Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 18:17
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
DIANA556 schreef: | Dan heb jij het, denk ik, over die bruinharige dame, die bij Martin overgebleven is, die komt idd heel lief, warm en hartelijk over. |
Ja he Diana, het is een superlieve schat! We zijn bijna samen bevallen....ik 4 dagen eerder.....dat schept ook een band! Ik hoop ook dat ze het wordt, en ik vind het erg naar voor Swaentje die narigheid van thuis kreeg...nu maar hopen dat het goed afloopt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 18:12
Onderwerp: poesjes
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik denk het wel gezien zijn profielfoto... |
hihi....ja hij ziet nogal blauwig he....kan zuurstofgebrek zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:42
|
|
|
Nou nou nou Pietje....wat is er met jou aan de hand? Gaan de zaken slecht, heeft de hond in je broekspijpen gebeten, waren de kids lastig of heeft Annette je lievelingskostje vergeten te koken? Zo kennen wij jou niet (eh...meestal niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als ik de belasting wil tillen weet ik wel betere en lucratievere manieren dan hondebelasting ontduiken hoor. Ik heb ook al niet stiekum een zwart betaald poetsadresje terwijl ik een uitkering heb...
maar goed... WAAR haal jij de inspiratie van jouw bijdrage vandaan eigenlijk??? ik heb het nergens over honden verstoppen gehad... WEL over de geur van huisdierenstront in huizen waar huisdieren gehouden worden die hooguit achter een glazen ruit mogen zien hoe leuk je buiten kunt spelen..
als ik als kat zo moest leven... levenslange gevangenisstraf, mn ballen eraf omdat zelfs dat pleziertje me niet gegund word en dan nog bij een neuroot in huis... scheet en zeek ik ook de hele hut onder... als wraak voor n verziekt leven! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:35
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja klinkt inderdaad goed. Hier wordt vandaag niet gelijnd, want mn op een na jongste zoon wordt 18! Dus lekker pasta met extra kip en griekse yoghurt met honing toe. Zijn lievelingskostje |
Mmmmm klinkt verrukkelijk Roelande! Enneh: van harte gefeliciteerd met je zoon! Ik wens jullie nog een heel gezellige avond en eet smakelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 13:31
|
|
|
Ik ga vandaag eh.....vóór-lijnen....effe dimmen, nog net niet uithongeren, gewoon heftig minder eten want er staan de komende dagen 2 eetpartijen op het program....oeffffffff daar komen die kilootjes weer, die ik tijdens de verhuizing zo lekker kwijtgeraakt was.... Vandaag dus een boterhammeke met een gegrilld pangaatje....das ook vreselijk lekker hoor!
Laatst aangepast door
|
JOCHEBED148
|
op woensdag 17 oktober 2012, 13:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 13:25
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
Eigenlijk keek ik op zondag nooit tv.....niet zo zeer uit principe hoor, maar gewoon omdat ik vond dat ik wel één dag zonder tv kon. Nu kijk ik elke zondagavond BZV, want een hele lieve kennis van mij speelt mee (we hebben samen op zwangerschapsgym gezeten) Ik hoop dat ze het wordt, ze zijn nu nog met zn tweeen, dus fiftyfifty kans....(Zelf weet ze het natuurlijk allang, maar ze heeft zwijgplicht....wel spannend hoor, ik gun het haar zo!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik woon niet in een stinkstad met op elke hoek van de straat een milieuambtenaar. ik woon in het buitengebied alwaar mijn hond gewoon in de berm dr behoefte kan doen. in mijn huis stinkt het dus niet naar huisdierenpoep |
ooooooh Pietje..dus jij bent zo'n stiekum hondenverstoppertje....waarvan men hopt datter geen controleur an de deur kom.......nou jong...la mij je vertelle....de boetes zijn vet.......doe voorzichtig hoor...voor dat geld kun je met je 3 schatten naar Mc Donalds....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | weer al ? Zaterdag toch ook al? En wat was die grote zonde dan? |
Hihi...Vissertje.....mijn grote zonde is mijn eetlust...dit mens weegt nu al 74 kilootjes...mijn dok zij laat er 15 afvallen....dalukmaar nie he.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken??? |
Hihi....Zeeland....mijn poesjes zijn een beetje bang voor eh...."sabeltijgers" zoals Pietje....Als hij aanbelt....schieten ze onder de bank en je ziet ze die dag niet meer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:27
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb een kat en hond....de kat spreekt geen honds en de hond geen kats...er onstaat zo wel een communicatie probleem tussen die 2......en ik spreek geen van beide talen..... maar het is wel een feit, een hond laat je uit, en een kat zit bij je binnen, de hond mag niet op de bank en de kat bepaalt het zelf waar ze zit......
