ChristianMatch

Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 18:27
BerichtOnderwerp: Daten

SHANITA130 schreef:
Dat zei ik ook nml:

Waarom zou iemand die lbo heeft gedaan geen gesprek van hetzelfde niveau kunnen voeren? Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Dan zeg je dus wel wat over die persoon.... Smiley met dichtgeplakte mond

Alleen over opleiding en daar is niks mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 18:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

JOL252 schreef:
Vandaag BBQ,
.eerst maar even scheuren vandaag door Luxemburgse bochten...

We gaan BBQen en daalt het niveau dan klopt dat, we gaan aan de wijn.

Of wellicht komen we juist los en stijgt het niveau naar ongekende hoogte.

LOL

Ljans en ljol
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 18:00
BerichtOnderwerp: Daten

SHANITA130 schreef:
Ik ook niet, daarom schreef ik ook:

Kán hoeft niet.

Ja, idd. Komt bij mij ook weleens zo over.

Maar het is wel zo, als je overeenkomsten hebt, ja, dan kan je makkelijker met elkaar praten. Dat geldt ook voor vriendschap.

Kan, hoeft niet.

Ik zelf vind het erg raar, heb dat altijd zo gevonden, dat 'het niveau' wel gelijk moet zijn.

Dat lijkt er idd op, dat als je lbo oid gedaan hebt, je van 'minder niveau' bent.

Zeker als je kijkt wat het woord 'niveau' betekend, namelijk: [zelfstandig naamwoord] kwaliteit of waarde...

Nou, dat is toch gewoon zo dat het niveau lager is van opleiding? Zegt dus niets over jou als persoon maar wel of je als lbo_er met een universitair geschoolde, ik noem maar even een dwarsstraat, hetzelfde niveau van gesprek kunt aangaan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 10:33
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Vandaag BBQ,
.eerst maar even scheuren vandaag door Luxemburgse bochten...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 10:30
BerichtOnderwerp: Het weer

JANS221 schreef:
Geen idee! Vannacht hier weer een koude nacht, 5 graden, de zon is er nu weer en we verwachten een graad of 24 in luxemburg.

Gelukkig geen waterkou zoals gisternacht... Brrr
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 17:40
BerichtOnderwerp: Heilige Geest

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat je je goed moet realiseren dat de ander daar niet altijd op zit te wachten, zeker niet op een openbaar forum. En wie ben jij om dat bij de ander menen te moeten doen?

Cm is een samenraapsel(oneerbiedig gezegd) van allerlei mensen met allemaal hun eigen verhaal en geloof. Verhalen die we vaak niet kennen en dat hoeft ook niet. Er is ook geen een verhaal erger dan de ander, een ieder heeft zijn eigen leed...Geloven ook die we van elkaar niet snappen en ook niet begrijpen en daar is (kan) een forum zo waardevol voor zijn.....Om de ander te begrijpen of te luisteren naar wat de ander beleefd in zijn/haar geloof zonder elkaar prekerig te woord te willen staan. Maar het streven kan wel zijn dat we vriendelijk omzien naar de ander, de ander ook accepteren zoals hij/zij is in al zijn onvolmaaktheid. Mij lukt dat helaas ook niet altijd Knipoog smiley ben ook maar een mens......
Gisteren plaatste Jol een lied van Huub Oosterhuis op het forum, met zo'n hoopvolle tekst en zulke mooie woorden. Dat kan je bemoedigen en steunen.....en op zo'n manier kan je iemand ook tot een hand en voet zijn.....is dat dan door de Geest ingegeven? Jol kennende denkt zij van wel( vul het even in) en ik denk het komt op mijn pad........dat moet zo zijn.....

Ik ben er voorlopig weer even tussenuit, mijn gezondheid is helaas niet wat ik er van gehoopt had maar komt vast wel weer goed en kom ik weer gauw mee debatteren op het forum!

