ChristianMatch

Forum

Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 213 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: gebed voor CMster

PIETER619 schreef:
Beste allemaal,

Ik zag dat iemand die soms te heftig commentaar gaf, nu op grijs is gezet. Er kunnen daar 2 redenen voor zijn, of zij heeft een time-out of is in de ban gezet.

Zij heeft in een bepaalde topic neergezet wat haar de komende tijd te wachten staat en dat is een ieder niet te wensen. Als ik zo haar reacties lees heeft zij ons gebed heel erg nodig. We hebben een machtig God , die wil helpen, ook al is men de weg een beetje kwijt. Hopelijk weet men voor wie ik gebed vraag, stuur anders maar en mail.

Mijn gebed is dat God haar wil dragen en genezen in deze moeilijke tijd.
Dat zij toch ook een mooie kerst tegemoet mag gaan, hen het feest van het "Licht der wereld" ook het als altijd schijnend Licht mag gaan zien.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ze geen ban heeft maar haar abonnement even heeft laten verlopen...
Zoals Thomas al aanhaald heeft ze het erg moeilijk wat zeer zeker te begrijpen is! En ja ze heeft het hier de laatste maanden ook zeer zeker niet makkelijk gehad...

Sluit me bij Thomas aan...Denk aan haar in Gebed want ze gaat nog een zware tijd tegemoet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 17:22
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

Ik doe met Jol mee... Brand vaak een kaarsje! Vooral in deze tijd denkende aan degene die er niet meer zijn of die het moeilijk hebben...
Willemijn denk aan je! Kussende smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 15 december 2012, 17:24
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

VISSER278 schreef:
Pfffffrff , respect hoor voor alle lijners .
Ben blij dat die dag weer voorbij is .
Boterhammetje kaas , en nog ééntje .... en we zijn gelijk weer een heel ander mens. Lachende smiley

Ach ach wat heeft meneer het zwaar..
Denk dat ik vanavond een visje bak, met aardappeltjes en doperwten en botersaus Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:22
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...en ondertussen zit jij lekker op CM wat te kletsen...Of ben je Erika haar huiswerk aan het maken?

Huilende smiley, smiley in tranen 2 keer hulp gevraagt aan twee lieve vriendinnen... 1 keer om over te lezen op gramatica en de ander om me te helpen met uitzoeken hoe het moest... Hoe lang moet ik dit nog aanhoren Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:21

JANS221 schreef:
Ik word blij van mijn dochter. Ze is met 7 vrienden van de studentenvereniging hier in huis bezig om alles te demonteren, bedden, kasten etc. Alles wordt beneden in de garage gezet.
Vanavond blijven ze allemaal eten en ook blijven ze met z`n zevenen op zolder slapen!

Kijk das nog eens lekker zulke hulpjes Lachende smiley
Wanneer ga je over Jans?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

FRANKT627 schreef:
Ja zeg, ik deed ook maar een voorstel.

Ik las op FB dat Erika haar ontdooier heeft gevonden...ik zal maar niet zeggen hoe ze het schreef op FB... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: Het weer

ROELANDE345 schreef:
zit ik zo'n 38 km vandaan dan
dus hebben we nu een date ? Clown smiley

He he eindelijk iemand die met hem wil wandelen Clown smiley
Maarre wij blijven wel bij de Utrechtse heuvelrug wonen of niet Roelande Knipoog smiley
Enne het is droog, fris weer echt weer om de kerstboom op te tuigen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 09:44

FRANKT627 schreef:
Aangezien ik de liefste van het forum ben Engeltje smiley zal ik van jou ook zeker een bloemetje krijgen... Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 23:00

ZEELAND736 schreef:
Waarom vind je dat Zeeuwen zuinig zijn?

Is dat alleen vanwege die domme boter reclame?

Je kunt het ook zien dat ze vriendelijk zijn....
Ongeacht van wie je dan een bloemetje krijgt...
Zomaar voor de deur bij Visser?
Das toch lief?
Al zou het de buurvrouw zijn...er wordt dan toch aan elkaar gedacht?

