ChristianMatch

Forum

Berichten van IFAN841
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Berichten van IFAN841
Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 22:34
BerichtOnderwerp: PC-problemen

MARIO216 schreef:
Krijg een opmerking bij het spelen van wordfeud. Krijg een authentication needed, wat betekent dat en wat doe ik er aan?

Opnieuw installeren misschien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:40

BELANGRIJKE TIP! VOORKOM INBRAAK!

Je kent het wel, je krijgt een doosje over de post van je provider met daain je router. Aansluiten, instellen, verbinding maken, klaar! Wat er ondertussen gebeurt beseffen grosso modo de meeste mensen niet. Als je verbinding met je router wilt maken moet je namelijk het merk of het type opzoeken. De man die in zijn auto achter zijn laptop bij jou voor de deur staat weet dat ook. Die gaat Googlen op het merk en type van jouw router, komt dus achter je WPA-code en sluipt dus vervolgens bij jou naar binnen! Bijzonder eng! Brrr... Plotseling weet die man dus alles van jou!!! De oplossing? Het veranderen van de SSID van je router. Je gaat naar de setup van je router, verzint een willekeurige naam en zo vernoem je dus je router. Plotseling heet je router dus bijvoorbeeld PIETJE en daar kan alleen jij wat mee.

Laatst aangepast door
IFAN841
op vrijdag 8 februari 2013, 02:20
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:23

SHANITA130 schreef:
Ja dat weet ik juist niet vandaar dat ik het zo schreef....

Weet je dat windows 8 heel anders is.

Kijk, ik had windows '95, '98 second edition, ME, XP, ja, en dat was allemaal zo'n beetje hetzelfde.

Dit is heel anders...

Ha, oude tijden herleven weer... Clown smiley Terwijl ik dit lees denk ik weer met weemoed terug aan toen ik Windhoos 95 ging kopen: 25 diskettes groot! Tja... En een paar jaar later had je Windhoos Meer Ellende. Maar die heb ik niet gedraaid. Ik ben toen meteen overgestapt naar 2000. Erg robuust, langzamer dan XP maar net zo betrouwbaar. Vista heb ik ook niet gedraaid. En toe kwam versie 7, de beste tot nu toe.

Laatst aangepast door
IFAN841
op vrijdag 8 februari 2013, 00:25
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:14

KEITH722 schreef:
windows ís en blíjft troep, wat er ook aan vast wordt geplakt en hoe het de volgende keer ook weer wordt genoemd, het lijkt zelfs gemaakt om de gemiddelde (ook europese) pc-gebruiker te demoraliseren Knipoog smiley Na een paar jaar kunnen europa en nog wat meer werelddelen dan vrijwel zonder verzet worden veroverd door de amerikanen hahaha

linux (ubuntu versie) is veel en veel volwassener

a

Nou, dat de Amerikanen een beetje een oog in het zeil houden is niet zo erg vind ik. Ik vind die Chinezen veel enger. Maar je hebt wel een punt: met Windhoos ligt je privé snel op straat. Jij gebruikt Ubuntu? Ik PC Linux. Is echt super! In andere distro's mis je nog wel eens een codec. In PC Linux niet. MP3, DIVX, XVID, alles zit erin.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:06

THOMAS968 schreef:
Neem een Mac, die doet het gewoon. En als je Ubuntu Linux of Windows wilt draaien, kan dat gewoon op je Apple met het programma Parallels, ass je wilt met Ubuntu. Chrome, XP en 8 naast elkaar. Weinig snelheidsverlies. Windows is nu eenmaal ellende, overal en altijd. Versie 8 is overigens op bijna dezelfde manier te draaien als Windows 7 als je bij de tegeltjes voor het bureaublad kiest. Met Windows 8 werken veel dingen wel sneller, vooral het browsen met Explorer. Veel dingen zijn zeker anders dan in xp en verder.
Maar nodig is het niet, Windows7 was redelijk goed werkend als je het vergelijkt met de versies ervoor. Echt goed zal Windows nooit worden, vrees ik.

