Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:34
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
EVA685 schreef: | Vergeving:
Hoe kan ik verder leven, hoe moet ik verder gaan. Kan ik ooit vergeven, wat mij is aangedaan. De woorden in mijn ziel, de haat en bitterheid, lijken niet te helen niet door woorden, niet door tijd.
Maar als er vergeving is, kan er genezing zijn van de pijn en het verdriet diep van binnen. Als er vergeving is, kan er genezing zijn en de weg van herstel kan beginnen.
O God , ik heb U nodig, ik kan het zelf niet. Ik lijk haast te verstikken, in angst en in verdriet. Hoe kan ik ooit vergeven, zoals U mij vergeeft, dwars door alles heen wat mij beschadigd heeft.
Maar als er vergeving is, kan er genezing zijn van de pijn en het verdriet diep van binnen. Als er vergeving is, kan er genezing zijn en de weg van herstel kan beginnen. Geef mij de kracht van Uw liefde om verder te gaan, ook al zal er een litteken blijven bestaan. Want is Uw liefde niet sterker dan de dood, en Uw vergeving niet dieper dan mijn nood?
Want waar Uw vergeving is zal genezing zijn van de pijn en het verdriet diep van binnen, waar Uw vergeving is zal genezing zijn en de weg van herstel kan beginnen.
Voor iedereen die dit nodig heeft |
Heel mooi Eva.
Vergeven is het in gang zetten van herstel, zodat je verder kunt met je leven.
Ten eerste moet je wel ervan overtuigd zijn dat je moet/mag vergeven, dat is een hele persoonlijke afweging. Ten tweede denk ik dat je, zeker als christen, in Jezus naam, moet/mag vergeven maar ook vergeving kunt schenken.
Vaak wordt er vanuit gegaan, ons is iets aangedaan, dus ik wil van hem/haar horen dat hij/zij mij vergeving vraagt...... Jezus zegt "Vader vergeef het hun!!, want ze weten niet wat ze doen". Hij geeft plaatsvervangende vergeving voor de mensen die Hem iets aan deden. (ieder mens heeft vergeving van zonden nodig ....)
In een ander topic schreef ik iets over genezing voor/van mijn stotteren, maar wat mij als eerste werd gevraagd was, "heb jij de mensen vergeven die jou hebben gepest met je stotteren??" ik dacht, jaja die is gek geworden zeker, waarom zou ik moeten vergeven die mij hebben gepest.....
Plaatsvervangende vergeving; schenk vergeving aan die mensen die jou persoonlijk hebben pijn gedaan. Breng het bij Jezus en vergeef ook in Jezus naam, en je zult merken dat je ECHT vrij zult zijn van eventuele haat en wrok of welke andere nare gevoelens dan ook.....
Niet vergeven betekend m.i. dat je vasthoudt aan je verleden. Het is voer voor negatieve gedachten aangaande (zie voorbeeld) je ex-partner die overspel pleegde. En satan, zal maar wat graag dat vuurtje elke keer weer aanwakkeren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 16:43
Onderwerp: De juiste volgorde in de liefde.
|
|
|
BIANCABB146 schreef: | heb je naaste lief zoals jezelf...
als je niet van jezelf houd, hoe kan je dan volmaakt van een ander houden? ik vind het soms lastig als ik in een dip zit om een ander bij te staan, dat werkt gewoon niet, althans bij mij.
het is wel een voorwaarde denk ik voor een goede basis. eerst jezelf liefhebben, dan kan je een ander liefhebben |
WOW, 23 jaar jong en dan dit schrijven, bedankt!! (en dan ook nog grunneger)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 16:14
Onderwerp: Onze Vader
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 3 februari 2011, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 16:13
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Ik heb het gezien! Ze komen in Dokkum. Helaas kan ik daar niet heen, omdat ik dit uitje organiseer.... Have fun! |
was jij een week geleden niet naar "vrienden voor amstel live" ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 16:10
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | En Cross neemt wel weer een tas vol eikeltjes mee.... |
Het enige wat ik meeneem is mijn goede humeur
En voor een grunneger wat stukjes kaas ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 00:50
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Henk546, van harte gefeliciteerd, tis toch een mooie dag he, 2 februari ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 00:43
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/1 januari 2011
|
|
|
HANNAH810 schreef: | IK kan allèèn maar harten zegenen, die blij en dankbaar zijn.
