ChristianMatch

Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 17:24
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?

DOCTORWHO259 schreef:
Misschien leuk om mijn eerste bericht op dit forum hier te plaatsen.

Ik mag echt wel zeggen dat ik hulp heb gehad, gebeden verhoord zijn en er wonderen gebeurden.
Pas kort geleden was er een moment waarop ik ondanks alle 'zware lasten' op mezelf stond. In die tijd deed ik naast bidden meer aan meditatie dan puur en alleen bidden.
Ik wilde graag verder met m'n leven zonder in spagaat te liggen, achter feiten aan te lopen, achterstalligheid en nog-te-klaren-klussen; maar al zo vaak had ik dat schone schip bevaren, om steeds weer 'terug bij af' te zijn.
"Een rollercoaster" oftewijl een achtbaan waar je immers altijd eindigt waar je startte.
Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik bad, of meer smeekte eigenlijk, dat ik hiervan en hieruit nou een keer een uitweg mocht vinden.
Na meer dan 40 jaar mezelf een Christen gevonden te hebben ben ik daar nu mee opgehouden door er een te zijn. Morgen ontvang ik mijn volwassenen doop en eindelijk is het tot me door gedrongen waarin de kracht van de Heer tot uiting komt, hoe vaak er al vergeving was, waar ik er naast zat.
Mijn verstand heeft me altijd weerhouden om tot volle overgave te komen, tot mijn 'ellende' me murw maakte, en ik aan de hand van een zuster in gebed kwam, en mij door de Heer liet lijden.
Dat gebed is ook al verhoord.
Zodra een gebed niet meer een verwachting is, een claim, een eis of de vraag om beloning kan bijna alles.
Ik had nooit kunnen voorspellen dat het zo liep maar nog elke dag dank ik de Heer en soms wel tien keer op een dag, dat ik mijn weg heb mogen vinden.

mooi,
als je je voledig overgeeft, maak je ook ruimte voor gods geest om in je hart te kunnen komen wonen

ik vergelijk het wel es met een koffiekan, je kan die niet vullen met water als het deksel erop zit
zo is ons deksel, zonden, en allerlei dingen,
waneer wij die deksel er af doen, ons volledig overgeven aan god(zonder nog dingen van ons leven voor ons zelf te houden) dan kan gods geest in ons stromen
en blijven stromen als we die deksel open houden

petra die, ha ha heel vaak het deksel wel weer overnieuwt effe eraf moet doen....

geweldig, morgen je volwassendoop Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:04
BerichtOnderwerp: Koningshuis

SHANITA130 schreef:
Hai Lanfy Lachende smiley

Doe je wel voorzichtig met dat muurtje Engeltje smiley ?

Ja lanfy, nou niet geïrriteerd wegrijden omdat je geen antwoord krijgt en tegen een muur rijden, zonde van je auto.......

Ik zal je wel in zijn plaats antwoorden: cum la fte, gro je la tro ta jets
Cum lada sic tura notra jets. (Latijn hè
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:00
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........

SHANITA130 schreef:
Ja, en dat is óók zo!!
Coole smiley met zonnebril
Jij hebt een goede kijk op dingen vind ik, Lachende smiley compliment!!!! Knipoog smiley

Ha ha, dankjewel, heb ik toch nog eennkeer iets inteligents geschreven Knipoog smiley
Helaas door ervaring geleerd.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:17

LANFY127 schreef:
Sorry hoor! Op de een of andere manier is dit bericht 3 keer geplaatst! Terwijl 1 keer al ruim voldoende was! Gefrustreerde smiley

Tja ,weet dat je altijd zo beleefd bent om te antwoorden, maar je kan overdrijven.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:21
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

Ik persoonlijk vind het wel mooi, je pas aan elkaar geven als je ook echt je helemaal aan elkaar geeft, om te beslissen dat je samen door het leven gaat met een huwelijk.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:17
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

