ChristianMatch

Forum

Berichten van MVV749
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Berichten van MVV749
Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:24
BerichtOnderwerp: Nieuw (proef)lid

[quote=MARTIN695]Nog bedankt voor je welkom. Knipoog smiley

Haha, nee je hebt het niet goed. Ik kom niet uit Maastricht, maar juist aan de andere kant van Nederland. Ik kom uit het westen van Zuid Holland, lekker aan de kust. Genieten met dit weer. Knipoog smiley

MvV zijn simpelweg mijn initialen en heeft dus niets met voetbal te maken.
Mijn voornaam is een hele mooie.
Dezelfde als de jouwe, dus dat zal je wel met me eens zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
MVV749
op donderdag 21 april 2011, 12:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:54
BerichtOnderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?

Ik ben proeflid om te proberen in contact te komen met andere Christenen. Ik ben op zoek naar mensen die me kunnen helpen met Het Geloof en/of naar mensen bij wie ik me niet bezwaard voel als ik wil praten over mijn geloof.

Ook mis ik de sociale contacten die ik altijd had. Door een chronische ziekte ben ik steeds meer in een sociaal isolement geraakt en mogelijk kan ik via internet weer wat sociale contacten opbouwen.

Ik ben nog vrijgezel, dus ik sta ook open voor een relatie. Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een Christelijk meisje, zou dat op CM een 1-2tje kunnen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:34
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Ik vraag me zoveel dingen af. Om één ding te noemen:

Waarom is je uiterste best doen niet goed genoeg in deze maatschappij?
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:31
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

HANNAH810 schreef:
vaak worden er mail- en msn-adressen uitgewisseld om contact te houden, MVV.

Lijkt me inderdaad wel zo gezellig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:27
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin

SUSANNAH475 schreef:
Hoi MVV,
Bedoel je te zeggen dat je "ervaart" dat dit niet zo is ? En kun je dit nader verklaren hier ? of is dat te prive' voor op het forum ?

Ik neem aan dat het om mn laatste uiting, die over Jezus als vriend gaat?

Mijn grootste probleem met Het Geloof is dat ik te vaak twijfel. Ik ben vrij rationeel ingesteld en probeer dus ook alles te rationaliseren. Zo doe ik dat ook bij Het Geloof, al ben ik me ervan bewust dat dit niet de bedoeling is. Maar door verschillende persoonlijke dingen, betrap ik mezelf erop dat ik steeds meer het idee heb dat ik Jezus' vriend niet kan zijn. Het is niet zo dat ik het op die manier ervaar (ik voel er niets bij), maar ik maak dat op uit mijn leven. Het is eigenlijk gewoon een constatering.

Het is eigenlijk lastig uit te leggen wat ik daarmee bedoel. Ik vind het mooi dat mensen zulke dingen kunnen zeggen, maar voor mij persoonlijk is dat niet aan de orde. Eerlijk gezegd weet ik best dat hij voor ons allen een vriend is en wil zijn. Maar het rationele deel van mij blijft dat weerleggen met dingen die ik dagelijks constateer.

Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:15
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

Is er überhaupt nog contact met mensen die om welke reden dan ook niet verlengd hebben??
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:13
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Het mooiste moment van vandaag is dat ik al een paar uur lang zorgeloos in de zon kan zitten. Heerlijk genieten en even geen gestress van werk etc.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

[quote=MARTIN695]

Goedemiddag naamgenoot,

Bedankt voor het medeleven. Inderdaad heeft het mooie weer een positieve werking om mijn psychische gezondheid. Helaas zal het voor de lichamelijke klachten niet veel uitmaken. Ik ondervind eerder 'last' van de warmte. Denk aan een slechte nachtrust en futloosheid. Maar goed, toch vind ik dat dit weer zo mag blijven. Het is lekker warm en zonnig, dus we mogen niet klagen.

On topic:
Slechtste moment van vandaag was wederom het wakker worden. Maar ondanks dat ik minder goed en lang heb geslapen, mag ik vandaag niet klagen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Vanmiddag wat sneetjes bruin brood met verschillend beleg.
In de namiddag eet ik ijsbergsla met patat.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 16:10

MARY052 schreef:
Wow heftig zeg MVV.
Heel veel sterkte!

Mary

Dank je Mary. Knipoog smiley Het is inderdaad wel heftig en zwaar.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 15:28

Hoe ik wakker word?

Nou, door een chronische ziekte word ik nooit, hoe zal ik het eens zeggen..............fris en fruitig wakker.

Opstaan is elke dag een strijd. Vaak al pijn mn hoofd voordat ik de dag ben begonnen. Kracht en energie zijn er maar net genoeg om een rustige dag te kunnen volhouden. Doe ik teveel, dan is de volgende morgen nog een stukje erger. En dat is al jaren zo en het lijkt eerder erger te worden dan dat het stabiel blijft. Dus zo wakker worden en de dag moeten beginnen is elke dag weer een slecht moment van de dag.

