Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Het slechtste moment van vandaag... Ja nu moet ik er ook aan geloven... (voor dit topic dan bedoel ik) dat ik mijn beste vriend blijkbaar ineens kwijt ben... Snap daar niks van, ik vraag me af of ik met een vriend wel alles kan delen... krijg daar nu toch erg sterk mijn twijfels over. Het was een vriendschappelijk kontakt, maar we konden altijd over alles praten, tenminste tot voor kort...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 26 augustus 2010, 13:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 00:24
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | Als vervolg op het wokken, gaan we zaterdagavond 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal. Eigenlijk moet dat Eritrees zijn, want de mensen die het restaurant runnen, komen uit Eritrea! Wie bang is dat ze daar geroosterde sprinkhanen en gekookte apenhersens eten, kan alvast het menu bekijken op http://www.afrika-restaurant.nl/
Daar vind je ook het adres en een routebeschrijving!
Laten we maar weer een lijstje maken. Zet zelf je naam er ff onder als je mee gaat!
Adrianne320 |
ieuw, apenhersens ... heb gelijk niet meer zo'n positief beeld bij dat Ethiopische eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 00:03
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Allereerst denk ik dat het goed is het doel voor ogen te houden. Ik heb twijfels bij sommige aanmeldingen of het echt gaat om samen te vasten en te bidden.
Ten tweede denk ik dat je niet weet wat je op je hals haalt. Als mensen zich gaan openen voor gebed, kom je voor dingen te staan waarvan je het besef niet hebt dat ze bestaan. Dit is geen jeugdgroep, maar iedereen heeft een rugzakje, en stel je eens voor wat er gebeurt als ze dit allemaal gaan uitpakken waar je bij bent. |
@ Chatuliem: Ik vind het eerste nogal een gewaagde uitspraak. Hiermee trek je misschien wel de oprechtheid van oprechte christenen in twijfel. Met je 2e uitspraak kan ik me wel in vinden;
@ Chatuliem & Jonathan: Als ik naar mezelf kijk vind ik het aan de ene kant doodeng om me op te geven omdat ik geen idee heb van waar de groep het allemaal over gaat hebben. Ik herinner me het weekend dat gehouden zou worden met de Alpha cursisten waar ik dat zelfde had, wat als ik er niet tegen kan ? Wat als het verkeerd landt bij me ? Wat als anderen me niet begrijpen en het gaat om de groep, terwijl ik zelf misschien wel meer nodig heb… en vooral wat als het een negatieve ervaring oplevert betreft geloof ? (Met dat Alpha weekend had ik besloten niet mee te gaan, ik wist dat er bepaalde onderwerpen behandeld zouden worden en die drempel was daarom te hoog voor mij !)
Aan de andere kant herinner ik me ook dat ik als tiener (misschien begin twintiger) met een surfkamp meeging van YFC, waarin ik juist zoveel mooie dingen geleerd heb en waar ik nu nog herinneringen van weet; als ik daaraan denk hoop ik juist op die verrijking. En ergens is het ook juist de groep die me aan het twijfelen brengt. Maar de groep is mijn laatste zorg, ik twijfel met name of het niet juist een afbreuk gaat doen aan mijn geloof en dan kan ik misschien maar beter niet gaan. En wat de groep betreft zou het zomaar een andere kant op kunnen gaan en word ik er misschien wel heel positief over… ;) Ik hoop dat ik nog bedenktijd krijg, al snap ik dat er een lokatie gereserveerd moet worden.
