Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:25
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
MAR907 schreef: | je kunt in zo,n korte tijd van het lezen van de site,s deze uitspraak eigenlijks niet maken. Maar het zegt veel, hoe jij naar een ander luisterd... |
FF kijken Mar, ik plaatste een antwoord met 2links om 17.56, jij gaf een antwoord om 17.57 en daarna om 18.00 uur een antwoord aan mij .... Euh ff denken hoe het spreekwoord ook al weer was .... iets met "pot, ketel en zwart" geloof ik .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik deze links weinig overtuigend. Ik vind zijn liederen, waarvan een aantal vertaald is en opgenomen in Opwekking, veel overtuigender. |
Zo zijn er zoveel "anti" sites Chat, of het nu gaat om "opwekkings liedjes", "nieuwe berijming op de psalmen", een spreker als bijv. "Willem Ouweneel" of een "anti" site over "sabbatisten kerk, pinkstergemeente of refo-kerken" tis allemaal wel te vinden. En het is maar net waar je je door wilt laten beinvloeden ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:11
Onderwerp: Het ICHTUS teken...(het bekende visje die naar links zwemt)
|
|
|
EVA685 schreef: | Ik draag een ring met allemaal Ichtusvisjes, had nog nooit gezien dat ze naar links zwommen waarom?? |
die ik op mijn koelkastdeur heb, zwemt naar rechts .....
die op mijn gitaarkoffer, das afhankelijk hoe ik de koffer vast heb .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 18:04
Onderwerp: Mooie uitspraken/teksten!
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | hihi...ik lach maar een heel klein beetje..... |
En dan ook nog als een "boerin" met kiespijn zeker ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 18:02
|
|
|
MAR907 schreef: | Je weet niet waar je het zoeken moet Cross..... Een biografie vanjezelf is toch nooit negatief???? |
Heb je ze nou wel gelezen dan ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 25 januari 2011, 18:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:56
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik wil toch een ding zeggen, Michael W. Smith heeft zijn achtergrond in het satanisme. Zijn tweede regel in dit lied, geeft al aan waar het om gaat. "Teaching new ways"....
Voor mij betekend de "New Age"..... Gooi het geloof van onze voorouders weg, ik kom met een "nieuwe weg"..... Dat is hetgeen dat deze artiest zegt....na ca. twee duizend jaar.....
Ik vind het geweldig hoe hij het christenwereld kan beïnvloeden met zijn gave.... |
Een hele uitspraak Mar, dat Michael W. Smith zijn achtergrond in het satanisme zou hebben, en dat haal je allemaal uit die 2 regeltjes die je citeert .... waar haal je die ongenuanceerde onzin vandaan ??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_W._Smith
http://www.michaelwsmith.com/bio.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:24
Onderwerp: Vriendschap als fundament voor een goede relatie.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jammer dat die oefening op het verleden slaat,bouwen aan de toekomst lijkt me een beter idee..........als het goed is komen deze onderwerpen in het begin van je relatie ruim aan bod en leer je elkaar daardoor kennen/liefhebben/bewonderen etc.,dit lijkt me eerder een therapie voor probleemhuwelijken? Ik vind het ook nogal negatief,trek lering uit je verleden maar bouw samen iets nieuws(!) op ........ of klink ik nu al te happy? |
Staat je keuken nog blank ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:17
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat ga ik zeker doen Eva! |
Heidi (Carien) treft de schaapherder Peter ..... jodelahieeetieeee .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:03
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kwestie van d u i d e l i j k afspreken |
2 Opties:
1) Ga naar Hans Anders voor een (lees)bril op juiste sterkte ..... 2) Daarna kwestie van de duidelijke afspraken GOED LEZEN!!!
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)[/quote]
Tja, hoeveel aanwijzingen wou je hebben .....
