ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:51
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PIETER649 schreef:
joh... je zal uit pure armoe nog gedwongen worden een baantje te zoeken en niet op je 65e met pensioen te gaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

die verzorgingsstaat nederland liep net zo hard uit de klauwen als heel griekenland bij elkaar.

Och Pieter,zelfs bij de overheid kun je geen vast contract/voor onbepaalde tijd meer krijgen,na mijn 3 jaarcontracten kan ik naar de overburen,het UWV...........en ondertussen komen er dan weer nieuwe tijdelijke krachten binnen die dezelfde dure opleiding volgen,er 3,5 jaar werken etc etc etc.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

GERRIT084 schreef:
Dat zegt een kortzichtige, die reeds aan een nieuwe relatie begonnen was, en is Gefrustreerde smiley Das snel een oordeel, met een voordeel Knipoog smiley

Leg eens uit wat je bedoeld gerrit.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:00
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Weten jullie wel dat het donorweek is?
Een goed moment om er bij stil te staan........

Site voor de cijfertjes:
http://www.eurotransplant.org/cms/index.php?page=pat_netherlands

En voor wie wil weten wat er in de mensen achter de cijfertjes omgaat:
http://www.longtransplantatie.nl/
http://orgaantransplantatie.startpagina.nl/

Voor wie van dichtbij een donatie van een geliefd overleden medemens heeft meegemaakt
http://www.donormonument.nl/

Leanne,een gelukkiger mens dankzij de ultieme giften die mijn lieveling ooit deed Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:47
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARRY942 schreef:
Hoe het met die linken doorgeven zit, daar ben ik nog steeds niet achter, dus ik geef dit lied maar op de ouderwetse wijze door: (op Youtube te vinden)
Light up the sky - The Afters
Alle eenzamen onder ons: trek je daar maar aan op, en Hij zal het maken!

Marry,klik op URL,plak de link uit de bovenste regel,klik weer op URL
http://www.youtube.com/watch?v=6X_E2t7r1pY

Voila Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:42
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn allermooiste moment was dinsdagmiddag toen ik hoorde dat er eind april niet één klein mensje bijkomt maar dat het er twee blijken te zijn.....
Gelijk oma van een tweeling.....geweldig toch? Hoewel oma wel een beetje oud klinkt..... Knipoog smiley

Wow,prachtig nieuws,gefeliciteerd!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:36
BerichtOnderwerp: Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....

HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit

Wandelen is ook gratis maar sommige mensen kopen daar retedure schoenen voor......... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 20 oktober 2011, 19:36
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:33

THOMAS968 schreef:
Op CM heb je een kleine groep die eigenlijk geen gescheiden partner wil. Als je dan zegt dat je alleenstaand met kinderen bent, is het wel helder dat je gehuwd of samenwonend bent geweest en dus gescheiden. Liegen is bewust de zaken verdraaien. Daar hoeft met de term alleenstaand dus geen sprake van te zijn. Maar of dat nou gebeurt vanwege de groep die geen gescheiden partner wenst, vraag ik me af. Het is toch niet te verbloemen?

Thomas, gescheiden.

Die optie heeft CM niet,je bent of "vrijgezel,nooit getrouwd geweest" óf "gescheiden".........

Leanne,die het allemaal worst zal zijn,een relatie laat je niet afhangen van 1 optie op een ontmoetingssite(dat laat ik over aan de kortzichtigen Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 07:49
BerichtOnderwerp: opbouwen van een relatie

CHATULIEM619 schreef:
Als je niet zonder elkaar kan, kan je ook niet met elkaar, is een wijsheid die mij verteld is. En daar zit in mijn ogen veel waarheid in. Je geliefde moet een aanvulling op je leven zijn, niet een invulling. Je moet jezelf niet verliezen in een relatie...Allemaal gemeenplaatsen, maar ze zijn wel waar.

Te vaak bij elkaar zijn kan averechts werken. Want het kost echt tijd aan de ander te wennen. Sommige mensen zijn al na een paar weken 24/7 bij elkaar, maar dat kan tot grote frictie leiden.

Je geliefde moet niet naast maar in je leven staan,zo kan je eigen leven doorgaan met je partner als waardevolle aanvulling.Jezelf verliezen in een relatie doet de relatie geen goed........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:22
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CARIEN982 schreef:
Ik heb een hekel aan klagen Leanne! Knipoog smiley

En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!! Verliefde smiley

Ik klaag niet,ik zeur!!! Boze smiley

Morgen mogen we een dag inspelen op ons innerlijk,oftewel onze empathie en emotie ontwikkelen Smiley die vol vragen zit Rollenspellen doen met zo'n ubervrolijke dame erbij........ook zo leuk........"gooi je gevoelens er uit maar blijf ze de baas!" en meer van die larie.........zucht...........

Even denken of ik nog meer te zaniken heb....... Lachende smiley

ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo?

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 19 oktober 2011, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:12

Ik heb een hertoets..........oke,kan gebeuren maar ik kwam slechts 1 puntje tekort(ik had ook 2 dikke negens Lachende smiley ).........maak ik volgende week goed hoor.Ik vroeg gelijk studie-uren aan bij de grote baas,kreeg ik er 3.......wat moet ik nou met 3 uur?ik wilde meeeeeeeeeer!Uurtje later komt hij weer,je krijgt er 24...........

maar er worden maar 3 betaald Woedende smiley

Dus nu mag ik onbetaald verschijnen op het werk om vervolgens 3 dagen lang een toetsje te oefenen in een achterafkamertje Gefrustreerde smiley

Ik voel een hoestje opkomen......uche uche Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:08

CARIEN982 schreef:
Of een andere topic openen met ......de Klaagbank....is misschien een optie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Klaag jij eens over die vent van je,ik word nieuwsgierig! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:26

VISSER278 schreef:
Chloor? Weet je hoe mooi schoon je stoep er van wordt?

Positief genoeg , Leanne? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je kunt het,je kunt het,je kunt het! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een kabouter van 2 meter heeft vanavond mijn afwas gedaan en mijn vuilnis opgeruimd terwijl ik zoveel mogelijk plek op de bank in beslag nam,de training was dus succesvol Engeltje smiley ...........is het dan nu tijd om te trouwen? Lachende smiley met blinkend witte tanden (cross???)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:17

ERIKA129 schreef:
Sorry de link werkt niet ben daar niet handig in Verlegen lachende smiley
Maar een mooi moment is er zeker wel.
En dat is dat ik dankbaar ben dat wij in een land leven waar er zoveel hulpverlening voor handen is om je op allerlei gebied te helpen Lachende smiley

Tja zelfs de belastingdienst leanne Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Lieeeeeeeeeeeeeeeeef! Kussende smiley

maar ik krijg er voor betaald hoor Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 17:32

CROSSROAD317 schreef:
Eind van de maand ?? tis nog maar de 18de hoor ... Gefrustreerde smiley

De 18de?Joepie,dan komt mn pensioen bijna binnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

kan iemand please iets positiefs op cm zetten????al dat gez... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 18:19
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

JOLAN931 schreef:
Leanne. ik denk dat je mijn eerdere reactie verkeerd hebt opgevat.

Nee hoor,we zijn het eens,ik doelde op andere reacties.

@visser,een atheistische dominee?wat moet ik me daar bij voorstellen?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 09:00

JOLAN931 schreef:
Als deze zin werkelijk op zichzelf staat, zonder bijbedoeling om iets te verduidelijken of iets dergelijks, en die dominee dit vanuit zijn overtuiging heeft gezegt dan veroordeel ik niet, maar beoordeel hem, op grond van die zelfde bijbel( waar staat dat Gods woord DE waarheid is) en mijn menselijke interpetatie van de bijbel als valse profeet.

Dat klinkt beter dan wat ik hier verder lees,1 zin van 1 dominee wordt volledig uit zijn verband gerukt en ineens is de hele PKN verdorven en verloren voor altijd Smiley die vol vragen zit Dan heb je het wel over ruim 2 miljoen leden uit verschillende stromingen,hoezo wordt er hier dan niet veroordeeld op basis van 1 uitspraak?????

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/2899349/2011/09/09/Gematigde-midden-overheerst-in-PKN.dhtml
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 14:33
BerichtOnderwerp: Het weer

HERMAN388 schreef:
Wij niet, Billy Boze smiley
Eigenwijze boeren reden met hun tractor zo de weg op banden vol met blubber en vervuilen de wegen.

Geachter boeren, wie maakt onze auto schoon? Woedende smiley

De wasstraat!
Het zit maar aan de buitenkant,daar heb ik me nog nooit druk om gemaakt ........
Bovendien kunnen die boeren er niks aan doen dat er modder aan hun banden komt,daarvoor moeten we het hogerop zoeken Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 13:35

WIM743 schreef:
Beste allemaal,

Als ik deze reactie lees,kan het niet anders zijn dat we dus echt in het eind der tijden leven.
Nederland dreigt op veel gebieden 1 grote grijze massa te worden op dit gebied .
Er staat toch duidelijk geschreven in Gods woord ,dat er in het laatst der dagen
valse profeten zullen opstaan, die tijd lijkt helaas aangebroken.
Als voorgangers de bijbel niet meer voor waar houden !!
Gelukkig ben ik een navolger van andere predikers en moeten juist WIJ als christenen waakzaam blijven.
Ik volg ook de bijbelstudie,s over openbaringen ,van ds Bottenbley uit drachten
zie ook www.bethel.nl

De weg volgen van vrijzinnigen en broodpredikers ,lijd niet anders dan dat we met zn allen op een hele steile glijbaan raken.
Op de weg naar het verderf !!!!!!!!

WIJ MOETEN GODS WOORD VOOR WAAR AANNEMEN>

Hee das geinig,vanuit onze kerkgemeenschap wordt(door sommige dominees) hetzelfde verkondigd over Bottenbley als wat jij hier zegt.............
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 13:04

JOLAN931 schreef:
De hele PKN beweging, met al z'n soorten van belevingen, dominees en verschillende opvattingen wat men graag allemaal bij elkaar wil voegen en houden onder de mom dat christenen eensgezind moeten zijn....kan/mag dit wel, en is dit werkelijk wat God bedoeld met eensgezind zijn?

Ik denk dat de PKN heel wat verder is in het proces van "muren afbreken" en "samen geloven" dan al die separate kerkgemeenschappen .
Ik voel me beter thuis in de PKN omdat ik er meer respect vind voor andere meningen.Als christen hoef je niet buiten de wereld te staan maar er middenin met volle overtuiging van je geloof en niet je eigen mening laten afhangen van wat 1 dominee je voorschoteld als dé waarheid(een dominee is ook maar een mens) en die keuze heb je binnen de PKN.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 09:26

Mijn abo loopt bijna weer af maar ik wil graag nog 1 schitterend moment met jullie delen waarin (voor mijn gevoel) God duidelijk liet merken dat hij bij me was..........

Ik was al zo lang aan het solliciteren dat de moed me in de schoenen zonk,tot ik een vacature zag die helemaal bij me paste.Ik heb gesolliciteerd maar na de eerste 2 rondes bleek dat de studie die er bij hoort een stukje boven mijn niveau lag,de twijfel sloeg toe........gelukkig zagen die mensen mijn potentie en ik mocht door.Op een ochtend verwachtte ik het verlossende telefoontje,mocht ik beginnen?......10 minuten voor die tijd belde de transplantatie arts(mijn man was orgaandonor),hij vertelde dat het met de 5 getransplanteerde mensen goed ging en hij had een brief ontvangen van de man die de longen ontvangen had.......hij was 30 jaar ziek geweest,kon geen trap lopen en nu had hij een bergwandeling gemaakt........
Toen wist ik dat het goed was Lachende smiley

Ondertussen ben ik bijna aan het einde van de studie,nog 1 zenuwslopende toetsenronde,als ik het haal wordt mijn contract verlengd en mag ik het werk blijven doen dat ik helemaal geweldig vind Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 20:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

VISSER278 schreef:
Tegenwoordig?
Toen ik een jaar of 15 was ging ik bij desbetreffende slager na schooltijd spek zouten. In die tijd ( ongeveer 30 jaar terug) is ie er mee op de markt gegaan.
En dat het nu van die slager afkomt? Dat zit er dik in, hoewel nu z'n zoons het bedrijf runnen.

