Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juni 2014, 15:49
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Tjonge wat een belevenis....dit heb ik nog nooit mee gemaakt...
Hup winkel in, gaat alarm af.....ik kijk...ja ik ben het.... Winkel uit ...prijs alarm....
Na de derde winkel bezoek ....alarm..... Voordat ik uitloopt zeg ik tegen de kassa man... De alarm gaat zo af...komt door mij.... yep...dat ding gaat af.... Weet je wat zo grappig is, de blikken van de mensen... Sommige weten niet goed lachen of niet...... Ik zwaaide naar de kassa man en due zwaaide terug.....
Mooi nu naar huis even geld pinnen.... Zit mijn schoen vast geplakt aan een grote klodder.... Lijkt wel massa kauwgom ....... Yep schoen schoon prutsen........ Ik ben thuis........veilig |
Misschien toch nog ergens een alarmdinges inzitten, welke er misschien uitgeknipt moet worden? Alhoewel.....vast supervermakelijk om al die mensen zo naar je zien kijken, twijfelend wat ze moeten doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juni 2014, 15:46
Onderwerp: waarom is de ene naam vetgedrukt
|
|
|
PETRA373 schreef: | ohhhh dus alleen die met rood streepje zijn de ware |
Nee joh, das de chocoladebruine!! Het groen van de match, samen met het rode van de linq-score is toch het ideaalplaatje?
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 7 juni 2014, 15:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juni 2014, 23:03
Onderwerp: waarom is de ene naam vetgedrukt
|
|
|
ANNETTE632 schreef: | wat betekent het eigenlijk als een naam vetgerdrukt is of juist niet?
en als er een groen streepje onder een naam staat betekent dat dat je het profiel van die persoon nog niet bekeken heb? |
Namen die als vetgedrukt bijv. als bezoeker van je profiel vermeld zijn, zijn bezoekers die op dat moment actief/aanwezig zijn op CM.
En dat groene streepje eronder heeft volgens mij idd te maken met de vraag of je het profiel van diegene wel of niet bekeken hebt. Maar dat laatste durf ik je niet met zekerheid te zeggen.
Welkom op CM, btw
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 4 juni 2014, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juni 2014, 17:28
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Gaat iedereen weer weg Doei Roelande veel geluk met je lief! |
Ja idd, ernstig onlief van ze, Erika
Tot ziens, Natascha en Roelande. Heel veel geluk toegewenst, en misschien nog eens tot weerziens hierzo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 00:53
Onderwerp: Tink en Mars gefeliciteerd!!!
|
|
|
Als ik het goed begrepen heb, zijn Tink en Mars een paar dagen geleden getrouwd!!! Voor CM'ers die hier al langere tijd lid zijn, zijn zij geen onbekenden.
Vanaf deze plek: Tink en Mars, van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk, liefde, verbondenheid, warmte en vooral ook zegen samen toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 00:47
|
|
|
MARCEL091 schreef: | Ik heb de liefde van mijn leven ontmoet. Dus ik ga deze site verlaten. Ik wens jullie al het goede toe! |
Wat heerlijk! Heel veel geluk samen toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 00:01
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ben even op grijs. Groetjes, tot gauw hoop ik. |
........
Tot gauw dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 14:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ben er ff een paar dagen niet. Dus niet te veel op het forum schrijven anders heb ik straks teveel leeswerk
(of kan er iemand een samenvatting voor me maken ) |
Ja ehm...... of hier gewoon zijn, of toch maar gaan lezen als je er weer bent hoor . Iets met lieverekoekjeswordenernietgebakkenofzo
Pfffff..... als je ook nog es moet gaan samenvatten wat hier allemaal geschreven wordt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 00:28
Onderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
|
|
|
IRIZXX484 schreef: | Het gaat erom dat de masculiene machthebbers het woord van God misbruiken om de vrouw te onderdrukken. Zit ik er bijvoorbeeld mee als vrouwen worden geweigerd bij een korfbalclub? Nee, want ik houd meer van vechtsport. Maar toch vind ik het wel belangrijk dat andere vrouwen het gewoon moeten kunnen doen als zij daar zin in hebben! Stand up for your rights! Move on up! |
Ik begrijp je standpunt vanuit het gelijkwaardigheidsprincipe, maar wat ik essentiëler vindt is dat wat de Bijbel ervan vindt. En over dit onderwerp zijn de visies bepaald niet eenduidig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 00:06
Onderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
|
|
|
Tsja, een veelbesproken onderwerp, de laatste tijd! Vrouwen in het ambt, en alle voors en tegens. Een onderwerp wat ook veel emotie, gevoelens etc. teweeg brengt.
