Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:03
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
Emancipatie...
Aangezien ik echt een product ben van dit tijdperk acht ik mezelf toch wel redelijk geëmancipeerd. Echt, een man kan ook best even de afwas doen als ik een dag hard gewerkt heb. Maar ik, en veel vrouwelijke leeftijdsgenotes met mij, zie ook heus wel dat emancipatie soms lijnrecht staat tegenover een wereld zoals God die bedoeld heeft. Liever gooi ik de term 'emancipatie' overboord en stel ik daar dan tegenover de, volgens sommigen ouderwetse, term 'Godvrezend'.
En mannen... ik begrijp dat het soms zoeken is naar een speld in een hooiberg, maar ze zijn er echt; die Godvrezende vrouwen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 18:47
Onderwerp: De klik...
|
|
|
LYDIA448 schreef: | Een klik is er meteen, een klik via een profiel, via een stem kan nog een heel andere uitwerking hebben dan een live ontmoeting. Een klik is er als je elkaar ziet, dat zie je in de ogen, de spiegel van de ziel.
Hoeft niet eeuwige liefde te betekenen hoor!, helaas niet misschien.. |
Dat ben ik niet met je eens. Of er al dan niet een klik is wordt bepaald door meerdere factoren, en die factoren kunnen vooral in het eerste contact verstoord zijn. Het is heel goed mogelijk dat een 'klik' na verloop van tijd alsnog ontstaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:49
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Witte bonen in tomatensaus, aardappelschijfjes en een hamburger.
Sja, moeders is aan het verven dus het moest ff snel. Maar gesmaakt heeft het wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 15:51
Onderwerp: Liedjes uit de oude doos.
|
|
|
PELLE852 schreef: | Songtekst: Rob de Nijs - "Het werd zomer"
't Leek al zomer, toch was het pas eind mei Zo'n dag waarvan je denkt "die gaat niet meer voorbij" M'n vrienden kwamen langs maar ik wilde alleen Aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen
Toen zag ik jou, je riep me met je ogen Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel Want ik begreep wat jij me wilde vragen Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig En van de liefde wist ik nog niet veel Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Ik was geen kind meer En het werd zomer (zomer)
Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar Je droeg niets anders dan je lange blonde haar Ik was verlegen en wist niet wat te doen Ik stond er maar te kijken, oh wat voelde ik me groen "Ik begrijp 't", hoorde ik je zeggen Je bent zo jong nog, en weet niet wat je moet Wees maar niet bang, de nacht zal 't je leren Kom dichterbij me
We liepen samen verder langs 't strand En als een jongen pakte ik je hand Maar als een man zag ik de zon weer opgaan En 't werd zomer (zomer) 't Werd zomer (zomer)
't Werd zomer, voor 't eerst in heel m'n leven 't Werd zomer, de allereerste keer En ik was een man toen de zon weer opkwam En 't werd zomer (zomer) En 't werd zomer Toen was het zomer...
|
Ooohhh...kippenvel... Iedere keer weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 14:36
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het verwonderd mij dat je nog geen kritiek kreeg van vrouwen naar aanleiding van wat je schreef. Ik vind je tekst ronduit beledigend. |
Volgens mij is er anders al genoeg kritiek op gegeven hoor Frank. En ja, beledigend...enkel als je je aangesproken voelt denk ik. En dat is in mijn geval niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 13:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Laten we eerlijk zijn Pieter, we begrijpen negentig procent van een vrouw en die laatste tien procent, dat zal nooit lukken. Vrouwen denken en handelen anders in die tien procent. |
Precies, positief benaderen is het enige dat je kunt doen. Als vrouw zijnde durf ik volmondig te erkennen dat wij vrouwen (voor een man) totaal niet begrijpen zijn! Om jullie toch een beetje op weg te helpen zal ik een tipje van de sluier oplichten n.a.v. 'de kledingkast';
Quote: | Een vrouw die voor de volle klerenkast staat en beweert dat ze niets heeft om aan te trekken moet je niet met logische argumenten bestrijden. |
Een vrouw in deze situatie kampt met een (tijdelijke) vlaag van negatief zelfbeeld. Het gaat helemaal niet om die kleren, het gaat om het feit dat zij er op dat moment van overtuigd is dat het helemaal niet uitmaakt wat ze aantrekt omdat ze er 'toch niet uit ziet'. En ja, vogel dan maar es uit waar dat nou ineens weer vandaan komt?! Maar, lukt je dat...dan heb je wel meteen prijs!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 13:17
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Dank je tessybear... |
Ik zal niet weer je hele verhaal quoten anders word het zo'n kluif.