eva; mag ik het hier mee oneens zijn? Hij kan ieder hart zegenen, dat tot Hem vlucht
hij heelt gebrokenen van harte, en verbind ze in hun smarten die in hun zonde en ellende, tot Hem zich ter genezing wenden.
alle dingen werken mede ten goede, voor hen die naar Zijn voornemen geroepen zijn! (rom 8)
en Ik zal hen helpen, en zal hen bevrijden, want zij betrouwen op Mij (ps 37) |
Hmm, het hart wat blij en dankbaar is, staat open voor zegen. Het hart wat gebroken is, zal eerst geheeld moeten worden voordat het weer blij en dankbaar kan zijn. De zin klopt dus wel degelijk m.i. .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 00:14
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
GERT856 schreef: | Dank u, voor deze uiteenzetting meer dan wat ik kon vinden van de Pinkster beweging (heb 2 datums kunnen onthouden) dat de oprichter er van geboren is in 1870 en dat hij is overleden ook 19?? En dat de eerste gemeente het licht in ons land zag in 1962 en heden ten dage is uitgegroeid tot 270 gemeentes met alle respect (best wel eng) maar das persoonlijk dus ook geen (aantijging) en bekeringen doe ik niet hier maar misschien ooit wel eens voor een moskee. |
Ik ben heel blij dat we er geen strijdpunt van maken Gert, dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 23:24
|
|
|
GERT856 schreef: | Dat blijf je houden he, met nieuwe bewegingen, altijd iets nieuws, en het kan altijd beter?? |
Ben ik helemaal met je eens Gert, de naamstelling zegt het al bij een aantal kerken in Nederland. Gereformeerd -- reformatie -- hervorming of vernieuwing in geloofsbeleving. Hervormd -- vernieuwing in geloofsbeleving .....
Over welke vernieuwing in geloofsbeleving moeten we dan denken ?? De afscheuring van de Rooms Katholieke kerk .....
Sinds 1571 is er sprake geweest van de volgende gereformeerde kerkgenootschappen (vetgedrukte bestaan nog), zie illustratie):
Van 1571 tot 1816: Nederduits Gereformeerde Kerk (NGK) Vanaf 1619: Remonstrantse Broederschap Van 1816 tot 2004: Nederlandse Hervormde Kerk (NHK) Van 1834 tot 1869: Christelijke afgescheiden gemeenten Van 1834 tot 1869: Gereformeerde Kerken onder het Kruis (GKohK) Van 1840 tot 1907: Ledeboeriaanse gemeenten Vanaf 1869: Christelijke Gereformeerde Kerken (CGK) Van 1886 tot 1892: Nederduits Gereformeerde Kerken (NdGK) Van 1892 tot 2004: Gereformeerde Kerken in Nederland (GKN) Vanaf 1907: Gereformeerde Gemeente (in Nederland en Noord-Amerika) (GG) Van 1907 tot 1948: Oud-Gereformeerde Gemeenten (OGG) Van 1922 tot 1948: Federatie van Oud-Gereformeerde Gemeenten Van 1926 tot 1946: Gereformeerde Kerken in Hersteld Verband Vanaf 1944: Gereformeerde Kerken vrijgemaakt (GKV) Van 1947 tot 1968: Christelijke Gereformeerde Gemeenten (CGG) Vanaf 1948: Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland (OGGiN) Vanaf 1953: Gereformeerde Gemeenten in Nederland (GGiN) Vanaf 1968: Nederlands Gereformeerde Kerken (NGK) Vanaf 1980: Gereformeerde Gemeenten in Nederland (buiten verband) Vanaf 2003: Gereformeerde Kerken in Nederland (hersteld) Vanaf 2004: Hersteld Hervormde Kerk (HHK) Vanaf 2004: Protestantse Kerk in Nederland (PKN) Vanaf 2004: Voortgezette Gereformeerde Kerken in Nederland (VGKiN) Opmerking: De Gereformeerde Bond, opgericht in 1906, is niet in de opsomming meegenomen. Dit is namelijk geen kerkgenootschap, maar een orthodoxe groepering binnen de PKN.