WILLEMIJN232 schreef:
Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook......
Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn.....
Knipoog smiley Engeltje smiley

klopt, leve de iped die je in bed kan gebruiken Lachende smiley , geeft mij afleiding.
en natuurlijk mag jij je mening geven, en ik antwoordde je vraag, misschien dat je het nu snapt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:13

SHANITA130 schreef:
Ja idd dát is ook weer zo.... Twijfelende smiley

ja toch?
eerlijk gezegd wil ik heel graag van iemand weten waar ik mee date, hoe die tegenover zijn ex staat, als die vol haat er over praat enzovoort denk ik, ehhhh
laat maar hangen die date
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:09

Wel verschillende mensen Willenmijn, de een schrijft over de kapper, de ander over hoe het is om door te moeten gaan met heel gezin om je heen,als je ziek bent
lucht op, om het soms te delen en ook om herkenning te lezen van anderen.

en de een schrijft met zijn/haar hart, deelt gewoon iets blij mee, de ander is weer op een andere manier bezig op forum,
zo denken andere misschien weer wel es over jouw bijdragen??

liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:05

SHANITA130 schreef:
Ik had laatst Huilende smiley, smiley in tranen , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...

Afijn alles ok, belt me ex me op.... Twijfelende smiley

Om te vragen of ik nog weet wat we hadden afgesproken.... Gefrustreerde smiley

Dus ja, ik kon niet 'ja' of 'nee' zeggen want het was dus geen open vraag, dus ja, ik moest wel zeggen 'ja, vanavond tussen zeven en acht...' Smiley met dichtgeplakte mond

Ipv dat hij het daar dan bij liet, nee, gaat ie hele verhalen ophangen, die helemaal niet belangrijk zijn, en ik zei al 2 keer, dat ik met iemand ben!!!!

Gaat ie dáárna nóg een keer vragen of ik nog weet wanneer en hoe laat de afspraak is.... Gefrustreerde smiley

Dus ik, nog een keer: 'Jahaaa, tussen zeven en acht en ik zit hier met iemand dus ik wil niet te lang met je aan de telefoon....(ondertussen klonk ik al behoorlijk geïrriteerd Boze smiley

Dus, ja, vraagt me date wie is dat? Ik, 'ja me ex'.....
Verlegen lachende smiley
Ja....einde....me date keek niet zó blij..... Twijfelende smiley

Maar ja, diezelfde ex, zit nu wel fijn met een date, en vroeg of ik dan even niet wil bellen vandaag Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Het is ook altijd hetzelfde liedje met die mannen...

Maar, dít gebeurd mij niet meer, ik zeg níets meer... Duiveltje smiley

Ja, en ondertussen maar bedenken hoe krijg ik dat weer goed gebreid met die date Verraste, verbaasde smiley

Vind dat een date moet kunnen accepteren dat iemand nog met zijn exxen omgaat, dus dat ze wel es bellen en op de koffie gaat, ja toch....
Wat willen z e dan? een vrouw die haar hele leven nog vol haar ruzie met haar ex maakt? is dat dan beter???? nee toch?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:03
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide

heel veel plezier allemaal op de p.n. morgen toegewenst Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:01
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

zelfbevrediging, is iets anders als je lichaam met een ander persoon delen..... en eh als je het zelf niet doet, komt je lichaam vanzelf wel.....
in mijn ogen niets mis mee, God heeft zelf ons lichaam zo gemaakt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 10:13
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?

SHANITA130 schreef:
Ach, mannen.. Knipoog smiley

Ik had een tijdje terug, zeg natuurlijk niet hoe lang geleden en ook niet met wie Knipoog smiley , een hele leuke date.

Echt heel leuk. Lachende smiley

Ha ha, leuk shanita Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:25
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

KLUS667 schreef:
Wie organiseert er een keer een ImgURL event?