Weer krijg ik bij het lezen van jouw bijdrage het gevoel dat je beslissing om alleen verder te gaan er één is die voortkomt uit angst, niet vanuit de wetenschap dat God andere bedoelingen heeft met jouw leven en een vrouw niet in dat plaatje past. Want weet je, mensen bij wie dat het geval is vragen zich nooit af of God misschien wil dat ze 'alleen' blijven. Ze wéten dat gewoon! En aangezien jij al meerder pogingen gedaan hebt toch een vrouw te vinden denk ik niet dat jij die zekerheid hebt.
Dus je bent gekwetst, en terecht daardoor voorzichtig geworden. Maar als we het dan toch hebben over zekerheden in het leven; gekwetst worden is er daar één van. Het enige dat jij kunt doen is erop vertrouwen dat echt niet iedereen die je kwetst dit doelbewust doet en er lering uit trekken. Positieve lering! Blijkbaar heb je je in het verleden dus keer op keer aangepast omdat je dacht dat je op die manier wél aan de eisen zou voldoen. Dat is dus niet jezelf zijn. Alles draait om de manier waarop jij een situatie benaderd. Ik denk dat je een heel stuk verder zou komen door bij jezelf te blijven en te geloven dat er na 500 vrouwen die je daarom afwijzen, nummer 501 komt die wel voor jou wil gaan, mét alle littekens die de voorgangers hebben achter gelaten. Omdat JIJ bereid bent ondanks die littekens haar met een open hart te benaderen.
Quote: | En ik raad iedereen aan die ook verlangen naar een geliefde, dat gevoel en verlangen te verdrukken. |
Deze uitspraak vind ik erg gedurfd en eerlijk gezegd nogal kwalijk; Zelfs Paulus, die duidelijk dezelfde mening toe gedaan was, durfde dit niet te stellen zonder toe te geven dat het voor velen een onhaalbare taak zou zijn. Hoe durf je te stellen dat een volkomen gezond, door God ingelegd verlangen onderdrukt dient te worden? Nogmaals, als Hij echt de bedoeling zou hebben dat iemand geen partner heeft dan zou deze persoon dit ten diepste weten en in staat zijn dit los te laten. Ik moet er niet aan denken dit gevoel te onderdrukken, laat staan de rest van mijn leven alleen te moeten doorbrengen. En geloof me, ik ben heel wat gekwetst en voor de rest van mijn leven beschadigd. Maar wel bereid om een man met een open hart tegemoet te treden, ondanks het feit dat ik (menselijk gezien) geen enkele zekerheid heb dat ik niet gekwetst zal worden.
Blijf jij bij je keuze om niet meer 'op zoek' te gaan, prima. Dat is uiteraard aan jezelf. Maar ik vraag je toch om dat enkel te doen wanneer je dat diepste weten ervaart, want als dit niet het geval is zal er toch vooral sprake zijn van een 'selffulfilling prophecy' die je alleen diep ongelukkig zal maken.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 4 januari 2013, 13:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 12:13
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Maar we moeten in Bijbels opzicht wel rekening houden dat de mens van nature er niet op uit is om het goede te doen. Dus dat betekend dat de mens ook niet veel over heeft voor een ander. Ik zie het zoveel om me heen. |
In principe heb je gelijk. Door de zondeval is de mens niet meer van nature goed en kun je er derhalve dus niet vanuit gaan dat iemand het goede met je voorheeft.
