ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 12:12
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

WILLEMIJN232 schreef:
Kan allemaal zo zijn maar ik heb ook wel eens het idee dat mensen al vrij snel niet kunnen/willen werken.......en daar dan ook nog erg dramatisch over kunnen doen.......Wat echt niet kan dat kan niet....maa rik denk dat als ik zonder werk zou zitten en voor inkomen moest zorgen wel het eerste de beste aan zou pakken wat er op mijn pad kwam......
Als ik aan het eind van de week moe en utgeteld ben omdat ik een vrij pittige baan heb en vrij veel uren maak zeggen mensen die niet werken ook wel eens.....je moet juist dankbaar zijn dat je werkt....zo weet ik er ook nog wel een paar denk ik dan.....
Mischien moeten we ook niet te gauw denken van ik kan niet werken???
De verantwoording wat je wel of niet kan ligt nog altijd bij jezelf.......
Mijn kinderen hebben naast hun studie altijd werk gehad....en soms ook niet werk wat ze nu als prachtig ervaarden....maar het motto was, als je geld wilt hebben moet je werken......en ik vind dan als ouder dat ze dan juist eens ervaarden hoe het is om van alles te doen en dat je daar niet minder van wordt......Waarom hebben de meeste Polen in Nederland wel werk?

Ik ben het voor 99% met je eens, behalve het onderwerp Polen, dat is even niet aan de orde.
Kijk werk is er wel, maar wat schuift het, die is even vertrokken, er is er wel een, die schuift dan, maar die werkt, in Den Haag.
Die heeft ons zuur betaalde pensioen al aan Griekenland gegeven, en nu mogen wij, tot ons 67 doorwerken.
Die garantie hebben wij al gekregen, alleen werk nog niet, maar das ook heul wat anders, gaat het hier ook niet over.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 10 maart 2012, 12:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 09:08
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

FLYAWAY134 schreef:
praten over geld hoort niet,maar zijn er ook andere singles die moeten rondkomen van erg weinig geld?Ik leef al 25 jaar van de bijstand en dat is geen vetpot.Rondkomen wordt steeds lastiger ,de verwarming stook ik al jaren niet meer b.v.En op vakantie gaan is een te grote luxe.Herkennen mensen dit?Veel singles hebben wel een baan, maar de arbeidsongeschikten of de werkelozen zouden hier iets van kunnen snappen???Zelf hoor ik niet bij een kerk ofzo, maar is er sowieso aandacht voor dit onderwerp?

Met alle respect, maar 25 jaar bijstand, het is maar net de situatie waar je in verkeerd.
Als het nooit anders is geweest, dan is er niets anders dan je eigen er bij neer te leggen, dat het geen vetpot is ben ik met je eens.
Op het moment (3jaar) zit ik in de ziekte wet, ik heb altijd ruim modaal verdient , mijn vrienden kopen de ene na de andere auto.
De mijne valt uit elkaar, en ik wil ook een andere, en in mijn huidige situatie zit dat er niet in.
De enige optie is werken, en zo lang ik dat niet kan, kan ik die andere auto wel vergeten.
En of ik dat erg vind, nou erg niet, maar wel een beetje balen, per slot van rekening werken zij er voor en ik krijg het.
En het klinkt misschien gek, maar ik worstel er meer mee, dat ik het krijg en zij er voor moeten werken.
De keerzijde van dit leven, de een heeft geen geld om zijn gaten te vullen
En de ander heeft geen vrije tijd, om zijn/haar geld op te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 20:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Zo min mogelijk de pot gebruiken dus en gewoon kijken naar wat er komen gaat in jullie nieuwe optrekje! Knipoog smiley

Tis de grebbeberg niet hoor Gefrustreerde smiley tegen een boom, of in een struik kost meer dam de loodgieter Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 13:39
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

[quote=ZEELAND736]Hahaha...sommige mensen zijn met die borrel nog niet te genieten....
En het blijkt dat ik zonder die borrel...zo blij ben...en zo vrij....
Nee...dat heeft met andere dingen te maken...
Maar ja...we treden niet teveel in details..dat wordt een mens ook vaak niet in dank afgenomen....[/quot

alcohol heeft ook een desinfecterende werking, en vreet (gaat over een ander vreten willemijn net als stroom vreten) alle in ieder geval, de meeste, kwade weg Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 11:38

Smiley die vol vragen zit ach voor sommige mensen zou het wel eens beter zijn, een borreltje te drinken Geschokte, onthutste smiley zij worden dan blijer Lachende smiley vrijer Clown smiley en leggen niet op iedere slak zout Huilende smiley, smiley in tranen
En als je het dan doet, doe het met beleid Engeltje smiley anders krijg je spijt Coole smiley met zonnebril en doet je Gefrustreerde smiley zo zeer
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 09:34
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