Wat is dat nou weer? Avond over computers, lijkt me saai Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:18

Dub, zelf reactie plaatsen lukt niet goed.... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:17

[quote=PETRA373]Ha ha, ben ik niet de enigste, die het niet lukt om bepaalde dingen te Copieeren, ondanks uitleg. Lol
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:16

JANE410 schreef:
[/img]
Shanita, ik heb een plaatje gekopieerd, maar het moet waarschijnlijk een tekst zijn. Ik heb alleen maar plaatjes opgeslagen en die gekopieerd maar dat kan dus niet Gefrustreerde smiley

Ha ha, ben ik niet de enigste, die het niet lukt om bepaalde dingen te folieerden, zonder uitleg. Lol
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 16:53
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

SHANITA130 schreef:
Het is gewoon een somber en emotioneel dagje, ja, hier schijnt nu wel de zon.

Me broer komt me helpen me huis schilderen, ja, ik heb een hele lieve broer.

Dus alles aan de kant. Helpt ie me ook mee. Ja zodra die kan, hij mailt nog.

Raar hoor, Petra van die aangifte?

Hoe kan dat nou weer?

Maak er maar snel ff werk van, voordat je een boete krijgt.

Sterkte ermee!!!!!

Klinkt toch als een leuk dagje Shanita
Ik doe de belasting altijd zelf, maar hoe vaak die gasten fouten maken
Dan leef ik weer met een partner. Eh ben al jaren gescheiden..
Boete.....betalen die gasten want krijg 900euro van ze

Knipoog smiley

Ps: heb je niet iemand die het voor je doet, ja, ik heb een vriend die heeft iemand die het voor hem doet, ja, de belasting.

En: de zon schijnt hier nu wel behoorlijk en het is 16 graden, dus ik pak zo ff me fiets en ga weer even buurten hier en daar en vanavond ben ik ook pleitte. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 15:45
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

JOANNIE702 schreef:
Nee, somber dagje vandaag,
Twijfelende smiley

Hmmmm over somber dagje
Krijg ik een blauwe envelop in de brievenbus, dat ik me aangifte 2012 nog niet heb verstuurt, ik nog tijd krijg tot 13 juni, anders boete krijg
Eh had hem verstuurt en voor 1 april. Leuk hoor via internet, als dat dan niet aankomt
Enfin ga ze morgen bellen en dan opnieuw en sla ik het bewijs op voor het weer niet aankomt.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 10:56

SHANITA130 schreef:
Ha Petra Knipoog smiley Lachende smiley

Hoe weet jij, dat mijn huis gisteren en vandaag een puinhoop is Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley

Eh, vandaag... Heel snel opruimen voordat die woningbouw komt.
En voel je je daarna weer veel blijer in een opgeruimd huis
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:06

SHANITA130 schreef:
O maar dat is wel een goed middel inboprufen, ja dat krijg ik voor migraine.

O, ja, dan gaat dat kloppen ja, dat ken ik dat gevoel, en ja dan heb je ook koorts.

O, wat lief je oudste zoon die je kleine naar school brengt en alles doet... Verliefde smiley

Ja, dat is wel lekker als je beneden kan liggen, nou sterkte!

is maar door stomme kies, maar heb een hekel aan ziek zijn, lijkt me echt moeilijk voor mensen die iets ergs hebben, of mensen die met een ziekte moeten leven, enfin ik ga douchen en liggen Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:03

LANFY127 schreef:
Grappig, eigenlijk hilarisch! Nog steeds geen antwoord! Maar vakanties duren tegenwoordig toch een week of 3? Wacht rustig af! Knipoog smiley

Grappig dat je daar nog steeds bij de auto staat met een houding van, ik wacht op een antwoord Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:01

SHANITA130 schreef:
Woningbouw zou langskomen, ja, tussen 8 en 12, dus ja, zit hier een beetje voor ... ... te wachten, ja, ik kan niets doen, alleen wachten. Zal je zien, komen ze om half één Boze smiley

wel, heb je vast wel je huis heel mooi opgeruimd tegen die tijd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:01
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

SHANITA130 schreef:
euh, ja, de helft weet ik niet precies geloof ik...wel veel, ja es een keer ergens gelezen geloof ik... Verlegen lachende smiley

Ik dacht het soms.

