Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 19:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARIN303 schreef: | Klopt, ik moet werken namelijk! Maar als ik in de buurt ben ga ik zeker langs om mn handjes uit de mouwen te doen hoor! Wanneer ga jij helpen? | moet ik ook zelf nog op als een andere vrij heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 14:04
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Tuurlijk heb ik gelijk, dat heb ik bijna altijd |
tuurlijk wil je gelijk dat is nu eenmaal vrouwen eigenschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:57
Onderwerp: Welkom
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ja welkom terug Cross en Billy |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARIN303 schreef: | Kijk en dit is nou precies waarom ik het forum zo gaaf vind! Iedereen denkt en helpt mee waar die kan!
Tess kan nog veel meer helpende em sjouwende handjes gebruiken dus heren en dames......op naar Spijkenisse zaterdag om haar huisje weer compleet en gezellig ( en schoon) te maken! |
dacht dat jij al lang op de lijst zo staan maar zie hem er heellaas nog niet tussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 21:39
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wel een beetje serieus blijven he! | was het dan niet overduidelijk genoeg visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 19:48
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu heb je eens helemaal gelijk, maar je moet natuurlijk niet altijd gelijk van het negatieve uitgaan............... |
en toch en toch kijk jij altijd zo zwart met die bril
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 21:38
Onderwerp: gedicht
|
|
|
JOLANDA074 schreef: | Een traantje valt langs mijn wang naar beneden, zo mooi Zo ook mijn gevoel, dank je |
is er dan niemand die die traan van jou wil deppen misschien wel in ruil voor gevoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En mij ook niet hoor. Dit noemen we humor. | zal het niet doen marijan heb dat gras tussen de school banken nog nooit erg groen gevonden dus gras plus de personen gun ik dat gras zo groen kan dat niet worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:46
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Erik...neem mij aub niet serieus in die dingen hoor!
Ik gein maar een beetje, moet af en toe op zn tijd heh ik heb een heel mooi leven, geniet er ook elke dag van. Wat is er nu mooier dan met dieren te werken, heerlijk in de vrije natuur, , geen gezeur van je baas.
Mn schaapjes lopen heerlijk in het groene gras, en het is nog groener dan bij de buren | carien ik nam je ook niet serieus maar keek even over de grens om te kijken hoe groen buurmans gras wel was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 12:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Die Annet heeft het toch mooi voor elkaar, waren we maar eerder lid geworden hier. Enne hij heeft alles mee ook heh, hij is lief...zorgzaam..romantisch..veul geld op de bank... 2 fabrieken.. een grote auto... soms ook een grote mond. Tsja... en wij maar zoeken naar zonne romanticus. |
carien de 1 heeft nu eenmaal altijd geluk en de andere heeft altijd pech maar er is troost je bent daarin niet de enige wij als boeren kijken ook graag naar buurmans gras wat ook vaak groener lijkt dan je eigen maar als de dieren het maar vreten willen en er voldoende uit kunnen halen is ook dat gras goed genoeg je kunt toch niet meer dan zat eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:48
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, schattig allemaal dat groeten, en zelfs ik doe het in een dolle bui ook weleens. Maar wat is de weerwaarde van 20x het woordje hoi onder elkaar? Daarnaast, hoeveel zijn er niet die vrijwel direct weer uitloggen? Op een gegeven moment blijf je aan het hoien en iedere boer kan je vertellen dat hooien een zware bezgheid is... | maar pieter met mooi weer erg mooi en een tevreden werk dus blijf hoooien dan is ook jou humor beter verzadigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:21
Onderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | ja ik snap het ook niet meer gaan we nu wel of niet in zo'n boot |
zivaatje ik had verwacht dat jij je niet in de boot zou laten nemen alleen dan het huwelijks bootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:15
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Gijsbert Klopt Willemijn, wij hadden andere plannen. Niet dat het ons om die mannen gaat, maar dat vertellen we ze er niet bij. | hoe is dat progamma nu boer zoek vrouw of vrouw zoek boer zo ik het hier allemaal lees zoeken jullie de boer uit zonder nog maar ooit te hebben druven te schrijven naar die boeren die zoeken en die de mogelijkheid hebben de 1 weg te sturen en een week de tijd krijgen om de vrouwen te keuren wie dan weer afvald het lijkt met gemak wel koe handel mooi op een rij kijken hoe is de produktie hoe is de bouw wat zijn de eigenschappen ja dan de laatste maar uit proberen bevald het niet dat maar weer opruimen zo doen wij dat wel mee onze dieren maar of dat ook zo moet tegen woordig met de vrouwen???????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:04
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zijn de brieven al binnen dan | het werkt wel anders dat op cm daar moet je rekening mee houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 21:00
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zucht.....lees ik dit nu pas! 'k Ga gauw even de tv aanzetten. Zitten er leuke boeren bij? Is het de bedoeling dat wij - vrije vrouwen - nu een brief gaan sturen?