Die gevoelens respecteer ik, maar wil ik eigenlijk niet de boventoon laten voeren. Wat ik vind, wat deze tijd vind, de gevolgen van emancipatie etc. zijn voor mij niet heiligmakend. Belangrijker vind ik wat de Bijbel ervan zegt. En bijzonder genoeg heeft de Bijbel niet een uitgesproken mening erover, zoals dat op een aantal andere zaken wel het geval is. Natuurlijk zijn er die veelbesproken zwijgteksten etc. Superduidelijk of onterechte dooddoeners?
Omdat de Bijbel er niet heel uitgesproken over is, in teksten welke je zo kunt toepassen in deze tijd, wil ik er zelf graag voorzichtig mee zijn. En van daaruit kom ik simpelweg er niet uit. Zaken als emancipatie, vrouwenrechten, leven in 2014, etc. etc. overtuigen niet. En ook mijn eigen gevoel niet: voel ik mij, als vrouw, benadeeld wanneer ik geen predikant of ouderling kan worden? Ehm....... nee! Elk gemeentelid heeft tenslotte een eigen ambt, of dat nu op het podium is of niet. En hoe belangrijk is dat eigen gevoel eigenlijk, wanneer ik wil leven naar Gods Woord? Hij heeft wel vaker voorschriften welke tegen mijn gevoelens indruisen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 22:11
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Als jij die wilt hebben dan krijg jij die wel van mij moet je alleen ff wachten tot ze mn abbo weer verlengt hebben |
Oke, fijn! Wachten we daar ff op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 22:10
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Stttttttttt stil maar *geeft pak tissues door* Komt goed skatje |
*slaakt zucht van opluchting* Tot gauw dan maar weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:36
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Heerlijk eigen gemaakte Lasagna zonder pakjes en zakjes gezonder kan het echt niet Toch wel fijn dat ik koken leuk vind |
Oei..... jij wilt vast niet het recept geven welke je als basis voor de saus hebt gebruikt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:35
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Dat verhaal komt toch elk jaar rond juni tevoorschijn Omdat dan naar de picknick wil maar omdat dan de hei niet kan vinden moet tie achter iemand aanrijden.. en dan bied iemand een lekker boutje aan en dan moppert tie nog
Wat heb ik gedaan?? Nou gewoon mijn huishouden, beetje haken, beetje chatten een gewone dag dus |
Oei, een vast patroontje dus eigenlijk..... Misschien handig om hem dan tevoren een routebeschrijving in het Belgenlands toe te sturen? En natuurlijk de uitdrukkelijke waarschuwing dat kippenboutjes ernstig lekker maar ook ernstig heet kunnen zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:32
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Nu nog de echte en ben weer helemaal happy @watkenertochveeluutdeluchtvalle |
Jij bent ook nie snel tevree nie Nou ja, hoop met je mee dat we de echte ook gauw weer te zien gaan krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 17:51
|
|
|
FFT360 schreef: | Ik heb het zelf gemaakt. Dus geen kant en klare gyros gekocht in de winkel... |
Oei, heb je dan een recept?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 17:49
|
|
|
Dit weer vind ik nou typisch hachee-weer, dus dat staat te pruttelen. Daarbij gekookte aardappelen en broccoli met kaas, dus dat komt weer helemaal goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:41
|
|
|
Voor iedereen die wel wat zonnestraaltjes kan gebruiken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:20
|
|
|
FFT360 schreef: | idd erg heel onlief...nu vertel ik nooit meer wat, voila |
Volgens mij....... hebben we dat vaker gehoord/gelezen Dus valt het ongetwijfeld weer mee, Voila!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:17
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Blijf zoeken dan Ga rond middernacht op grijs op CM moet mijn half jaar gaan activeren dan ben ik er gewoon nog en anders geen idee wanneer ik er weer ben |
Neeeeeeeeeeee Gauw weer terugkomen hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:16
|
|
|
Vannacht stortbuien gehad hierzo. Nog niet eerder zoveel water hier buiten gezien. Maar vandaag is het weer droog, alleen wel grijs in de lucht.