Sorry Herman, helemaal off-topic .....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 25 januari 2011, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 16:38
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | nee hoor Crossy, jij bent er toch nog???? |
Maar ik heb niet de intentie om "slim" te willen worden .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 16:35
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Wie slim wil LIJKEN praat.... Wie slim wil WORDEN luistert.... |
Het zal stil worden op het forum als je niets meer zegt Angelique ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 16:30
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
wow, 1000 slechtste momenten .....
LOL
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 25 januari 2011, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 22:00
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Dag allemaal!
Er werd het idee geopperd om eens een avondje uit in Leeuwarden te organiseren. Bij deze! Zaterdag 5 februari eerst gezellig eten bij Eetcafé Spinoza en voor degenen die willen, daarna nog leuk een (aantal) cafeetje(s) opzoeken!
Wie gaat ermee? |
Weet je al wat tijden Jasmyn, is wel handig om te weten .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Grrrrrrrrrrrrr Hier ook een waterballet,een oh zo aardige man dacht onder het wachten op dit arme vrouwtje te helpen door haar cv ketel bij te vullen..........draait die malloot de vulkraan kapot Kom ik binnen,spuit het water door de bijkeuken Gelukkig woonde hier dichtbij een man die wél verstand van ketels heeft dus probleem opgelost,de boel droogt wel weer............
Kan ik mijn Drent nog inruilen of heb ik er geen garantie meer op? |
Hehe, eindelijk mag ik invallen als reserve Drent .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:34
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn abo op cm verloopt volgend weekend. Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet.
In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet. Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven. Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben. Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen.
Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm. |
Jammer Pieter, ondanks dat we wel eens een meningsverschil hadden, heb ik je toch leren kennen als een prima vent !! (met het hart op de juiste plaats, denk o.a. aan Henk....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:28
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | Cross je staat er met beide pootjes middenin, toch ben jij ziende blind en horende doof. Kun je leuke linkjes neerzetten zoveel je wilt... je verhaal gaat nergens over.
Het zaken op scherp zetten deed ik in een compleet ander topic. Heeft hier niets mee te maken.
Er is een hetze gaande tegen een lid hier, en jij weet heel goed wat daar aan de hand is, als ik me niet vergis was jij deel van de aanleiding zelfs.Waarmee ik benadruk dat jij verder bij mijn weten niet aan de hetze mee doet overigens.
En ja, als ik zie dat mensen die zichzelf hier profileren als superchristen nog niet het begrip "vergeven" kunnen hanteren, zie ik geen probleem om daar een sneer over te maken. In plaats van zich hier op forum stoer te houden, konden ze beter stoppen met dat gejen naar een ander. DAN lopen ze ook niet het risico sneren te krijgen.
Verder ben ik er klaar mee... tis jullie leven en gelukkig zit ik in geen enkel cluppie hier op cm. |
Denk dat je je beter moet laten voorlichten Pieter, ik hoor niet bij een cluppie op CM zoals jij dat weer zo fijn weet te brengen Volgens mij lees jij te veel roddelbladen en vul je naar hartelust of willekeur in, suggestief dus. Als je nou eens duidelijk zegt "waarin ik een deel van de aanleiding" zou zijn..... Maar goed je bent er klaar mee, dus het antwoord zal ik wel niet van je krijgen
En om jou maar te quoten: "Verder ben ik er klaar mee... tis jullie leven en gelukkig zit ik in geen enkel cluppie hier op cm."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | Lieve Sweet... het interesseerd mij geen reet wat er gebeurd is... jij schijnt het wel te weten, als je niet tussenin gelegen hebt, zal het best wel netjes gegaan zijn allemaal... wat mij wel interesseerd is dat enkele mensen, waaronder jij, de sfeer verpesten op forum en chatroom...