Dan zijn er nog een aantal stromingen zoals bijv. Pinkstergemeente, Baptistengemeente en de Evangelische gemeente. Waar is dit dan weer een afscheuring van geweest ..... ?? Ergens waren ze het niet eens met de RK, Gereformeerde- en/of Hervormde kerk.
Ik ben het dus met je eens als je zegt "Dat blijf je houden he, met nieuwe bewegingen, altijd iets nieuws, en het kan altijd beter" Alleen voor mij geen ?? maar !!
PS: dit is dus geen aantijging naar welke kerk of gemeente dan ook, het gaat niet om goed of fout.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 1 februari 2011, 23:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 15:05
Onderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | EG NIE!
zoute zeelucht is niet goed voor hun huidje |
Hmm, nu ken ik de echte reden dat je ons niet KON vinden in Noordwijk .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 15:00
Onderwerp: Het rechte spoor uit een Christelijk dagboek tekst.
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Dagboekjes kun je kopen Crossy, Gibby's niet, die zijn onbetaalbaar! |
Ik reageerde op jouw uitspraak "man wat doe je me nou aan"
Volgens mij is Gibby nog gewoon lid en heeft hij alleen zijn "citaten" uit het rechte spoor weggehaald, dus voor jou blijft de mogelijkheid bestaan om elke dag uit het dagboekje "het rechte spoor" te lezen ......
Of Gibby's onbetaalbaar zijn weet ik niet, ik krijg deze Gibby "gratis" bij mijn abonnement
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 14:47
Onderwerp: Het rechte spoor uit een Christelijk dagboek tekst.
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | man wat doe je me nou aan! |
Gelukkig voor jou heb jij zelf het dagboekje toch nog ..... vele anderen zullen het zonder moeten doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 01:23
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wonderbaarlijk genoeg moet ik je nu gelijk geven Chat,door alle suggestieve opmerkingen is het idee van een ontspannen vrijblijvende ontmoeting op de heide om zeep geholpen.......
De opzet was altijd dat het een leuke middag voor de kinderen zou zijn en de moeders/andere belangstellenden gezellig konden praten en eten,houd dat dan ook zo please
Als je wilt daten heb dan het lef op cm iemand te vragen maar ga niet het plezier van de gezinnen vergallen. |
Ga ik lekker ook meedoen met alle suggesties en vul maar in verhalen..... Ik hoop daar een paar hele mooie dames te ontmoeten, liefst met kids natuurlijk (weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben). En als nummer 1 niets is, dan doorhoppen naar naar nummer 2 enz. enz. Lang leve de dating picknick .....