Eerlijk gezegd... Dacht ik gewoon aan deze tekst... Om een gebaar te doen.... Dat dit hoop en troost biedt is al van God denk ik dan... En of het door Hem is ingegeven... Wie weet...? Kracht wens ik je toe.. en nieuwe moed voor morgen, kom gauw weer.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 15:00
BerichtOnderwerp: Heilige Geest

ANNETTE050 schreef:
Het hoeft op zich geen voorwaarde te zijn, omdat dit al een christelijke site is. Dat is juist het mooie. Als die voorwaarde weg zou vallen zou het meer gaan opbloeien.....en juist een ingeving van de Heilige Geest voor iemand die je niet kent is erg betrouwbaar, omdat jezelf niet veel weet van die persoon. Dan is het dus helemaal Hem, want Hij kent die andere persoon wel.
Maar je bedoeld waarschijnlijk, dat je wilt weten hoe de andere persoon er mee om gaat, dat je dat graag zou willen weten?
Maar dan denk ik dat, als je gewoon gevolg geeft aan een ingeving van de Heilige Geest voor iemand die je niet goed kent, het een verrassend effect kan hebben, waardoor jezelf ook weer gezegend wordt.
Want, zoals al eerder werd aangegeven, kwamen een aantal van de ingevingen van de Heilige Geest juist op het goede moment. Daardoor werd de persoon die de ingeving ontving denk ik ook weer gezegend.

Dan nog zou ik er zeer summier en vooral voorzichtig mee omgaan als je je op deze dingen richt. Toetst alles en toets het nog eens. En liever wat mij betreft niet op het forum voor iedereen leesbaar. Ervaring met de heilige Geest is niet verkeerd... Maar heeft Hij ervaring met mij? Oftewel, is mijn houding de goeie? Profeteren is 1, karakter afgestemd op liefde is 2.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 augustus 2013, 20:36
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=pRB-GzppgS0
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 11:48
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

JANS221 schreef:
Het tentje staat ( nog steeds)!
.

Die van Jans ook.

We staan ons mannetje wel.

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 07:38
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

Heftig.

http://www.nieuws.nl/algemeen/20130815/CU-Kristallnacht-tegen-christenen-in-Egypte
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 07:26
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?

ANNA415 schreef:
Dat is juist het verschil tussen God en andere goden (cq christendom en andere religies).
Als je aan Gods woorden rekent, blijkt het niet te berekenen. Het is dan of belachelijk of verwonderlijk voor je afhankelijk of je niet of wel gelooft.

Andere religies zijn berekenbaar. Als je dit doet dan dat. 1+1= 2. Heel simpel die andere religies, begrijpbaar voor de mens.

Voor mij als iets begrijpbaar voor de mens is, is het gemaakt door de mens, dus niets goddelijks aan.

Yep, ben ik met je eens.

Ik moet even denken aan:
"Het geloof nu is de zekerheid der dingen, die men hoopt, en het bewijs der dingen, die men niet ziet. Want door dit (geloof) is aan de ouden een getuigenis gegeven. Door het geloof verstaan wij, dat de wereld door het woord van God tot stand gebracht is, zodat het zichtbare niet ontstaan is uit het waarneembare."

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 16 augustus 2013, 07:27
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 06:21

Vanuit onze aardse view hebben we inderdaad geen idee Lanfy. De eeuwigheid zit misschien heel anders in elkaar dan jij hier voor ons uitrekent naar aardse tijden en wijsheden.

P.s. Ik begrijp dat je er eigenlijk al over uitgedacht bent en het voor jou duidelijk is dat het christelijke geloof het (ook al) niet is.
Dan begrijp ik eigenlijk niet zo goed waarom je deze vraag dan nog stelt. Om de "naïviteit" en "kortzichtigheid" van de simpel mindeds hier aan "het licht" te brengen?