Tja vanwege die reclame hebben jullie wel de naam he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren

PIETER619 schreef:
WHAT WOULD JESUS DO, WAT ZOU JEZUSDOENEn allemaaL maar BLIJVEN doordrammen als blinde paarden op de loop, geen oog voor objectiviteit meer puur eigen interpretatie niet willen lezen wat anderen schrijven en hoe men daar op reageerd, het grootste gebod negerend, komt bij mij de vraag op vrezen wij God wel en doen dat wel op de juiste wijze? Laten we nu eerst maar eens beginnen met het antwoordop de vraag te vinden van WWJD oftewel WHAT WOULD JESUS DO?, WAT ZOU JEZUS DOEN?

Wie of wat regeert momenteel deze topic, Gods liefde of nijd?

Waarom zie jij dit als nijd??
Ik zie het als een mega meningsverschil om eerlijk te zijn...
En tja wat als een vrouw nu op deze manier over een man zou praten, hoe zouden jullie dan reageren??? En idd wat zou Jezus doen??
Die zou de vrouwen zeer zeker niet zo afvallen!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 13 december 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:55

THOMAS968 schreef:
Ik vind het nogal wat om mensen ervan te beschuldigen dat ze opzettelijk valse woorden gebruiken. Temeer omdat het om integere mensen als Jans, Jol en Tink gaat. En dat jij die neerzet als kennelijk domme types die met de meute meegaan is al helemaal onder de gordel.
Waar hebben we het over? Over het beeld van de vrouw en haar plaats in het huwelijk zoals dat door jou geschetst is. En als je niet een al te grote plaat voor je gezicht houdt, heb je misschien de woede en frustratie daarover, zeker die bij vrouwen die van dit soort mannen gescheiden zijn, toch eenvoudig kunnen registreren. En nu de vermoorde onschuld spelen? Wat een tactiek ook. Eerst mensen over de rooie jagen en dat nog Bijbels onderbouwd noemen? Vervolgens geen vragen beantwoorden die echt over de inhoud gaan en kritiek een beetje arrogant wegwuiven zodra die dichtbij komt want daar staat meneer met zijn vemeende gelijk boven? Mensen met bijbelteksten bestoken en de vrouw zien als oorzaak van de zonde in de wereld? En als Leanne een bijbeltekst gebruikt die precies het verschil tussen het christelijk en het joodse denken weergeeft en je daarmee onderuitschoffelt dan maar niet reageren?

Het zou je sieren als je de vrouwen die je hebt gekrenkt en met veel moeite hun huwelijk beeindigd hebben als gevolg van de behandeling door types die de bijbelteksten op deze gruwelijke wijze in praktijk brachten, je excuses aan zou bieden. Inderdaad het zijn vrouwen die het moeilijk aankunnen met je in discussie te treden vanwege de gevoelens van onderdrukking die ze hebben ervaren en gevoelens die terugkomen. Dat ze dat niet aandurfden, vind ik niet laf. Als jij nu wegloopt vind ik niet erg heldhaftig en zeker niet sterk. Zeker niet als je daarbij een arrogante en ongevoelige toon aanslaat

Ik snap best dat mensen zaterdag een gezellige dag willen hebben als ze elkaar ontmoeten. Maar daarmee kan bovenstaande niet worden toegedekt. Het is niet fout geinterpreteerd. Het was gewoon minderwaardig naar vrouwen toe. Die waren terecht boos.

Je kunt inderdaad beter op een andere site zoeken. Ik gun iedereen een levenspartner maar hou mijn hart vast voor de vrouw die met een man moet leven die deze gedachtengang er op na houdt.

Verschil in visie over bijbelomgang zal er altijd blijven. Ik vind je verhaal over de relatie tussen de zonde en de rol van de vrouw daarin onbijbels, zwak en kwetsend voor vrouwen. Desalniettemin kunnen opvattingen verschillend zijn. Maar als je nu wegloopt zonder je excuses aan de gekwetste vrouwen aan te bieden dan vind ik dat uiterst zwak en niet getuigend van enig medegevoel en inlevingsvermogen.

Thomas.

Zo daar is geen woord spaans bij!!!!
Zo is het Thomas!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:03

LEANNE226 schreef:
Zomaar een donderdag.....

Wakker worden en een pak sneeuw zien maar de wegen zijn schoon.....
Een kerstboom kunnen halen voor een gezin waar vanwege verdriet al jaren geen meer stond en de blije gezichten zien......
Geld terugkrijgen op je stroomrekening.......
Zomaar een bon krijgen voor een bos bloemen......
Een collega die stiekem lekkere chocolaatjes in je koffiemok doet.......
Vakantiedagen over hebben en je dus lekker een paar weken vakantie op kunt nemen.....