Quote: | Ten tweede; ze nemen nooit iemand zoals die is, ze zeggen van wel, maar in feite zijn het maskers die zeggen "we moeten mekaar accepteren zoals een ieder is" maar doen ze het zelf wel. |
Net als het feit dat niet iedereen maar goede bedoelingen heeft is het zo dat elk mens oordeelt. Elk mens! Er is dus een wezenlijk verschil tussen iemand accepteren zoals hij/ zij is en oordeelsvrij zijn. Oordeelsvrij zijn bestaat niet! Je kunt moeite hebben met bepaald gedrag bij de ander en er toch voor kiezen deze persoon te accepteren, dat wel.
Quote: | Zo zie je, mag je wel jezelf zijn? Nee, in feite wil men dat niet, want anders word je meteen afgeschreven als een saai persoon. Als je je meer voordoet dan dat je bent, zoals bijvoorbeeld als een man doet alsof hij een stoer iemand is, die op zijn manier zeker in het leven staat, die doet alsof hij alles voor mekaar heeft in zijn leven en etc. Dan heb je veel gauwer kans op slagen om een vrouw te treffen. Ik zie dat namelijk dagelijks om mij heen. |
Ik kan me hier totaal niets bij voorstellen. Ik ken geen enkele vrouw die zou vallen voor een man die zich anders voor doet dan hij is om de simpele reden dat vrouwen daar dwars doorheen prikken. In bepaalde gevallen zullen ze het accepteren omdat ze weten dat zijn werkelijke karakter anders is maar in veel gevallen zullen ze ook echt afknappen op een man die niet écht is. Het is wél zo, maar dat werkt twee kanten op, dat iemand die echt goed in zijn/ haar vel zit aantrekkelijker is voor het andere geslacht dan iemand die worstelt met zichzelf. Het aloude 'survival of the fittest' speelt dan mee. Iemand die zeker is van zichzelf is aantrekkelijker om mee voort te planten. Overigens betekent zeker van jezelf zijn niet dat je als man dan niet gevoelig mag zijn. Juist wanneer een man zijn gevoelige kant durft te tonen gaan veel vrouwen voor gaas.
Quote: | Maar ik heb er veel van geleerd, en dat is dat men niet teveel eisen moeten stellen, ten eerste leeftijd bepaald niet wat liefde is, ten tweede teveel eisen stellen bepaald niet hoe of wat iemand is. Want uiteindelijk komt de ware gezicht altijd boven water, misschien niet meteen, maar wel met de tijd. |
Leeftijd bepaalt zeker niet wat liefde is. Liefde is grenzeloos en dus ook leeftijdloos. Wel heb ik, uit ervaring, zelf geleerd dat een groot leeftijdsverschil ook weer bepaalde issues met zich mee brengt. Uiteindelijk is vooral de levensfase waarin iemand zich bevind veel belangrijker voor het slagen van een relatie. Het stellen van eisen aan iemand heeft ook weer met te maken met een combinatie van de twee. leeftijd én levensfase. De kunst is om je werkelijk te gaan beseffen wat die Liefde inhoud. In de eerste plaats de liefde van God naar de mens, in de tweede plaats het 'doorgeven' van die liefde aan de ander. En zoals God ons accepteert zoals we zijn, zo doen we dat dan ook bij elkaar. Maar, zoals voor God geldt dat dit niet betekent dat Hij ons niet vormt, zo geld dat ook niet in een huwelijk. In een huwelijk vorm je elkaar en zul je soms 'eisen' moeten stellen aan elkaar. Gewoon, omdat een bepaalde karaktertrek de ander zelf geen goed doet.