Laat je hoe dan ook goed adviseren wat de kosten zijn.....want een kuurtje dit of prikkie dat en een sterilisatie zijn nu eenmaal niet goedkoop...of we krijgen straks aangeboden via CM: kittens, gratis af te halen..... |
Hihi....van hier kan dat niet meer Tink....ze zijn alle vijf eh....geholpen.....twee ex-katers en 3 eh....uh...hoe noemen ze dat...ex-poesjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Daar heb ik nou nooit last van , maar goed ook want ik geloof dat ik morgen langs 5 mac's kom, en terug nog een keer. |
Ooohhhh...neem mijn petje voor je af Annette! Ze zeggen wel es: de liefde van de man gaat door de maag.....eh....maar ik ben toch heus geen mannetje....eh...dacht ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | k ben dr mesjogge!! weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten |
Ach Pietje, jouw hondjes moeten uitgelaten....door weer en wind....s ochtends vroeg en s avonds laat.....enneh....dan moet jij een scheppie en een zakkie mee hebben....(hihi...ik lach niet, klein beetje maar! ) en dan zit ik lekker met mijn poesjes op de bank en kijk naar de windvlagen en regendruppels op de ramen....schenk nog es een lekker warm bakkie koffie in en denk : wat fijn dat mijn poesjes hun eigen wc tje hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:17
|
|
|
Ik heb gezondigd.....gruwelijk gezondigd.....!!!!! Ik zou heus gaan afvallen....maarreh....dagje alexandrium in Rotterdam....en dan kommie voorbij die Mac he......eh....ik kwam er NIET voorbij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:44
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hier stond er net inderdaad ook 1 in de keuken te springen: jippie, morgen spruitjes! Hier is het de peuter van 2 die geen appelmoes lust, maar verder kan je het zo gek niet opnoemen of ze vind het lekker, het raarst keek ik toen ze feta met olijven zat te eten bij de oppas. |
Goeie oppas annet! Grieks eten zit vol vitamientjes....neem dat van die ouwe rot hier aan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:08
|
|
|
LIELIE972 schreef: | Was ik nou net op Marktplaats stiekem naar katten aan het kijken. Ik twijfel nog hoor! T kost zoveel. Maar wat heerlijk idioot dat filmpje!
Kom we gaan tegen de uien aan piesen!