O ja, was ik bijna vergeten, de mooiste vrouwen hebben de meeste mannen aan hun broekrok hangen .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 01:04
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Ik ben gedoopt in de Rooms Katholieke kerk als baby, mijn zoon is ook gedoopt in de katholieke kerk als baby,
mijn ouders kennende hebben ze dit heel bewust en oprecht gedaan, ook de doop van mijn zoon, net zoals de hernieuwing van zijn doopbeloften = het vormsel, is bewust gebeurd, Niemand die zegt dat de ouders hun kinderen niet oprecht laten dopen toch..... Alleen, en dat is mijn vraag, wat is de waarde van de kinderdoop.... ?? |
We zien dat Jezus zich liet dopen toen hij 30 jaar oud was, aangezien hij Jood was van geboorte, dus ook als jongetje op de 8ste dag besneden, liet hij zich volwassen dopen. In die tijd doopte Johannes veel meer joden, waarschijnlijk allen besneden. Later zien we in o.a. Handelingen 2 dat de Joden (en andere inwoners van Jeruzalem) opgeroepen werden om zich te laten dopen en zich dan ook massaal lieten dopen (ong. 3000) In Handelingen 9:18 zien we dat Paulus (toen nog Saulus) nadat hij weer kon zien, zich terstond liet dopen. Ook Paulus was een Jood en besneden..... Nog weer later, in 1 Petrus 3 zien we heel duidelijk dat de doop is bestemd voor volwassen mensen. Er staat namelijk en voor de duidelijkheid citeer ik deze verzen; 1 Petrus 3:18 Ook Christus immers heeft, terwijl hij zelf rechtvaardig was, geleden voor de zonden van onrechtvaardigen, voor eens en altijd, om u zo bij God te brengen. Naar het lichaam werd hij gedood maar naar de geest tot leven gewekt. 19 Hij is naar de geesten gegaan die gevangenzaten, om dit alles te verkondigen 20 aan hen die ten tijde van Noach weigerden te gehoorzamen, toen God geduldig wachtte en de ark gebouwd werd. In de ark werden slechts enkele mensen, acht in totaal, van de watervloed gered, 21 en dat water is een voorafbeelding van het water van de doop, waardoor u nu wordt gered. De doop wast niet het vuil van uw lichaam, het is een vraag aan God om een zuiver geweten. Hierom kunt u vragen dankzij de opstanding van Jezus Christus, 22 die de hemel is binnengegaan en nu aan Gods rechterhand zit, terwijl de engelen, machten en krachten aan hem onderworpen zijn. Hierom kunt u vragen dankzij de opstanding van Jezus Christus, wat inhoudt dat u ,alleen als volwassene, kunt vragen om een zuiver (goed) geweten. Als de kinderdoop in plaats is gekomen van de besnijdenis, waarom lieten bovenstaande mensen zich dan wel dopen ..... ?? Ouders kunnen/mogen besluiten om hun kind te laten dopen, maar gezien de bijbelplaatsen is er geen waarde-oordeel aan te verbinden, niet anders dan beloven voor de kerk of gemeente, dat ze hun kind zullen opvoeden naar het christelijk geloof. Als ik lees in de vele postings over dit onderwerp dat mensen praten over "overdoop" dan vind ik dat persoonlijk een zeer veroordelende opmerking. Het is geen "overdoop" maar volwassen (geloofs) doop die voorkomt uit een persoonlijke overtuiging om Jezus Christus te willen volgen. Maar het belangrijkste is nog steeds, KAN IK ZEGGEN: Ik KEN JEZUS CHRISTUS ALS MIJN PERSOONLIJKE VERLOSSER EN ZALIGMAKER!!! Anders heeft de volwassen doop namelijk (net als de belijdenis) geen enkel nut.....
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de volwassen doop i.c.m. het ontvangen van de Heilige Geest en het vervullen van het Priesterschap .....
Gebruikte vertaling: NBV
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 1 februari 2011, 01:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:55
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Het is een bekend gegeven dat velen de puberfase niet ontgroeien en hun hele leven zo blijven reageren. Hoeveel volwassenen vertonen nog steeds kind/tienergedreag wanneer zij bijvoorbeeld bij hun ouders zijn . Stop, wordt anders een college over ontwikkelingspsychologie. Al het chat en forum gedrag is verklaarbaar uit de psychologie. Dus best ook daar werk aan de winkel. |
ik stop hij stopt wij stoppen ik stopte hij stopte wij stopten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 13:19
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben erg benieuwd Imke hoe het vanavond af gaat lopen.......... Ze halen vast wel weer een record met het aantal kijkers want ze laten ons wel in spanning..... Enne Cross, niet vergeten he? Half negen voor de buis....... |
Half 9 zondagavond, NCIS .... niks geen BZV
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:21
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 29 januari 2011, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:19
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
GIBBY159 schreef: | CM controleerd ook alle mails die via de CM mail worden verstuurd. Dus, gelukkig is er voldoende veiligheid. |
Als het al waar is wat je hierboven schrijft, dan hebben ze bij CM toch een heel groot probleem aangaande de privacy van de CM-leden denk ik. Elke organisatie heeft de verplichting om zich te houden aan de wet bescherming persoongegevens. Hier valt dus de onderlinge mail-uitwisseling van de CM-leden ook onder. CM kan dus nooit zomaar alle mails van de CM-leden gaan controleren of lezen. Alleen bij klachten tussen 2 CM-leden, kan één van de partijen toestemmen om zijn/haar eigen mail openbaar te maken voor CM. Dus niet voor het andere CM-lid. Hetzelfde geldt ook voor prive-chatgesprekken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 02:38
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn abo op cm verloopt volgend weekend.Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet.