Ik geloof wel dat je taaiere kost kan gebruiken dan de geëikte antwoorden die jij steeds tegenkomt en voor jou niet voldoen. Een wetenschapper als C.S. Lewis heeft leuke doorknagers geschreven en Cees Dekkers heeft zich met de opmerkingen en eeuwenoude vragen waar jij mee komt allang bezig gehouden... maar vermoedelijk interesseert je dat ook al niet meer omdat je jouw waarheid al hebt gevonden?

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 16 augustus 2013, 07:12
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 21:02

JANS221 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Past dat allemaal wel in jouw tentje?

Ik zet de rest anders wel in jouw tentje. Plek zat toch.

En dat terwijl m'n knuffelbeer ook nog ergens in de auto gepropt moet. Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 15 augustus 2013, 21:03
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 20:44

ANNA415 schreef:
en wat een boel mannen!! Verraste, verbaasde smiley

Jol zet effe brilletje met zelfkleurende glazen op...
Verraste, verbaasde smiley
Oh die moeten er nog ééééven af.

(Zag ik die nou gewoon voor bagage aan? Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 15 augustus 2013, 20:45
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:53

Ongeveer zoiets ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 12:47
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.

PETRA373 schreef:
dankje, hier leer je me iets wat ik meeneem.
Op zo,n manier heb ik het echt nog nooit bekeken. Gefrustreerde smiley

goedbedoelde adviezen, die je eigenlijk meer bezeren als goed doen. ze zijn goedbedoeld.
trappen je na beneden en je denkt ach goed bedoeld maar...
waarom? uit onwetendheid, niet beseffend hoe het voor iemand echt is.
hier zie ik in een keer iets in. hoe wij soms goedbedoeld op de homo topics, ze misschien wel heel hard kwetsen. het inderdaad niet liefdevol over kan komen.
petra die zich schaamt.

wat betreft jouw ziek zijn, durf er bijna niets op te zeggen, bang voor verkeerde woorden.
lijkt me een erg moeilijke zware weg, waar je nu door heen gaat.
Lijkt me ook zeer moeilijk als mensen goed bedoeld verkeerd reageren als positief blijven.

Volgens mij zijn mensen geneigd om altijd woorden van troost en opbeuring voor een mens te zoeken.
wat ik leerde met het rouwproces met me dochter, toen ze haar kindje verloor, is dat dat onzin is zulke woorden voor haar destijds.
gewoon er voor haar zijn, met haar zijn in haar ontmoedigde momenten en luisteren. en haar ruimte geven om effe ontmoedigd te zijn, haar verdriet te uitten.
veel mensen kwamen ook met goedbedoelde dingen dat ik dacht ehhh....
beter zeg je niks.

ineens zie ik in, hoe wij vaak op een soort zelfde manier met homo,s omgaan van eh doe dit, doe dat, wat weten wij ervan inderdaad?
Zelf heb ik altijd alleen na ze geluisterd, maar en dan vooral de kerk, die heeft de oplossing...
sommige oplossingen klinken net zo stom denk ik, als dat ze van mij eisen dat ik al me seksuele gevoelens moet negeren omdat ik niet getrouwd ben.

.... Wauw ....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:57

CHRISTIAN542 schreef:
DE vraag of het christendom wel zo authentiek is?

Mijn antwoord: het gaat niet om het christendom.
het gaat om Christus! En christus is authentiek, en gisteren , en vandaag en morgen de zelfde..Niet authentiek genoeg??Lachende smiley

Alsof het christendom in het begin er al was...

Christus daar draaid alles om. Immers uit Hem ,door hem en voor hem is alles ontstaan.

Soms kunnen we vragen stellen die ons op een verkeerd been zetten.

Mooi, het accent wat je erop legt. Het draait niet om het christendom maar om Hem Zelf.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:26

LANFY127 schreef:
Hoi Jane! Vervang God door Allah! Geld je argument dan nog? Alle gelovigen en religieuzen hanteren dezelfde uitgangspunten! Boeddhisten, Jehova's getuigen, Moslims, Katholieken en wat nog meer! Dus als iemand zijn eigen God invult, dan heeft die gelijk? Maar sorry hoor, niemand heeft, bij mijn weten een antwoord gegeven op: Is het christendom wel zo authentiek?

Ik zou het even anders willen stellen, wat heeft Allah dan voor iets bijzonders gedaan, of Boeddha, of al die andere goden? Misschien hebben ze zeker wel waarheden die op geestelijk gebied nou eenmaal gelden maar die heb je zelfs zonder er een geloof bij te halen.

Wat voor speciaals hebben al die andere goden aan de mensheid gegeven waarvan ik zeg: hey!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 21:04

MARIO216 schreef:
Misschien irrelevant maar hoe vinden jullie de discussie over homo en sport.

Bedoel je deze discussie die vandaag te lezen is?
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/288013_boskamp-homo-zijn-is-niet-gezond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 19:14
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/vpoAcAI0zV4

Voor hen die ik straks even "loslaat"... elk moment geborgen.

Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 17:47

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk ook weleens dat we niet overal wat van hoeven te vinden, vooral over zaken die we toch niet snappen. Je weet, ik ben ziek en dan krijg je ook altijd van die goedbedoelde adviezen die je eigenlijk meer bezeten dan goeddoen, je moet positief denken, je moet wel wat doen, terwijl je alle vormen van het beroerd zijn aan het ervaren bent. Dat doet zeer en ik denk als homo zijnde je dit topic leest dezelfde ervaring kan hebben

Even off topic maar dit is wel het toppunt om van mensen die er niets van weten (neem ik tenminste aan) te horen te krijgen wat je als zieke moet doen en laten. En mág je af en toe even de vlag halfstok hangen? Verdorie zeg. Boze smiley Boze smiley Boze smiley

En vooral dat móeten ...

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 14 augustus 2013, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 11:07

PETRA373 schreef:
mijn schrijven is na aanleiding van een stukje waar jol schrijft over een christelijke homo, die bekeerd was en vervolgens mis gaat met andere gemeente leden.
ik neem aan dat jol bedoelde dat hij sex met ze had.
dus dat was denk ik niks op zoek na liefdevolle relatie, maar iemand uit de homowereld,die verkeerd bezig was, die niet kon stoppen en zijn dingen binnen de gemeente doorzette. met de nadruk op denk he...

Hij bleef dus uit de homoscene weg en richtte zich (in alle oprechtheid) op wat hij dacht dat hij voor God goed deed. Hij ging alleen op bepaalde zaken de mist in, jij vult in seks met gemeente leden, ik denk dat het niet zover kwam maar wel zijn er verwarrende dingen gebeurt.

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat er binnen de christelijke wereld, met alle goede bedoelingen ten spijt maar zo schadelijk, geen plek is voor de andersgeaarden omdat ze of moeten genezen of bevrijd moeten worden. In plaats dat ze zichzelf gewoon mogen accepteren en er bij mogen horen. God zelf gaat wel met ze aan de slag net zoals met jou en mij.

Wat ik nog meer bedoel te zeggen is dat door de houding binnen de christelijke wereld met al die goede bedoelingen ten spijt de emoties en gevoelens van de anders geaarde broer of zus moeten onderduiken omdat zij onbegrip en afwijzing ontmoeten: "ze moeten veranderen en zich bekeren" in plaats dat ze (eerst) thuis mogen komen/zijn en geaccepteerd worden als ten eerste mens. De bijbel met alle gebezigde gruwelteksten wordt over hen uitgestort en de uitwerking is duidelijk: ze moeten zich bijzonder slecht en zondig voelen (met alle vooroordelen dat een homoseksueel vast ook pedo is of wordt en er in ieder geval aan gelijk staat). Hoe veilig is het voor hen bij ons?
Waar moeten al die onderduikende gedachten en emoties/gevoelens die ze niet mogen tonen heen? Ja naar Jezus, word er dan gezegd. Of trouw en ervaar hoe het "gezonde seksleven" is... Die onderduikende gevoelens/gedachten etc. vinden dan vaak een uitweg in het heimelijke omdat men er geen raad (meer) mee weet. En dan kunnen er dus ook excessen plaatsvinden.

Ik denk dat je gelijk hebt, wat weten wij er eigenlijk van. Jij hebt gesproken met homo's van die kant van hun wereld en ja er is veel hardheid en eenzaamheid. En nee het is niet allemaal rozeblaadjes en vlindertjes. Dat is dus 2 uitersten tegenover elkaar zetten. Hopelijk zijn wij er met zijn allen achter gekomen dat die twee uitersten een vertekend beeld geven en er meer kleuren op het palet zijn.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 14 augustus 2013, 11:18
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 08:05
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

SHANITA130 schreef:
Gloriestoelers willen Friso uit de dood opwekken

Hoewel Gloriestoel-voorman Ronald Plat eerder excuses maakte voor de opschudding die hij veroorzaakte met zijn voornemen om de Zeister broertjes uit de dood op te wekken, kruipt het bloed van zijn aanhangers toch waar het niet gaan kan. Een dode Prins Friso is té verleidelijk om te laten liggen. Zeker nu het Nederlandse dodenopwekteam oefenmateriaal nodig heeft.

http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/14/gloriestoelers-willen-friso-uit-de-dood-opwekken/

Dat is een van de redenen dat ik mezelf een gelovige noem en geen christen... Smiley met dichtgeplakte mond

Gloriestoeler Monique Bakker-Baay zet haar plannen op de Facebook-pagina van de organisatie uiteen:

“Ik ben aan het bidden…. In Jezus naam bid ik deuren open om harten te mobiliseren. Om een plek in centraal Nederland vrij te zetten waar ten minste 300 Gideonieten bij elkaar kunnen komen. Met als doel; DE DODE OPWEKKEN!

Jezus verklaarde aan zijn discipelen toen Hij op weg ging naar Lazerus: ‘Hij is niet dood, hij slaapt!’ Zó wil ik de toestand van Friso ook benaderen. Het is niet over, totdat God zegt dat het over is!! Heilige Geest is onze Helper. Hij kan alleen Zijn machtig werk doen als wij een toegankelijk kanaal willen zijn. Hij zoekt een gelovig hart waardoor Hij zich kan manifesteren en het wonder tot aanzien kan laten komen…. ik bid dat Hij deze zal vinden in Nederland!!”

*Misschien kan ze met haar grote geloof eens die grote balk voor haar ogen wegbidden.*

Dus als je er geen geloof voor hebt heb je geen "gelovig hart".
Wat een schreeuwerige tamtam ook als je op hun Facebookpagina kijkt... je zal maar belangrijk (willen) zijn ;)

Overigens een lompe houding naar de rouwende familie, niks christelijks aan. En hoe deed Jezus het overigens: hij zei gewoon "dochtertje Ik zeg u, sta op". Lazarus gewoon een opdracht geven dat ie naar buiten kon komen en de jongen op de draagbaar werd eenvoudig aangesproken.
Bij de "gloriestoel" wordt eerst de duisternis bezweert en veel woorden vuil gemaakt. Allemaal niet nodig. Het is er of het is er niet.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 21:55
BerichtOnderwerp: even naar marktplaats

Avondje weg voor wat minder dan meestal wordt gevraagd?

http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/theater-musical/m705851185-peter-pan-theater.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Heeft iemand iets te snel gekocht waarna die datum al in haar agenda bezet bleek te zijn ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 21:06

SHANITA130 schreef:
Ja, Jol,

Ik ben toen ik pas gelovig was gehersenspoelt met 'homo zijn is zonde, gruwel', wat al niet meer....