De verschillen tussen internationale onderzoeken zijn groot:
Uit ouder onderzoek in de Verenigde Staten bleek dat 1 tot 1,5% van de bevolking ooit PTSS heeft gehad. [10;17] Uit recenter onderzoek onder volwassenen in de VS blijkt echter dat 8% ooit in het leven PTSS heeft gehad, waarvan de helft nog in het afgelopen jaar [19]
Recent onderzoek onder volwassenen in Australië laat zien dat 1,3% van de volwassenen in het afgelopen jaar leed aan PTSS. [20] In Canada was dat bij 2% van de volwassenen [1]
Van de jongvolwassenen in de VS leed 9% ooit aan PTSS. [9] In Duitsland was dat slechts 1,3%. [21]

BroN: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/posttraumatische-stress-stoornis/feiten-en-cijfers

Toch kom je hier uit op gemiddeld bijna 25%....onder de vrouwen bij: "Enigerlei angststoornis ooit in het leven".
Zie Hier: angststoornissen feiten en cijfers

verbaasd me niets in deze wereld,
alleen heb je natuurlijk verschillen van hoe erg de ptts is.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:58

SHANITA130 schreef:
Sterkte hoor, word maar snel helemaal beter! Knipoog smiley

dankje, valt beetje tegen, weer wat koorts, de boel klopt, halve nacht wakker gelegen. maar ben zo dankbaar en blij ik niets hoef t e doen, me
oudste zoon is vrij, die brengt d e kleuter na school en doet boodschappen, andere koken weer.
heb een matras beneden gelegd en ga vandaag hele dag blij wezen ik niets hoef te doen en aan de iboprufan Lachende smiley

Dat vind ik altijd zo zwaar aan huishouden, als je ziek bent en je moet door.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:52
BerichtOnderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.

SHANITA130 schreef:
Nou, alles niet, de helft...ja, als ik dan leiders van kerken in dure auto's zie...nee, niet per sé Trin.

Er zullen ook wel goede mensen zijn, weet ik wel zeker, kijk, maar ja wat Leanne zegt is denk ik ook zo.

Maar ja, dit staat wat mij betreft los van onze relatie op het forum, is al erg genoeg als wij dan ook nog es ruzie krijgen....

Ik denk omdat jij goede lieve mensen meemaakt daar, dat je je misschien in het verleden aangevallen voelde, als dat zo was, ja, ik kan me daar wel wat bij indenken hoor...

oh nee dat zie je verkeerd ik er boos om word om deze discussie, wel op gg als ze oordelen zonder echt bewijs/ dan moeten ze vermoeden schrijven.
mensen onschuldig veroordelen is ook heftig.
In het verleden heb ik wel es moeite gehad met de kritiek op trin, omdat ik veel mensen daar ken, maar weet dat jij het goed bedoeld, heb ook alle kritiek heel serieus genomen, wat ik tot nu toe zie, zie ik niets echts verkeerds, tuurlijk heeft iedere kerk zijn fouten en dingen die verbeterd kunnen worden.

en natuurlijk wil ik graag de waarheid ook weten, want eh als het echt zo is, dan is het natuurlijk mijn kerk niet meer, ga ik op zoek na een andere,
kan het me niet voorstellen, hun kennende, ma ja, je weet nooit met mensen he. liefs
en wat ik je schreef, ken mensen die het dorp wel es hebben bezocht en hoorde alleen positieve verhalen.

maar leanne, waar vind je die getuigenissen, buiten goed gelovig om? ik vind alleen dingen die goed gelovig schrijft, daar buiten om niets
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:00

SHANITA130 schreef:
Ja, dat komt ook weer door andere dingen. Weet wel dat ie een mooi huis heeft, en dat voorlopig mijn vakantiegeld naar mijn stookkosten gaan.