Groetjes, Susannah475
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 25 augustus 2010, 00:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:55
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik snap je even niet suzanne ; wat je bedoelt met die trein verbinding want ik ben er nu al verschillende keren met de treingekomen en de trein tussen Ede en veenendaal rijdt gewoon hoor en stopt keurig waar ie stoppen moet |
Ligt eraan waar, als je bij Veenendaal de Klomp in de buurt moet zijn is het een fluitje van een cent idd. maar moet je naar Veenendaal Centrum dan moet je vanuit Ede of de trein nemen naar Zeist en dan weer een eind terug of anders met de bus verder. Ik vind het zelf een niet fijne verbinding en als ik met OV was gegaan had ik ook veel eerder terug gemoeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Bedank Imke dan ook ff voor het thuisbrengen ...... |
Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 22 augustus 2010, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:18
|
|
|
Erika, hierbij bedank ik je voor je gastvrijheid ! en natuurlijk ook voor de koffie... en Cross bedankt voor het ophalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 13:00
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou dat gevoel ken ik niet zo.
Thomas, zeven weken vakantie... |
Dat snap ik, 't werkt voor de meesten andersom omdat ze ten eerste of werken of voor kids zorgen en daarnaast nog nevenaktiviteiten hebben. Ik had tot voor kort altijd vrij en dat gaat echt vervelen... vond er niks meer aan, daarom blij dat ik weer aan de slag kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
6 weken vakantie gehad, maar ben blij dat ie voorbij zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:51
Onderwerp: Uiterlijk of innerlijk
|
|
|
ILSE006 schreef: | ik vind uiterlijk wel belangrijk, je moet je ook tot diegene aangetrokken voelen uiteindelijk. |
maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ? Ook ik vind uiterlijk niet onbelangrijk, 't is het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet, maar aantrekkingskracht heeft wat mij betreft vooral te maken met het totaalplaatje van iemand. En wat mij betreft is juist hoe iemand van binnen is ook heel erg belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:40
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
De glimlach van kinderen, de onbevangenheid en spontaniteit... iets wat je eigenlijk gewoon zelf zou moeten meemaken... maar ik kan het ook vertellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:24
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=dZM1mmcis-s&feature=relatedHa Crossie, heb 'm ff beluisterd in andere versie, hier met beeld. Wat mij opvalt:
Adam, komt van Adamah = rode aarde. Te info. aarde met een klein beetje ijzer kleurt al rood.
Hij zingt de nadruk op where ARE you, dus op het ZIJN
Bij Adam denken wij aan: 'stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren' Maar hier wordt zo veel nadruk gelegd op: Adam, Adam, where ARE you?
Zodat hier de link gelegd wordt naar God, 'DE IK BEN, DIE IK BEN' C.Q. 'DE IK ZAL ZIJN, DIE IK ZIJN ZAL', 'IK ZAL ZIJN, ZOALS IK MIJ ZAL BETONEN TE ZIJN'
In de vraag: 'Adam, waar BEN je?' Klonk voor mij altijd vooral de zonde door, de val, het stout zijn en DAAROM gezocht worden, omdat je stout bent geweest. Met dus de nadruk op zonde, straf, dood, stof zijt gij, tot stof zult gij wederkeren...
Maar hier, door God de nadruk legt op het werkwoord ZIJN, klinkt die vraag een stuk dieper, het stof kan dan wel tot stof vergaan, maar dan nog geldt:
WAAR BEN JIJ?
En het antwoord ligt er dan in, dat je als mens nog steeds in 'gedachten aanwezig bent', in de geest is een mens nog steeds levend
en in de ziel,
ADAM, WHERE ARE YOU?
Klinkt ineens hééél anders, als de vraag, waar 'bén' je, verbonden wordt, met Degene Die de vraag stelt:
Degene die de vraag stelt, is De Ik zal Zijn, die ik Zijn zal, Als Adam in zonde valt, is hij nog steeds deel, van Hij Die Zal Zijn!
Dus, ik dacht altijd, dat God Adam ging zoeken, om hem te straffen en dood te maken...
MAAR HET IS ANDERSOM!
