Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:27
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
MOMO697 schreef: | ps een echte man kan heeeeel galant zijn juist. het 1 sluit het ander niet uit |
echte man zal zich vast wel melden, momo, haha
wie wil jou nu niet effies ophalen in t noorden.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:21
Onderwerp: vergeven
|
|
|
MAR907 schreef: | Hannah je hebt hellemaal gelijk. Idd was Johannes de weg voorbereider, van diegene welke de paden van de kerk van toen recht zou maken. |
hihi, ben ik het toch alwéér niet met je eens!! errug ben ik he? johannes maakte de wegen klaar voor de Heere Jezus, die de weg tussen God en de mensen vrij zou maken. net als toendertijd een wegbereider de wegen netjes maakte als de koning ze nodig zou hebben.
oke; oke; ik mag mijn mond een poossie houden, I KNOW
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 24 januari 2012, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:10
Onderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
|
|
|
MOMO697 schreef: | onderschat het sociaal isolement niet er zijn veel kinderen die zo moeten leven en dat heeft niks te maken met ouders die niet willen werken trouwens ook al zullen die er ook wel zijn |
zoals ik al aangaf; ik weet het uit ervaring, momo; en ik kan je zeggen dat je elke vorm van luxe daarna dubbel op waarde kunt schatten; dat is dan het vóórdeel dat je kinderen er later wellicht van mogen hebben!!
misschien waarderen ze de tv wel extra nu ze weten dat geld niet aan komt waaien?
hannah........geen abo op tv, en oud barrel doet het goed genoeg als ie vrijwel nooit aanstaat... gelukkig staat ie achter twee prachtige deurtjes........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 24 januari 2012, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:01
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
hmmm dat noem ik geen bordeaux rood, hoor, mariska. dit is toch geel, met een rood sausje? en hoe moet ik een heel diner klaarmaken of buffet voor twintig man/vrouw op dat maatje aanrecht? de oven is niet zo groot, frietpan veel te klein en twee pitjes maar? ik wil er toch wel graag zes, als t even kan...... (bij "pelgrim" hebben ze die wel.........maar neff is nóg beter.......)
mottie kosteh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 18:42
|
|
|
MAR907 schreef: | De Here Jezus was met Zijn kerk begonnen. Helaas lopen de traditionele kerken voor de Here Jezus, in plaats van achter Hem....en dat de roep is:
Mat_3:3 Want deze is het, van denwelken gesproken is door Jesaja, den profeet, zeggende: De stem des roependen in de woestijn: Bereidt den weg des Heeren, maakt Zijn paden recht!
Mar_1:3 De stem des roependen in de woestijn: Bereidt den weg des Heeren, maakt Zijn paden recht.
Luk_3:4 Gelijk geschreven is in het boek der woorden van Jesaja, den profeet, zeggende: De stem des roependen in de woestijn: Bereidt den weg des Heeren, maakt Zijn paden recht!.
M.a.w. "de kerk" is scheef gegaan...Deze zouden de mensen horen te leren "wat en hoe" Hij het bedoeld heeft en wat de wil van God is.... |
met alle respect, mar; maar deze teksten gaan over johannes de doper, hoor. en niet over de kerkgemeenschap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 16:24
Onderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
|
|
|
MAR907 schreef: | Zat mij af te vragen wat nu betekend:
2Co 2:14 En Gode zij dank, Die ons allen tijd doet triomferen in Christus, door Christus overwinnen en den reuk Zijner kennis mensen zien dat je uit het geloof in Hem leeft, en dat straal je uit door ons openbaar maakt zo ziet de wereld wat het geloof inhoud in de praktijk in alle plaatsen. 2Co 2:15 Want wij zijn Gode een goede reuk is beeldspraak van je geloof uitstralen in een liefdevolle houding ed; de vruchten van de Heilige Geest van Christus, in degenen, die zalig worden, en in degenen, die verloren gaan; alle mensen zien dat; zowel gelovigen als ongelovigen.
De kennis van Christus???? = Goed doen??? |
de kennis van Christus is denk ik een "Hem kennen met je hart" en vanuit die kennis van Zijn liefde ga je als vanzelf inderdaad "het goede" meer en meer doen in je leven; wat men ook wel het proces van heiligmaking noemt.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 24 januari 2012, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 15:49
Onderwerp: Vrij zijn Weekend 2 en 3 maart
|
|
|
MAR907 schreef: | ‘Kiezen voor Jezus maakt je leven niet makkelijker maar moeilijker!’ zegt Wilkin van de Kamp onomwonden als we hem vragen of hij iets meer wil vertellen over het thema van het komende Vrij Zijn Weekend in maart. Vreemde uitspraak voor iemand welke weet dat de Here Jezus een verlosser en bevrijder is. Dus niet kiezen voor de Heer dan, het wordt alleen moeilijker en zwaarder volgens hem gezegd door Paulus.