Laatst aangepast door
MVV749
op dinsdag 19 april 2011, 16:07
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 14:58
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin

Echte vrienden/vriendinnen zijn in mijn opzicht zeldzaam. Uiteindelijk is het altijd een oppervlakkig iets gebleken. Van een hele groep vrienden en vriendinnen zijn er nog maar een paar over die ik als echte vriend of vriending kan bestempelen. Over het algemeen is wel gebleken dat ik meer vriendinnen als echte vriend kan noemen. Geen idee wat daarvan de reden is.

Het noemen van Jezus als vriend vind ik in mijn geval ongepast. Ik zou Hem graag als vriend willen, maar ik aanvaard helaas niet dat dit zo is. En dat heb ik helemaal aan mijn eigen (on)geloof en levenswijze te danken.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 14:49
BerichtOnderwerp: Oud Zeer

Wat ik heb gelezen vond ik interessant. Sowieso vind ik de psyche van een mens wel boeiend. Helaas zijn dit soort dingen voor een forum te lang en diepgaand. Ondanks dat ik voor dit soort dingen interesse heb, vind ik de persoonlijke meningen van mensen belangrijker. Inderdaad zou het plaatsen van de link ook voldoen. En daarover praten is dan voor de meeste mensen misschien interessanter.

Ik denk dat iedereen zich voor een deel kan vinden in de tekst. Elk mens heeft wel oud zeer. Ieder mens gaat er op een andere manier mee om. Zo zullen er bij elk mens andere gevolgen optreden.

Dan is mijn vraag: Hoe kan ons Geloof ons helpen om oud zeer een plaatsje te geven?
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 14:39
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Eten wat de pot schaft:

Bloemkool met een goedkoop stukje vlees met een dure naam. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 14:38

On topic:

Het slechtste moment van vandaag was:

Wakker worden. Zoals vrijwel elke dag hetzelfde probleem. Niet omdat ik wakker wordt, maar hoe ik wakker wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 14:34

Bedankt voor jullie welkom! Knipoog smiley

Ik zal eens rondneuzen en zien of dit wat voor me is.

Tot horens!
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: zondag 17 april 2011, 16:54
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011

LEONARD480 schreef:
Hoi CM-strandwandelaars,

Missen jullie (.......)
Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats.
Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, (.....)

Wat leuk dat de strandwandeling hier in Katwijk wordt gehouden. Wat er met 'speciaal voor Christelijke wandelaars in Christelijke badplaats' wordt bedoeld is mij eerlijk gezegd een raadsel. Vooralsnog staat Katwijk nog altijd als 'Christelijke gemeente' bekend, maar verwacht daar niet teveel van. Er staan hier diversen kerken, maar helaas zijn deze steeds minder druk bezocht. (wel mooi om te bezichtigen natuurlijk) Er is een Christelijke boekhandel, maar daarnaast zijn er geen dingen die 'speciaal' voor Christenen zijn. Het is gewoon een mooi klein vissersdorpje aan zee met Christelijke roots.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier met de wandeling door mijn geboorte- en woonplaats. Knipoog smiley

PS: Er is een hele grote parkeerplaats aan het noordeinde van de boulevard. De parkeerplaats tegenover de vuurtoren is vrij vaak al vol, zeker met mooie dagen.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749 (41)

BerichtGeplaatst: zondag 17 april 2011, 15:39

Goedemiddag allemaal! Na wat rondneuzen op dit forum heb ik zo snel geen topic gevonden waar nieuwe leden zich voorstellen. Daarvoor doe ik dit maar kort onder 'van alles wat'.

Ik ben een man van 27 jaar oud, wonende te Katwijk en Christelijk opgevoed. De laatste tijd ben ik een beetje zoekende naar de (zogenoemde) 'juiste weg' in dit leven. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die een goed onderbouwde mening over zijn/haar Christelijke geloofsovertuiging hebben. Ik ben zelf lid van de PKN gemeente, maar sta open voor andere kerkelijke gemeenten.

Al enige tijd twijfel ik op me op CM in te schrijven en vanmorgen heb ik de stap genomen om proeflid te worden. Ik hoop hier mensen te vinden die me kunnen ondersteunen in het Geloof. Dat is namelijk wat de laatste jaren in mijn leven ontbreekt. Ik ben vooral op zoek naar mensen in de leeftijdscategorie van 20-30 jaar, omdat ik me daarmee makkelijker kan afspiegelen. Hopelijk kan ik binnen de proefperiode al positieve ervaringen en contacten op doen, zodat ik kan besluiten om lid te worden van CM.

Enkele jaren geleden was ik vaak op diverse forums op internet te vinden, maar dit is inmiddels een beetje roestig geworden. Ik probeer hier weer een beetje de smaak te pakken te krijgen. Mogelijk zijn er mensen die me een beetje wegwijs willen maken op CM.

Tot horens en fijne zondag gewenst.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MVV749
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5