Marijan, geen dierenliefhebber en waarschijnlijk niet geschikt voor een boer. |
je ben al te laat marijan jammer maar wachten nu op volgende ronde er zit niets anders op voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo'n man zoek ik nu! | copyeren willemijn en goed bij jou houden heb jij hem alleeen voor je zelf net zo lang tot je hem zat bent dan opvouden en op bergen wat wil je nog meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:04
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal? |
hannah alleen goede dingen komen langzaam misschien ook nog bij jou de opbouw was misschien voor jou niet duidelijk genoeg maar dat leren je nog wel of jij het onder geheimtaal verstaat ik versta het onder een plaagerijtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis eng Hannah maar ik begrijp Erik helemaal Ik hou van een geintje maar ik heb een keurig beroep Erik.............en voor kleine schapeboertjes ben ik niet bang |
ben toch blij dat je daar nog niet bang voor bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
dat we voor een paar weken geleden nog niet konden weten dat we nu weer zo verlangde de van middag de zon weer te voorschijn kwam en dat het droog bleef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:41
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ook al geen goed idee dus!
Nou dan blijft er dus maar één ding over... Rennen!! |
dat hou je weer niet lang vol maar wel goed voor de lijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Deeeeeeeeeeeenk het niet. Eten doe ik liever. |
kun je ook langer volhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 21:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | M'n dekbed zal wel een hopeloos geval zijn denk ik. Ieder geval , bedankt voor het advies. |
graag gedaan visser hoop dat je er plezier in krijgd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 21:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Please.........leg uit. | visser doe het dekbed overtrek binnen ste buiten enpak van binnen uit de beidehoekenvan je dekbedovertrek plus je dekbeben laat je dekbedovertrek over je dekbed weer gewoon zakken terwijl jij de koeken vast blijd houden dan zit alles perfect op zijn plaats probeer het dit advies is van hopelloos maar werk beter dan hopeloos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Daar kan ik me dus echt niks, maar dan ook echt helemaal niks, bij voorstellen.
Er zijn zoveel leuke dingen te doen! | juist daar maak ik van mijn werk hobby en verlang daarom nog niet zo naar weekeind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik geef je de hand! Dat was ook mijn mooiste moment. | doe ik niet aan mee ik ben nu nog altijd blij dat het weekeind voor bij is maar dat kom om dat ik hopeloos geval ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:12
Onderwerp: Zij leefden nog lang en gelukkig!
|
|
|
VISSER278 schreef: | NOOIT OPGEVEN. | zal mijn best doen maar het bemoedigd niet zoo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik vrees met grote vreze want net schreef je nog dat je een hopeloos geval bent | dat zal dan wel zo blijven ik had nu net weer wat hoop maar weg is ie weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat zal wel........ Verstand komt met de jaren zeggen ze wel es. Dus wie weet, als ik 53 ben, snap ik het misschien wel. | zou dat nog door gaan dan krijg ik nog hoop
|
|
Naar boven |
|
|