Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 11:46
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie heeft er al eens een MP3-bestand zodanig bewerkt met Movie Maker en dat dan op Youtube geplaatst.
Ik zou dat ook eens graag doen maar ik begrijp er natuurlijk geen snars van en een goede duidelijke handleiding vind ik niet op het internet.
Alvast bedankt...
Frank |
En jij hebt geen verstand van computers????????????? Ik ben al blij dat ik het ding netjes aan en uit krijg iedere keer. En voor foefelen ben ik te oud...............
Laatst aangepast door
|
DINI968
|
op vrijdag 8 april 2011, 11:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:02
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Je moet eerst heel veel kikkers gekust hebben voor je de prins gevonden hebt...................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 19:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik eet niet meer. Het minste wat ik eet, neen, geen snoep of chips of frit, maakt me dik. Een boterham of een beetje aardappelen of wat dan ook zorgt voor heel ongemakkelijk en niet toonbare toestanden ...cola, bier of andere dikmakende dranken zijn hier ook niet te vinden...een depressie is nabij... |
Huil maar eens lekker uit hoor water maakt niet dik...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 18:33
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begreep inmiddels dat het werkt |
En dan nog wel zooooooooo simpel. Gelukkig heb ik meer verstand van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 15:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Lekker rustig dini...ha ha
Privacyinstellingen moeten aangepast worden dini |
En hoe DOE ik dat leonard??????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 14:29
|
|
|
Wie o wie weet een oplossing???????????? Als ik online ben en iemand probeert mij pv op te roepen dan gaat het scherm niet automatisch open dus dan heb ik geen idee wie mij wil spreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 14:24
|
|
|
En nu weer naar de kreet van de week.
love is temporaty.............but friends are forever.
laughter is the shortest distance between friends................
Dini.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 14:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier schijnt ze ook weer niet. |
Ja hoor regenregenregen net nu ik vandaag 25 km heb moeten fietsen.................... En ik ben er niet eens van gesmolten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:41
|
|
|
The best time to make friends is before you need them
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:37
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Uhm zijn wij als vrouwen eigenwijs dan?? |
Ik denk dat mannen veeeeeeeeel eigenwijzer zijn dan vrouwen alleen laten wij ze in de waan dat ze gelijk hebben En leeftijd.............. worden mannen ooit volwassen dan??????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 13:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik las ergens op een topic dat vrouwen toch wel veel schoenen hebben ook al liegen ze erover...volgend jaar zet je maar een schoen... |
Waar had ik spekjes bij???????????Ik heb spekjes zat maar vond ze toch te vet vandaar mijn variatie met salami en een gebakken ei erop. Maar Frank het is een goed recept............... En mijn kids zijn zonder kleerscheuren weer huiswaarts gekeerd.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vandaag een boterham met een stukje brood gegeten... vrijdag is sowieso een boete-dag en dat geldt extra in de veertigdagentijd je bent een christen of niet... |
Ik kreeg mijn kids te eten. Heerlijk boursin gesmolten met champignons en salami en daar spinazie a la creme doorheen......................een echte aanrader...................
Dini die een groot geloof in de sint heeft maar haar schoen niet meer zet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 21:00
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | o, maar dini; ik stamp je met alle liefde een beetje aan hoor; dan val je ook niet zo snel van je stoel af, joh!! alles heeft zijn voordelen, toch? zelfs een stoel die veel te klein is........ ik ben zoooo behulpzaam....... | sssssssssssssssssttttttttttttttttttt nu krijg ik de kans om in een saab te zitten verknal jij het weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Misschien heeft iemand anders nog een meegroeistoel, dan ben je er, toch? Een voor links en een voor rechts
|
Ik ga wel in de saab zitten met de raampjes open...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 14:32
Onderwerp: Drachten
|
|
|
LORETTA033 schreef: | Zijn er ook nog mensen met goede herinneringen aan de YFC kampen speciaal de molen in Giethoorn begin jaren 70 bedacht me dat de link hier mee ook was dat we na een paar reunie,s
zelfs thuis bij bram krol... nog vaak elkaar opzochten en dan specifiek als er iemand belijdenis deed of zich liet dopen of als er eeen speciale dienst was ergens in het land gewoon gezellig opbouwend bezig zijn . |
Yes die fantastische YFC kampen, in een tentje in Kamperland met om bij de les te blijven een paar flesjes Apostel rose mee.......... Wat een enige tijd was dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 12:03
Onderwerp: Mijn gebed
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn God, ik hoef niet naar de hemel te klimmen om met U te spreken en bij U mijn vreugde te vinden.
Ik hoef mijn stem niet verheffen om met U te praten. Al fluisterde ik heel zacht, U hoort mij reeds; want U bent in mij, ik draag U in mijn hart...
Om U te zoeken, heb ik geen vleugels nodig, ik heb me enkel stil te houden, in mijzelf te kijken, me niet te verwijderen van een zo hoge gast
Als bij mijn broeder, mijn beste vriend, mag ik bij U vertoeven, U zeggen wat mij kwelt, U vragen mij te helpen: ik weet dat U mijn God en Vader bent en ik - hoe onwaardig ook - uw kind.