Reeds daar, ligt in de vraag het antwoord besloten, dat Adam niet alleen maar, uit stof is geboren en tot stof zal wederkeren er ligt nog iets diepers, 'het zijn' van Adam gaat verder
DE GOD VAN HET 'ZIJN' GING ADAM ZOEKEN, GÁÁT ADAM ZOEKEN OM ADAM NIEUW LEVEN IN TE BLAZEN, ZODAT ADAM ALTIJD ZAL 'ZIJN' !
Men zegt wel eens, er zijn twee Scheppingsverhalen en die zijn omgekeerd, dus klopt het niet... dus is het 'ongeloofwaardig'
Ha! Twéé? Dat is niet zo Bijbels, het zijn er altijd drie! Het zoeken van God náár Adam, was een vooraankondiging van het derde scheppingsverhaal, in Christus zijn wij een nieuw leven.
DRIE Scheppingsverhalen, is wel Bijbels. Of moet ik zeggen VIER, met tot slot het Hemels Jeruzalem erbij?! Of moet ik zeggen, toch Drie, omdat Genesis uiteindelijk toch telt als Eén?
P.S. In Oud-Beijerland wordt een nieuwe kerk geopend, vlak bij het park 'Het Paradijs' De nieuwe kerk heet 'de Open Hof' en de kleur van de stenen is rood, zoals de adamah.
... alleen de mensen snappen het niet, waarom die stenen rood zijn... zelfs de zanger / tekenaar van dit lied, kleurt de naam Adam in groen, in plaats van rood.
EN ALLE MENSEN VINDEN DIE KLEUR ROOD LELIJK... ! terwijl het toch de enige toepasselijke kleur is...
Adam / adamah ? = rode aarde, en als je van dat rode drinkt, (dat rode daar) dan krijg je een hernieuwd eerst geboorte recht...
Crossie, Dank voor je lied
en ik zal ze maar eens attent maken, op dit lied met paradijselijke kleuren!
Misschien, kan het lied dan nog mee, bij de opening... ! |
Kun je nagaan hoe verschillend mensen zijn en de dingen verschillend kunnen interpreteren. Voor mij was en is die zin altijd positief (geweest)... "waar ben je ?" God die de mens opzoekt, er bestaat haast niks mooiers, toch ? nou voor mij dan in elk geval. En volgens mij deed God dat vaker, de mens opzoeken, ik denk dat het voor Adam niet vreemd was en dat hij wist dat God hem regelmatig opzocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 19:53
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wordt het soms te confronterend? Ik geloof nl dat het evangelie altijd confronterend werkt. En dat we in die zin te lief zijn geworden voor mensen. Je kunt jezelf christen noemen hoewel je niet gelooft in de bijbel God of Jezus. Eerlijk gezegd heb ik behoefte aan nieuwe definities... |
nee hoor, niks te confronterend, maar ik vond het niet opbouwend meer, hoop dat ik dat mag vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 12:32
Onderwerp: Retraite
|
|
|
Hier word ik wel moe van hoor, kappen nou !! We zitten hier op een christelijk forum en ik ga er van uit dat mensen die op C.M. zitten serieus met geloof bezig zijn (al zal er vast een enkeling tussen zitten die dat niet doet). Meningsverschillen: Niks mis mee, maar laten we niet gaan twijfelen aan de intentie van christenen. Bemoedigen mag, iemand ergens op wijzen ook, maar afkraken niet ! (en dat alles is mijn mening, dus denk je er anders over, prima ). En nu weer verder over het onderwerp...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:03
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het topic is denk ik ook zeer waardevol Sus, maar dat bemoedigende vind ik inmiddels ver te zoeken |
gewoon doorgaan Tess... en blijven bemoedigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 11:54
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Leuk, zo'n topic!