Deze kan trouwens niet ontbreken! http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo |
Lielie...een poes als huisdier is niet duur....laat de reclame merken als royal canin aan je voorbij gaan....heb je een Aldi supermarkt? kattenvoer is daar supergoedkoop....bij appie heyn hebben ze supergoedkope kattebakvulling....heus een kat hoeft niet duur te zijn.... (afzender...ik....kattenliefhebster....je krijgt er zoooooveel voor terug aan liefde!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 12:18
|
|
|
Gebakken kippelevertjes met champignonnetjes en uitjes, gekookte andijvie met een verrukkelijk sausje en gebakken piepertjes.....gek he....dat ik nog steeds aankom.....zuchttttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 12:13
Onderwerp: Hoe was jou kerkdienst
|
|
|
PETRA944 schreef: | heb me ziek na de kerk toegesleept, en onder het zingen ging een vrouw heel erg huilen, ze knielde op de grond en was zo verdrietig en ik dacht jee, jezus help me geef me de kracht want voelde me nog steeds flink belabberd, dus ben naar haar toe gegaan om te troosten en de vrouw werd weer blij en ik voelde me niet ziek meer Nu nog steeds niet, heb inmiddels al weer een hoop dingen gedaan ja jezus geneest nog steeds, niet altijd maar soms wel, vraag me niet warom, ik snap ook niet alles van geloof....maar weet wel dat er nog steeds wel es mensen genezen worden. |
Klopt hoor Petra! Er worden nog steeds mensen genezen, soms regelrecht na het gebed! Ik heb slijtage aan beide knieen, heb veel pijn als ik lang loop. Samen met mijn familie hebben we gebeden en nu....nee...genezen ben ik niet, maar de pijn is heftig minder geworden, ik kan weer soepel uit de auto klimmen....Hij leeft!!!! en hij verhoort!!! Niet altijd.....op ZIJN tijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 12:10
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ik kwam een leuk filmpje tegen op youtube over poesjes en dacht als poezenliefhebber kom laat ik er een topic over maken. Dus dit topic alleen posten als het over poesjes gaat.
http://www.youtube.com/watch?v=ko8jDsVlpHo |
Grappig filmpje Rolf...ik heb ook 5 van die schatjes....alhoewel....soms kan ik ze wel achter het behang plakken (moet alleen eerst nog effe behangen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:34
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat dan lekkerder smaakt? Varkensvlees met champignongroomsaus met doppertjes |
Hmmmmm...okay: de stand is 1-1 !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Zit ik in de kerk, de dienst begint bijna, word ik van achter op mijn schouder getikt.....heb je al werk? Ik weet een baantje voor je..... Dan komt de dominee binnen....en groet ons uit naam van Hem....die alles ziet en weet.....Hij zag vast ook dat voorgaande.... Wat is het fijn om bij een kerk te horen....fijn dat al die mensen zo meeleven, zo met je begaan zijn! Een niet gelovige vriendin van mij zei eens: wat zoek je daar toch in die kerk....ik heb het geprobeerd uit te leggen: dat van 1 Corinthe 13 en zo....hoop dat het overkwam.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:24
|
|
|
Ik kwam door en door nat, koud, half bevroren uit de kerk....wat smaakt er dan lekkerder dan andijviestampot met uitgebakken spekkies en een likkie tomatenketchup erover!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Wat een ellende Anna! Eh....ik kan wel een druppie Dreft afwasmiddel sturen hoor...maarre.....dan moet je wel zelf afwassen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:25
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
oeffff dan moet ik eerst een snorfiets aanschaffen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:24
Onderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Deze topic gaat over de pick nick, en jou reacties is dat de boterhammetjes weleens vis-deeg zouden kunnen worden, dan is het zwaar suggestief dat je dus wel aanwezig bent.
Maar bedenk het is geen moeten alles is vrijwillg, maar wel een beetje duidelijker in reageren op het forum, dan voorkom je verwarring gelijk nu het geval is. |
Sorry dan voor deze Babylonische spraakverwarring....ik dacht dat eh....aanmelden....zoiets was als : mag ik op de lijst bijgeschreven worden want ik wil graag komen.....excuses als dit verkeerd begrepen werd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:05
|
|
|
Ik werd onverwacht uitgenodigd bij de Mac....maaaanden geleden dat ik daar at.....jeemig....wat was dat lekker....jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het, de culinaire wonderen onder ons verafschuwen het.....maar ik genoooot!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:59
Onderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vrijdag 12 okt, 13.23 ? |
Eh...ik had het over mijn boterhammetjes die dan eventueel deeg werden....maar lees nog steeds niet dat ik aanwezig zou zijn.....offe...moet ik toch effe naar pearl?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:54
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
[quote=PIETER649]
zo gauw als het in Gouda plaatsvindt kom ik ook hoor! Waarschijnlijk op de fiets!
|
|
Naar boven |
|
|