Ik ben met je eens dat Linux een goed alternatief is voor Windows. Om een computer te draaien, heb je echt geen Windows nodig. Het kost niks en als je Ubuntu Linux hebt geinstalleerd, heb je ook nog een complete Office, naast vele andere basisapplicaties. Je kunt meteen aan de gang. Alle programma's die je verder nodig hebt, kun je zo gratis downloaden. Het is best te overwegen als Windows weer eens geactiveerd moet worden omdat ze zelf bij Microsoft het crashen ervan hebben veroorzaakt. Als je auto vijf keer kapot gaat omdat hij zo slecht is gemaakt, dan moet je maar een nieuwe auto kopen, bij dezelfde Microsoftgarage, dat is de moraal van Microschoft.

Thomas, an Apple everyday keeps computerstress away.

Goed, als ik ff reageren mag... Heb jij aandelen in Apple ofzo...? Zieke smiley If so, dan word het tijd dat je daar gaat solliciteren voor een baan. Clown smiley Dan je verhaal over die andere besturingssystemen: wat je over Windhoos schrijft klopt voor een groot gedeelte. Maar als je geen gekke dingen doet met Windhoos, blijft het stabiel draaien. Dan Linux: op vele fronten superieur aan Windhoos. De snelheid, bedieningsgemak, enz... Het knelpunt zit 'm echter in de ondersteuning van hardware. Die laat nog steeds te wensen over al gaat het wel steeds beter. Maar als je het inderdaad hebt over de problemen die Windhoos kent, dan is Linux zeker een optie. Een andere optie is Linux virtueel draaien. Vervolgens Windhoos 8. Microshit heeft het met deze versie inderdaad niet goed begrepen. Dat scherm met die tegels is inderdaad leuk, alleen als je een touch screen hebt. En die zijn duur! Nog wel overigens... Maar er zijn tweakers te downloaden om dat scherm uit te schakelen zodat hij weer automatisch met dat beroemde Bureaublad opstart. Dus heb je Windhoos 7 weer terug strikt genomen. Vervolgens download je een startknop voor Windhoos 8 en het verhaal werkt weer als voorheen. Dus mensen: gewoon lekker Windhoos 7 of XP blijven draaien. Tja, of Linux installeren... TIP: Linux is vooral erg veilig met internet bankieren. Geen spyware en andere shit. En nog iets: voor huis-tuin-en-keuken gebruik: Linux heeft gewoon eigen software die je ook in Windhoos zou gebruiken...

Laatst aangepast door
IFAN841
op vrijdag 8 februari 2013, 00:16
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:48

ZEELAND736 schreef:
Ik krijg mail...over FEDEX...ik open het niet...herkent iemand dit...???
Gaat over een pakketje of post wat onbestelbaar zou zijn...

Waarschijnlijk spam. Dat is natuurlijk al vrij snel vast te stellen als je er niet om gevraagd hebt. Weggooien die handel dus!
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:44

MARIO216 schreef:
En wat houd dat in??????????????????

Met jailbreaken ben je de ROM chips van je iDevice aan het flashen. Je brengt dus veranderingen aan in de ROM chips van je apparaat. Het doel is simpel. Wat Apple doet is namelijk strikt genomen het verhuren hun producten. Ze verkopen een product aan jou en maken vervolgens uit wat jij ermee doet. Dat heeft o.a. te maken met het downloaden van content: films, muziek, software, enz... Je bent daarbij volledig afhankelijk van iTunes die die zaken voor jou regelt. Aangezien Apple dus bepaald wat jij met je apparaat doet, is hij dus niet helemaal van jou. Enfin, met een jailbreak krijg je zelf dus weer helemaal controle over je eigen apparaat waarvoor je al gauw een slordige paar honderd euro betaalt.

Laatst aangepast door
IFAN841
op donderdag 7 februari 2013, 23:47
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:28
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?

HANNAH810 schreef:
ik ken mensen die in de gevangenis met de bijbel in aanraking kwamen en zo tot bekering zijn gekomen.......dat had dus niet gebeurd wanneer zij ter dood gebracht waren!!

Das mooi maar dat zijn wel hoge uitzonderingen...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 01:05
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?

CORTAZAR588 schreef:
Doodstraf ........wat is er op tegen?

Niks. Het is zelfs Bijbels. Romeinen 13:

3 Want de oversten zijn niet tot een vreze den goeden werken, maar den kwaden. Wilt gij nu de macht niet vrezen, doe het goede, en gij zult lof van haar hebben;

4 Want zij is Gods dienares, u ten goede. Maar indien gij kwaad doet, zo vrees; want zij draagt het zwaard niet te vergeefs; want zij is Gods dienares, een wreekster tot straf dengene, die kwaad doet.

