Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik zorg er voor dat de rustdag een RUST...dag is... Ook ik MOET werken...ben OOK een alleenstaande gescheiden vrouw...MET...dochter... Wat dat betreft komen onze levens dus aardig overeen... Als jij er vanuit gaat dat God ogen dichtknijpt..kunnen we dat bij alles wat doen gaan denken....en gaat de dag...die niet voor niets NAAR GODS naam vernoemd is geheel verloren... Dat gebeurd nu al zo heel veel...er zal niet veel van overblijven... Je schreef...dat je het heel graag anders wilde...(???) Iets wat ik graag anders wil...ga ik toch echt proberen... Waar een wil is is een weg... Het gaat er toch niet om wat KERKEN voor een hoge pet van mij ophebben?? Ik heb niet met een kerk te maken...maar met een God... |
Ik denk dat onze meningen wel aardig overeenkomen maar dat we het woord "rust" anders zien?Voor mij betekent de zondagsrust tijd nemen voor gesprekken,dingen doen waar je anders te weinig aan toe komt(quality time met de kinderen bijvoorbeeld),mensen bezoeken etc.Op zondag houden we hier zeker "rust" en staan we redelijk stil maar volkomen stilvallen ga ik niet redden,ik ben ook maar een mens. (proberen doe ik volop,en wie weet wanneer die "wil" werkelijkheid wordt )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Was er dan geen andere nuttiger bezigheid???
|
Ik doe op zondag veel,misschien wel teveel in jouw beleving en ja daar hoort voetbal kijken ook bij.Ik ben nl. 50 uur per week naar mn werk om zelf het inkomen te verdienen voor mij en de kinderen en aangezien ik op zaterdag de boodschappen doe,zoveel mogelijk mijn huis aan kant maak en altijd help/kijk bij de voetbalwedstrijden van mijn zoon kom ik vaak pas op zondag aan de was toe en dan kijk ik tussendoor met mijn zoon een wedstrijd op tv,ik ga bij m moeder koffiedrinken,ik ga verjaardagen af,ik doe spelletjes met ze etc etc. Al die dingen doe ik alleen op zondag als ik er door de week niet aan toe kom..........en ik denk dat God dan wel een oogje dichtknijpt(mocht Hij het uberhaupt een probleem vinden) Helaas hebben de meeste kerken geen hoge pet op van alleenstaande ouders en beseffen ze totaal niet dat een "rust"dag slechts een droom is van de meeste alleenstaande ouders,geloof me,ik wilde het heel graag anders hebben..........
Leanne,is haar frustratie weer kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 18:28
|
|
|
Mijn mooiste moment komt nog,ik ga vanavond op stap met de groep mannen en vrouwen waar ik vroeger(das 30 jaar geleden ) mee rondhing in disco's .........als bonus hoef ik niet te rijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:56
Onderwerp: Sauna!
|
|
|
MOMO697 schreef: | eigen prive sauna is ook niet mis ...
of languit in eigen badkuip
of een heerlijke hete douche |
Ik denk dat jij het vanavond erg druk krijgt met privé chats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:50
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Links is daar waar je duim rechts zit Ben je er nu ziek van? |
Ik heb 2 linkerhanden!Eg woar Weet je wat ik niet begrijp.........waarom mannen vallen voor praatjes.......als ik aan een man vraag:onder welk dopje moet ik de benzine in de maaier doen roept hij meteen:laat mij dat maar doen(goed onthouden erika )Terwijl wij roepen:je zoekt de wasmand zelf maar op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:46
Onderwerp: Sauna!
|
|
|
MOMO697 schreef: | Organiseren we een sauna dagje voor goed geisoleerde mensen, wie weet komen we nog wat leuks tegen ... |
Ik heb al een hekel aan mijn spiegelbeeld(zolang ik er niet in kijk ben ik "dik" tevreden )dus heb ik geen behoefte te betalen voor de bezichtiging van goed geisoleerde en winterbestendige cm-ers Mensen bekijken doe ik liever vanaf een terrasje met een roseetje en iets nuttigend wat bij voorkeur uit de frituurpan of door de slagroom gerold is
morgen maar weer aan de sla met een fris watertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Blijf maar blond en leg het links naast je neer |
Wat is ook alweer links?