En de dag is nog niet eens om Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley
Wauw das een zeer goede donderdag zou ik zo zeggen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:03

FRANKT627 schreef:
Is tegen plassen kan ook helpen... Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Ik ken nie met boogie plassen ja Gefrustreerde smiley
trouwens strall zou al bevroren zijn voor die ertegen aan kwam Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:02
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

JANS221 schreef:
Vannacht zijn er boven Nederland veel vallende sterren te zien. Omdat het vannacht nieuwe maan is en het ook overwegend helder zal zijn, zullen ze goed te zien zijn. Dus blijf vannacht op en doe een wens bij elke vallende ster die je ziet. Je mag alles wensen! Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Als ze dan ook nog eens uit zouden komen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:01

FRANKT627 schreef:
Als je belooft je je leven te beteren mag je in de mooiste provincie van NL komen wonen, in Brabant dus. Wij hebben hier ook een sub-tropisch klimaat... Coole smiley met zonnebril

Pfffffff ik ben die ik ben enne... in Brabant wonen Verraste, verbaasde smiley nee dank je ik woon hier heeeeeeel mooi Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:00

MARITIME853 schreef:
Je hebt het door. Zo is het.

Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 10:40

FRANKT627 schreef:
Hier is het droog, niet glad en veel zon is er niet te zien...zolang die smerige sneeuw maar achterwege blijft ben ik al blij.

Droog check Lachende smiley Zonnetje doet zijn best... echt wel Lachende smiley tevreden zeer zeker wel Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 10:39

GERRIT603 schreef:
het gaat goed met alle cm'ers, al een paar dagen geen slechte momenten Lachende smiley

Zal ik het effe verpesten Clown smiley
Slot van mijn poort is bevroren Boze smiley moet ik helemaal omlopen om te zoeken in de schuur naar slotontdooier Gefrustreerde smiley
Wilde boodschappen gaan doen ja niet een poort zien open te krijgen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 21:59

ROADY558 schreef:
Beste Erika, als je het door jouzelf geciteerde stukje van Maritime nu eerst 's GOED leest, dan zie ik iemand schrijven die met liefde van God over vrouwen schrijft. "Hoe God het bedoeld heeft" dat moet toch voldoende zeggen?

Zelfs het positieve haal je er niet meer uit!!

Ik snap Maritime heel goed. Ik zoek ook een vrouw die haar waarde in Christus KENT en zich ernaar gedraagt. Zo'n vrouw is een genezen vrouw, en het loflied uit spreuken 31 waard.

Als jij het snapt dan is dat heel knap...
Ik lees GOED maar hij spreekt zichzelf tegen ja! en als jij GOED kan lezen zie je dat ook...
Maar goed gaan we nu met modder gooien???
Ik stel hem een vraag en meerdere mensen hij kiest selectief de vraag was naar hem toe en niet naar jou he... Dank u!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op woensdag 12 december 2012, 22:09
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 21:04

MARITIME853 schreef:
Dat is de maatschappij Tink, 2012.
Zelf zoek ik niet naar zo'n vrouw....
Wel een vrouw dat sterk staat in deze maatschappij om een waardevolle vrouw te kunnnen zijn naar Gods beeld.

Ehhhhhhh snap jij jezelf nog wel???
Je spreekt jezelf wel tegen moet ik zeggen...
Ben ook heel benieuwd naar je antwoord op de vraag van Jans!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:55

FRANKT627 schreef:
Hier schijnt de zon, de verwarming moet niet aan.

Boze smiley ...Ik hoop dat het bij Josina en Roelande erg sneeuwt en dat het ijskoud is...

En bedankt he Boze smiley wat zij hebben heb ik ook ja Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...zonder pakjes of zoiets??? Heb je dan in je blootje gegeten???

Frank foei waar zit jij weer aan te denken Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:49

MARITIME853 schreef:
Dat dit een zout loze discusie is, ben met je eens.
Ook Paulus had het ermee te maken en werdt daardoor in het gevang genomen...

Jammer dat er zo veel vrouwen zijn welke niet meer weten hoe God het bedoeldt heeft!!
Wie zal haar vinden anno 2012??