Alleen pleit ik zelf wel voor een gedegen onderzoek voordat iemand ter dood word veroordeeld. Het is namelijk zo definitief... Maar voor de rest heb je helemaal gelijk!
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:17

Voor de mensen die iOS 6 hebben geinstalleerd en hun iDevice willen jailbreaken: Redsn0w 0.9.15 komt eraan!
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:27
BerichtOnderwerp: De schande van Nederland

CORTAZAR588 schreef:
Zoals wellicht bekend werd het dorp Haren vorige week getergd en geteisterd door sujets , die een normaal leven leiden als minder interessant ervaren.

Deze sujets zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven, echter onze Staat heeft geen antwoord op dit soort uitwassen.
Een van de redenen is oa het ontbreken van een draaiboek.
Een DRAAIBOEK is onze overheid van een dusdanig groot belang , dat zonder zo n protocol de nederlandse overheid als verlamd staat temidden van deze rellen.

Een van de meest ergerlijke aspecten is , dat zonder zo n draaiboek de ME ook geen actie onderneemt blijkt.
Er zijn in nederland randgroeperingen zoals in dit geval , die in feite een dorp kunnen onderdompelen in terreur.

Dat bij nader onderzoek bleek dat de meeste relschoppers tussen de 17 en 20 jaar zijn , dat de ME allerlei materieel tot beschikking heeft om deze rellen binnen een uur te beteugelen en dat de meeste relschoppers geen enkele schijn van kans maken tegen deze politiemacht , maakt het gelag alleen maar harder.

Het is toch totaal bezopen , dat een groep etterbakken , die zuiver en alleen erop uitzijn om ellende te veroorzaken , een heel land in beroering zetten en iedereen toekijkt en niets doet ?

Waarom niet kei en kei hard optreden ?
waarom altijd dat zeikerige poldermodel ?
altijd die halfzachte , alles begrijpende thee krans mentaliteit?

iK zou zijn voor en hard optreden en voor gevangenis straffen .
Niets werktaken etc etc .....maar keihard optreden en de schade verhalen op alle betrokkenen.

Precies, roerend mee eens! Aanpakken, geen soft gedoe!
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:25
BerichtOnderwerp: Verliefd

ZWAAN995 schreef:

<><

Zwaan

Tja, en vervolgens komt de kater... Ik ben liever aangeschoten...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 02:42
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn

NATEL238 schreef:
[u]wie gaat er naar de speed date in alphenalphen aan de rijn?

Quanta costa vriend?
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 02:40
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn

Alphen a/d Rijn... Right... Clown smiley Zorgt CM dan ook voor de beveiliging? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

TALLGUY817 schreef:
God doet immers alles medewerken ten goede!!

Dat zei mijn ex ook... Daar moet ik nu achter komen...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:26

JOSINA022 schreef:
Maar wie zegt dat je gelijk weer aan het daten moet?
En wat als je al wel weer aan het daten gaat, het wil nog niet gelijk zeggen dat je weer gelijk aan een relatie gaat beginnen?

Dat je het maar ff weet Chatuliem...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 19:31

HERMA135 schreef:
k weet niet of je op mijn vraag in wil gaan, maar wat was er dan zo bitter?
If you don't mind me asking....

Nee, dat hou ik liever privé.... Sorry...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 19:03

THOMAS968 schreef:
Of neem een echte computer, een Mac. Ik heb XP, Windows7, Windows8 probeerversie en Ubuntu Linux desnoods naast elkaar. Met het programma Parallels een fluitje van een cent. Ik gebruik Windowsprogramma's naast die van mijn Mac - en tegelijkertijd. Knip en plak tussen alle systemen. En ervaar elke keer dat maar een systeem in alle opzichten superieur is: MacOS X, Mountain Lion. Alles synchroon met iPad en iPhone. Het gebeurt zelden dat er vastlopers zijn maar door de gescheiden soft- en hardwarelaag is dat altijd maar één programma. Dat alles op een heerlijk groot scherm. Een Mac doet het gewoon.
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?

Thomas niet.

Nou, ik heb triple boot en zie inderdaad ook verschillen. Linux is voornamelijk veel sneller dan Windows. Maar voor alle grote OSes geld: hoe groter ze worden, hoe meer kansen op bugs. OSes van nu moeten teveel kunnen. Dat is het probleem. En dat probleem speelt OS X ook parten.