Ik ben bouwbesluit 2012 aan het doornemen,daar word je pas echt ziek van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Precies, jij snapt het..... |
Ik snap er niks van,moet ik nu mijn tweede hersencel aanslingeren of mag ik gewoon blont blijven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:52
|
|
|
Nu komt meteen mijn oma's stokpaardje in me op "niet klagen maar dragen kind!" Het is een uitlaatklep voor sommigen hier,lijkt me niets mis mee,ze doen er niemand kwaad mee. Oke,het kan téveel worden(voor hun zelf)maar zolang ik die mensen hier ook nog positieve dingen zie melden .........och........als ik er geen zin in heb lees ik er overheen(en ben dan dankbaar dat ik zelden iets mankeer)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:23
|
|
|
MAJARO438 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GESLAAGD Met een 8 pffff
NIET MEER LEREN WOEHOEOEOEOEOEOE
Gr Majaro |
Whaaaaaaa gefeliciteerd!!!Helemaal geweldig,op naar de toekomst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:21
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dank je Herman |
Vat jij hem even samen Cross?Of je geeft aan vanaf welk moment de dominee over de gewraakte tekst begint,dat is ook goed........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:19
Onderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ....
Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid. Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken. |
Misschien wil je geen regeringsfunctie,dat is heel goed mogelijk maar je wilt ook niet nadenken over waarom de SGP een vrouw op een hoge functie niet ziet zitten?
Leanne,hoort alles maar luistert slechts selectief(naar zulke heren)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 18:17
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Straks worden de dagen korter, de wintertijd komt eraan |
Als ik op mijn werk aankom is de zon net opgekomen(ik kan een beetje van de opkomst meegenieten in de achteruitkijkspiegel) en als ik thuis ben(ben net thuis)dan gaat ie net weer onder De zon zie ik dus zelden maar gelukkig heb ik genoeg (leuke collega's) om te bekijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:25
|
|
|
Lieflieflief! Gek hoor,ik ben zoveel jaren mantelzorger geweest en ineens is de kans op studie en een baan er en geniet ik volop van het leven! God is goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 15:59
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=uPoFmaDS9bU
Loop met me mee naar de waterkant We gooien alle oude kleren van ons af We springen in een keer samen, hand in hand We laten de stroom bepalen wat er op ons wacht
Zwem met me mee naar de overkant Stuur je zorgen met het water naar de zee En open je ogen in een ander land Waar we gewoon op nieuw beginnen met z'n twee Want alles wat me hier hield Wat m'n thuis was al die tijd Alles wat ik nodig heb, ben jij
Laat het stormen, laat het waaien We hebben elkaar stevig vast Je bent hier veilig dicht bij mij Al dat bezit wat ons verzwaarde Zou toch verdwijnen met de tijd Dat wat overblijft zijn wij
Ren met me mee door het mulle zand En de wind neemt ons verleden met zich mee Dwars door de branding gaan we, hand in hand Om te verdwijnen in de golven van de zee Vaar met me mee naar de overkant En leg ons beide lot in handen van het tij Verbrand onze schepen eenmaal aangeland En met niets in onze handen zijn we vrij
Alles wat mij hier hield Wat mijn thuis was al die tijd Alles wat ik nodig heb Alles wat belangrijk is voor mij Alles wat ik nodig heb, ben jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 14:25
|
|
|
Ik ben geslaagd...........ik ben geslaagd ..........ik ben geslaagd IK BEN GESLAHAAGD!!!!!!!!!!
Morgen mn contract halen!
Ik ben best wel een klein beetje blij
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 12:02
Onderwerp: Donor week
|
|
|
Ik kan me zoooooo boos maken om reacties met "van horen zeggen","het klopt vast weer niet" of "ooit eens op tv gezien". Vraag informatie over orgaandonatie op bij Eurotransplant dan zul je zien hoe zorgvuldig er mee omgesprongen wordt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:26
Onderwerp: opbouwen van een relatie
|
|
|
MAJARO438 schreef: | onvoorwaardelijk viel bij mij in de categorie, weten dat iemand waarschijnlijk niet lang te leven heeft en er toch voor gaan. Ondanks de prognose en beperkingen.....