Grappig,ik heb in mijn jeugd(30 jaar geleden) in een slagerij gewerkt,daar kwam het in hele grote zakken aan,misschien wel door jou gezouten haha
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 20:25

VISSER278 schreef:
Vet spek, gezouten , uitgebakken . Wordt hier veel verkocht onder de naam knabbelspek.
Tegenwoordig in diverse smaken verkrijgbaar .
Uitgevonden door een zeeuwse slager die er groot door geworden is.

Zwoerdjes met een randje spek?Dat krult zo mooi om en is lekker knapperig en zout maar..........dat is lang geleden uitgevonden,wij kregen dat als kind al.
Tegenwoordig ligt het ook in de supermarkt,misschien wel van jouw groot geworden slager? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 20:04

ERIKA129 schreef:
Het is idd vet spek en dan noemen wij het hier dus drilspek Kotsende smiley

Oh,dan is de benaming vast streekgebonden,moet ik goed onthouden als ik ergens anders naar de slager ga Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:38

ANNETTE792 schreef:
geil spek? wat moet ik me daarbij voorstellen?

Dat is volledig wit spek,zonder vleesdraden en dus ook erg vet(sorry,het heet nou eenmaal zo).Je kunt het vers kopen,gerookt of gedroogd,je kookt het met zwoerd eraan mee en snijdt het daarna in plakjes.Kan ook goed op rogggebrood bij de snert maar eerlijk gezegd geef ik het liever aan de andere eters,ik gruwel er van Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:35

Hete bliksem is niet van appelmoes!
Je kookt aardappelen met harde zure appels(ik heb ze in de tuin)en ik doe er bij voorkeur draadjesvlees door(en wat stroop maar dan hoort er eigenlijk ook geil spek door)
Het is heerlijk als de wind om het huis buldert en als je het al eens gegeten hebt weet je waar de naam vandaan komt.........die appels blijven nl lang heet Knipoog smiley

Leanne,heeft een hekel aan potjes,blikjes en plastic kant en klaar maaltijden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:25

ZEELAND736 schreef:
Klinkt goed Leanne..!!

En hier is het vrijdags altijd soep-met uitsmijterdag!!!!

2x zelfs? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Soep eten wij hooguit in het weekend.Als we allemaal hele dagen weg zijn(school en werk)dan eten we 's avonds graag rustig samen een gewone maaltijd,praten onder het koken over de dag en na het eten heerlijk tot rust komen.........in het weekend eten we gewoon wat er voorhanden is,pizza uit de oven of een broodje hamburger,of we gaan lekker uit eten(elke zaterdagavond eigenlijk wel Verlegen lachende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:09

Vanmiddag een half uurtje eerder vrij van werk,thuiskomen en daar al een glas wijn aantreffen,lekker buiten met de kinderen opgedronken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:07

Gewoon lekker (zelfgemaakte)gebakken aardappelen,spercieboontjes en gemarineerde varkenshaas.
Als toetje straciate.....dinges ijs Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:28

PIETER649 schreef:
haha ja dat was schrikken he, voor Jacob... die dacht toen ook: wat heb ik nou weer aan mn fiets hangen!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gelukkig betekenen mijn echte namen:rein,kuis,zedig,ingetogen(mijn ouders kenden me toen nog niet goed Engeltje smiley ) en gewijd aan God
die fiets moeten jullie nog terug brengen he.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:13

PIETER649 schreef:
dan vraag ik je nu serieus om n tipje van de sluier op te lichten.
geen angst, ik ben al getrouwd dus er volgt geen reactie als die van Jacob.
(en ziet het was Lea...)

Ja wat is er Duitser? Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 100 Volgende
Pagina 40 van 100