschap en kennen elkaar door dik en dun.
Had voor die tijd ook 3 maanden verkering met hem gehad maar tja ik maakte het toen op dat moment uit hij was daar helemaal kapot van dat snap je dan ook wel. Maar door de 2 jaren heen altijd naar elkaar toe gegaan op verjaardagen en af en toe naar elkaar toegaan dan repareerde hij mijn laptop en maakte ik bij hem de huis schoon of ging voor hem koken maar naar gisteren is de fonk gesprongen en zijn we weer stapel verliefd opelkaar. Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
We zijn er beide ook echt aan toe en hoop ik dat het zich in iets mooies mag uit bloeien. Maareh ik blijf voorlopig hier nog wel hoor Knipoog smiley om goede vriendschap als broeder en zuster te verbreeden. Want als broerder en zuster mag je voor elkaar een hand en een voet zijn. Lachende smiley

Hartelijke groet,

Anita

gefeliciteerd anita
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 14:30
BerichtOnderwerp: Wat mensen zeggen.....

we hebben het hierover al in de chat gehad maar toch zal ik ook hier ff reageren.
we spreken en reageren hier allemaal vanuit onze eigen achtergrond/opvoeding/geloofsbeleving/pijn /verdriet etc.
ogen, lichaamstaal ed kunnen we hier niet zien en ook kennen we de meeste hier niet persoonlijk.
er zijn mensen die bewust kwetsen en anderen die niet eens beseffen dat ze hun naaste gekwetst hebben met hun woorden.
die denken ik geef mijn mening en thats it
ik denk dat veel afhangt hoe we in het leven staan,zijn we zelfbewust,wetende wat we wel en niet kunnen en waar onze mogenlijkheden en grenzen liggen/of juist angstig en onzeker,of wij ons snel gekwetst of aangevallen voelen,of juist niet.
we krijgen allemaal wel dingen op ons levenspad waar we niet om gevraagd hebben en waar we toch mee verder moeten.
maar dat wil dus nooit zeggen dat de een beter is dan de ander!integendeel het is mijns inziens juist een uitdaging om te leren en te groeien van en door elkaar.
we leven nu eenmaal op deze verbroken zondige wereld,maar de weg is hersteld en opengemaakt om weer bij onze hemelse Vader te kunnen komen en dan gaat het om je geloof en je hart en je relatie met God en dat kan geen mens voor jou bepalen.
wel kan men elkaar daarin bemoedigen,helpen of inzichten geven.maar als zoiets dan niet op jou of je situatie van toepassing is dan mag je dat ook naast je neerleggen of afwijzen. en dat is iets wat ieder voor zichzelf weet.
soms heb je dan van ow dat zegt me niets en een andere keer is t van ow dat is iets om over na te denken,of yep ik zat hier fout en moet t anders aanpakken en/of herstellen of vergeven.
als er geen zonde was ,had Jezus niet aan het kruis hoeven te gaan en hadden we geen vergeving nodig of vegeving te leren geven
als er geen nood was leerden we geen delen en /of te ontvangen
als er geen pijn is geen genezing te geven en/of te ontvangen
geen troost geen knuffels en zo kun je nog een tijd doorgaan.
daarom probeer ik te leven vanuit Zijn liefde en hoe zou ik behandeld willen worden ga zo ook met je naaste om.
God weet hoe we hierin struggelen en daarom heeft Hij zijn Zoon gezonden.
ik denk dan ook vaak wat is idd ons levens doel;waarvoor is de mens geschapen ;is dat om maar gelukkig te zijn en lol te hebbben en te genieten en als je dan sterft thats it.
ik denk van niet,God schiep de mens naar Zijn beeld omdat ie gemeenschap wil met ons in alle opzichten.
ik heb eens een boek gelezen ;Gods counterpart en daardoor ben ik er mede zo over gaan denken.
en dan leren we vanzelf wanneer je mag spreken of moet zwijgen en iets aan nemen of juist naast je neer moet leggen,ons eindelijke doel ligt dan toch in je relatie met God.
verder wil ik jullie bemoedigen met t volgende,(het kan je aanspreken of juist niet,maar dat is voor een iederzelf om te bepalen.)

http://www.youtube.com/watch?v=HCx6MEdeli4

http://www.youtube.com/watch?v=epdIaW-n8Bs
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 23:36

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: stilte boven Nederland

LEANNE226 schreef:
Weet je hoeveel ramen ik heb??? Geschokte, onthutste smiley
Dan maar streepjes Knipoog smiley

Hoe gaat het met de eitjes in de broedmachine???

heb je al gemaild Knipoog smiley

gefeliciteerd de kuikens zijn geboren Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op donderdag 22 april 2010, 22:01
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:04
BerichtOnderwerp: stilte boven Nederland

WILLEMIJN232 schreef:
cursus ramen lappen volgen??? Knipoog smiley ga ik met je mee want ik kan het ook niet streeploos Lachende smiley

nawrijven met prop krantenpapier, Knipoog smiley
is ouderwets maar helpt geweldig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
je zult zien je hebt dan nog nooit zo'n glanzende ruiten gehad Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 02:23

INKA401 schreef:
dit stukje hierboven bedoel ik niet,
maar heb hiervoor erg veel onzin gelezen Huilende smiley, smiley in tranen

breng jij er dan maar eens iets zinnigs in als je denkt dat je dat kunt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 ... 49 Volgende
Pagina 41 van 49