Als het je niets kan schelen wat er is gebeurt Pieter, waarom dan wel zo'n suggestief, bijna misselijkmakend, antwoord .... Als er al iets is wat de sfeer verpest, dan is het wel het antwoord zoals het hierboven staat .....
deze zomer werd de halve chatroom kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen jou, erica en angy. inmiddels worden we massaal kotsmisselijk van die steken onder EN boven water tussen jouw cluppie en angy. maar nogmaals... jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn |
Om dan toch maar door te gaan op het "kotsmisselijk worden van de steken onder EN boven water" tussen jouw cluppie en angy. Ik vind jouw antwoord, persoonlijk, vallen, onder de noemer "opruien en de boel ff op scherp zetten" zoals je al eens aangaf hier op het forum .....
En dan tot slot je opmerking "jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn" waar slaat dat op
Jimmy -- Boudewijn de Groot -- zo suggestief als dit liedje is zo suggestief komt die laatste zin van jou op mij over
http://www.youtube.com/watch?v=P71bbUYDFpQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:45
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | De "hulptroepen"zijn onderweg mary....dank je wel voor je meeleven! dit gaat helemaal goed komen..pffff hoop ik.... |
Ook weer een pluspuntje Angelique, nu alleen maar de keuken die blank staat.... een tijdje geleden stond je hele tuin blank door een gesprongen rioolbuis toch .... zal heel wat meer werk geweest zijn om dat allemaal weer te fixen ....
Maar leuk is het allemaal niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 00:04
Onderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | we gaan weer strandeling doen met ons allemaal wanneer gaan we weer? 28 augustus was voor het laatst ergens in mei? |
Dan moeten we dat maar weer organiseren Herman, en hopen op een nog zo grote groep natuurlijk ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 00:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij spook!!! ik kan hier dus VOLSTREKT NIET (nóg harder) om lachen
oke, ik geef toe; je hebt humor!! en je hebt ook nog eens gelijk, irritant genoeg; maar ik zeg het lekkur toch niet hardop hoor!!. het ging overigens om knuffelen, niet om aflikken, toch? |
Het ging om het knuffelen Hannah ..... en om skippy natuurlijk .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:56
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Of er zijn gewoon dan wat minder mannen dan vrouwen.Ach, als het maar gezellig is denk |
Das ideaal, staan de vrouwen voor je in de rij, of beter nog, ze vechten om met je aan tafel te mogen zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:46
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
PIETER649 schreef: | hij heeft groot gelijk... het is geen betaalde acteur die een kunstje opvoerd... waarom zou hij voor een tv programma nog n week met vrouwen over de vloer gaan zitten en ze valse hoop geven? hop, dr uit met die dames. |
Iets met spelregels misschien ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:44
|
|
|
HENK710 schreef: | Net als jouw bemoediging
Maar je mag best een knuf hoor als je er zo om verlegen zit dat je hier maar andere zaken gaat plaatsen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:34
|
|
|
HENK710 schreef: | Nog even en we kunnen hier slaapkamergeheimen verwachten
|
Interpretatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:15
|
|
|
BILLY701 schreef: Ik hoop voor Gibby dat hij ook met de situatie op de hoogte is!!!!!!!!!!!!!!!!
ANGELIQUE327 schreef: | wat een bezorgdheid! |
Als er sprake is van bezorgdheid !!! kun je ook gaan denken/zeggen, das broederlijke liefde voor elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zijn leerlingen waren zeer succesvol maar de grote meester himself???? |
Misschien ook wel, maar zegt hij daar niets over ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | en hoeveel sucses heb jij daar al mee geboekt?? |
Ligt er maar aan wat je onder succes verstaat ....
Voor mij persoonlijk vind ik het fijn dat ik dan niet alleen hoef te wandelen, aanspraak hebben en een bakkie koffie, eventueel met appelgebak ... Maar goed, ik zie wandelen niet als een date......
Dus vandaar mijn advies, "wat doe je op een eerste dat afspraak?" ..... WANDELEN!!! (what else)
en al loop je samen van de auto naar het restaurant of waar dan ook heen, lopen is wandelen, toch ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 23 januari 2011, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |