Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 20:22
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niks ervan...je bent thuis...en blijft thuis.... Je gaat toch iedereen van lekkere koffie voorzien??? |
Ik drink caf. vrij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 07:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zie jij Jans ervoor aan dat zij ................. Nee, het ging enkel erom dat dat schimmelpaard in de lasagna is beland. En wie rijdt er nog meer op een schimmelpaard?????? JUIST!!
|
Vanuit Spanje heb ik vernomen dat het met Americo prima gaat. Wel hebben de Pieten hem bij de koeien uit de wei gehaald (je weet maar nooit)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 07:17
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wo(r)k-nick, om precies te zijn Tenminste, als die heg en isolatieklus ook gefixt gaan worden...... |
Hoor ik wokken?!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:52
|
|
|
Jans, weet je zeker dat het witte ros niet in de Ikea balletjes zit?
effe bij Jol checken die is bij de Ikea geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:51
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | Chinees tomatensoeppie, Turks brood met Griekse tzaziki ernaast. Als nou de wereld ook zo in vrede samengaat vandaag? |
Dan maak ik maar ff chili con carne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:23
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Bepaalde dames? |
Ja heel nieuwgierig wie op het bepaalde dameslijstje van Petra staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:11
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | niets over gehouden ik hou altijd een dopje of een schroefje over |
Helemaal goed gegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:06
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
PETRA373 schreef: | tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? |
25 ofzo ach ouwe mannetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 22:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Jol en de handleidingen van Ikea. |
Ik heb vandaag een kastje van Ikea in elkaar gezet. Hartstikke helder die instructie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:03
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | dan heb je vast VER gegeten..... |
Of Frank heeft stiekum gewokt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 07:02
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Maar goed, ik ben nog steeds in overweging.............. bij ons, zijn de aanduidingen wat betreft een jonge heer.......... Iets wat jongens hebben, en meisjes niet (zou niet weten waar) en als ze oud genoeg zijn, hopen te krijgen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | .....in Drenthe zeggen ze dan...'Vandaag mét zonder jas weggeweest'.... |
Ben ik blij dat ik niet uit Drenthe kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:14
|
|
|
Vandaag zonder jas de deur uitgeweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 06:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna?
dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal? |
ik denk dat jij daar wel vanuit kunt gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 22:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Echt weer een noordeling Joannie, Ipv dat ze delen met ons pffff |
Ach laat haar maar ff. Zomers is het daar altijd koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 07:23
Onderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
|
|
|
MAT170 schreef: | Dat Jezus liefde is, dat is absoluut waar maar hij is ook volmaakt rechtvaardig. Jezus heeft de volle toorn van God de vader over zich heen gekregen op het kruis, zijn bloed was nodig tot vergeving van zonden.
Jesaja53vers10 Maar het behaagde de HERE hem te verbrijzelen. Hij maakte hem ziek. Wanneer hij zichzelf ten schuldoffer gesteld zal hebben |
Helemaal waar Mat. Alzo lief heeft God de wereld gehad... De wereld, niet alleen de 'goeien'. Jezus heeft Gods toorn voor deze wereld gedragen en weggewassen met zijn bloed. Rest ons de Liefde. En niet de toorn of de wraak, of whatever..
Joh. 15 9 Gelijk de Vader Mij heeft liefgehad, heb ook Ik u liefgehad; blijft in mijn liefde. 10 Indien gij mijn geboden bewaart, zult gij in mijn liefde blijven, gelijk Ik de geboden mijns Vaders bewaard heb en blijf in zijn liefde. 11 Dit heb Ik tot u gesproken, opdat mijn blijdschap in u zij en uw blijdschap vervuld worde. 12 Dit is mijn gebod, dat gij elkander liefhebt, gelijk Ik u heb liefgehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 19:08
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
Ps: Ik zag later pas dat dat bruggetje waar Mouse oploopt gebroken is, en Donald en c.s. achter de boom alvast zitten te lachen....
Ja, toen had ik 'm al gepost, maar ja, stripfiguren herstellen altijd heel snel |
Ach de bloemen hebben dan in ieder geval water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 07:14
Onderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
|
|
|
MAT170 schreef: | Lukas14vers27 Wie niet zijn kruis draagt en achter Mij komt, kan mijn discipel niet zijn.
28 Want wie van u, die een toren wil bouwen, zet zich niet eerst neder om de kosten te berekenen, of hij het werk zal kunnen volbrengen? 29 Anders zouden, als hij de fundering gemaakt had, en het werk niet kon voltooien, allen, die het zagen, beginnen hem te bespotten, 30 zeggende: Die man begon te bouwen, maar hij kon het niet voltooien. |
Mat, wat probeer je met deze teksten te zeggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 07:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mensen; even voor alle duidelijkheid; de picknick is bedoeld om KENNIS TE MAKEN, en daten doen we niet op de picknick maar daar spreek je later maar een keer voor af..........
anna; ook oudere heren kúnnen erg gezellig zijn....grinnik..... maar mijn ervaring is dat de mannen zich later aanmelden, vaak een week van te voren (of ze komen onaangekondigd......)
maar inderdaad frank; het kan wel fijn zijn een paar kundige vleesdraaiers voor handen te hebben.
hebben jullie overigens al een prikbordbericht op je profiel geplaatst? mensen die op je profiel komen kijken kunnen dan gelijk zien waar ze je kunnen ontmoeten zonder hun nek uit te hoeven steken. ook merk ik dat het vaak een leuk vrijblijvend onderwerp is waar mensen een chat of mail aan wagen.......
dus anna (en anderen) even een prikbordje plaatsen dus. (je vind de link naast je link "mailbox" en het eindresultaat zie je boven de meerkeuzevragen die je invult.)
zijn er ook mensen die een bbq mee kunnen nemen? |
dom, had ik weer het regelement niet goed gelezen Ik snap er soms ook helemaal niets van
Ik heb wel een BBQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 18:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
zo moet ie weer kloppen, mensen.........
MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN. ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN
OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN
. |
Nog geen heren met BBQ-kwaliteiten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:23
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb de gewone werkjes al gedaan...en waarmee gaan we nu weeral de dag vullen... |
Sneeuwpop maken samen met Flosh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
zo moet ie weer kloppen, mensen......... |
MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN. ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN
OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN
.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zondag 24 februari 2013, 10:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je kan beter met mij op ronde gaan. Ik ben ook gezellie |
jaja, wij gaan op BBQ ronde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ohhh, is dat wat ze in België stoofvlees noemen? Is lekker met friet
...maar ik lust niet zo graag friet... |
Pff ik doe er nooit friet bij (bah) Ik denk lekker met spinazie, of zal ik rode kool doen.
Eigenlijk jammer van de jus, want ik eet eigenlijk nooit aardappels (behalve in de stampot)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...breng haar, aub, niet op rare gedachten...voordat je het weet haalt ze alle seizoenen door elkaar... |
het kwaad is al geschiet/geschied (*doorhalen wat uw belgisch instinct niet goed acht)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:59
|
|
|
JOL252 schreef: | Wel ja, romantiek in de sneeuw met Pasen... straks komt Zwarte Piet nog de feestvreugde verhogen. |
Gezellie samen met de Paashaas op ronde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vind dat jullie in NL rare benamingen hebben. Wat is nu weer draa(i)djesvlees... ...en hoe maak je dat klaar? |
ach tieypfaud draadjesvlees = sudderlappen = runderriblappen die een poos in de pan moeten braden om lekker mals te worden. heerlijk met uitjes en tomaat erin, afblussen met wat bier of wijn Trouwens je kunt er ook nog kruidkoek bij doen, ook heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|