Majaro |
Daar is meer voor nodig dan alleen liefde maar ook mentale en fysieke kracht om door te kunnen gaan. Ik heb velen zien struikelen die met een schuldgevoel achterbleven maar dat is niet nodig,soms is een levenstaak gewoonweg te zwaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:18
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten. |
Je kunt toch ook gewoon een plekje in de bus met Noorderlingen reserveren die allemaal naar Zeeand gaan..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:17
Onderwerp: opbouwen van een relatie
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | dubbel, ik weet niet of dat het woord is..........hoe kan dat dan, als de liefde onvoorwaardelijk is, dat het vastloopt.... het is voor mij een raadsel....je ervaart het, het bestaat wel... |
Omdat je tegen je grenzen aanloopt?Onvoorwaardelijk bestaat eigenlijk niet,je kunt nooit álles overhebben voor een ander ook al wil je het nog zo goed doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 10:32
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En Leanne, hoewel ik het niet met je oneens ben, loop je soms wel tegen een harde werkelijkheid aan als man als je binnenkomt in een gezin met pubers. Niet alles is met goede wil en inlevingsvermogen op te lossen. En nu kan ik nog goed met pubers omgaan.
Thomas |
Ben ik met je eens,pubers zoeken hun grenzen op en doen(soms onbedoeld)een ander veel pijn,dan moet je relatie erg sterk zijn om het te overleven want je trekt toch altijd partij voor je eigen kinderen.Ruzies zijn mij dan ook niet vreemd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 10:15
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Inderdaad! Als je invult 'Hangt ervan af..', hou je het breder en meer open. Het zou voor mij namelijk wel uitmaken of het me lukt een (positieve) band met de kinderen van de ander te krijgen. Natuurlijk moet je er niet naar streven om hun moeder te worden, die hebben ze meestal al en dat word je niet. Ook kunnen er belemmeringen zijn, om een band te krijgen. Toch denk ik, dat het - als je er energie/liefde insteekt en je partner je steunt - meestal wel lukt. De leeftijd van de kinderen kan ook meespelen. Dus ik hou het bij 'Hangt ervan af..'. |
Niet bang zijn voor die band.Langzaamaan leer je de kinderen kennen, dan krijgen de gesprekken meer vorm en ga je om ze geven,dat gevoel is anders dan bij je eigen kinderen maar gaat wel heel diep.Kinderen voelen het feilloos aan als ze je kunnen vertrouwen en op je kunnen steunen en ik denk dat dat het ultieme is dat je kunt bereiken in een nieuwe relatie(maar dat is slechts mijn ervaring )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oeps die bedoelde Leanne vast |
Je bent een lieverd ,ik heb beide op mijn profiel staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:24
|
|
|
Ik sta er nog steeds niet bij Erika
Maar ja,je ziet mij makkelijk over het hoofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 00:08
|
|
|
JOLAN931 schreef: | dan lig ik waarschijnlijk nog in het ziekenhuis. mocht ik eruit zijn laat ik het wel weten, en dan ben ik voorlopig iedere kort na de middag thuis |
Ik weet niet precies wanneer je geopereerd wordt maar ik wil je veel sterkte en een snel herstel wensen Jolan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Begin die website!!!! |
Nee please zeg,het verleden is voorbij,de goede dingen zitten in mijn hoofd en hart,de toekomst is nu aan de beurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Best veel keuzes he....wat een gigantisch rommelige wereld...
Maar geweldig ...ik sta er bij...dus waarschijnlijk normaal... |
Voor mijn oude en huidige situatie heb ik een hele eigen website nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:57
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik weet het leanne. Ook ik heb donorcodicil weet hoe belangrijk het is. Mijn vader had het twee maal nodig helaas door veel complicaties mocht tie het niet overleven. |
Ik heb er niet eentje........ik vind nl. dat iedereen het zelf moet beslissen(mijn kinderen weten hoe ik er over denk maar ik wil hun tot niets verplichten) en het hangt uiteraard ook van de situatie af,ik respecteer tevens de mensen die geen codicil hebben,om wat voor reden dan ook(en die mening heb jij ook,dat weet ik )
|
|
Naar boven |
|
|