Schijnbaar is het in een discussie over al dan niet aanwezige "onchristelijke" teksten in muziek ineens nodig om ook het taalgebruik steeds meer naar het randje te verplaatsen, enkel om duidelijk te maken dat we graag zelf uitmaken naar welke muziek we luisteren
@ Pieter en Jonathan: Jullie zullen geen vriendjes worden, so be it! Daar komt de rest van de wereld best overheen... Maar is het echt nodig om dat vervolgens op het forum helemaal uit te gaan zitten kauwen en elkaar de loef af te willen steken Doe me een lol...en hou dat gewoon lekker voor achter de schermen!
Zo, dat wilde ik ff kwijt...en ja, bewust op het forum omdat ik van mening ben dat openbaar gedrag in dit geval ook openbaar terecht gewezen mag worden. Diegenen die het er niet mee eens zijn weten ongetwijfeld ook mijn mailbox wel te vinden!
Ik wens u allen een gezegende zondag verder... |
Ik vind het wel een waardevol topic. Zo ben ik me bijv. pas sinds nog maar kort bewust van de tekst van Bohemian Rapsody van Queen. Gelukkig ben ik alleen verantwoordelijk voor mezelf, maar een ander ergens op wijzen is niet per definitie verkeerd. En ja, ik vind dat ik als christen een vrijheid heb gekregen waarvan ik denk dat ik die wel goed moet gebruiken. Het zal best ff tegen je gevoel indruisen als je altijd lekker heb meegezongen met zo'n lied als AC/DC, maar kun je als je je bewust wordt van zo'n tekst dit verantwoorden (naar God toe) ? Daarom denk ik dat het goed is dat mensen op een bemoedigende manier op dit soort dingen wijzen. Wat de ander er mee doet is ieders eigen verantwoording. En leven als christen betekent soms ook dat je dingen moet laten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:14
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ALLE picknickers??? |
Ja ! Je mag toch verwachten dat degene die zich aangemeld hebben (en niet meer afgemeld) er ook zullen zijn, maar ik heb begrepen dat het niet helemaal zo gegaan is. Klein cluppie 5, gelukkig wel gezellig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Volgens mij noemen ze dat gewoon afkickverschijnselen hoor Bij mij gaan mn ogen dan gewoon niet helemaal open. |
was dat maar waar, heb het vaker en dan wordt het steeds erger tot dat ik medicijn inneem, wat overigens goed helpt maar waar ik gigantisch duf van wordt. Geen gewone hoofdpijn dus !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:51
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
partner ?
En de dag is nog lang niet om, maar na 2 bakken koffie ontdekken dat mijn migraine wegging vond ik toch wel een erg fijn moment !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:13
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | .......durf het bijna niet te zeggen........ maar ben weer terug....
Het was toch echt mijn eerdere bedoeling om wat langer afstand te nemen van CM. Had ik zo mijn redenen voor, moest ff iets voor mijzelf verwerken. Maar datgeen heeft opeens een heel andere wending genomen. Helemaal onverwacht lossen dingen zich zo anders op dan verwacht.
Maar ik kon jullie niet missen hoor..... |
welkom terug op C.M.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:12
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sorry beste mensen, net weer thuis, had een lekke band. Kom dus niet |
pech hee !!
Ik wens alle picknickers een hele gezellige dag toe ! Jullie hebben het weer in elk geval mee, morgen blijkt het anders te zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.
er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.
nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken. |
idd. Gaat het niet eerder met verantwoordelijk omgaan met de dingen ? En of dat nu muziek is of internet of TV, ik vind het tever gaan om te zeggen dat dat niet kan, denk dat ieder daarin zelf verantwoordelijk is voor wat wel en niet kan. Dan denk ik... je hebt van God ook een stel hersens gekregen, doe daar dan wat mee. En laten we dan ook vooral niet vergeten dat er heel veel goede en positieve muziek bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:49
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik was iets te optimistisch gisteren. We hebben een plensbui gehad in Giethoorn, terwijl we midden op het meer in een fluisterboot dobberden. Is wel goed voor de tuin natuurlijk! Regenkleding hadden we niet bij ons, wel een paar handdoeken i.v.m. zwemplannen. Maar ja, de handdoek boven ons hoofd mocht ook niet helemaal baten. Verder was het wel heel gezellig, al misten we de zon een beetje. Maar ach....als je zelf maar met een clubje 'zonnetjes' bent, komt dat ook wel weer goed.