En dan jouw quote: yep, you're right...

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 19:06
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:55

PETRA944 schreef:
En dan heb je daar toch iets meer tijd voor nodig dan drie weken Smiley die vol vragen zit Succes met vriendschap zoeken.

Nou, als je voor het O-tje word gehouden dan ben je gauw klaar hoor met rouwen. Kijk, als je verdriet omslaat in woede dan treur je ook niet meer om iemand...

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:56
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:43

INGE721 schreef:
Maar het is wel wat Petra zegt: ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen redenen.

Ik bedoel maar...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:41

CHATULIEM619 schreef:
maakt het uit of je nu wel of niet getrouwd was? Ik vind het ook vreemd dat je alweer zo snel op zoek bent naar een ander...

Nou, als je voor het O-tje word gehouden dan praat je wel anders hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:41

WILLEMIJN232 schreef:
Precies, en vooral dat afgesneden zijn doet zo'n pijn.....

Precies...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:31

Volgend onderwerp. Een slordige 90% van alle computers in de wereld draait onder Windows. Gemakkelijk te installeren en te gebruiken. Een fout stuk software waarmee onze grote vriend Willem Gaatjes de wereld probeert te vernachelen. MET OPZET!!! Het doel? Controle, pure controle over wat jij aan het doen bent. En dat doet hij o.a. via Windows Updates. Uitschakelen die handel! Zelf heeft hij in de jaren '90 bij het ontwikkelen van Windows 95 technieken van Apple gestolen. Een vorm van plagiaat dus. Verder zullen we problemen als virussen, malware, spyware en rootkits maar laten rusten... De oplossing? Heel simpel: Linux!

1. Zoek via Google naar PCLINUX. Download daar een iso-bestand en brand die via Nero op een CD. Zorg hierbij dat je de CD bootable maakt. Haal daarna de CD uit je computer omdat die later aan de beurt komt.
2. Zoek via Google EUSEUS op. Download daar de GRATIS versie van hun partition manager. Installeer deze op je computer, start 'm op en Resize de partitie van Windows. Mocht je soms een 2de partitie hebben, Resize die ook. Aan het einde van die balk zul je ontdekken dat er een stuk harde schijf Unallocated is. Klik op Apply en laat je computer de rest doen. Deze operatie zal een behoorlijke tijd in beslag nemen afhankelijk van de hoeveelheid data op je harde schijf en de grootte van je harde schijf.
3. Nadat je weer in Windows terug bent gekomen doe je de CD in je computer. Herstart je computer en ga naar je BIOS. Bij elke start van je computer staat er wel zoiets van "Press F2 to enter Setup" of "Press F11 to change bootsequence". Bij die laatste optie zorg je dat je computer vanaf CD opstart. Je computer start nu van je CD op en kom je een scherm tegen met o.a. LiveCD. Kies LiveCD en stel het juiste type toetsenbord en je land in. Daarna kom je in een mooie Windows-achtige omgeving. Daar kun je alles ontdekken zonder dat er ook maar iets aan je computer veranderd. Klik nu op Install PCLinuxOS en zal deze voorstellen om de Unallocated gedeelte van je harde schijf te gebruiken. Tijdens de installatie word je gevraagd of je een aantal instellingen wilt veranderen maar dat moet je gewoon zo houden. Verder word je gevraagd een Root-gebruiker en een gewone gebruiker aan te maken. Aan het einde van de installatie word je gevraagd de CD er weer uit te halen.
4. Na het herstarten van je computer zul je ontdekken dat Linux een keuzeprogramma heeft geïnstalleerd waarmee je alsnog Windows kunt opstarten. Maar je gaat nu naar Linux en kom je vanzelf in die Windows-achtige omgeving. Het geheel is in het Engels maar dat is te verhelpen met Localization Manager. Verder is nog een programma, Synaptics genaamd waarmee je software als Firefox, MSN, Skype en nog vele andere dingen die je onder Windows gebruikt kan installeren.
5. Mis je Windows toch nog terwijl je Linux aan het draaien bent? Geen nood. Installeer VirtualBox vanuit Synaptics en hou je Windows CD of DVD bij de hand. Start VirtualBox op en volg de instructies op het scherm op.

Succes!

PS: heb je nog vragen, laat het me weten!