Nou ja, de gieter hoeft vandaag niet aan het werk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 23:07
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Hey steentjeeeeeeeeeee *thanks voor snotlappie en zwaait terug* |
*zoekt de Vind-ik-leuk-knop*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:46
|
|
|
JOL252 schreef: | k*pp*nb**tj*? bedoel je deze? |
Oh Jol, ik probeerde het nog een beetje voorzichtig te brengen, maar ik hoop nu dat dit voor niet teveel shockerend zal zijn......
Alhoewel....... wat een lekker uitziende chickies!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 26 mei 2014, 22:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:42
|
|
|
Tussen de druppels in is het eigenlijk best wel droog....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:34
|
|
|
FFT360 schreef: | ...ik heb nog tijden gekend dat je haast niet kon eten omdat het op het forum en in de chatroom het zo druk was. Nu moet je echt goed zoeken niets dat geschreven wordt... |
Pas jij nu maar op dat je je niet verslikt in een heet k*pp*nb**tj*.... En ondertussen wel gezellig het forum blijven vullen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 17:42
Onderwerp: wel of niet bidden
|
|
|
Wel of niet bidden..... zegt dat niet alles over de relatie met of het beeld van elkaar, wat je kunt hebben?
Als je een levendige relatie met iemand hebt, is er toch weinig fijner als wanneer hij/zij regelmatig tegen je zegt dat hij/zij van je houdt, wat hem/haar bezig houdt, wat hij/zij moeilijk vindt enz. Idd stoppen met bidden zou de relatie bekoelen, denk ik.
En daarbij: Jezus, Gods Zoon, tegelijkertijd helemaal Zelf ook God, ging regelmatig in gesprek met Zijn Vader. Als er 2 levende Wezens in het heelal zijn die alles van elkaar weten, zijn Zij het juist wel. Zouden we dat voorbeeld alleen daarom al niet willen volgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 17:37
|
|
|
FFT360 schreef: | Hier is het code droog... ...ik woon dan ook in de mooiste en liefste provincie...namelijk Brabant |
Hier is de werkelijk mooiste en leukste provincie van Nederland is het ook nog droog en lekker van temperatuur. Ben benieuwd hoelang dat zo blijft, dat droge en lekkere.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 mei 2014, 20:33
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Zag ik dat Trijnie er was en steen zijn ze weer weg |
De ene helft is er weer een poosje hoor! *geeft zakdoekjes aan EriKa *
Maar ehm....... wat leuk om al die "oude" bekenden hier weer te zien!!! *zwaait*
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 25 mei 2014, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 mei 2014, 23:29
Onderwerp: Genieten van het leven
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb weer MOETEN LEREN...genieten...en het lijkt wel of het moeilijk blijft, maar ik doe het wel... Zoals ik hier ook lees...juist die kleine dingen zijn het zo waard!!! Als ik met deze mooie dagen wakker gemaakt wordt om 6 uur door een vogel...sta ik ook op...zachtjes de balkondeur iets verder open...dat zingen raakt me tot in het diepst van mijn ziel!!! Zitten mijmeren in mijn tuin...een geliefde plaats waar ik heerlijk kan mediteren... Ondanks moeilijke tijden...nog elke dag te eten...een dak boven mijn hoofd en een bed om in te slapen...Zovelen anderen moeten het missen...ben ik beter dan hen???
Genieten van de zee....dat onverwachtse telefoontje...dat mailtje...of 1 van de kinderen die weer zo graag thuis wil eten.... Er is zoveel...en ik zie het weer...kan het weer beleven... |
Gaaf, Zeeland! Fijn dat je weer kunt genieten. En als je het wil zien, zie je het ook!
|
|
Naar boven |
|
|