JOLAN931 schreef:
Ongelooflijk.... Twee weken voordat we gaan verhuizen is de riolering naar de knoppen. Wc spoelt niet meer door etc. Kan ik de halve tuin nog op laten graven, en nog de rekening betalen ook Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ach, in het oude , een gebroken buis Huilende smiley, smiley in tranen
Brengt vreugde, in het nieuwe huis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 09:06
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

HANNAH810 schreef:
tja, gerrit; je hebt er dagen bij, he.......... hopeloos gewoon!! Clown smiley Clown smiley

Precies Gefrustreerde smiley en heel veel Huilende smiley, smiley in tranen en vooral Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 08:35

7 Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 10 maart 2012, 08:44
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 09:53

Ach Hannah, het is eenne groten drama cultuur die er tegenwoordig op cm heerst.
En tsja, iemand op of in de chat box aanspreken, omdat hij/zij is geblokkeerd daar valt wat voor te zeggen.
Bij elkaar op visite komen is er volgens mij niet bij, om het ongenoegen uit te spreken, laat staan in een prive mail Gefrustreerde smiley
Voor een jaar geleden was het nog wel leuk in de chat, soms moeten we allemaal een stapje terug doen.
Ik zeg niet dat je mijn voorbeeld moet volgen, das wel een heel grote stap.
Dat doe ik dan ook alleen om jullie te plezieren
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 08:09

9 Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 08:05

LEANNE226 schreef:
Waarom is er nooit meer iemand in de chatbox? Twijfelende smiley

Ik denk: je kan, en mag, bijna niets meer zeggen, de meeste zijn te snel gebelgd Boze smiley en te snel aangebrand Duiveltje smiley
En net als op forum worden er te veel drama,s behandelt Huilende smiley, smiley in tranen , net of er geen leuke dingen Clown smiley meer bestaan om te bespreken.
Eigenlijk zijn wij net kudde dieren, als je niet bij de kudde hoort, kom je er ook niet tussen.
Dan ga je het, of kan je het ook zo krijgen dat, oude koeien afvloeien, en de jeugd zijn eigen niet meer laat zien Gefrustreerde smiley
En dan krijg je het net zoals in de grote boze buiten wereld, als iets niet meer loopt gaat het dicht.
Het is eigenlijk best wel vreemd, het kon er in het verleden best wel hard aan toe gaan.
Maar, ik heb er nog nooit iemand horen brullen, SLOTJE, en dat werd op forum wel gedaan, als iemand niet zo snel een tegen antwoord wist.
En dan heb je er ook bij die het niet meer durven, bang iets verkeerd te zeggen.
Voor je het weet, zet je iets verkeerd, gelijk antwoord krijg je niet, maar later veel later, zijn er die het niet pikken en massaal(2) de redactie verwittigen.
En dan, krijg je een ban, en weet je eigenlijk niet waarvoor, dat kunnen allemaal redenen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?

ERIKA129 schreef:
Ehhhhh Henkeman gaat het niet goed met afvallen??
Heet blijft zo verdacht stil hier Knipoog smiley

Heet Smiley die vol vragen zit kan je niet horen, en ook niet zijn Gefrustreerde smiley maar wel voelen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 13:49
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie

Eigenlijk zouden ze niets meer moeten organiseren Gefrustreerde smiley Krijg je geen ruzie ook Engeltje smiley
Er wordt zat georganiseerd, het is gewoon plannen waar je wel, en waar je niet naar toe kan Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 09:31

10 Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:58

ERIKA129 schreef:
Omdat een roos een mooie bloem is? Knipoog smiley

En een poes is niet slecht Gefrustreerde smiley omdat die 4 pootjes heeft Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:53

HANNAH810 schreef:
dat is niet zo raar, gerrit, ik maak er een woordspelletje van........... Knipoog smiley

En ik ben niet meer wakker, rommelige dag gehad, en das zoooooooo vermoeiend Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:45

HANNAH810 schreef:
ik denk dat ik een ander hopeloos bedoel dan jij, gerrit;

ik ging uit van een heel positief hopeloos;

HOPELOOS STAPEL VERLIEFT

en ik zou het zover wel laten komen hoor!!

.

Okee idd verkeerd begrepen
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:38

HANNAH810 schreef:
nog niet zo, nee; maar je moet maar zo denken; wat niet is kan komen he?
wieweet raak ik nog eens stapel hopeloos; wie zal het zeggen?
lijkt me best lollig eigenlijk!!