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:22

PETRA944 schreef:
Ligt er ook aan wat voor relatie je hebt gehad he, ik kon me ex vanaf me 17de, jaren meegeleefd, en dan opeens gaat alles mis, dan kom je toch in een soort rouwproces, na nu bijna 8 jaar gescheiden ben ik erover heen. het verbaasd me trouwens na drie weken, ben je er over heen en ga je op een datingsite, op zoek na een nieuwe relatie? En dan is ook nog het verschillend warom je ging scheiden, hoe je ex daarna met je omging, telt allemaal mee met verwerken, heb maar es een ex, die je kapot wil maken,heb maar es een stel kinderen die er de dupe van zijn geworden, niet ieder scheidings verhaal is hetzelfde.

Ik was niet getrouwd. Bovendien zoek ik nóg geen vaste relatie... Eerst maar eens een vriendschap met iemand aangaan... Dan kijken we wel verder. Overigens ken ik zeker wel wat van dat rouwproces. Je gaat door een hel! Het voelt alsof er iets van je afscheurt...

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:26
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:13

HARALD940 schreef:
Een harde schijf ziet er zo uit ongeveer

en om hem veilig aan de straat te zetten kun je ook dit schitterende hulpmiddel gebruiken....

Leuk schijfie... Goed merk, Seagate. Western Digital en Samsung zijn ook goed.

Maar volgens mij is hamer+HD toch KRAK! hoor... Ik weet niet of je het weet... Uitproberen zou ik dus zo zeggen... Clown smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:15
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:08

HOPE590 schreef:
Ik heb sinds kort een ipad en een smartphone.
Met beide kan ik bij mijn moeder thuis zo met wifi inloggen op haar adsl, bij mezelf thuis lukt dat echter niet.
Iemand toevallig een idee hoe dat komt? Moet ik misschien iets aan mijn instellingen op mijn laptop veranderen ofzo?
Ik hoor jullie tips graag.

Nou, zo te lezen ligt het sowieso niet aan je laptop, eerder aan je smartphone en je iPad. Maar je kunt op je laptop wel de desbetreffende WPA-codes nagaan op de desbetreffende locaties. Het is ff wat heen en weer showen maar dan heb je ook wat... Suc7! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:00

CARMEN073 schreef:
Pleaaaase... Verlegen lachende smiley

Voor alle duidelijkheid: ik kan geen dubbele tekens maken; geen klinkers met daarboven trema's geen accent graves of minder grave....

En ik gebruik Word op een Imac

Moet je ff aan onze grote vriend Tim Cook vragen... Die weet daar vast wel antwoord op... Clown smiley

Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 24 september 2012, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:49

Beste mensen,

Wie heeft ze niet... iDevices: iPhones, iPads, iPods enz... Echte Apple
apparaten: strak design en handig in gebruik. Maar is hij ook echt van jou? Nee! Want na het aansluiten van je iDevice op je PC of Mac zal iTunes automatisch opstarten. Vanaf dat moment maakt Apple uit wat jij met dat ding doet. Daarom een aantal tips om je iDevice weer helemaal de jouwe te laten zijn...

1. Schakel iTunes uit (niet de-installeren!)
Ga naar Bewerken/Voorkeuren/Apparaten en vink daar "Automatische synchronisatie voorkomen..." aan.
2. Jailbreak je iDevice
Download de nieuwste versie van Redsnow op je Windows-PC of Mac en start 'm op. Volg nu nauwkeurig de instructies op het scherm en ontdek dat hij binnen 5 minuten weer helemaal van jou is. WAARSCHUWING: met het uitvoeren van een Jailbreak verander je de firmware, ofwel je veranderd iets in de chips in je apparaat. Je moet sowieso je iDevice op je computer aansluiten maar zorg vooral dat er ABSOLUUT GEEN STROOMONDERBREKING plaats vind.
3. Na het uitvoeren van die Jailbreak zul je ontdekken dat Redsnow Cydia op je iDevice heeft gezet. Installeer vanuit Cydia Installous en de wereld ligt aan je voeten!
4. Installeer iFunbox op je Windows-PC of Mac en je hebt een soort Verkenner voor je iDevice. Het is nu zeg maar een kwestie van slepen van bestanden naar de juiste locatie en klaar!

iFan

PS: wil je nog meer weten, voel je vrij om mij te mailen...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:34

Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:19
BerichtOnderwerp: Rellen Haren

ROELANDE345 schreef:
Er was eens een meisje in Haren
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje
miste een vinkje
nu zit heel Haren op blaren