Ik krijg uit jouw bijdrage het idee dat jij vooral zelf al heel wat oordeel geveld hebt en niet in staat bent deze los te laten. Je hebt zeker gelijk dat er mensen zijn die een hele waslijst aan eisen hebben voor een toekomstige partner, maar ik denk dat je dan vooral kunt stellen dat zij het concept 'huwelijk' niet begrepen hebben. Gelukkig voor jou zijn er wel degelijk ook 'jonge' vrouwen (mensen) die wél gewoon snappen dat je partner goed is zoals hij is en dat, als er al enige vorm van verandering nodig is, het God is die deze verandering teweeg kan brengen. Niet jij. Zelf moet ik er bijvoorbeeld niet aan denken een relatie aan te gaan met een man die niet 'echt' durft te zijn. Mijn tip aan jou; probeer élke vrouw met een open hart te benaderen en vertrouw erop dat ook zij in staat is datzelfde voor jou te doen. Ook al beweren de statistieken anders. Daarmee open je pas echt het gesprek.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 4 januari 2013, 12:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:20
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heb deze al vaker gehoord. En moet eerlijk zeggen vind het wel mooi klinken maar kan het me niet concreet voor de geest halen hoe dat dan in zn werk gaat |
Concreet gezegd stelt deze uitspraak dat het vinden van een partner toch vooral een zaak van jou en God is. Hoewel niet iedereen ervan overtuigd is dat God iemand voor ons 'apart gezet heeft' die Hij op een goede dag wel aan zal wijzen vind ik de gedachte an sich wel mooi; alleen iemand die de waarde kent van een leven met God zal ook in staat zijn dié liefde mee te nemen in een relatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...daar moet je geld hebben om dat 'wat' te openen. Dat is niets voor mij...ik zal wel gelovig worden dan... |
Braaf zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:12
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Doe mij dan er maar ééntje van de stapel der emancipatie kan je wat rustiger aan doen, en ben je minder pegels kwijt Plus, dat je s,morgens ook een keertje uit kan slapen als zij naar dur werk gaat |
Maar het zijn juist die geëmancipeerde vrouwen die het vertikken de afwas te doen, Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...oh, dan we eerst nog gelovig worden...pfffff, wat een eisen allemaal...kan het niet op een gemakkelijkere manier? |
Ja hoor Frank, je kunt ook gewoon naar de Wallen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:54
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!
Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen!
Tess, misschien iets té geëmancipeerd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:34
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
We hebben uiteraard al een topic gezien over de goede voornemens voor dit jaar, maar welke doelen heb je jezelf gesteld die je dit jaar wilt behalen? En hoe ben je van plan dit te doen?
Zelf wil ik dit jaar graag na een aantal jaar vrijwillig projecten op te hebben gezet betaald werk gaan vinden. Hoe? Door mezelf nog meer op de kaart te zetten en een opleiding te gaan volgen tot life coach!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:16
Onderwerp: goede voornemens
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb geen goede voornemens. Er komt toch niets van...
Hoi Tess welcome back en ik zag op je profiel dat je er niet voor drie dagen bent |
That's right, Frankieboy...heb me laten strikken voor de winteraanbieding! Twee maanden voor bijna noppes. Tegen de tijd dat je weer van me af bent is het al bijna lente!
Overigens is de bewuste profielfoto alweer gedateerd. Ben gewoon weer rood. Mijn nieuwe voornemen is dus om z.s.m. een recente profielfoto te plaatsen..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik moet zeggen als topic starster dat er in die 4 jaar tijd alweer, een hele hoop dingen zijn veranderd. wat mijn goede voornemens betreft van dat jaar ... ach dat is allemaal geschiedenis...
( ik was het bestaan van dit topic vergeten, misschien maar goed ook... ) |
Gelukkig hebben we hem dan nu weer onder je aandacht gebracht, Maris. Heb je zondag een goed excuus om naar de kerk te gaan!
Graag gedaan hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:42
|
|
|
PELLE852 schreef: | Je hebt vaak goede voornemens maar in praktijk komt er meestal weinig van terecht. En goede voornemens kan je het hele jaar door hebben. |
Gelukkig zijn bovengenoemde voornemens inmiddels vier jaar oud. Misschien toch es navragen wat er van terecht gekomen is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:08
Onderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
|
|
|
Ook van hier voor iedereen een super mooi, gelukkig, gezond en gezegend nieuwjaar.