Mijn bijbel zegt en leert anders. |
het is maar hoe je zijn opmerking intepreteert; beide benaderingen zijn waar; want God zegt dat Hij met de verzoeking ook de uitkomst zal geven. dus wel verzoeking/moeilijkheden, maar ook de uitkomst die je blij maakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 15:29
|
|
|
MOMO697 schreef: | steeds meer kinderen groeien op in armoede, voor westerse begrippen dan. geen geld voor al die nwe dingesheidjes, geen geld voor bioscoop of verjaardagsfeestjes. een sociaal isolement is het gevolg. en het verschil tussen arm en rijk in nederland gaat steeds groter worden. |
hoewel ik het heel moeilijk vind om te zien hoe krap mensen soms zitten, denk ik dat het voor kinderen ook wel degelijk leerzaam kan zijn om met wat minder luxe groot te worden. vanuit mijn eigen jeugd weet ik nog van een periode dat we de bonen (met haren ) uit opa's moestuin drie maal in de week kregen voorgeschoteld, en de andere dagen de andijvie uit de aanbieding; geld voor een paar potloden was er gewoonweg even niet. verre van leuk; maar het maakt je levenslang dankbaar en bewust van luxe, denk ik.
overigens is het mogelijk om op te groeien zonder bioscoop bezoek; een dvd lenen is geen schande, toch? en een verjaarsfeestje hoeft weinig te kosten; een beetje creatief en je hebt het geweldig gezellig met elkaar denk ik. in het bos kun je ook erg leuke uitjes organiseren, en een dropping is op latere leeftijd heel interessant. t kost wel wat meer moeite, maar vaak wordt het ook wel heel erg gewaardeerd!
neemt niet weg, dat armoede gewoonweg verre van leuk is!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 15:11
|
|
|
MOMO697 schreef: | heb ff een tip
zet de deelnemers ook in het eerste berichtje van jou Hannah je kan het zo wijzigen als iemand aanmeld of afmeld veel overzichtelijker
maar dat kan je alleen in je eigen berichtje dus dan moet jij dat zelf doen hoef je niet steeds het hele topic door om het overzicht te houden |
als je klikt op "forum" en dan op "nieuwe berichten" en als laatste op het laatste blokje van die regel, achter de naam die daar staat, dan zit je gelijk op het laatste bericht, moo!
begrijp ik overigens goed dat je galanterikken-voorkeur hebt? sim doet dat vast even voor je, vanuit zeeland over drente naar zeeland rijden...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 14:58
Onderwerp: Jij...als dier
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik wil ook graag een dier zijn maar ik weet niet welk... |
ik vind je wel lijken op een roodborstje, frank; die snoept korstjes kaas, wanneer ze voor hem klaar liggen...... houd zich vooral op in het struikgewas, en komt ook een enkele keer wat meer onder de mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 14:31
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik meld me af.
(overigens woon ik nog steeds in 035, Hannah) |
ai ai ai, hardleers meisje ben ik, he? jammer dat je niet mee gaat; een volgende keer beter, griffin.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 24 januari 2012, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:47
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting griffin748, 40 jaar, regio 033, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:44
|
|
|
PETER717 schreef: | Maar ok, ik wil wel mee, maar heb zaterdag om 10 uur 2 kleine apen voor mijn deur staan, dus graag advies.
|
weet je, peter, omdat jij de apen-vader, mag jij zeggen of je overnacht en vroeg in de auto stapt, of dat je de avond ervoor al gaat rijden............is dat aardig, of is dat aardig?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 24 januari 2012, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Laten we nu eens omkijken naar de mensen die leven in stille armoede,de schreeuwers krijgen hun portie wel.......... |
die mensen kun je echter alleen zien als je ogen hebt, leanne; en daar ontbreekt het misschien ook wel eens aan in onze maatschappij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 23:26
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou blijkbaar benne die ook nie al te vertrouwen Han...ik zou je achterban maar es informeren als ik jou was.... |
prikkelende berichten heeft men op dit topic even niet nodig marry dit topic is bedoelt om er een gezellig weekendje zeeland van te maken.
hannah...........informeren naar de achterbanden? hmmm griffin; zijn je achterbanden wel voldoende te vertrouwen????
winterbanden haal je bij de ehhh.......hoe was t ook weer; bij de gamma geloof ik?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 januari 2012, 23:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 22:37
|
|
|
MAR907 schreef: | Het was grappig bedoeld .
Hetgeen ik bedoelde te zeggen is, dat genade een gift is van God welke de wereld al ontvangen heeft. Daar hoeven we niet om te vragen. En ieder die in de Here Jezus gelooft, heeft het eeuwig leven. Hoeven we ook niet om te vragen.Mischien dat Matheus meer duidelijkheid geeft.