In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet. Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven. Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben. Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen.
Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm. |
geniet van je laatste week .....
(en moeten wij verplicht ook nog een week meegenieten ....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 00:29
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
INKA401 schreef: | idd een heel gewone vraag ... een wellnes of sauna bezoek heeft nógmaals niets met erotiek te maken ... ja ik snapt best dat mensen die daar nog nooit zijn geweest er zo over denken ... maar vraag dat dan eens als ze daar 3 keer zijn geweest? ... ik weet zeker dat ze dan een héle andere ervaring hebben dan dat ze ervoor een vóóroordeeel over hadden ...
een wellnes of sauna bezoek is voor lichaam en geest, en moeten wij naar Gods beeld, daar niet super zuinig op zijn? |
Ja en nu graag de uitleg over wellnes en erotiek waar je het over had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 23:45
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Geert Wilders was lovend over de Friezen maar de vraag is of je er blij mee moet zijn natuurlijk. Ben wel benieuwd wat de PVV gaat doen. De Friese kandidaten zijn gescreend dus hij heeft wel wat geleerd als het gaat om het gehalte van een fractie die criminelen moet aanpakken.
Thomas, heeft nog geen vertaling gezien. |
Volgens mij maakt het de boer niet zoveel uit of het de koe of de stier is die schijt ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:46
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 27 januari 2011, 00:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:24
Onderwerp: Hillsong Conference 2011 te London
|
|
|
RUCOSKA532 schreef: | Hallo iedereen,
Ik was even benieuwd of er nog mensen hier op CM zijn die ook van plan zijn om naar London af te reizen voor de Hillsong Conference 2011 in de O2 Arena.
Misschien kunnen we dan afspreken dat we met elkaar kunnen gaan.
Groetjes Ruud |
Geef ff een link waar wat meer info staat Rucoska ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 11:14
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn super hele dikke turbo knuffel gaat vandaag naar ons knuffelbeertje....hij krijgt er elke dag minstens 100....maar nou eentje van mij.....Crossy...we zijn er weer he....Hou van jou hoor! Dank je wel voor alles! Angy |
Hmm, ik weet niet of ik hier echt blij mee ben.
We hebben een goed gesprek gehad gisteren en er zijn veel misverstanden uit de weg geruimd, maar om dan maar gelijk te gaan knuffelen ..... wat zal je aanstaande daar wel niet van denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:42
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Vraag me af wie er wanhopig (op zoek) zijn, de mannen of de vrouwen.
Denk dat de inschrijving voor de vrouwen al weer vol is
..
ANGELIQUE327 schreef: | das bluf! |
Ik had wel gelijk ..... zie posting Mario ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:37
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik reageer niet op jou antwoord dacht ik Cross, of voel jij je aangesproken??? |
Nee ik voel me niet aangesproken, maar ik reageer wel op jouw posting. Het tijdsbestek tussen Chatuliems reactie op jouw posting was veel langer dan jouw reactie op mijn posting. De verbindende link is dus de tijd tussen posting en reageren.
Vind dat je jezelf in deze discussie behoorlijk te kijk zet. Stug volhouden aan je gelijk is prima, maar dat je daarbij elke vorm van respect naar de andere discussie-leden overboord zet ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:09
Onderwerp: Mooie uitspraken/teksten!
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | zotte drent! en toch...erregens...heel diep...mag ik je.... (trek het je niet aan hoor....) |
Iemand schreef hier een heel topic vol mee, maar ik weet het nu helemaal zeker IK BEN OK !!!!
|
|
Naar boven |
|
|