Een stapel hopeloos Smiley die vol vragen zit zo ver moet je het niet laten komen, en is beslist niet lollig Boze smiley (spreek uit ervaring) komt wel goed met jou,kweet het zeker.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:16

HANNAH810 schreef:
ahh.....gelukkig, gerrit!!
ben ik toch een goeie hopeloze die "dáár is gelaten"..........grinnik...... Knipoog smiley

oke goeie wel 1 van de weinige, maar volgens mij ben jij geen hopeloze Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 20:56

HANNAH810 schreef:
hannah............restje.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oke de goeie daar gelaten Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 20:54

GERRIT084 schreef:
Als kind vond ik het altijd onwijs interessant, een bril ouderen mochten wel, en ik niet.
Na jaren (in mijn ogen) mocht ik ook de bril opdoen, ik vertelde het zelfs tegen mijn vriendjes.
Nu na heel veel jaren, vind ik het nog steeds een plezier om de bril op te doen. Lachende smiley Ik heb het nog wel eens geprobeerd zonder bril, maar met bril is toch beter Verlegen lachende smiley

Een wc bril Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 20:50

ERIKA129 schreef:
Telt tie de dagen dat mariska er al niet is Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hij mist dr denk te erg Knipoog smiley

Ach Erika, de goeien gaan ut eerst Huilende smiley, smiley in tranen en dan op goede volgorde, en de restjes blijven Zieke smiley
Van hopeloze tot verdwaalde Belgen Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 6 maart 2012, 20:52
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 13:42
BerichtOnderwerp: Moppen die je wil delen.....

VISSER278 schreef:
Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer. Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij die aandachtig en regelmatig gooit hij ze dan weg. Een andere Belg vraagt verbaasd wat dat voorstelt. Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven maar er zijn ook afwijkers bij met de punt naar boven. Wat ben jij een ongelooflijke oen zeg zegt de tweede Belg . Die gooi je toch niet weg? Die kun je bewaren voor het plafond. Lachende smiley

Das geen mop meer Gefrustreerde smiley das geschiedenis Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 07:55

STEENTJE178 schreef:
????

11 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 22:45

12 Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 20:50

COOTJE711 schreef:
Vandaag vraag ik me af.... wat voor weer was het eigenlijk??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Storm in een glas water Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 11:27
BerichtOnderwerp: Multitasken

ZEELAND736 schreef:
Haha.....nu weet ik het ineens..
Daarom neem ik natuurlijk oplaadbare batterijen....
Afstellen doe ik niet meer ...nadenken des te meer....
En het gaat redelijk met me de laatste tijd....
Dat komt door dat nadenken...(denk ik)

Ach een hoop proto typen zijn niet meer af te stellen, omdat er in de kringloop geen onderdelen meer voor handen zijn.
Nieuwe onderdelen passen niet, omdat die veel te flexiebel zijn ten opzichte van de oudere versies.
Zolang ze het nog doen, gewoon laten mee hobbelen is het advies, je te lang er over buigen, werkt alleen hoofdpijn met zich mee.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 10:50

Als kind vond ik het altijd onwijs interessant, een bril ouderen mochten wel, en ik niet.
Na jaren (in mijn ogen) mocht ik ook de bril opdoen, ik vertelde het zelfs tegen mijn vriendjes.
Nu na heel veel jaren, vind ik het nog steeds een plezier om de bril op te doen. Lachende smiley Ik heb het nog wel eens geprobeerd zonder bril, maar met bril is toch beter Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 5 maart 2012, 10:53
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 08:47

ZEELAND736 schreef:
ZOOOOOOOOO....PFFFFFFFF...

Stof tot nadenken...al moet ik zeggen...ik vond het zeer mooi verwoord!!!!!

Knipoog smiley

Nadenken Smiley die vol vragen zit afstellen zul je bedoelen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 19:42

LEANNE226 schreef:
Tja,het staat zo te stralen in de etalage dat je het moét hebben,eenmaal thuis blijkt het niet voor niets in de opruiming te zijn.........de batterij lekt en is niet meer te vervangen en al snel lopen de onvoorziene kosten hoogop.Het doet niet wat het beloofd heeft en de extra onderdelen die je er bijgeleverd kreeg blijken van zulk schreeuwerig materiaal te zijn gemaakt dat je beseft dat zelf maken een veel betere keuze was geweest.........
Dus maak je nieuwe foto´s waarop het staat te stralen en wacht tot iemand anders hebberig wordt..........ondertussen neus jij alvast tussen nieuwere exemplaren....... Coole smiley met zonnebril

Das niet helemaal waar, vaak ligt het niet aan de batterij Knipoog smiley Maar zijn slijtage plekken goed afgeschermd.
De batterijen van tegenwoordig, zijn goed verpakt en bestand tegen weer en wind.
Meestal zijn de zwakheden te vinden in het besturingssysteem de afstelling is dan niet correct gebeurd, of in de loop der jaren sterk verwaarloosd .
En het systeem aanpassen aan de voorkeuren van dezen tijd, vergt heel veel geduld.
Dan komen wij weer terug op het lang verwachte probleem, aanpassen en houdbaarheid datum. Door de band en ervaring van het product vindt men opnieuw afstellen niet meer nodig.
Het is te kostbaar, en wellicht ook niet meer voor zo heel lange tijd.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 74 Volgende
Pagina 37 van 74