Mat 6:14 Want indien gij den mensen hun misdaden vergeeft, zo zal uw hemelse Vader ook u vergeven. Mat 6:15 Maar indien gij den mensen hun misdaden niet vergeeft, zo zal ook uw Vader uw misdaden niet vergeven.
Of is dit niet een antwoord vanuit de bijbel op vergeving van hoe en wat? |
ik ben het met je oneens wat dat betreft, mar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 22:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik rijd niet in een (Mitsubishi) Galant, ik kan dus nooit een galanterik zijn..
bovendien is mijn vermelding op de deelnemerslijst onder voorbehoud. |
ach, een saperiaan/saperik of spetoloog is ook prima, joh; als ie maar niet rookt, vier wielen heeft, en voldoende kilometers maakt. o ja, en toch wel op zn minst de juiste kleur en materiaal qua bekleding.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 januari 2012, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:34
|
|
|
MOMO697 schreef: | Lijkt me erg leuk maar weet niet of vervoer een probleem word. En de kosten he ... Maar heb er wel zin in Ik denk er nog ff over |
t is inderdaad wel een afstand voor je; bert364 komt ook van t noorden, en griffin ook; misschien is één van de heren bereid om (gedeeltelijk) samen te reizen en de kosten op die manier te delen?
bert, griffin? galanterikken gezocht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:54
|
|
|
MAR907 schreef: | Gompie.. jij geeft reactie.
Antwoordt: de gestuurde Zoon, is de genade voor heel de wereld....
Wat is de wil van onze Vader??? |
dat mensen hem VRAGEN OM VERGEVING? lijkt me luid en duidelijk in de bijbel terug te vinden, dat een ieder die om genade vraagt die ook daadwerkelijk zal ontvangen.
ps. is het zo raar als iemand op een bericht reageert op een forum, mar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting griffin748, 40 jaar, regio 033, MET overnachting MET lieflijk frans poedelinnetje...
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 januari 2012, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:59
|
|
|
WILLEM618 schreef: | ligt aan de grootte van de deur, je verzekering en of de hond thuis is. dan durf ik wel denk ik |
nou, ik heb een mini rammel-ding op wielen....... een hond die bijt heb ik niet in huis, maar voor susannah475 durf ik mijn handen niet in t vuur te steken.......... en zeker ben je bij mij nergens van.........
misschien toch veiliger om met griffin en zijn "Het Beest 666" in te stappen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik moet nu wel op die dag mijn dochter naar kamp brengen (rond 18.00 in de limburg) als ik hiervoor een andere oplossing vind, dan zou ik wel kunnen deelnemen. Ik doe mijn best, en laat nog iets weten |
het lijkt me heel leuk als je meegaat, miss X en je kunt altijd om 8 uur nog aansluiten, he? er zijn ook mensen die die dag gewoon moeten werken en daarna komen. er zal vast wel weer een mobiel nummer worden ingeschakelt, zodat we bereikbaar zijn en je weet waar we uithangen met elkaar......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 januari 2012, 15:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bijna goed, Hannah (het was nog vroeg, he)
Griffin748, 40 jaar, regio 035, MET overnachting, mits de hond mee kan (en ik niet hoef te werken)
als ik meega, heb ik een aantal zitplaatsen over in de auto, afhankelijk van welke auto ik neem is dat crème leder met suède, bruin leder of stof en ja: alledrie Saabs |
RIJDEN ze ook alle drie?
misschien mag ik mijn taxi-activiteiten wel naar jou delegeren voor susannah475 en willem618 ?? het is voor mij nogal om wanneer ik van den bosch via ede naar zeeland rijd, zie je......
dan mag "prinses suus" misschien wel aangeven met welk vehikel het vervoer geregeld mag worden............
laten we eerst maar eens kijken of je mee kunt; daarna zien we wel verder wie of wat er qua vervoer onderling gecombineerd kan worden, ok?
mocht er nog iemand meewillen, en vervoer als opstakel zien, kunnen ze jou dan benaderen griffin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 08:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro)
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen. heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting griffin748, 40 jaar, regio 033, MET overnachting mits de hond mee kan
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:57
|
|
|
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:51
|
|
|
WILLEM618 schreef: | ik ga mee, mits vervoer geregeld kan worden. ik mag niet rijden, dus onder die voorwaarde kunnen jullie op me rekenen |
ik hoop susannah475 op te halen in regio ede, dus ik zou je op kunnen pikken, mits je bij me in zou durven stappen?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 januari 2012, 23:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:09
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro)
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen. heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan; simsim368, 50 jaar, regio 0118, Walcheren MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 januari 2012, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:07
|
|
|
het bericht is inmiddels aangepast, robbedoes; had je ook zin om mee te gaan?
willen jullie het laatste bericht overnemen en een prikbord-berichtje op je profiel plaatsen als je meegaat?
immers; hoe meer zielen hoe meer vreugd
han..........het er zin an!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 januari 2012, 23:11
|
|
Naar boven |
|
|