Every end uncovers the light of a new beginning!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 2 januari 2013, 15:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 22:11
Onderwerp: Humor
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mop:
Komt een hele arme minumumuitkeringstrekker in de bijstand die ook een hoop schulden heeft, bij de dokter.
Zegt die dokter, nou meneer ik heb slecht nieuws voor u, u heeft nog maar een maand te leven...
Zegt die uitkeringstrekker: 'Wáárvan???'. |
Ach, dat moet je ruim zien; over die schulden hoeft ie zich in elk geval geen zorgen meer te maken..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 1 januari 2013, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 18:33
Onderwerp: Hij date niks!!!
|
|
|
'Vind ik leuk' !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:12
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hoi Tess, leuk dat je er weer bent! Ik wil toch even ingaan op je door mij vetgedrukte zin hierboven. Natuurlijk moet je kritisch lezen maar het wordt wel geschreven voor een publiek dat mogelijk wel erg ontvankelijk is voor de boodschap van een geestelijk leider. En als er dan aantoonbaar onjuiste dingen worden verteld: wetenschappers vinden het een doodzonde.
Thomas |
Dank je! Ik ben er nog tot morgenavond denk ik zo...
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik begrijp wel dat er genoeg mensen zijn die inderdaad ontvankelijk zijn voor dit soort boodschappen maar dat moet geen excuus zijn om niet te onderzoeken. Ervan uitgaan dat iemand de waarheid wel zal vertellen omdat hij zegt een dienaar Gods te zijn is zoiets als ontkennen dat de duivel invloed kan hebben op mensen en gebeurtenissen in mijn ogen.
Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat de 'eindtijd' wel degelijk al plaats vind, maar probeer juist daarom wel onderscheid te maken in werkelijkheid en 'complottheorieën'. Zelfs Frank geeft tijdens zijn studies meermaals aan dat alleen God de tijd en het uur weet en deze niet te voorspellen is. Hij (Frank) spoort zelfs aan om zelf onderzoek te doen! Lijkt me goed dat we dat dus ook doen, bij alles!...
En het goede behouden...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:34
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach Tess dat wist ik wel voordat ik hem opende maar ach tis wel lachen zo die eigenwijze kerels |
Zou k niet tegen hen vertellen Erika, anders denken ze dalijk dat het een positieve eigenschap is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Want die ene man blijft hier maar praten |
Had ik je ook wel kunnen vertellen!! We hebben dit namelijk eerder geprobeerd...zo'n vrouwentopic...werkte niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:50
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | zo Shanita, en waar zijn je bewijzen dan dat hij dingen uit zijn duim zuigt? Heb je er zelf onderzoek naar gedaan en heb jij met duidelijke conclusies zijn theorieën weerlegd? Of is dit gewoon weer je oude wantrouwen ten opzichte van mensen uit de evangelische wereld? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je per definitie naar die sites toe gaat waarvan je weet dat ze kotsen op de evangelische beweging.....Of is dit alleen voor bevestiging van je eigen wantrouwen? |
Laat ik nou bij Frank's laatste eindtijdstudie geweest zijn en hier met een kennis over gesproken hebben die wél onderzoek gedaan heeft. Er blijken inderdaad bepaalde gegevens te zijn die niet kloppen. Toch moeten we ons afvragen waar het hier om draait. Natuurlijk is het niet goed wanneer iemand ons bewust een verdraaide waarheid op de mouwen spelt om een mooi kloppend verhaal te krijgen, maar we dragen ook een eigen verantwoordelijkheid omtrent het 'klakkeloos' aannemen van informatie. "Onderzoek alle dingen en behoud de goede"! Misschien is het goed om niet meteen weer naar elkaar te gaan scheren en te onthouden dat rook vaak ook vuur betekent. En wanneer we willen weten waar dat vuurtje dan precies zit dan staat het ons vrij daar zelf onderzoek naar te doen.
Het filmpje en rapport op deze pagina zijn wellicht een goed begin: http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=23165
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:26
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Wie alle zaken los laat kan zijn handen vouwen!
|
|
Naar boven |
|
|