'k Wens iedereen vandaag een fijne dag met goed (tuin)weer toe en morgen een gezellige en zonnige picknick-party! Zo niet, dat zijn jullie in ieder geval zelf de zonnetjes! |
leuk Marian ! op zo'n fluisterboot Giethoorn door is super om een keer mee te maken, heb ik van 't voorjaar gedaan, kwamen we ook nog langs de bekende oude YFC molen (eh, wat er nog van over is) en het meer waar ik als tiener heb leren surfen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:42
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het gaat niet om kritische opmerkingen, maar echt negatieve (denigrerende) opmerkingen... Bijv. een kind wat van de ouder te horen krijgt dat het "dom" is...hier zouden dan 7 positieve opmerkingen tegenover gesteld moeten worden om het goed te maken. Ook in relatie's geld dit dus... |
oke ("kritische opmerking" is trouwens wat Annette050 zelf zei...)
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 18:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:31
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ben er tijdens de rondjes therapie mee doodgegooid met dit "feitje"... Schijnbaar allemaal "onderzocht" en zodoende vast gesteld. Het geld dus ook voor iedereen, zeker in een relatie! |
Maar wat is een kritische opmerking ? Kijk als je gaat gooien met wat je eerder is toevertrouwd, dan denk ik dat de kans sowieso klein is dat je partner erna nog eens zo iets durft te vertellen, dus da's meer een vertrouwenskwestie, waarbij beetje inlevingsvermogen geen kwaad kan. (Jijzelf zou het ook niet leuk vinden als je in vertrouwen iets gezegd hebt en het later in een ruzie naar je hoofd geslingerd krijgt).
Of het verder zo werkt ? zou kunnen, geen idee, geen verstand van, maar ik zou misschien toch eerder kijken naar hoe je een relatie opbouwend kan houden. Iets kan zo werken; ik kijk liever naar hoe je er van kan leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Die "Jezus" uit het nummer is gewoon een ordinaire tv-predikant die zich boven de echte Jezus stelt...hoop niet dat mensen die willen leren kennen |
Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ze nieuwsgierig worden naar de enige Jezus (en geen namaak... ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:08
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | jij kan het weten, je bent tenslotte ouder dan ik
maarreh: Genesis=Phil Collins=Genesis
overigens is de Saab 9000 'Golfplaat' m.i.v. vandaag geen 'Golfplaat' meer....(nieuw schermpie gemonteerd ja, in dezelfde kleur ook nog. |
Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik. De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo. Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:56
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | schreef: Nee, even serieus....het is een feit, dat, als je een gezonde relatie wilt, je na één kritische opmerking zeven positieve/opbouwende/lieve opmerkingen nodig hebt om de relatie weer in de juiste balans houden.... 't zijn dus de kleine vosjes die de wijngaard bederven.... |
Ik weet niet of het in de relatie zo werkt. Je bent beide een volwassen mens en als het goed is heb je al behoorlijk gewerkt (bewust of onbewust) aan je dosis eigenwaarde en zelfvertrouwen. Ik weet wel dat het voor kinderen zo kan werken... met name voor kinderen die te maken hebben met (fysiek of psychisch) geweld en te weinig met de uitleg van de maatregel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 14:01
Onderwerp: Gebed
|
|
|
ANITA637 schreef: | Hallo lieve gelovige broeders en zusters Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden . ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen |
Moedig Anita dat je dat hier durft neer te zetten allemaal. Je krijgt heel wat voor je kiezen. 'k wens je de kracht toe om het te kunnen dragen en denk aan je. Sterkte !
|
|
Naar boven |
|
|