Theresia van Avila (1515-1584) |
Om stil van te worden zoooooooooooooooo mooi.
Laatst aangepast door
|
DINI968
|
op vrijdag 1 april 2011, 12:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 11:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We zijn met veell volk op de picknick. Misschien kunnen we twee voetbalploegen oprichten en wat tennissen. Zo verwerken we de calorieën van de bolussen en ander gebak |
Ik geef me bij deze op als onafhankelijk en waarschijnlijk zeer partijdige arbitrage..................Wie heeft nog een fluit en een vlaggetje?????????????
dan hoef ik zelf niet mee te doen en kan ik de bal tijdig ontwijken.................... Wie heeft er een tennisscheidsrechterstoel???????????????Mooi woord voor scrabble
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 00:24
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan val ik af. ik kan me herinneren dat ik ergens in dit topic een bericht daarover heb geplaatst. iets met SAABS in Frankrijk, of zo. |
Afvallen bij de picknick????????????????? Hoe kan dat nou met alle sukerbolles, bolussen en aanverwante heerlijkheden?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 16:55
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als het nu nog bij "zien" bleef, frankt; dan viel het nog mee..... ik ben echter bang dat het met die projectielen meer op "voelen" aan zal komen.
wat cross in t verleden in handen kreeg, was wel "redelijk ongeleid" te noemen ........
hannah.............deelt je grote zorgen......... |
Misschien wordt het tijd dat de dames zich eens gaan wapenen voor die gevaarlijke heren??????????????Kietelen tijdens het opzetten van de tent,spinnetjes meenemen of slangetjes ik noem maar wat. Er zijn toch ook potjedrie nog wel stoere vrouwen bij cm????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:10
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vervolg:
Gisteren heeft ie de inentingen gehad. Was er vandaag behoorlijk ziek van. Verder is nu alles rond. Visum etc. Het benodigde geld heeft ie door sponsoring ook helemaal binnen. 29 april is de datum van vertrek. |
Sterkte met afscheid nemen visser, je guppy zo ver weg laten zwemmen valt niet mee is mijn ervaring.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 17:48
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
INEZ910 schreef: | Goh.. wat heerlijk off topic allemaal..
Het gaat hier dus over boeken.. niet over buurmannen en groene containers!!
On topic maar weer Ik lees oa 'De liefdesladder', van Else-Marie van den Eerenbeemt (over familie en nieuwe liefdes) |
Die heb ik ook gelezen, idrukwekkend he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 13:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tjonge ...wat een gastvrijheid in friesland |
De gastvrijheid is groot genoeg alleen enig overleg is meestal wel handig. Het zijn ook geen echte friezen he dus ze zijn een stuk makkelijker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 18:28
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hee ga je ook mee naat Drachten ....Frankt |
Hoe vertel ik dit aan Jaqueline??????????? 3 mannen die niet mijn zonen zijn mee laten eten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 13:45
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tuurlijk Dini ....een grote friese stampot.. ha ha ha |
Mijn vriendin gaat niet mee maar die stamppot zal ik nog even moeten overleggen met haar............dus als mars via wolvega wil dan hoor ik het graag. Kan ze haar man alvast voorbereiden op de invasie............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 12:51
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Lisa Schreef:
Vanuit Wolvega, richting Heerenveen. Dan bij Heerenveen de A-7 op naar Drachten. Eerste afslag Drachten/De Haven nemen en dan alsmaar rechtdoor tot de vierde rotonde (er zit dan rechts een autobedrijf met een kleine eifeltoren naast zijn pand). Daar ga je links. Dan de tweede afslag rechts en vervolgens zit te Bethel aan de rechterkant. Fluitje van een cent dus....
Leonard schreef:
Je kunt altijd iets met elkaar afspreken.....alleen ik moet wel via wolvega |
Ik weet niet of mijn vriendin voor heel cm wil koken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 11:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | na 4 uur bedworstelen besloot ik om maar een wandeling naar de badkamer te maken. daar aangekomen werd ik klaar wakker. de vloer was kleddernat. wat bleek.. kraantje bij de stortbak lekt.
het was een leuk gezellig nachtje. |
Arme Mariska, ben je al wakker en dan kom je dat ook nog tegen...............Hopelijk is de schade beperkt gebleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 21:07
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
DINI968 schreef: | Bang voor de vrouwen????????????Je krijgt zelfs steun van Mario en nog durf je niet????????????? |
Dini gaat dus wel lekker uit eten. Ik heb er zin in.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 21:01
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik durf niet meegaan...er zijn teveel vrouwen...en W-tje is er dan ook nog...en ik kan niet met stokjes eten...het is ook wel erg ver vanuit Brabant...
ik zal op 9 april wel een boterham eten of vasten want het is nog volop in de 40dagentijd |
Bang voor de vrouwen????????????Je krijgt zelfs steun van Mario en nog durf je niet?????????????
|
|
Naar boven |
|
|