Ja, nu ik zelf nadenk, ja, denk ik genuanceerder.

Ik hou van mensen en ik denk ja God ziet het hart aan.

Deze maatschappij doet, gelukkig, nu zoveel moeite om de discriminatie van homo's uit te roeien.

En dan lees ik weer kritiek over de roze weet ik veel wat, in Amsterdam, met boten over de grachten, gezellig, mooie weer, mensen zijn vrolijk....Wat is dáar mis mee?

Dan denk ik, nee, moet je eens kijken wat er 2 muisklikken verderop gebeurt aan onder andere mensenhandel...op 18+ sites, dát vind ik pas bedroevend....

Tja en dat hoeft wat mij betreft nou weer niet, dat gewild demonstratieve extravagante overspoelende ... het is denk ik weer een uitvloeisel van datgene waar zij tegen aan proberen te beuken om erkend te worden maar wat mij betreft weer té.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 13 augustus 2013, 21:07
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 20:46

PETRA373 schreef:
Heeele fijne vakantie toegewenst jol Lachende smiley

Dank!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 20:44

PETRA373 schreef:
Heel wat homo,'s die hun hart uitstorten, vertellen zelf over deze ervaringen en hoe hard de homo wereld is willemijn.
Jij vind het niet liefdevol, ik kaart gewoon de werkelijkheid aan, die hier niet meegenomen word in de discusie.

Lijkt wel als of hier alleen over samen vlindertjes kijken en handje vasthouden word gedacht tussen twee mannen.
Beetje romantisch beeld van de homo man, werkelijkheid is hard, ten eerste de maatschappij die je veroordeelt als mens, ten twede je zoekt een liefdevolle partner, maar komt heel veel hardheid tussen homo,'s tegen.

En veel homo,'s die beetje...... over de grens gaan met sex.

Maar je denkt maar , en veroordeelt me schrijven maar. Als jij er een probleem mee hebt is dat jouw probleem.
Dit zijn mijn ervaringen die ik heb met homo,'s in het leven, maar als je goed leest zie je ook dat ik schrijf, misschien ik toevallig alleen die groep homo,'s tegen ben gekomen????

Enfin laat de discusie aan jullie over, en aan degenen die denken alles beter te weten.... Vreemd wel dat sommigge van jullie nooit een homo zijn tegengekomen die jullie deze kant vertelt heeft.

En nogmaals , lees goed wat ik schrijf, ik heb niks tegen homo,'s, wel me vraagtekens over hun geaardheid, is die echt, of een afdwaling?

Hoe weet je dit? Waar haal je dit uit? Alsof anderen die kant van de wereld niet kennen uit verhalen of uit familie/vrienden contacten?

Ook is het een beetje een zwaktebod om gewild onverschillig tijdens een discussie te zeggen: "Enfin laat de discussie aan jullie over en aan degenen die denken alles beter te weten." Het voegt toch niets toe als je met elkaar praat (zowel live, als in een discussie op CM) om dit tegen elkaar te zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:28

JANS221 schreef:
Fijne vakantie Jol, geniet er van!

Ga ik zeker doen, met m'n waarde reisgenoten.
Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:20

M'n laatste werkdag doorgeknaagd, nog wat zaakjes afronden en dan inpakken en wegwezen.

v a k a n t i e.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:14

PETRA373 schreef:
.

Om alles terug te dringen tot het alleen hebben van seks (heimelijk) op P-plekken in de bosjes doet onze anders geaarde medemens tekort. Natuurlijk gebeurt dit maar zoals je zelf al opmerkte, in hetero kringen zijn er evengoed dergelijke ontsporingen.

Ik weet net als jij alles niet heel goed. Wat ik wel weet is dat de manier hoe er tot nu toe gedacht is niemand heil heeft gebracht. En vooral naar de wereld buiten onze kringen toe een blamage.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 13 augustus 2013, 16:19
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 136 Volgende
Pagina 37 van 136