Begin me oprecht af te vragen wat jij op een contact/dating site zoek...
Jij zoekt geen vrouw maar een huishoudster, iemand die onder je wil staan... en zeker niet je gelijke is... zo heeft God het nooit bedoeld!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:48

WILLEMIJN232 schreef:
Ik werd erg blij vandaag: stukje gewandeld wat goed ging en ook nog genoten van het water en de kou.......heerlijk gevoel....

Super voor je Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:47
BerichtOnderwerp: Mannenkoor Salomo...

LEANNE226 schreef:
Ik kijk hier vreemd van op.........bij ons hoef je nooit te betalen om de kerk in te komen,de kosten worden altijd gedekt met de opbrengst uit de collecte.......is dit normaal bij jullie?

Ja Leanne zo was het hier ook altijd, maar steeds meer koren gaan entree heffen sinds het is vrijgegeven...
Wij doen het met ons koor nog niet maar de collectes zijn nauwelijks meer kosten dekkend helaas!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 17:54
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

[quote=JOSINA022]

OW was tie bij jou?? Ja ik heb hem doorgestuurd hier was niks voor hem te doen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 17:47

TINK100 schreef:
het moge duidelijk zijn....

wij vrouwen kunnen ons zelf dus niet beschermen...laat staan de man die er bij hoort......maar het gekke is, wij vrouwen krijgen er dus wel de schuld van als een man verleid word, door het kwaad ( in welke vorm dan ook) en dan vind men het raar dat een vrouw uiteindelijk met een burn-out thuis komt te zitten of, haar huwelijk naar de gallemiezen gaat......

mannen, waar is jullie verantwoordelijkheid om voor je vrouw te zorgen dat zij het leven aankan?? dat zij gerespecteerd word, dat zij eerlijk, betrouwbaar etc. wat er in spreuken staat, dat zij dat voor jullie kan vervullen??

als dat niet gebeurd zijn we weer terug bij genesis: waarom hebt gij van de boom gegeten? omdat de vrouw mij de vrucht aanbood.....

het aloude bekende fenomeen: afschuiven.....

Nou na net 4 pagina's doorgelezen te hebben Zieke smiley heb ik hier de samenvatting gelezen.. Knipoog smiley duidelijk Tink Knipoog smiley

Of te wel de vrouw heeft nog steeds maar 1 recht en dat is het aanrecht... daarbij de schuld van de zonde omdat ze Adam liet eten...
Ehhhhhhh.. in vredesnaam waarom zit je op een contactsite Gefrustreerde smiley ga op een site zoeken naar slaaf gezocht voor in de keuken Gefrustreerde smiley en wijs ze van tevoren vast effe op hun plichten en dat ene recht het aanrecht!!!
Nou Maritiem succes ermee Zieke smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op woensdag 12 december 2012, 17:48
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 19:12

TINK100 schreef:
ben gelukkig geen guppie.....maar als ik er 1 was.....dan zou ik met jou een broodkorstje willen delen......
weet je, de heftigheid op dit onderwerp komt omdat er een bepaald aantal vrouwen, ook hier op CM jaren lang door hun man geregeerd zijn( in de negatieve zin van het woord) en die nu "vrij"willen zijn......
Dat betekent dat ze ZELF willen bepalen wat goed is voor hun....ze zijn niet zonder reden bij hun man weg gegaan.....
Dus....wees zorgvuldig met zomaar schrijven over wie er de baas is un huis.......want dat kan een vrouw best zelf!!!

Juist Tink!!!
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee... maar weet dat er hier idd een heel aantal van zitten....
Zelf merk ik dat doordat ik altijd vrijgezel ben geweest (en nog ben) mannen lijken te denken dat ze dominant moeten zijn naar mij toe nou echt niet dus he!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:56

STEENTJE178 schreef:
Tsja..... misschien mag je óók wel meehelpen kerstkaartjes maken, als je het héél lief vraagt??........ Knipoog smiley

Dan moet het wel met een Lachende smiley gevraagd worden en niet met een Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:55

FRANKT627 schreef:
Jij maakt kerstkaarten en wij maken je huiswerk...tja, zo kan het ook Boze smiley

Dat noemen ze slim delegeren Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 213 Volgende
Pagina 38 van 213