En het ergste: ik dacht juist dat ik geld Smiley met dichtgeplakte mond terug zou krijgen.....

Oh Shanita dat is naar, alles na de stookkosten.
Veel fijner als je wat overhoud om wat leuks te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 19:26

Oh en effe voor de goede orde, heb even veel respect voor de mensen die hier Andes denken hoor, is een discussie
Geen ruzie, zag Shanita de woorden ruZie plaatsen,
Gewoon gedachtewisseling, ik denk er dus anders over, maar even goede vrienden voor de anders denkenden.
En geloof me dat ik de boel nu wel heel kritisch inde gaten houd na deZe informatie
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 19:20

SHANITA130 schreef:
Ik neem klakkeloos dingen aan?

Eh..ja. Smiley die vol vragen zit

Zegens! Ik ga er niet meer op in, voor verder info zie GG. Knipoog smiley

Eh ja, kan me nog herrinneren ik je er op wees dat dat UFO verhaal een grap was en bv je schrijft dat mateas meerdere auto,s heeft, ergens heb je die informatie van aangenomen.niet zelf onderzocht. Hij woont 5 minuten van. Me vandaan, dus zie de feiten met me eigen ogen, inplaats van Het op gg te leZen
Tja of hij verstopt ergens, heel veel auto,'s en dure huizen ofzo?

En daar gaat het om in dit topic, er word beweerd dat trin partner kiNderen misbruikt, maar harde feiten?bewijZen?
Als ik die zie, oordeel ik, zo niet is het een vermoeden, dat is iets anders als dat het echt zo is.

Liefs.

Shrijf dan vermoeden....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 19:13

JANS221 schreef:
De Stichting Opwekking heeft ooit besloten om geen lied nummer 666 op te nemen in de bekende Opwekkingsbundel. Het nummer zou te gevoelig liggen bij de eigen achterban. Het omstreden besluit deed in de media heel wat stof opwaaien. Voor de website Goedgelovig.nl was het aanleiding om een prijsvraag uit te schrijven voor opwekkingslied 666.

Wat een gedoe om zoveel waarde te hechten aan een paar cijfertjes. Laat ik nu een mobiel nummer hebben met 777 in het midden.
Engeltje smiley

Klopt, maar om dan een lied zelf op de site te Zetten met nr 666
Moest dat nou, beetje respect voor anders gelovigen kan toch ook?
Ik ga toch ook niet de rooms katholieke kerk belachelijk maken bv omdat ze tot Maria bidden?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:19

SHANITA130 schreef:
Het ging erom dat lied 666 werd overgeslagen door opwekking, ja bijgeloof, net als dat mensen geen kamernummer 13 willen, of niet onder een ladder lopen.
Daar werd iets van gezegd.
Dat hele opwekkingslied 666 bestaat dus niet.

Ik had laats in de supermarkt een rekening van 6,66 euro, ja, dan zou ik volgens evangelische maatstaven dat niet moeten betalen, en weglopen...

Ik had zelfs het bonnetje niet bewaard....

Ja, kijk, als v/d Steen daar verder niets over zegt, en het gaat nu nog steeds door. Boeie; hij kan zijn huis, auto's en vakanties betalen, nou dan...

Zag tijdje terug eigen versie van 666 toch door gg gemaakt op hun site
Maar eh knap dat jij weet dat matea,'s auto,s heeft, zover ik weet een maar
Eh als je effe terug leest, zie je dat je als partner inzage hebt in de financieen. Maar ga er nou niet meer op in, alle kritiek, richt me liever op leuke dingen
Hoop mensen zo slim zijn, om niet alles maar klakkeloos aan te nemen zonder goede bewijzen. Etc. Voor je anderen veroordeelt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 76 Volgende
Pagina 40 van 76